Názory k článku
Invaze České televize na Internet
Simi (neregistrovaný)
---.74.broadband9.iol.cz
26. 10. 2010 8:01
Nový
Koncesionarske poplatky z mobilu
celé vlákno
Asi jim nestaci koncesionarske poplatky z mobilu s radiem, chteji jeste za televizi v mobilu.
repulsive (neregistrovaný)
---.net.upcbroadband.cz
26. 10. 2010 10:47
Nový
Re: Koncesionarske poplatky z mobilu
celé vlákno
ze zákona o rozhlasových a televizních poplatcích:
...
§ 2
Předmět poplatků
...
(4) Rozhlasovému nebo televiznímu poplatku nepodléhají
...
e) rozhlasové nebo televizní přijímače, které jsou neoddělitelnou součástí koncových mobilních telekomunikačních zařízení.
...
§ 2
Předmět poplatků
...
(4) Rozhlasovému nebo televiznímu poplatku nepodléhají
...
e) rozhlasové nebo televizní přijímače, které jsou neoddělitelnou součástí koncových mobilních telekomunikačních zařízení.
davro (neregistrovaný)
2001:718:801:----:----:----:----:----
26. 10. 2010 11:21
Nový
Re: Koncesionarske poplatky z mobilu
celé vlákno
o počítačích tam ale paragraf není, nebo jo?
Filip Rožánek (neregistrovaný)
---.cro.cz
26. 10. 2010 11:57
Nový
Re: Koncesionarske poplatky z mobilu
celé vlákno
Není, protože počítač s příslušným tunerem je zařízení uzpůsobené pro příjem rozhlasového nebo televizního vysílání. Neplatí se za počítač, který tuner nemá a vysílání je na něm přijímáno přes internet.
davro (neregistrovaný)
2001:718:801:----:----:----:----:----
26. 10. 2010 12:10
Nový
Re: Koncesionarske poplatky z mobilu
celé vlákno
A jak to bude, když bude televize vysílat přímo po internetu?
ondra.novacisko.cz (neregistrovaný)
---.seznam.cz
26. 10. 2010 12:46
Nový
Re: Koncesionarske poplatky z mobilu
celé vlákno
Jako příznivce konspiračních teorií tvrdím, že cílem české televize je (kromě motivace utratit rozpočet před koncem roku) něčím donutit zákonodárce, aby se poplatky platili i z počítače, když tam ta televize je. Pořádný web je přitom dobrým argumentem.
davro (neregistrovaný)
2001:718:801:----:----:----:----:----
26. 10. 2010 13:38
Nový
Re: Koncesionarske poplatky z mobilu
celé vlákno
Myslím, že tato konspirační teorie zas tak konspirační není. Je to celkem pravděpodobné, stejně jako se dřív pokoušeli dostat poplatky za všechny telefony s radiem nebo televizí (až jim to musela zatrhnout novela).
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.zoner.com
26. 10. 2010 16:00
Nový
Re: Koncesionarske poplatky z mobilu
celé vlákno
Soukrome osoby ale plati vzdy jeden poplatek... za domacnost. Takze i kdyby to uzakonili, co to meni na veci? Nic...
davro (neregistrovaný)
2001:718:801:----:----:----:----:----
26. 10. 2010 16:47
Nový
Re: Koncesionarske poplatky z mobilu
celé vlákno
A co firmy? Za každé PC poplatek? Pořád vám nic nedochází?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.home.99maxprogres.cz
26. 10. 2010 19:54
Nový
Re: Koncesionarske poplatky z mobilu
celé vlákno
Ja nekde mluvim o firmach?
davro (neregistrovaný)
2001:718:801:----:----:----:----:----
26. 10. 2010 19:58
Nový
Re: Koncesionarske poplatky z mobilu
celé vlákno
A je z vašich příspěvků patrné, že nehovoříte o firmách?
davro (neregistrovaný)
2001:718:801:----:----:----:----:----
26. 10. 2010 20:02
Nový
Re: Koncesionarske poplatky z mobilu
celé vlákno
Aby bylo jasno, ten bod e) se do zákona přidával hlavně kvůli firmám, které si nemohly dovolit platit z každého mobilu ještě poplatky za radio a televizi.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.net.upcbroadband.cz
26. 10. 2010 23:17
Nový
Re: Koncesionarske poplatky z mobilu
celé vlákno
Mění to třeba to, že TV už leckdo v mém okolí nemá, zatímco někoho, kdo nemá PC, teda neznám.
Michal Kára (neregistrovaný)
88.208.88.---
26. 10. 2010 14:17
Nový
Re: Koncesionarske poplatky z mobilu
celé vlákno
To je _moje_ konspirační teorie :-D
Flasi (neregistrovaný)
---.net.upcbroadband.cz
26. 10. 2010 14:24
Nový
Re: Koncesionarske poplatky z mobilu
celé vlákno
Musím souhlasit s diskutérem davro, že toto _není_ konspirační teorie. :-) To je nejlogičtější a imho nejpravděpodobnější vysvětlení posledních kroků veřejnoprávní televize.
ondra.novacisko.cz (neregistrovaný)
---.opera-mini.net
26. 10. 2010 17:00
Nový
Re: Koncesionarske poplatky z mobilu
celé vlákno
To JE konspiracni teorie, protoze z definice tohoto terminu nevyplyva, ze je nepravdiva (nebo ujeta). V tomhle lidi maji zmatek. Stejne jako UFO neznamena hned navstevu z vesmiru. Mozna by se dalo diskutovat nat slovem teorie, protoze teorie je neoverena. My to teda experimentalne overeny nemame, ale az takovy zakon projde, pak se z konspiracni teorie stane konspiracni realita (slovo konspirace znamena spiknuti a vyznam konspiracni teorie znamena teorie spiknuti a i to plati i tehdy, kdyz je nad slunce jasne, ze spiknuti je spis realitou)
Flasi (neregistrovaný)
---.net.upcbroadband.cz
26. 10. 2010 17:12
Nový
Re: Koncesionarske poplatky z mobilu
celé vlákno
Je to jalová diskuze, ale budiž.
