Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
iPad 2: blesková válka v podání Applu

Luboš
Luboš (neregistrovaný) ---.ji.cz
22. 3. 2011 7:35 Nový

Historie: chybí iTV

celé vlákno

Jen drobná chybička. Po iPodu přišlo iTV, teprve potom iPhone, iPad atp. Takže ten logický krok videopřehrávače tam byl, ačkoliv nebyl asi tak úspěšný jak by být měl.

Hnusák
Hnusák (neregistrovaný) ---.80.broadband9.iol.cz
22. 3. 2011 11:07 Nový

Re: Historie: chybí iTV

celé vlákno

Chybí herní konzola.

Datel
Datel (neregistrovaný) ---.static.adsl.vol.cz
22. 3. 2011 11:11 Nový

Re: Historie: chybí iTV

celé vlákno

Mozna vyhodnotili konzole jako slepou ulicku, kterou nahradi ostatni zminene produkty :-)

Luboš
Luboš (neregistrovaný) ---.ji.cz
22. 3. 2011 12:53 Nový

Re: Historie: chybí iTV

celé vlákno

To byla jen faktická poznámka k článku, že Apple má i ten videopřehrávač a že byl před iPhonem. No a co se týká herní konzole tak do té pozice vlastně natlačili iPhone a iPod Touch. Alespoň jako přenosné herní konzole to funguje celkem dobře a jsou relativně rozšířené.

cerko
cerko (neregistrovaný) 80.86.255.---
22. 3. 2011 16:33 Nový

Re: Historie: chybí iTV

celé vlákno

suhlas...akurat si zabudol na iPad...kopec ludi si neuvedomuje ze taky iPadIII bude plnohodnotna konzola

Kozousch
Kozousch (neregistrovaný) 93.99.117.---
22. 3. 2011 8:22 Nový

Vybavení dílny versus produkty Ohryzku

celé vlákno

Srovnání vybavení dílny versus produkty Ohryzku mi úplně nesedí, protože obojí má jiný účel a používají ho jiní lidé. Vybavení dílny vetšinou používají lidi činorodí, takoví brouci pytlíci, kdežto produkty Ohryzku naopak uživatele směřují tam, kde je Ohryzek chce mít a ne tam, kam uživatel chce jít. Je pravda, že většina ovcí neví, kam chce jít, ale chce mít falešnou představu vlastní volby. Podle mě produkty Ohryzku jsou spíš něco jako interaktivní televize a jsou určeny zejména pro tupé konzumenty televize - ti mají radost, že si můžou "svobodě" vybrat, ale přitom si většinou volí jen jednu z více Ohryzkem nalinkovaných cest k cíli - a ten cíl určil Ohryzek a ne uživatel. Spíš mě napadá analogie se starými a novými stavebnicemi Lego. Dříve stavebnice obsahovaly jen základní tvary kostek a uživatel volil cíl a pak cestu k cíli. Dnes lze z každé krabice Lega postavit jedinou věc - třeba dinosaura. Uživatel si může vybrat, jestli začne stavět od hlavy nebo od ocasu, ale cíl je předem daný.

A s tím "Think different" je to jinak :-) :
http://www.stream.cz/video/197330-the-simpsons-mapple-store-czech

V2
V2 (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
22. 3. 2011 8:36 Nový

Re: Vybavení dílny versus produkty Ohryzku

celé vlákno

Ovšem zapomínáte, že drtivá většina lidí má svoje cíle, malé nebo velké, úplně jinde než v technologiích, a dilemata typu Win nebo Linux jsou pro ně jako z jiného vesmíru. Počítač umí některé opravdu praktické věci, a chtít je mít k dispozici jednoduše a intuitivně není ostuda. Taky nelituju, že nemusím pod svým autem ležet každý víkend s hasákem, vy ano?

