Internetová reklama v USA poklesla meziročně o 5%

Výsledky prvního čtvrtletí 2009 v internetové reklamě nejsou příliš povzbudivé ani v USA. IAB vydalo součet výnosů z internetové reklamě na americkém trhu a utržená částka 5,5 miliardy dolarů představuje pokles o 5% oproti stejnému období loňského roku. Zdroj: IAB. Pokles je po slabším roku 2008 dalším varovným signálem, že ani internetové reklamě se nebude dařit, když se nebude dařit zbytku průmyslu a to i přes to, že s internetovými službami lidé tráví stále více času. Komentář Nicka Dentona…

Výsledky prvního čtvrtletí 2009 v internetové reklamě nejsou příliš povzbudivé ani v USA. IAB vydalo součet výnosů z internetové reklamě na americkém trhu a utržená částka 5,5 miliardy dolarů představuje pokles o 5% oproti stejnému období loňského roku. Zdroj: IAB.

Pokles je po slabším roku 2008 dalším varovným signálem, že ani internetové reklamě se nebude dařit, když se nebude dařit zbytku průmyslu a to i přes to, že s internetovými službami lidé tráví stále více času. Komentář Nicka Dentona z Gawker Media je více než výmluvný: Každý, kdo není připraven na čtyřicetiprocentní pokles příjmů z reklamy, je blázen…

1 názor Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 7. 6. 2009 20:55

Školení: Právo pro e-shopy

  •  
    Jak provozovat e-shop v souladu se zákonem.
  • Jak přistupovat k vrácení zboží a spory se spotřebiteli.
  • Jak v souladu s právem marketovat e-shop.

Detailní informace o školení Právo pro e-shopy »