Jak jste zmínil - konspirační = vyžaduje nějaké spiknutí. Nějakou tajnou, obvykle nezákonnou činnost.
A to tady IMHO chybí. ČT svůj domnělý záměr sice neprezentuje veřejně, ale podobně se chová minimálně 50% firem (tím myslím, že nezveřejňují všechny své skutečné záměry) a nepovažujeme to za konspiraci. A nelegální to taky nebude.
Tím, že tento domnělý záměr nazýváte konspirační teorií, tak IMHO nasazujete televizi větší psí hlavu, než má.
Jak jste zmínil - konspirační = vyžaduje nějaké spiknutí. Nějakou tajnou, obvykle nezákonnou činnost.
A to tady IMHO chybí. ČT svůj domnělý záměr sice neprezentuje veřejně, ale podobně se chová minimálně 50% firem (tím myslím, že nezveřejňují všechny své skutečné záměry) a nepovažujeme to za konspiraci. A nelegální to taky nebude.
Tím, že tento domnělý záměr nazýváte konspirační teorií, tak IMHO nasazujete televizi větší psí hlavu, než má.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.net.upcbroadband.cz
26. 10. 2010 23:19
Nový
Re: Koncesionarske poplatky z mobilu
celé vlákno
Pěkná blbost, je to konspirace jako prase! Ostatně možná i proto pan Fridrich na veřejnosti neustále pokukuje, kdo mu stojí za zády! .)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.t-systems.cz
1. 11. 2010 16:51
Nový
Re: Koncesionarske poplatky z mobilu
celé vlákno
Pokud se na tom podili CT (statni podnik) + RRTV + zrovna zvolena vlada, uz se da o spiknuti mluvit, ne? Konspirace to je, kdyz poskozenym je ovcan, ktery nema na samotnem schvalovani navrhu (at uz webu pro CT ci zakona, narizujiciho platit statni firme i za PC) zadny vliv ...
Nox (neregistrovaný)
---.sattnet.cz
26. 10. 2010 14:24
Nový
Re: Koncesionarske poplatky z mobilu
celé vlákno
Problem je, ze dnes uz se temer mobily bez radia nedelaji. Ve firmach z toho musi mit radost - plati se tusim za kazdy mobil, domacnosti jen 1x za vsechny.
Asi nakoupim 10x Nokii 3310, to by mi do konce zivota mohlo stacit.
Asi nakoupim 10x Nokii 3310, to by mi do konce zivota mohlo stacit.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.net.upcbroadband.cz
26. 10. 2010 23:21
Nový
Re: Koncesionarske poplatky z mobilu
celé vlákno
ja jako zamestnanec mam snad nejakou povinnost ukazovat mobilni telefon kontrolorovi z nejake podivne organizace?
a tento kontrolor snad ma pristup do dokladu, kde je nakup telefonu uveden ?
dost pochybuji
a tento kontrolor snad ma pristup do dokladu, kde je nakup telefonu uveden ?
dost pochybuji
Nox (neregistrovaný)
---.sattnet.cz
27. 10. 2010 18:05
Nový
Re: Koncesionarske poplatky z mobilu
celé vlákno
Nevim sice jak presne to funguje, ale urcite tam nejaka moznost kontroly je. Pravdepodobne nebude kontrolovat primo Vas, ale zamestnavatele.A ten Vam naridi se kontrole podrobit, aby neplatil pokutu.
Nejlepe si Cesky Rozhlas vyzada kontrolu na financnim urade, at to vezmou zajednou.
Nejlepe si Cesky Rozhlas vyzada kontrolu na financnim urade, at to vezmou zajednou.
lol (neregistrovaný)
---.170.broadband6.iol.cz
26. 10. 2010 8:29
Nový
RE: Invaze České televize na Internet
celé vlákno
ct u me skoncila ve chvili kdy MUSIM dat registracni udaje soukrome firme z usa abych mohl vyjadrit svuj nazor na strankach ceske verejnopravni tv, to je vrchol. ano mluvim o povinne registraci na fb.
26. 10. 2010 13:29
Nový
RE: Invaze České televize na Internet
celé vlákno
Nemusíte dávat registrační údaje, protože nemusíte vyjadřovat svůj názor na webu ČT ;)
Flasi (neregistrovaný)
---.net.upcbroadband.cz
26. 10. 2010 14:26
Nový
RE: Invaze České televize na Internet
celé vlákno
Zřejmě jste si nevšiml, že věta pokračuje i za slovem abych.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.pilsfree.net
28. 10. 2010 11:12
Nový
RE: Invaze České televize na Internet
celé vlákno
Ať táhne janeček ke všem čertům
. (neregistrovaný)
---.net.upcbroadband.cz
26. 10. 2010 15:14
Nový
RE: Invaze České televize na Internet
celé vlákno
nikdo tě nenutí diskutovat zrovna na ct24.cz, že nejsi na FB je tvoje chyba chlapče
.. třeba na Aktuálně.cz nebo Českénoviny.cz máš diskuzi zcela bez registrace, tak prchni tam ...
.. třeba na Aktuálně.cz nebo Českénoviny.cz máš diskuzi zcela bez registrace, tak prchni tam ...
26. 10. 2010 15:45
Nový
RE: Invaze České televize na Internet
celé vlákno
Vy evidentně nechápete rozdíl mezi veřejnoprávní institucí a soukromou firmou. Soukromá firma ať si klidně vyžaduje registraci na Beautifulpeople.com, ale veřejnoprávní televize by měla umožňovat přístup do diskuzí více způsoby.
