Hlavní navigace

Internetový obchod si většina zákazníků vybírá podle zkušeností a referencí

15. 9. 2011
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Z průzkumu, který mezi třema tisíci respondentů provedl nákupní portál Kasa.cz vyplývá, že téměř sedmdesát procent zákazníků si vybírá e-shop, ve kterém nakoupí, podle zkušenosti a referencí. Pětina preferuje e-shopy, které nabídnou nejvýhodnější cenu. Právě nižší ceny jsou pro více než čtyřicet procent respondentů důvodem, proč nakupovat zboží na Internetu. Za největší slabinu českých eshopů považují respondenti služby a péči o zákazníky. Ta je nedostatečná podle tří pětin zákazníků. Nejhorší…

Z průzkumu, který mezi třema tisíci respondentů provedl nákupní portál Kasa.cz vyplývá, že téměř sedmdesát procent zákazníků si vybírá e-shop, ve kterém nakoupí, podle zkušenosti a referencí. Pětina preferuje e-shopy, které nabídnou nejvýhodnější cenu. Právě nižší ceny jsou pro více než čtyřicet procent respondentů důvodem, proč nakupovat zboží na Internetu. Za největší slabinu českých eshopů považují respondenti služby a péči o zákazníky. Ta je nedostatečná podle tří pětin zákazníků. Nejhorší zkušenosti v oblasti služeb a péče o zákazníky mají respondenti s aukčními a inzertními servery.  

Zdroj: tisková zpráva

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Internetové novinařině se věnuje od roku 2005, kdy začal jako redaktor pracovat pro vydavatelství Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).