Hlavní navigace

Internetová bankovnictví Raiffeisenbank a České spořitelny nepodporují Internet Explorer 9

Martin Vyleťal

Uživatelé, kteří si nainstalovali nedávno uvolněnou devátou verzi internetového prohlížeče Internet Explorer, mohou mít problémy s přihlášením do internetového bankovnictví některých tuzemských bank. Internet Explorer 9 nepodporuje například internetové bakovnictví Raiffeisenbank nebo České spořitelny.

Uživatelé, kteří si nainstalovali nedávno uvolněnou devátou verzi internetového prohlížeče Internet Explorer, mohou mít problémy s přihlášením do internetového bankovnictví některých tuzemských bank. Internet Explorer 9 nepodporuje například internetové bakovnictví Raiffeisenbank nebo České spořitelny.

V tuto chvíli naše technické oddělení intenzivně testuje již finální verzi IE 9, která je dostupná teprve od 15.3.2011. Sa­mozřejmě se banka snaží umožnit využití IE 9 pro IB co nejdříve, předpokládaná doba testování byla stanovena do konce května 2011, uvedla Andrea Voborská z kontaktního centra Raiffeisenbank.

Našli jste v článku chybu?