Hlavní navigace

Internetový marketing, sociální sítě a Digit z Czech Internet Fórum

Redakce

Diskusní panel věnovaný online videu na CIF 2009 neměl mezi hosty jen zástupci top komerčních společností, ale i tvůrce nezávislého video-castu Digit Jana Březinu. Další díl Digitu se tak natáčel přímo na CIFu a byl především o internetovém marketingu a sociálních sítích. A taky o Lupě.

Zatímco na pozadí se balí končící konference, v popředí Petr Mára, Jan Březina a Patrick Zandl hovoří o tématech, která se na CIFu probírala, především pak o krizi, o tom, jak dopadla na reklamní příjmy a jejich poklesy zase na internetové servery. A o tom, zda se dá vydělávat sociálními sítěmi. Co řečeno nebylo: ty hodinky, které si Petr Mára koupil, se jmenují Steinhart Nav-B Uhr.

UX17_snitker

Video-cast, to není populárně naučný pořad a takovým není ani Digit. Je to talk-show dvou lidí, kteří ji chtějí dělat pro lidi, kteří ji chtějí sledovat. A to je ten zajímavý rozdíl. Jak pravil Honza Březina: Bylo zajímavé sedět v panelu vedle lidí, kteří mají stažený zadek z toho, jaká čísla budou reportovat šéfům… Tak proč nevyzkoušet na svátek videotvorbu z jiného soudku?

Šestatřicátý díl Digitu si nemusíte pouštět jen online, k dispozici jsou i další provedení:

MP4 HD | MP4 | MP3 54 MB | iPhone video. Technicky jeho výrobu zajišťuje Muvi.cz

Anketa

Sledujete video-podcast Digit?

Našli jste v článku chybu?
17. 11. 2009 11:22
Mario (neregistrovaný)
Zaujimave rozpravanie z pohladu lokalneho businessu. ad 6:34min. Co ak sa jedna o novu firmu alebo o firmu, ktora nema zatial ziadny social media feedback? Je potrebne najskor vytvorit social profile a nasledne pocuvat co sa o firme hovori, komunikovat a prisposobovat business podla feedbacku ? Alebo ako postupovat v tomto pripade?