Kozousch
Kozousch (neregistrovaný) 93.99.117.---
22. 3. 2011 8:45 Nový

Re: Vybavení dílny versus produkty Ohryzku

celé vlákno

Tady nejde o technologii vlastního "nářadí" - o jeho vnitřní konstrukci. Jako uživateli třeba příklepové vrtačky mi je jedno, jestli je příklep mechanický, pneumatický nebo jiný - jde mi o to, aby vrtačka dělala dobře to, co po ní chci - tedy aby dobře vrtala do betonu. Samozřejmě se musím tu vrtačku naučit správně používat a provádět běžnou provozní údržbu nebo jí nechat občas "oservisovat" v servisu. Vrtačka od Ohryzku by mě směřovala do Mapple Store koupit si kus betonu s již vyvrtanou dírou.

Patrick Zandl aura:91
22. 3. 2011 8:56 Nový

Re: Vybavení dílny versus produkty Ohryzku

celé vlákno

Naprosto nesmyslný příměr. Apple vám prodá vrtačku a řekne, že je určená výhradně k vrtání stiskem jednoho tlačítka. Vy si ji koupíte a zjistíte, že ji nelze opravdu použít jako akušroubovák, což vás překvapí, jelikož jste měli dojem, že vrtat a šroubovat je totéž. Pak si všimnete, že v ToolsStore mají utilitku, která rozchodí šroubovák dvojklikem na tlačítko a to za 2,99USD.

Otázka je, co je na tom špatně, neměl jste si kupovat vrtačku, co není akušroubovák, když jste potřeboval akušroubovák. Pokud jste to udělal vědomě, konzultujte situaci s ošetřujícím lékařem :)

Kozousch
Kozousch (neregistrovaný) 93.99.117.---
22. 3. 2011 9:08 Nový

Re: Vybavení dílny versus produkty Ohryzku

celé vlákno

Není to spíš tak, že mě bude vrtačka od Apple různými omezeními a "podprahovými sděleními" směřovat k tomu, abych nevrtal do betonu, ale třeba do plastiku značky Apple nebo jiného Frikulínského materiálu? Samozřejmě s použitím vrtáku Apple?

MoB
MoB (neregistrovaný) 131.207.140.---
22. 3. 2011 12:30 Nový

Re: Vybavení dílny versus produkty Ohryzku

celé vlákno

Myslím, že jste dost mimo, a to nemám žádný produkt od Apple. Sám iProdukty nechci, myslím, že by mi nevyhovovaly, ale jsem dalek myslet si o jejich majitelích, že jsou hloupí nebo že já jsem třeba o to víc chytrý, když žádnou iVěc nemám... jestli si toto myslíte vy, prozrazujete o sobě víc, než by vám asi bylo milo, kdybyste to tedy byl schopen nahlédnout. Nechte tak říkajích brouka žít :) Peace.

Kozousch
Kozousch (neregistrovaný) 93.99.117.---
22. 3. 2011 20:43 Nový

Re: Vybavení dílny versus produkty Ohryzku

celé vlákno

V pohodě. Pro mě opravdu není důležité, co o mě z mých příspěvků zjistil amatérský psycholog, který má problém s chápáním psaného textu a moje vyjádření "Podle mě jsou produkty Ohryzku určeny zejména pro tupé konzumenty" čte jako "majitelé produktů Ohryzku jsou tupí konzumenti".

Pavel
Pavel (neregistrovaný) ---.adsl.tmcz.cz
23. 3. 2011 20:31 Nový

Re: Vybavení dílny versus produkty Ohryzku

celé vlákno

Kozouchu, ty Vaše příměry vážně stojí zato. Dobře tak jste si na applisty
udělal vlastní názor, budiž. Jen tak mimochodem, pokud budeme hod-
notit třeba woknaře, tak drtivá většina lidí na zeměkouli napíše mail, stahuje
videa, poslouchá muziku. Pokud by měla něco sama nakonfigurovat, tak
už žádá o pomoc někoho znalého, protože to sami nezvládnou.
Linuxové scéně pravděpodobně vládne ubuntu a ne třeba gentoo nebo
nějaké distro, kde se bez příkazové řádky neobejdete. Jasně, linux user
bude pravděpodobně takový osvícený štˇoura s chutí pochopit systém,
na druhou stranu, kde je řečeno že se nemůžu snažit důkladně pochopit
windows. A pokud hovoříme o macu, tak co je na tom, že má skvělý os,
který prostě funguje. Mimochodem, víte že na macu existuje i něco, čemu
se říká terminál a tam se s příkazovou řádkou můžete vyřádit,(tím nechci
tvrdit, že ve win něco podobného neexistuje, jen to nevím) Celý ten
jejich os je založen na unixu, konkrétně free BSD. A to že je apple
proprietální systém? Windows taky.
Jinými slovy, atˇ už používáte ten který os, tak pravděpodobnost, že
ho používají většinou lidé, omezující se na pouhou konzumaci obsahu,
bez ambicí kreativně tvořit, je na všech platformách stejná. A co se
IPADU týče, jasně, není to plnohodnotný komp ale multimediální hračka,
která ale splňuje potřeby většiny populace.
Mějte se. Pavel

