Hlavní navigace

Internetová reklama na podzim roku 2004

Tomáš Hodboď

iAudit vydal zprávu o české internetové reklamě za období září – prosinec 2004. Sledovanými parametry byl zásah a počet impresí. Bezkonkurenčně nejlepší je samozřejmě portál Seznam (zásah 3.276.000 uživatelů a 1.574.955.000 impresí za podzimní období), následují servery jako Centrum, T-Mobile, Eurotel, Czech On Line, Student agency, Český Telecom nebo Oskar. Trochu překvapivým je pro mě výskyt inzerentů jako libimiseti.cz nebo ukazse.cz. (iStrategie)

iAudit vydal zprávu o české internetové reklamě za období září – prosinec 2004. Sledovanými parametry byl zásah a počet impresí. Bezkonkurenčně nejlepší je samozřejmě portál Seznam (zásah 3.276.000 uživatelů a 1.574.955.000 im­presí za podzimní období), následují servery jako Centrum, T-Mobile, Eurotel, Czech On Line, Student agency, Český Telecom nebo Oskar. Trochu překvapivým je pro mě výskyt inzerentů jako libimiseti.cz nebo ukazse.cz. (iStrategie)

Našli jste v článku chybu?