Hlavní navigace

Internetové bankovnictví KB mělo výpadek

Jiří Macich ml.

Klienti Komerční banky dnes odpoledne mohli narazit na problém s nefunkčním internetovým bankovnictvím. Ale nejen s ním. Došlo k přerušení dodávky elektrické energie, kvůli které vypadlo naše výpočetní středisko. Nefunguje tak přímé bankovnictví a hotovostní platby na pobočkách, řekla mluvčí banky Marie Petrovová serveru tn.cz, který na výpadek upozornil. Od čtvrté hodiny odpolední by už zase mělo být vše v pořádku. Problémy s internetovým bankovnictvím nejsou zase tak výjimečné. Před dvěma…

Klienti Komerční banky dnes odpoledne mohli narazit na problém s nefunkčním internetovým bankovnictvím. Ale nejen s ním. Došlo k přerušení dodávky elektrické energie, kvůli které vypadlo naše výpočetní středisko. Nefunguje tak přímé bankovnictví a hotovostní platby na pobočkách, řekla mluvčí banky Marie Petrovová serveru tn.cz, který na výpadek upozornil. Od čtvrté hodiny odpolední by už zase mělo být vše v pořádku. Problémy s internetovým bankovnictvím nejsou zase tak výjimečné. Před dvěma měsíci měly delší výpadek internetové služby České spořitelny a na problémy si nedávno stěžovali i klienti zaniklé eBanky při završení jejího přechodu pod Raiffeisenbank.

Našli jste v článku chybu?
30. 7. 2008 23:18
px (neregistrovaný)
To je spis tim, ze na agregat proste nezbylo, radeji se nakoupilo vic reklamy. Nebo nekdo vycucnul naftu...
30. 7. 2008 21:37
Zizi (neregistrovaný)
Výpadky internetového bankovnictví (mojebanka a profibanka) jsou u KB celkem běžné, potýkáme se s tím ve firmě cca 2-3x do měsíce, kdy není možné spojení s KB. Infolinka zatím vždy potvrdila "aktuální dočasný výpadek spojení", většinou to ale zprovoznili vždy tak do hodiny, takže to tak nebolelo jako ten dnešní několikahodinový