x
x (neregistrovaný) 2001:470:9e70:----:----:----:----:----
22. 3. 2011 15:23 Nový

Re: Vybavení dílny versus produkty Ohryzku

celé vlákno

Vidim to trochu jinak, koupite si vrtacku od jabka a dostanete ji s jednim napevno nainstalovanym vrtakem. Pokud chcete pouzivat i jiny vrtak, musite si nejdriv zaplatit "upgrade" na "multivrtak" a dal si kupovat aplikaci pro kazdy vrtak extra.
Pritom obcas jabko dospeje k nazoru, ze diru prumeru 5 vazne vrtat nepotrebujete, a tak vam prislusnou aplikaci "vrtak prumeru 5" jednoduse smazne.
Samozrejmosti je pouzivani jabko only vrtaku (kazdy kus v sobe obsahuje unikatni ID, ktere je overovano online po kazde otocce vrtaci hlavy) a ve vasem vlastnim zajmu (a kvuli vrtani pouze jablecne kvalitnich der) je po 1000 otackach deaktivovan, jelikoz je treba koupit novy vrtak.
Pokud by ste nahodou chtel vrtacku pouzivat jako sroubovak, tak vas jabko odkaze na nakup uzasneho aku sroubovaku, ze vyhodnou cenu a to dle vyberu v provedeni "krizak"/"plochy­"/…*

*(z duvodu udrzeni kvality sroubovani nejsou jednotlive nastavce vzajemne kompatabilni, je ovsem mozne jednotlive nastroje spravovat centralne a nakup jakehokoli dalsiho je otazkou jednoho kliknuti)

Datel
Datel (neregistrovaný) ---.static.adsl.vol.cz
22. 3. 2011 15:54 Nový

Re: Vybavení dílny versus produkty Ohryzku

celé vlákno

Jenze je znamo, ze s Apple odsahne clovek vysledku snadneji a radostneji. Asi tedy vsichni potrebuji delat vyhradne diry velikosti 5.
Proc si teda kupovat motorek, vypinac, kus plastu, vrtak a sestavovat si z toho masinku, se kterou tu diru velikosti 5 zkusenejsi kutilove nakonec taky udelaji? :-D

Pepa
Pepa (neregistrovaný) ---.245.broadband9.iol.cz
22. 3. 2011 16:56 Nový

Re: Vybavení dílny versus produkty Ohryzku

celé vlákno

Proboha lidi vys***kašlete se na tohle přirovnávání elektroniky k autům, nářadí, ženským a bůh ví čemu ještě. Výsledkem je stejně skoro vždycky nějaká zkreslená ptákovina, nad kterou se tak akorát flejmuje.

Tomáš Kapler aura:72
22. 3. 2011 21:30 Nový

Re: Vybavení dílny versus produkty Ohryzku

celé vlákno

Já bych to řekl ještě jinak. Ostatní dodávají vrtačku, šroubky, hmoždinky ... Apple vám prodá obraz, který na zeď přilepíte, a ještě aplikaci, díky které budete moci mít na obraze (legálně) dílo libovolného autora, na jedno kliknutí, za 1$ a ještě si z něj vezme 30%.

Roman Leitgeb
22. 3. 2011 8:39 Nový

Re: Vybavení dílny versus produkty Ohryzku

celé vlákno

Že nenávidíš Apple jsi mohl jednoduše vyjádřit dvěma slovy, nemusel jsi to tak dalece rozvádět. A nazývat uživatele Apple produktů "tupými konzumenty" je skutečně výrok hodný pravého "yntelygenta".