. (neregistrovaný)
---.net.upcbroadband.cz
26. 10. 2010 16:18
Nový
RE: Invaze České televize na Internet
celé vlákno
ale chápu rozdíl, ale nechápu proč by ČT nemohla mít diskuze jen pro registrované na NEJVĚTŠÍ sociální síti světa, že tam někdo není to už je jeho chyba, ne chyba čt a stále můžete psát anonymní názory i jinde, když nechcete přes FB
a mimo to, Fejsbuk požaduje akorát skutečné jméno, příjmení, datum narození a e-mail, nic víc takže se nemusíte bát o soukromí, které stejně jde dobře nastavit :-)
a mimo to, Fejsbuk požaduje akorát skutečné jméno, příjmení, datum narození a e-mail, nic víc takže se nemusíte bát o soukromí, které stejně jde dobře nastavit :-)
26. 10. 2010 16:43
Nový
RE: Invaze České televize na Internet
celé vlákno
Ne vy opravdu rozdíl nechápete, ČT by se neměla omezovat jen na sociální síť jedné soukromé firmy, právě proto, že je to veřejnoprávní televize. Technicky snad není problém umožnit registraci přímo na webu ČT a zároveň propojením s Facebookem nebo třeba pomocí OpenID.
Soukromí je další téma, o které mi ale nešlo.
Soukromí je další téma, o které mi ale nešlo.
. (neregistrovaný)
---.net.upcbroadband.cz
26. 10. 2010 17:51
Nový
RE: Invaze České televize na Internet
celé vlákno
no ČT se rozhodovala mezi diskuzemi přes FB nebo diskuze úplně zrušit, kdyby je zrušili taky by jste prskal že vám nedávají možnost se vyjádřit?
.. já znovu opakuji že můžete diskutovat jinde kde registrace není potřeba :-)
P.S. proč to dělat složitě, když to jde jednoduše.. tedy diskuze přes FB
.. já znovu opakuji že můžete diskutovat jinde kde registrace není potřeba :-)
P.S. proč to dělat složitě, když to jde jednoduše.. tedy diskuze přes FB
davro (neregistrovaný)
2001:718:801:----:----:----:----:----
26. 10. 2010 18:15
Nový
RE: Invaze České televize na Internet
celé vlákno
Jak by se vám líbilo, kdybyste se do ČT mohl dovolat jenom od jednoho telefonního operátora, třeba O2?
26. 10. 2010 18:25
Nový
RE: Invaze České televize na Internet
celé vlákno
Můžete přece volat jinam, kde není O2 optřeba. :o)
Flasi (neregistrovaný)
---.net.upcbroadband.cz
26. 10. 2010 18:37
Nový
RE: Invaze České televize na Internet
celé vlákno
Obávám se, že házíte hrách na zeď.
Na to se dá argumentovat buď tak, že můžete volat i jinam, než do ČT (jak už napsal davro), nebo se může namítnout, že vám nikdo nebrání si O2 pořídit a že je vaše chyba, že O2 nemáte.
Pokud to někdo nechtěl pochopit doteď, tak to nebude chtít pochopit ani po tomto argumentu.
Na to se dá argumentovat buď tak, že můžete volat i jinam, než do ČT (jak už napsal davro), nebo se může namítnout, že vám nikdo nebrání si O2 pořídit a že je vaše chyba, že O2 nemáte.
Pokud to někdo nechtěl pochopit doteď, tak to nebude chtít pochopit ani po tomto argumentu.
davro (neregistrovaný)
2001:718:801:----:----:----:----:----
26. 10. 2010 19:45
Nový
RE: Invaze České televize na Internet
celé vlákno
Asi je to tak, komu není z hůry dáno, v apatice nekoupí.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.net.upcbroadband.cz
26. 10. 2010 23:24
Nový
RE: Invaze České televize na Internet
celé vlákno
to je přeci Alan Řepka, maskuje se, už nenadává vulgárně, ale blbost zůstává stále stejná
Flasi (neregistrovaný)
---.net.upcbroadband.cz
27. 10. 2010 10:00
Nový
RE: Invaze České televize na Internet
celé vlákno
Hehe, bez těch vulgarit jsem ho nepoznal. Ale když se zpětně na ty příspěvky podívám, tak ten styl sedí :-)
. (neregistrovaný)
---.net.upcbroadband.cz
26. 10. 2010 19:07
Nový
RE: Invaze České televize na Internet
celé vlákno
nevím proč by měla čt omezovat volání jen na jednoho operátora, to te trochu blbé přirovnání.. tohle by se dalo žalovat..
ale proboha to že má čt24 diskuze jen pro uživatele co mají na profil na FB nic neznamená! jděte třeba na aktuálně.cz, tam to máte anonymní (a taky to podle toho vypadá)..
ale proboha to že má čt24 diskuze jen pro uživatele co mají na profil na FB nic neznamená! jděte třeba na aktuálně.cz, tam to máte anonymní (a taky to podle toho vypadá)..
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.net.upcbroadband.cz
26. 10. 2010 23:28
Nový
RE: Invaze České televize na Internet
celé vlákno
on facebook snad ověřuje nějak identitu uživatele? zatím nikoliv,
za to občas smažou nějaké nepohodlné záležitosti, nějakou tu kritiku nadnárodních korporací, nějakou tu politickou stránku, nějaké ty identity, zatímco výzvy k násilí a jiné svinstva facebooku nevadí...
asi není třeba dvakrát si domýšlet proč si provládní televize chce nechat cenzurovat diskuze právě facebookem..
za to občas smažou nějaké nepohodlné záležitosti, nějakou tu kritiku nadnárodních korporací, nějakou tu politickou stránku, nějaké ty identity, zatímco výzvy k násilí a jiné svinstva facebooku nevadí...
asi není třeba dvakrát si domýšlet proč si provládní televize chce nechat cenzurovat diskuze právě facebookem..
