Hlavní navigace

Internetový obchod si většina zákazníků vybírá podle zkušeností a referencí

Martin Vyleťal

Z průzkumu, který mezi třema tisíci respondentů provedl nákupní portál Kasa.cz vyplývá, že téměř sedmdesát procent zákazníků si vybírá e-shop, ve kterém nakoupí, podle zkušenosti a referencí. Pětina preferuje e-shopy, které nabídnou nejvýhodnější cenu. Právě nižší ceny jsou pro více než čtyřicet procent respondentů důvodem, proč nakupovat zboží na Internetu. Za největší slabinu českých eshopů považují respondenti služby a péči o zákazníky. Ta je nedostatečná podle tří pětin zákazníků. Nejhorší…

Z průzkumu, který mezi třema tisíci respondentů provedl nákupní portál Kasa.cz vyplývá, že téměř sedmdesát procent zákazníků si vybírá e-shop, ve kterém nakoupí, podle zkušenosti a referencí. Pětina preferuje e-shopy, které nabídnou nejvýhodnější cenu. Právě nižší ceny jsou pro více než čtyřicet procent respondentů důvodem, proč nakupovat zboží na Internetu. Za největší slabinu českých eshopů považují respondenti služby a péči o zákazníky. Ta je nedostatečná podle tří pětin zákazníků. Nejhorší zkušenosti v oblasti služeb a péče o zákazníky mají respondenti s aukčními a inzertními servery.  

Zdroj: tisková zpráva

Našli jste v článku chybu?