Hlavní navigace

Názor k článku Internetové obchody: kdy konečně přijde kvalita? od anonym - hifishop.cz - NIKDY VÍCE hifishop.cz - nedoporučuji. Neseriózní jednání. Nedávno...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 18. 12. 2008 20:31

    anonymní
    hifishop.cz - NIKDY VÍCE

    hifishop.cz - nedoporučuji. Neseriózní jednání.
    Nedávno jsem si u nich objednala zboží. To jsem ve 14 denní lhůtě vrátila. Překvapení přišlo, když mi spolu s dobropisem přišla také od firmy Eternity group s.r.o. faktura a Dohoda o vzájemném zápočtu pohledávek a závazků. Faktura byla za administrativní zpracování požadavku, účtováno 400 kč/hod.

    Ihned jsem navštívila reklamační oddělení firmy Eternity group, s poznámkou, že jsem poplatek administrativní zpracování požadavku ve výši 400kč/hod v obchodních podmínkách nenašla. Byla jsem odkázána na jejich obchodní podmínky na webu hifishop.cz Poprosila jsem je tedy, jestli by mi mohli jejich obchodní podmínky vytisknout. Předloženy mi byly zcela jiné obchodní podmínky, než které jsou na webu hifishop.cz. Když jsem předložila svůj, pár hodin starý výtisk obchodních podmínek a nákupního řádu z hifishop.cz, oponovali mi, že se jejich obchodní podmínky před několika dny měnily, tj. v den objednání zboží byly jiné. S heslem "Důvěřuj, ale prověřuj" jsem tedy ihned zavolala na infolinku současného provozovatele domény hifishop.cz firmu Netretail, s.r.o., kde jsem požádala o zaslání obchodních podmínek, jež byly aktuální v den objednání zboží. Tam jsem však byla ujištěn, že se v poslední době žádné obchodní podmínky neměnily, a můžu si je stáhnout z webu hifishop.cz ...

    Pak již jenom následoval pouhý bezradný smích ze strany obsluhy reklamačního odd. Eternity group. Žádná omluva, pouhé konstatování, že dobropis (vč. započtení administrativního poplatku) budu muset stejně podepsat.

    Neserióznost, lhaní.
    Mladí pánové z Eternity group by se zřejmě měli začít řídit mottem: "Se slušností a poctivostí nejdál dojdeš", neboť myslím, že s podobným jednáním z jejich strany ke svým zákazníkům, se k nim žádný současný zákazník nevrátí a budoucí potencionální zákazník, po přečtení zkušenosti mé či jiných zákazníků firmy Eternity group s.r.o., k nim jistě nezavítá.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).