Flasi (neregistrovaný)
---.net.upcbroadband.cz
26. 10. 2010 18:39
Nový
RE: Invaze České televize na Internet
celé vlákno
Pokud bylo ta volba vedena opravdu takto, tak to byla zjevně chyba. Ale diskuze úplně zrušit je rozhodně správnější volba.
. (neregistrovaný)
---.net.upcbroadband.cz
26. 10. 2010 19:08
Nový
RE: Invaze České televize na Internet
celé vlákno
někde sem to četl (asi přímo na ct24.cz v článku) a opravdu měli dvě možnosti- diskuze přes FB nebo je úplně zrušit, přito mohli je zrušit.. porrátl od Rozhlasu je taky nemáa funguje..
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.net.upcbroadband.cz
26. 10. 2010 23:29
Nový
RE: Invaze České televize na Internet
celé vlákno
opravdu měli jen 2 možnosti? a na to jsi přišel jak? že jsi jim to uvěřil, ještě neznamená, že zde opravdu jen 2 možnosti byly, ty řepo
vlabra (neregistrovaný)
81.91.213.---
27. 10. 2010 23:48
Nový
RE: Invaze České televize na Internet
celé vlákno
Co na tom nechápete? Živíme ČT ze svých daní, platíme zkur.ve.né koncesionářské poplatky, tak proč mě ČT omezuje na jednu soukromou firmu?
Diskuse jsou samozřejmě <|>ovina, ale jak by se vám líbilo, kdyby byli všechny úřady obehnané zdí, a aby jste se dostal dovnitř tak byste musel přijet autem jedné, zahraniční značky? Třeba Fordem.
Diskuse jsou samozřejmě <|>ovina, ale jak by se vám líbilo, kdyby byli všechny úřady obehnané zdí, a aby jste se dostal dovnitř tak byste musel přijet autem jedné, zahraniční značky? Třeba Fordem.
. (neregistrovaný)
---.net.upcbroadband.cz
28. 10. 2010 12:48
Nový
RE: Invaze České televize na Internet
celé vlákno
no jasně, došli argumenty tak zase používáte vaše trapné přirovnání.. klasika...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.net.upcbroadband.cz
28. 10. 2010 21:32
Nový
RE: Invaze České televize na Internet
celé vlákno
argumenty došly leda tak tobě.. škoda, že něco jiného ti nedochází..
1. 11. 2010 21:06
Nový
RE: Invaze České televize na Internet
celé vlákno
Je to Česká TELEVIZE. A televizní vysílání můžete sledovat, na čem chcete.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.net.upcbroadband.cz
1. 11. 2010 21:53
Nový
RE: Invaze České televize na Internet
celé vlákno
jestli je to jen TELEVIZE, tak nechť si FRIDRICH CT24 financuje ze SVEHO a bez propagace financovane z VEREJNYCH penez
lol (neregistrovaný)
---.170.broadband6.iol.cz
27. 10. 2010 4:10
Nový
RE: Invaze České televize na Internet
celé vlákno
mily alane repko, ackoliv vas povazuji za nejvetsiho hlupaka v diskusich na lupe, tak nejsem pro aby se v ucebnich osnovach zakladnich skol, v kapitole o hlouposti, mluvilo jenom o vas. preferoval bych vseobecnejsi rozebrani hlouposti.
uz chapte? ct je verejnopravni instituce placena z koncesionarskych poplatku obyvatel cr. tudiz primo z jeji podstaty umoznit vyjadreni nazoru jen pres jednu proprietalni aplikaci fb je z principu spatne. ct musi byt ze zakona "bezbarierova".
namitky ze bylo mozno udelat toto nebo zrusit diskuse je k smichu. se sumou jakou ct disponuje by vyvinuti vlastni diskuse bylo naprosto marginalni polozkou v radu maximalne desitec tisic korun.
uz chapte? ct je verejnopravni instituce placena z koncesionarskych poplatku obyvatel cr. tudiz primo z jeji podstaty umoznit vyjadreni nazoru jen pres jednu proprietalni aplikaci fb je z principu spatne. ct musi byt ze zakona "bezbarierova".
namitky ze bylo mozno udelat toto nebo zrusit diskuse je k smichu. se sumou jakou ct disponuje by vyvinuti vlastni diskuse bylo naprosto marginalni polozkou v radu maximalne desitec tisic korun.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
2001:470:9e70:----:----:----:----:----
26. 10. 2010 17:36
Nový
RE: Invaze České televize na Internet
celé vlákno
Podejte stiznost na UOOU, kdyz zakazal googlu fotit ulice, mozna zakaze CTcku pouzivat FB.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.net.upcbroadband.cz
26. 10. 2010 23:30
Nový
RE: Invaze České televize na Internet
celé vlákno
to neni spatny napad
Miran (neregistrovaný)
77.48.70.---
26. 10. 2010 9:08
Nový
Spulupráce se společností Samsung
celé vlákno
Zase jenom prázdné řeči "ČT se pokusí vsadit na spolupráci se společností Samsung" O tom už mluví min 2 roky a výsledek žádný. Před 1 a 1/2 rokem jsem kupoval LCD Samsung s "InternetTV" a právě už tehdy CT slibovali, že jejich archiv bude dostupný na televizorech Samsung. Jestli to takto půjde dál, tak než se v ČT proberou, tak Samsung dřív přestane vydávat aktualizace firmware pro můj typ televize.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.net.upcbroadband.cz
28. 10. 2010 22:31
Nový
Re: Spulupráce se společností Samsung
celé vlákno
Dmnívat se, že do již prodané televize bude komerční firma doplňovat zcela novou funkčnost, je podle mne iluzorní.
