Internetový prodejce Vivantis otevírá kamennou výdejnu zboží v Praze

Firma dnes v Praze oficiálně zahájila provoz své první pražské kamenné výdejny. Chce tak uspokojit poptávku po osobních odběrech.

Chrudimský Vivantis, který provozuje e-shopy Parfemy.cz, Krasa.cz, Hodinky.cz, Sperky.cz, Prozdravi.cz, se přidává mezi internetové obchodníky, kteří mají své vlastní kamenné výdejny zboží. Firma dnes v obchodní pasáži Oasis na pražské Florenci oficiálně otevřela kamennou výdejnu spojenou s prodejnou. Dosud bylo možné si zboží osobně vyzvednout pouze v centrále firmy ve východočeské Chrudimi.

Pražská výdejna internetového prodejce Vivantis
Autor: Vivantis

Pražská výdejna internetového prodejce Vivantis

Při objednání zboží na kterémkoli z e-shopů z rodiny Vivantis do 12. hodin, bude připraveno k vyzvednutí na pražské výdejně ještě tentýž den po 15. hodině. Do konce letošního roku je výdej objednávek na prodejně zdarma. Všechny objednávky zadané do 16. hodiny, firma expeduje ještě v den objednání. Umožňuje jí to nový distribuční sklad o ploše téměř 1 300 m2, jehož součástí je poloautomatizovaná balicí linka, která zajišťuje rychlejší expedování zásilek.

Osobní odběry zboží nakoupeného na internetu jsou zvláštností českého e-byznysu, nikde v zahraniční tento trend neexistuje, tvrdí Martin Rozhoň, ředitel společnosti.

Content

V internetových obchodech Vivantis tvoří z celkového počtu balíčků dobírka 78 %, platba kartou 7 %, osobní odběr 4 %, ostatní elektronické platební metody 11 %. Firma ale předpokládá, že v následujících měsících díky nové pražské výdejně podíl osobních odběrů výrazně vzroste.

Vivantis v hospodářském roce 2011/2012 (1.4.2011 až 31.3.2012) vyřídil 240 tisíc objednávek. Tržby dosáhly necelých 350 milionů korun. Hospodaření firmy před zdaněním skončilo ztrátou 1,5 milionu korun. Management společnosti nepříznivý hospodářský výsledek ve výroční zprávě přičítá poklesu korunové marže a naopak nárůstu výkonové spotřeby a osobních nákladů. 

2 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 24. 9. 2013 21:21
Zasílat nově přidané názory e-mailem

Školení Základy online marketingu - jak přivádět na web návštěvnost

  •  
    Vyhledavače a PPC kampaně - jak fungují
  • Webová analytika - k čemu jí využít
  • Facebook a další sociální sítě - co a jak komunikovat

Detailní informace o školení Základy online marketingu »