Hlavní navigace

Názor k článku Internetové obchody: kdy konečně přijde kvalita? od Roman Tarábek - 14. prosince jsem si na Vltavě objednával DVD,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 9. 1. 2004 10:46

    Roman Tarábek (neregistrovaný)
    14. prosince jsem si na Vltavě objednával DVD, které mělo být vánočním dárkem. Na webu uváděli, že do vánoc jsou schopni dodat pouze zboží, u kterého je uvedena dodací lhůta 48 hodin. U vybraného DVD to uvedeno bylo. Dne 19.prosince mi přišel e-mail, že dodávku vyexpedovali. Protože jsem žádnou zásilku nedostal, volal jsem na Vltavu 22.12. a 23.12. Telefon nikdo nebral. Na webu bylo uvedeno, že v době od 23.12 do 5.1. bude provoz ZNAČNĚ omezen. Že ale bude ZCELA omezen, tam nebylo ani slovo. Po Novém roce jsem dostal vysvětlení, "měli jsme toho hodně". Nakonec jsem tedy vánoční dárek předal 7.ledna.

    Chápu, že v době vánoc "je toho hodně", rozhodně by však neměli zákazníka mást a neměli by slibovat, co nejsou schopni slíbit. Problém Vltavy se mi však zdá trvalý. Předchozí nákup jsem uskutečnil v říjnu, tedy v době běžného vytížení. Opět šlo o zboží s údajnou dostupností do 48 hodin. Po urgencích jsem jej dostal po více než 3 týdnech. Bratrova zkušenost s Vltavou je ještě lepší: objednal si zboží ze seznamu. Poté, co se dlouho nic nědělo, kontaktoval Vltavu a ti mu sdělili, že objednané zboží nemohou sehnat. Celá anabáze skončila tím, že po dvou měsících dostal peníze zpět. Na základě mých i bratrových zkušeností mohu tedy jen potvrdit to, co již bylo uvedeno v prvním příspěvku diskuse: "NIKDY NEPLATIT PŘEDEM", přesto, že je to o něco levnější - tehdy vás má totiž internetový obchod v kapse.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).