28. 10. 2010 22:49
Nový
Re: Spulupráce se společností Samsung
celé vlákno
Vidite a Panasonic to dela :-)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
193.179.215.---
26. 10. 2010 9:13
Nový
RE: Invaze České televize na Internet
celé vlákno
Mě by bohatě stačilo, kdyby streemovali přes něco jiného než MS WM.
26. 10. 2010 9:14
Nový
RE: Invaze České televize na Internet
celé vlákno
Uživatel si nepřál zůstat v anonymitě, jenom byl odhlášen.
26. 10. 2010 12:55
Nový
RE: Invaze České televize na Internet
celé vlákno
Uzivatel predpokladam vi, ze CT poskytuje ta data i v Real Video formatu.
A pokud by se uzivatel informoval (i ve vferejnych diskusich), tak nove budou vsechna data v MPEG-4/H.264 AVC. Transkodery bezi dnem i noci.
Mimochodem, pise se "to stream". Pokud je problem s trenskripci anglickych slov, doporucuji hezke ceske slovo "proudování".
A pokud by se uzivatel informoval (i ve vferejnych diskusich), tak nove budou vsechna data v MPEG-4/H.264 AVC. Transkodery bezi dnem i noci.
Mimochodem, pise se "to stream". Pokud je problem s trenskripci anglickych slov, doporucuji hezke ceske slovo "proudování".
VS (neregistrovaný)
---.scnet.cz
26. 10. 2010 13:10
Nový
RE: Invaze České televize na Internet
celé vlákno
Informace o konverzi archivu do MPEG-4/H.264 jsem zaznamenal. Jen se zeptám - archivní věci se konvertují z toho Windows Media (nebo Real Video zdroje), nebo z nějakého lepšího masteru? Přeci jen i ten nejlepší WMV stream ČT měl kvalitativní rezervy, a H.264 může být jednak o něco lepší a druhak si myslím, že už se dnes není třeba "bát" vyšších birates. Jaký je vlastně vůbec "master" materiál, který dodává ČT ke kódování pro internetové streamy?
Jinak ale proti WMV v podání ČT nemůžu říct vůbec nic, náročnost dekódování na CPU je oproti H.264 velmi znatelně nižší. Pokud se H.264 ještě spojí s flash přehrávačem, je na pomalejším PC zaděláno na problém, i když třeba mplayer s daným streamem nemá problém. Bohužel ale Windows Media plugin v prohlížeči je na mnoha počítačítačích v rozdrbaném stavu, a "archiv ČT nejde". Výhoda flashe je, že když už je nainstalovaný, tak "to funguje".
Můžete prozradit, v jaké kvalitě jsou připravovány archivní/nové H.264 streamy (profile, bitrate)? Děkuji.
Jinak ale proti WMV v podání ČT nemůžu říct vůbec nic, náročnost dekódování na CPU je oproti H.264 velmi znatelně nižší. Pokud se H.264 ještě spojí s flash přehrávačem, je na pomalejším PC zaděláno na problém, i když třeba mplayer s daným streamem nemá problém. Bohužel ale Windows Media plugin v prohlížeči je na mnoha počítačítačích v rozdrbaném stavu, a "archiv ČT nejde". Výhoda flashe je, že když už je nainstalovaný, tak "to funguje".
Můžete prozradit, v jaké kvalitě jsou připravovány archivní/nové H.264 streamy (profile, bitrate)? Děkuji.
26. 10. 2010 13:56
Nový
RE: Invaze České televize na Internet
celé vlákno
Dobry den,
na zacatek, pro poradek: Muzu podat jen informace, ktere uz se nekde oficialne objevily, nemam zadny mandat nekde prezentovat nazory CT.
Archiv se konvertuje ze soucasnych dat. Priznam se, ze ani ja nespatruji zadny posun v tom, kdyz bude mit SD rozliseni zprav bitrate vic nez ~1.5 Mb/s.
Kodovani vetsiny materialu CT neni zalozeno na "file based workflow". Data se dostavaji ke koderum z odbavovaciho pracoviste prostrednictvim nejakeho "proudoveho" rozhrani - myslim, zez aktualne je to SDI nebo HD-SDI. Zaloha je sbirana ze vzduchu z digitalniho vysilani (myslim, ze je to jeden ze satelitnich signalu - konkretnejsi byt nemohu).
Pokud vim, CT se pripravuje, ze H.264/AVC bude schopna dodat vicero cestami. Zda a ktere z nich nasadi, nevim a dokonce se domnivam, ze to bude mit nejaky vyvoj. Mam na to sice nejaky (asi i pomerne vyhraneni) nazor, ale ten (nastesti) neni v danem pripade vubec relevantni :-)
Detaily streamu bohuzel prozradit nemuzu.
Zdravi
MK
na zacatek, pro poradek: Muzu podat jen informace, ktere uz se nekde oficialne objevily, nemam zadny mandat nekde prezentovat nazory CT.
Archiv se konvertuje ze soucasnych dat. Priznam se, ze ani ja nespatruji zadny posun v tom, kdyz bude mit SD rozliseni zprav bitrate vic nez ~1.5 Mb/s.
Kodovani vetsiny materialu CT neni zalozeno na "file based workflow". Data se dostavaji ke koderum z odbavovaciho pracoviste prostrednictvim nejakeho "proudoveho" rozhrani - myslim, zez aktualne je to SDI nebo HD-SDI. Zaloha je sbirana ze vzduchu z digitalniho vysilani (myslim, ze je to jeden ze satelitnich signalu - konkretnejsi byt nemohu).
Pokud vim, CT se pripravuje, ze H.264/AVC bude schopna dodat vicero cestami. Zda a ktere z nich nasadi, nevim a dokonce se domnivam, ze to bude mit nejaky vyvoj. Mam na to sice nejaky (asi i pomerne vyhraneni) nazor, ale ten (nastesti) neni v danem pripade vubec relevantni :-)
Detaily streamu bohuzel prozradit nemuzu.
