Internetová reklama - včera, dnes a zítra

Martin Kopta z Dobrého webu ve své prezentaci hovořil o trendech v oblasti internetového marketingu. Kromě běžných SEO metod se letos jako novinka objevila optimalizace pro Seznam Našeptávač (více o Našeptávači v článku Co nám poví Našeptávač?). Pozornost si také získalo přicházející AdSense. Dalším hitem jsou „komunity“. Komunitních funkcí jako propagačního média využívá široká škála společností od pivovarů po výrobce dětských plenek. Komerční využití hledají i weblogy. Zatímco ve světě je již…

Martin Kopta z Dobrého webu ve své prezentaci hovořil o trendech v oblasti internetového marketingu. Kromě běžných SEO metod se letos jako novinka objevila optimalizace pro Seznam Našeptávač (více o Našeptávači v článku Co nám poví Našeptávač?). Pozornost si také získalo přicházející AdSense.

CIF16

Dalším hitem jsou „komunity“. Komunitních funkcí jako propagačního média využívá široká škála společností od pivovarů po výrobce dětských plenek. Komerční využití hledají i weblogy. Zatímco ve světě je již tato možnost reklamy poměrně běžná, v Česku jsme zaznamenali teprve první krůčky.

Od prvního prosince systém Sklik nahradí „garanci první strany“ na Seznamu. Přichází i AdSense, takže PPC reklama se již i na českém Internetu stává velmi významnou. Očekávat můžeme rozvoj IPTV (například v podobě projektu Stream, jehož spuštění je netrpělivě očekáváno). Oblíbeným „buzzwordem“ je a zůstane „long-tail“, tedy poskytování služeb pro malé skupiny uživatelů. Ukázkovým příkladem je YouTube, jehož uživatelsky generovaný obsah umožňuje obsáhnout i obsah, který oslovuje i třeba jen velmi úzké množství lidí. Posledním termín jsou „apoštolové značky“. Stále větší vliv (pozitivní i negativní) mají pro společnosti uživatelské zkušnosti a hodnocení, která se prostřednictvím internetových fór, blogů apod. snadno šíří.

Školení Google Analytics pro pokročilé

  •  
    Jak využít nové funkce Google Analytics
  • Vyhodnocování pomocí Multichannel funnels
  • Neopakujte chyby při vyhodnocování dat.

Informace o školení Google Analytics pro pokročilé »