Hlavní navigace

Intexticated: zahlceni textováním

Martin Kopta

Osm z deseti lidí mladších 25 let raději napíše textovou zprávu, než by zavolalo - uvádí se ve studii, z níž čerpají New Zealand News. Na opačné straně spektra, u starších 55 let našly textové zprávy oblibu u 14 procent lidí. Určitě také občas sáhnete v SMS po nějaké zkratce nebo typogramu. Tak například toto A3 \_/\_/ přeloženo do angličtiny zní Two drinks anywhere, anytime, any place. Jazyková ekonomie vítězí.

Osm z deseti lidí mladších 25 let raději napíše textovou zprávu, než by zavolalo - uvádí se ve studii, z níž čerpají New Zealand News. Na opačné straně spektra, u starších 55 let našly textové zprávy oblibu u 14 procent lidí. Určitě také občas sáhnete v SMS po nějaké zkratce nebo typogramu. Tak například toto A3 \_/\_/ přeloženo do angličtiny zní Two drinks anywhere, anytime, any place. Jazyková ekonomie vítězí.

Našli jste v článku chybu?