Zdravi
MK
VS (neregistrovaný)
---.scnet.cz
26. 10. 2010 14:32
Nový
RE: Invaze České televize na Internet
celé vlákno
Rozumím, že detaily prozrazovat nemůžete. Přesto děkuji.
Já zas očekávám, že s příchodem buzzwordu HbbTV přispěchá do ČT někdo s nabídkou řešení za desítky Mio Kč, a protože tohle je pro ČT výzva, je to trend, a vůbec to prostě musíme mít, tak se peníze budou jen sypat. Že už sice běží paralelní projekt řešící v podstatě to samé, jehož výsledky by šlo využít, na to nekoukáme. Že by si to zájemci z řad výrobců TV mohli financovat aspoň částěčně sami, no to snad né.
Jestli je HbbTV alespoň trochu otevřený standard, tak to je jistě cesta dopředu, než když si to každý výrobce bastlí po svém. V podání ČT z toho mám trochu strach. Rozhodně bych o HbbTV uvítal nějaký odbornější článek, co by objasnil i technické detaily.
Já zas očekávám, že s příchodem buzzwordu HbbTV přispěchá do ČT někdo s nabídkou řešení za desítky Mio Kč, a protože tohle je pro ČT výzva, je to trend, a vůbec to prostě musíme mít, tak se peníze budou jen sypat. Že už sice běží paralelní projekt řešící v podstatě to samé, jehož výsledky by šlo využít, na to nekoukáme. Že by si to zájemci z řad výrobců TV mohli financovat aspoň částěčně sami, no to snad né.
Jestli je HbbTV alespoň trochu otevřený standard, tak to je jistě cesta dopředu, než když si to každý výrobce bastlí po svém. V podání ČT z toho mám trochu strach. Rozhodně bych o HbbTV uvítal nějaký odbornější článek, co by objasnil i technické detaily.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.151.broadband12.iol.cz
26. 10. 2010 14:48
Nový
RE: Invaze České televize na Internet
celé vláknoJá zas očekávám, že s příchodem buzzwordu HbbTV přispěchá do ČT někdo s nabídkou řešení za desítky Mio Kč, a protože tohle je pro ČT výzva, je to trend, a vůbec to prostě musíme mít, tak se peníze budou jen sypat.LOL. To se povedlo ;-)
26. 10. 2010 15:31
Nový
RE: Invaze České televize na Internet
celé vlákno
Dobry den,
ja bych nepredjimal to, co CT bude a nebude delat a kolik za to zaplati. Ze sebe muzu rict, ze v oblasti, do ktere vidim, drou dodavatele az na kost. Jako koncesionar jsem spokojen, jako subdodavatel uplne ne :-)
Pokud vim, tak soucasne reseni Samsungu saha do archivu iVysilani.
Pokud vim, tak HbbTV je ETSI specifikace "ETSI TS 102 796". Pokud je mi znamo, tak muzeme rict, ze ETSI je "trocha XHTML, HTTP, Javascript a pro video H.264". Vic se na najit na http://www.hbbtv.org/pages/about_hbbtv/specification.php pripadne link primo na specifikaci je
http://pda.etsi.org/pda/home.asp?wki_id=hsZ9g8-p%27v475895z4LHX (vyzaduje bezplatnou registraci).
Ono je to dost podobne s Panasonic Vieracastem, ktery pro Novu bere data z jineho diskoveho pole :-) Akorat si nejsem jist, ze tomu Panasonic rika HbbTV.
Zdravi
MK
ja bych nepredjimal to, co CT bude a nebude delat a kolik za to zaplati. Ze sebe muzu rict, ze v oblasti, do ktere vidim, drou dodavatele az na kost. Jako koncesionar jsem spokojen, jako subdodavatel uplne ne :-)
Pokud vim, tak soucasne reseni Samsungu saha do archivu iVysilani.
Pokud vim, tak HbbTV je ETSI specifikace "ETSI TS 102 796". Pokud je mi znamo, tak muzeme rict, ze ETSI je "trocha XHTML, HTTP, Javascript a pro video H.264". Vic se na najit na http://www.hbbtv.org/pages/about_hbbtv/specification.php pripadne link primo na specifikaci je
http://pda.etsi.org/pda/home.asp?wki_id=hsZ9g8-p%27v475895z4LHX (vyzaduje bezplatnou registraci).
Ono je to dost podobne s Panasonic Vieracastem, ktery pro Novu bere data z jineho diskoveho pole :-) Akorat si nejsem jist, ze tomu Panasonic rika HbbTV.
Zdravi
MK
26. 10. 2010 15:53
Nový
RE: Invaze České televize na Internet
celé vlákno
pardon, chybicka se vloudila ....
... Pokud je mi znamo, tak muzeme rict, ze HbbTV je ...
ETSI je samozrejme neco jineho.
... Pokud je mi znamo, tak muzeme rict, ze HbbTV je ...
ETSI je samozrejme neco jineho.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.net.upcbroadband.cz
26. 10. 2010 23:32
Nový
RE: Invaze České televize na Internet
celé vlákno
jen pro poradek: CT si platime vsichni z dani, ze neni v cesku praxi uvadet informace verejnych insituci se tykajici, jeste neznamena, ze nemate pravo tyto informace uvadet..
26. 10. 2010 23:43
Nový
RE: Invaze České televize na Internet
celé vlákno
Jen pro poradek, ve slusnem obchodnim vztahu, at uz je v CR nebo ve Spojenem kralovstvi, je slusnosti nezverejnovat informace, ktere jste se v ramci toho obchodniho vztahu dozvedel. Pochopitelne existuji vyjimky - napriklad pokud byl zavaznym zpusobem porusen zakon, ale to sem nepatri.
A priznam se, ze je mi jedno, z jakych zdroju je ten klient financovan.
