Internetová bankovnictví Raiffeisenbank a České spořitelny nepodporují Internet Explorer 9

Uživatelé, kteří si nainstalovali nedávno uvolněnou devátou verzi internetového prohlížeče Internet Explorer, mohou mít problémy s přihlášením do internetového bankovnictví některých tuzemských bank. Internet Explorer 9 nepodporuje například internetové bakovnictví Raiffeisenbank nebo České spořitelny.

Uživatelé, kteří si nainstalovali nedávno uvolněnou devátou verzi internetového prohlížeče Internet Explorer, mohou mít problémy s přihlášením do internetového bankovnictví některých tuzemských bank. Internet Explorer 9 nepodporuje například internetové bakovnictví Raiffeisenbank nebo České spořitelny.

V tuto chvíli naše technické oddělení intenzivně testuje již finální verzi IE 9, která je dostupná teprve od 15.3.2011. Sa­mozřejmě se banka snaží umožnit využití IE 9 pro IB co nejdříve, předpokládaná doba testování byla stanovena do konce května 2011, uvedla Andrea Voborská z kontaktního centra Raiffeisenbank.

17 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 30. 3. 2011 21:19
Zasílat nově přidané názory e-mailem

Školení: Obsahová strategie a content marketing

  •  
    Proč je obsahový marketing výrazným trendem.
  • Jak navrhnout užitečnou obsahovou strategii.
  • Jak zlepšit workflow a výsledky copywritingu.

Detailní informace o školení content strategy »