Hlavní navigace

Intexticated: zahlceni textováním

16. 4. 2004
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Osm z deseti lidí mladších 25 let raději napíše textovou zprávu, než by zavolalo - uvádí se ve studii, z níž čerpají New Zealand News. Na opačné straně spektra, u starších 55 let našly textové zprávy oblibu u 14 procent lidí. Určitě také občas sáhnete v SMS po nějaké zkratce nebo typogramu. Tak například toto A3 \_/\_/ přeloženo do angličtiny zní Two drinks anywhere, anytime, any place. Jazyková ekonomie vítězí.

Osm z deseti lidí mladších 25 let raději napíše textovou zprávu, než by zavolalo - uvádí se ve studii, z níž čerpají New Zealand News. Na opačné straně spektra, u starších 55 let našly textové zprávy oblibu u 14 procent lidí. Určitě také občas sáhnete v SMS po nějaké zkratce nebo typogramu. Tak například toto A3 \_/\_/ přeloženo do angličtiny zní Two drinks anywhere, anytime, any place. Jazyková ekonomie vítězí.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).