Ale chapu, ze v ruznych zemich jsou zvyky ruzne. A take ruzni lide maji ruzne zvyky.
Nakonec, pokud po tech informacich tolik touzite, doporucuju se obratit primo na primarni zdroj.
A priznam se, ze je mi jedno, z jakych zdroju je ten klient financovan.
Ale chapu, ze v ruznych zemich jsou zvyky ruzne. A take ruzni lide maji ruzne zvyky.
Nakonec, pokud po tech informacich tolik touzite, doporucuju se obratit primo na primarni zdroj.
lol (neregistrovaný)
---.170.broadband6.iol.cz
27. 10. 2010 4:25
Nový
RE: Invaze České televize na Internet
celé vlákno
dovolim si vas poupravit. ve slusnem obchodnim vztahu verejna instituce potazmo stat vs soukroma firma je slusnosti smlouvu okamzite zverejnit a ne k ni prilepit dodatek o mlcenlivosti.
timto na vas nijak neutocim, je to jen takova uvaha.
timto na vas nijak neutocim, je to jen takova uvaha.
27. 10. 2010 7:54
Nový
RE: Invaze České televize na Internet
celé vlákno
Dochazi tady k nejakemu opravdu hloupemu nedorozumeni.
Je spravne, pokud verejna instituce zverejnuje svoje smlouvy.
Neni spravne, kdyz privatni subjekt zverejnuje smlouvy, ktere ma s dalsimi subjekty.
Mimochodem, smlouva byla soucasti zadavaci dokumentace a pokud vim, tu zadavaci dokumentaci si vyzvedly radove desitky subjektu. Ja sam uz ji bohuzel nemam, protoze nejsem jejim ucastnikem.
Je spravne, pokud verejna instituce zverejnuje svoje smlouvy.
Neni spravne, kdyz privatni subjekt zverejnuje smlouvy, ktere ma s dalsimi subjekty.
Mimochodem, smlouva byla soucasti zadavaci dokumentace a pokud vim, tu zadavaci dokumentaci si vyzvedly radove desitky subjektu. Ja sam uz ji bohuzel nemam, protoze nejsem jejim ucastnikem.
27. 10. 2010 7:55
Nový
RE: Invaze České televize na Internet
celé vlákno
... Nejsem jejim ucastnikem, takze jsem ji nepovazoval za dulezitou :-)
jja (neregistrovaný)
---.bluetone.cz
26. 10. 2010 17:36
Nový
Formát Real media - lze přehrát v mobilu (Symbian)
celé vlákno
Mně se naopak současné formáty videí v iVysílání (wmv a real media) líbí. Zvláště s povděkem kvituji nabídku formátu real media, ačkoliv Real player na PC nepoužívám. Díky real media lze však (už dnes!) kompletní iVysílání včetně živého vysílání přehrát v mobilu např. přes Operu mini 4 (na Symbianu - video se otevře ve vestavěném Real playeru). To si myslím, že je úžasné. Flash naproti tomu stále dost mobilů neumí či jen velmi omezeně.
. (neregistrovaný)
---.net.upcbroadband.cz
26. 10. 2010 17:49
Nový
Re: Formát Real media - lze přehrát v mobilu (Symbian)
celé vlákno
souhlasím..
jestli mi zruší na iVysilání WMV tak budu prskat.. nechci flash a silverlight už vůbec ne! at dají na výběr, ted je výběr taky :-)
jestli mi zruší na iVysilání WMV tak budu prskat.. nechci flash a silverlight už vůbec ne! at dají na výběr, ted je výběr taky :-)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.net.upcbroadband.cz
26. 10. 2010 23:36
Nový
Re: Formát Real media - lze přehrát v mobilu (Symbian)
celé vlákno
řepko, tak jdi jinam, když se ti to nelíbí
lojzek (neregistrovaný)
---.acvyskov.cz
27. 10. 2010 7:45
Nový
Iphony pouze
celé vlákno
to je nějaké protěžování, kolik % lidí je vlastní? Co ostatni symbiany, androidy atp.?
29. 10. 2010 23:14
Nový
Re: Iphony pouze
celé vlákno
iPhone je jen puberťácká hračka, ale snad bude ČT podporovat i mobilní telefony.
já (neregistrovaný)
---.net.upcbroadband.cz
31. 10. 2010 13:38
Nový
Re: Iphony pouze
celé vlákno
aha, závist že ti rodiče nekoupí iphone? třeba by si mohl iphone zkritizovat taky ve svém blogísku jako facebook a líbko
31. 10. 2010 13:51
Nový
Re: Iphony pouze
celé vlákno
Řepko, Řepko, proč už konečně nezajdeš za tím psychologem, jak ti radí celý internet? Jsi už opravdu zoufalý, raději tam běž.
já (neregistrovaný)
---.net.upcbroadband.cz
31. 10. 2010 14:38
Nový
Re: Iphony pouze
celé vlákno
celý internet to rozhodně není, jen pár zoufalců z vybraných webů.. to jen na upřesnění
a ještě k tomů zoufalci co se neumí většinou neumí ani podepsat a jen zneužívají anonymity internetu
(a někteří zoufalci si uživatele přidají na Fejsu bezdůvodně do ignorace, že karlíčku? :D)
a ještě k tomů zoufalci co se neumí většinou neumí ani podepsat a jen zneužívají anonymity internetu
(a někteří zoufalci si uživatele přidají na Fejsu bezdůvodně do ignorace, že karlíčku? :D)
gotcha! (neregistrovaný)
91.198.227.---
31. 10. 2010 18:17
Nový
Re: Iphony pouze
celé vlákno
Clovece, Vy si nevidite do huby. Ostatní tu kritizujete za jejich anonymitu a sam tu postujete sve pritrouble prispevky pod ruznymi infantilnimi prezdivkami.
