Ušetřete

Internetová bankovnictví Raiffeisenbank a České spořitelny nepodporují Internet Explorer 9

Uživatelé, kteří si nainstalovali nedávno uvolněnou devátou verzi internetového prohlížeče Internet Explorer, mohou mít problémy s přihlášením do internetového bankovnictví některých tuzemských bank. Internet Explorer 9 nepodporuje například internetové bakovnictví Raiffeisenbank nebo České spořitelny.

reklama

Uživatelé, kteří si nainstalovali nedávno uvolněnou devátou verzi internetového prohlížeče Internet Explorer, mohou mít problémy s přihlášením do internetového bankovnictví některých tuzemských bank. Internet Explorer 9 nepodporuje například internetové bakovnictví Raiffeisenbank nebo České spořitelny.

V tuto chvíli naše technické oddělení intenzivně testuje již finální verzi IE 9, která je dostupná teprve od 15.3.2011. Sa­mozřejmě se banka snaží umožnit využití IE 9 pro IB co nejdříve, předpokládaná doba testování byla stanovena do konce května 2011, uvedla Andrea Voborská z kontaktního centra Raiffeisenbank.

Martin Vyleťal

Martin Vyleťal

Internetové novinařině se věnuje od roku 2005, kdy začal jako redaktor pracovat pro vydavatelství Internet Info.

Školení: Nagios, Zabbix, BisSister

  • Seznámení se službami k monitorování sítě serverů služeb.
  • Konfigurace monitoringu veřejných služeb (SMTP, FTP, web...).
  • Eskalace notifikací, pokud není problém řešen.
´

Zjistěte více informací o školení>>

       
17 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 30. 3. 2011 21:19

Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví. Pro řešení aktuálních problémů doporučujeme využít naše diskusní fórum.

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem