Hlavní navigace

Internetová reklama v USA poklesla meziročně o 5%

Patrick Zandl

Výsledky prvního čtvrtletí 2009 v internetové reklamě nejsou příliš povzbudivé ani v USA. IAB vydalo součet výnosů z internetové reklamě na americkém trhu a utržená částka 5,5 miliardy dolarů představuje pokles o 5% oproti stejnému období loňského roku. Zdroj: IAB. Pokles je po slabším roku 2008 dalším varovným signálem, že ani internetové reklamě se nebude dařit, když se nebude dařit zbytku průmyslu a to i přes to, že s internetovými službami lidé tráví stále více času. Komentář Nicka Dentona…

Výsledky prvního čtvrtletí 2009 v internetové reklamě nejsou příliš povzbudivé ani v USA. IAB vydalo součet výnosů z internetové reklamě na americkém trhu a utržená částka 5,5 miliardy dolarů představuje pokles o 5% oproti stejnému období loňského roku. Zdroj: IAB.

Pokles je po slabším roku 2008 dalším varovným signálem, že ani internetové reklamě se nebude dařit, když se nebude dařit zbytku průmyslu a to i přes to, že s internetovými službami lidé tráví stále více času. Komentář Nicka Dentona z Gawker Media je více než výmluvný: Každý, kdo není připraven na čtyřicetiprocentní pokles příjmů z reklamy, je blázen…

Našli jste v článku chybu?
7. 6. 2009 20:55
uživatel si přál zůstat v anonymitě
zajímavé jaká je zcela jiná situace na americkém a českém trhu, kde za první čtvrtletí je nárůst asi 20 %, jako za celý předchozí rok. Tady byl internet velmi podceňován a firmy spíš opouští papír a další klasická média a investují celkově výrazně méně, ovšem aby byli vidět za méně peněz, investují to právě do internetu. Jinak i 5 % dolů je v americe myslím velmi dobrý výsledek. Když si vezmu, že třeba ceny nemovitostí klesly za posledních 18 měsíců asi o 85 % (!!!) a že dvě největší automobilky…