Nastesti z Vas ta Vase blbost sala takovym zarem, ze Vas kazdy zdejsi pozornejsi ctenar prokoukne, Alane repko z Ostravy.
Fuj, hamba Vam, odporny pokrytce!!§
Nastesti z Vas ta Vase blbost sala takovym zarem, ze Vas kazdy zdejsi pozornejsi ctenar prokoukne, Alane repko z Ostravy.
Fuj, hamba Vam, odporny pokrytce!!§
já (neregistrovaný)
---.net.upcbroadband.cz
31. 10. 2010 18:46
Nový
Re: Iphony pouze
celé vlákno
nápodobně...
já píšu anonymně pouze proto, že sem si sám a dobrovolmě nechal účet tady deaktivovat
podívejte se na sebe a svoji přezdívku a pak něco mluvte o moji přezdívce
já píšu anonymně pouze proto, že sem si sám a dobrovolmě nechal účet tady deaktivovat
podívejte se na sebe a svoji přezdívku a pak něco mluvte o moji přezdívce
repka klepla pepka (neregistrovaný)
---.torservers.net
31. 10. 2010 18:53
Nový
Re: Iphony pouze
celé vlákno
Jiste, a my vsichni ostatni jsme si zadne ucty ani neaktivovali, natoz abysme je potom jeste rusili a Zandla otravovali svym brekotem, cili jsme na tom s karmou daleko lepe, nez Ty, otravny hmyze... :-)
já (neregistrovaný)
---.net.upcbroadband.cz
31. 10. 2010 19:03
Nový
Re: Iphony pouze
celé vlákno
a pak kdo tu infaltivní přezdívky, že? ...
já neotravoval p.Zandla, já slušně napsal do redakce..
...a ještě jim k připravované nové verzi Lupy dopíšu aby zrušili anonymní diskuze bez registrace a aspon eliminují i hňupy jako si ty.. já sem sice taky už nebudu psát, ale já už ani nechci.. třeba na Živě už nepíšu, a ne kvůli článku na Exotopedii nějakého Anonyma co se neumí podepsat :-)
s karmou mi můžeš víš co...
já neotravoval p.Zandla, já slušně napsal do redakce..
...a ještě jim k připravované nové verzi Lupy dopíšu aby zrušili anonymní diskuze bez registrace a aspon eliminují i hňupy jako si ty.. já sem sice taky už nebudu psát, ale já už ani nechci.. třeba na Živě už nepíšu, a ne kvůli článku na Exotopedii nějakého Anonyma co se neumí podepsat :-)
s karmou mi můžeš víš co...
já (neregistrovaný)
---.net.upcbroadband.cz
31. 10. 2010 18:52
Nový
Re: Iphony pouze
celé vlákno
a proč píšeš ty anonymně? Haa? ...
kdo ví kdo seš ty a těch pár dalších co mě nemá rádo...
kdo ví kdo seš ty a těch pár dalších co mě nemá rádo...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.uvt.nl
1. 11. 2010 1:57
Nový
Re: Iphony pouze
celé vlákno
Ja jsem jaaa a tech "par dalsich" je cely zbytek ceskeho internetu vcetne kojencu a pacientu na JIPkach, admit it...
já (neregistrovaný)
---.net.upcbroadband.cz
1. 11. 2010 10:40
Nový
Re: Iphony pouze
celé vlákno
hahaa, nekecej a radši se podepiš ubohý anonyme...
já se už podepisovat nemusím když mě údajně všichni znáte :D
já se už podepisovat nemusím když mě údajně všichni znáte :D
uživatel si přál zůstat v anonymitě
89.176.101.---
27. 10. 2010 20:03
Nový
a je to tady - placení za počítač schváleno!
Prozatím tedy v Německu, jsem zvědav, kdy to bude i tady.
http://aktualne.centrum.cz/zahranici/evropa/clanek.phtml?id=681281
http://aktualne.centrum.cz/zahranici/evropa/clanek.phtml?id=681281
Rila (neregistrovaný)
---.38.broadband2.iol.cz
28. 10. 2010 5:21
Nový
Jde jen o jedno.
celé vlákno
Lidé televizi nesledují a ruší. Nechávají si ji jen důchodci a lidé s dětmi. Já osobně ji nemám už 3 roky. Je to jen o tom, jak z lidí dostat prachy za tuhle předpotopní zábavu a politický nástroj moci. A zákon, který to z nás dostane bude, to mi věřte.
. (neregistrovaný)
---.net.upcbroadband.cz
28. 10. 2010 12:47
Nový
Re: Jde jen o jedno.
celé vlákno
vůbec nemáte pravdu...
navrch huj - vespod popla (neregistrovaný)
78.80.16.---
2. 11. 2010 21:23
Nový
ČT na internet aneb jak pumpnout někoho dalšího
Přerozdělovat, přerozdělovat, přerozdělovat. Zpoplatnit, zpoplatnit, zpoplatnit. Jaké jsou možnosti zvýšení příjmů ČT? Rozšířit pokrytí poplatníků televizních poplatků na pokud možno i nemluvňata a nebožtíky.
Myslím, že ČT moc dobře ví, že se v této zemi asi už nenajde nikdo, kdo by nepochpil pravý skutečný účel jejího pokryteckého "internetového snažení". Větší přerozdělování díky zpoplatnění většího počtu osob z titulu, že mají-li internet, mají možnost přijímat ČT, a tím pádem musí platit.
Je to HNUS, velebnosti.
Myslím, že ČT moc dobře ví, že se v této zemi asi už nenajde nikdo, kdo by nepochpil pravý skutečný účel jejího pokryteckého "internetového snažení". Větší přerozdělování díky zpoplatnění většího počtu osob z titulu, že mají-li internet, mají možnost přijímat ČT, a tím pádem musí platit.
Je to HNUS, velebnosti.