Hlavní navigace

Názor k článku Internetové obchody: kdy konečně přijde kvalita? od Libor - Zkušenosti s Internet mall mám jen ty nejlepší...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 9. 1. 2004 11:14

    Libor (neregistrovaný)
    Zkušenosti s Internet mall mám jen ty nejlepší (lednička, sluchátka, televize, video). Dokonce mám zkušenost i s řešením problémů, pokud se vyskytnou. Lednička totiž přišla s mírně promáčklými dveřmi od mrazáku (evidentně při dopravě) a já si toho při přebírání nevšiml (moc vidět to totiž nebylo, jen při pohledu ze strany při odpovídajícím světle). Byl jsem trošku zklamaný (inu, 15000 jsou přece jen peníze) a tak jsem zkusil poslat e-mail s dotazem, co s tím. Zkrátím to - velmi rychle přišla odpověď a po dvou nebo třech týdnech i nová dvířka od mrazáku. Co se týká ostatních věcí, které jsem přes ně kupoval - naprosto bez problémů. Dají vědět dopředu, kdy zboží přijde, je možné domluvit se i na přibližné hodině atd. BTW, řidiči už dneska jsou schopný vyplnit záručák přímo na místě, takže se nemusí čekat na poslání poštou. Doufám, že jim to vydrží, až budu příště něco kupovat.
    Co se týká Vltavy.cz tak mám vcelku zkušenosti dobré, pouze potvrzuji to, že se nevyplatí platit předem. Já zatím platím zásadně dobírkou, i když je to dražší. Co se týká termínů dodání, tak jsem po těch pár zkušenostech zjistil, že se nevyplatí spoléhat se na nějaké dodání do dvou dní apod. Oni totiž na Vltavě pošlou e-mail, že odesílají zboží, ale téměř vždycky mi dobírka přišla až za týden (a není to poštou, ta doručuje v současné době zhruba do druhého dne od odeslání). Zkoušet objednávat týden před Vánocemi je proto koledování si o nedodání zboží včas.
    Libor
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).