Hlavní navigace

Nová Intextová reklama se prý Internet BillBoardu osvědčuje

Karel Wolf

Nový reklamní formát, takzvaná Intextová reklama, kterou poslední měsíc testovala internetová reklamní společnost Internet BillBoard, dle slov provozovatele přináší zajímavé výsledky. Intextová reklama kombinuje klasickou kontextovou reklamu s pop up bublinami, které mohou obsahovat textový nebo multimediální obsah (flash, video), jenž se zobrazí po najetí myší na označené slovo.

Nový reklamní formát, takzvaná Intextová reklama, kterou poslední měsíc testovala internetová reklamní společnost Internet BillBoard, dle slov provozovatele přináší zajímavé výsledky. Intextová reklama kombinuje klasickou kontextovou reklamu s pop up bublinami, které mohou obsahovat textový nebo multimediální obsah (flash, video), jenž se zobrazí po najetí myší na označené slovo.

Během uplynulého měsíce bylo na českém Internetu v rámci testování formátu podtrženo 58 229 925 klíčových slov na serverech s hodně odlišnou cílovou skupinou (např. mobilmania.cz, epravo.cz, interval.cz, prima-autosalon.cz, sluzby.cz), průměrná efektivita zobrazovaných bublin z hlediska míry prokliku (CTR) podle IBB činila 23%. Z údajů je patrné, že prostor pro zadavatele intextové reklamy je poměrně velký, tvrdí generální ředitel IBB Karel Pavlíček. Do budoucna předpokládáme razantní nárůst zadavatelů především v oblasti grafických formátů a je pouze otázkou času, kdy zadavatelé inzerce tento způsob podpory značky objeví, je dále přesvědčen Pavlíček. (Tisková zpráva)

Našli jste v článku chybu?
8. 5. 2009 19:47
Mirek Svoboda (neregistrovaný)
Právě jsem narazil na stránky společnosti ElineAd, kteří jsou také provozovatelé intextové reklamy, ale prý bezpečné, druhé generace. Zajímalo by mě, jak je to tedy z bezpečností intextové reklamy Billboard a intextové reklamy obecně? Já si osobně myslím že intextová reklama může mít poměrně slibnou budoucnost zrovna tak jako obecně online reklama. Je ale pravda, že si uživatel webu musí zvyknou rozlišovat reklamu od klasického odkazu a nebude tak docházet k "náhodným" proklikům.
10. 10. 2008 10:38
Problemem predevsim je, ze tato reklama NENI kontextova! Jeste jsem nevidel odkaz, ktery by opravdu souvisel s danym slovem nebo alespon clankem, proto je to pro me dalsi hloupy marketingovy tah a divim se, ze na nej rada velkych serveru pristupuje, asi uz nevi kam by to cpali.