Kozousch
Kozousch (neregistrovaný) 93.99.117.---
22. 3. 2011 8:55 Nový

Re: Vybavení dílny versus produkty Ohryzku

celé vlákno

Žádnou nenávist k Applu ani jeho uživatelům opravdu necítím. Kdysi jsem měl třeba Mac LC II. Máš pravdu, že s tím vyjádřením o "tupých konzumentech" jsem to přehnal nebo spíš špatně napsal a za to se omlouvám.
Myslel jsem to tak, že Apple své uživatele směřuje tam, kam chce on a proti odchýlení od vytyčené cesty klade různé překážky. Čili není to primárně tak, že všichni majitelé něčeho od Apple jsou "tupí konzumenti", ale že se Apple snaží z uživatelů ty "tupé konzumenty" udělat nebo stávající "konzumní tupost" prohloubit a nasměrovat tam, kam chce on. Že se tomu uživatel nemusí podvolit je samozřejmě pravda.

Baraka
Baraka (neregistrovaný) ---.kb.cz
22. 3. 2011 14:15 Nový

Re: Vybavení dílny versus produkty Ohryzku

celé vlákno

Před půl rokem jsem si koupil 2 jabka (MacBookPro a iPad). Pořád mi nešlo na rozum, proč se lidé hádají, že iVěci někomu něco cpou jinak, než by čekal. Nějaký čas jsem s tím souhlasil, ale po pár dnech používání jsem pochopil, že je to jen závist nad něčím, co dokonale a jednoduše funguje. Dal jsem mému dědovi do ruky iPad a za minutu si sám uměl prohlížet zpravodajské weby a dvojklikem přibližovat odstavce, kuli špatnému zraku. Noviny bez brýlí nepřečte, na iPadu ano. Stačilo mu říci, tahle ikonka je na to a to a takhle se to ovládá a zvětšuje. Když jsem docházel, nechtěl ho dát z ruky. U notebooku by se tohle nestalo. Počítač ho jinak vůbec nezajímá. Jinak jsem si nekoupil iPad pro to, že to je něco nového a dobře to vypadá. Koupil jsem si ho pro dotykové ovládání jiných HW zařízení. Ale kdybych věděl, jak jednoduše a chytlavě se s ním pracuje, nikdy bych si před tím nemyslel, že je to produkt pro ovce, právě naopak. Tak zábavnou a užitečnou věcičku nikdo před tím nevyrobil.

Kozousch
Kozousch (neregistrovaný) 93.99.117.---
22. 3. 2011 20:51 Nový

Re: Vybavení dílny versus produkty Ohryzku

celé vlákno

Já přece nikde nepíšu, že by produkty Ohryzku byly nudné, ovládaly se složitě, nebo že by uživateli cpaly nesmyslné postupy. Pouze mám dojem, že uživateli zábavně a jednoduše podsouvají další produkty a služby Ohryzku. Z obchodního hlediska je to samozřejmě naprosto pochopitelné a velice promyšlené.

R61
R61 (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
22. 3. 2011 9:22 Nový

Re: Vybavení dílny versus produkty Ohryzku

celé vlákno

Pripada mi, ze jste se pekne vyrysoval. Certovo kopytko je ukryto v trochu vyssim levelu. To ze je nekdo obsedantne presvedcen, ze musi mit mit pod kreativni kontrolou vse okolo pouze cloveka nekam zarazuje.
Pokud si prizname ze clovek vi miliontinu promile z toho co by mohl znat a ma miliontinu promile z vlastnosti, ktere by mohl mit, tak je to cele o prioritach.
A pokud si nekdo zvoli jako tema tycovy mixer, pocitac, tablet, mobil tak zrejme bude nekde neco schazet.
Ta usecka je dlouha, mozna je to kruh, na jedna strane jsou exoti co zakoupi farmu v Osolblazskym vybezku a sutrama "melou"mouku a elektrinu nepotrebuji, na druhem konci hodne legracni lide, kteri komentuji svoje PC nebo se vyhranuji proti nekomu kdo si nemuze zvolit jednu z 100 melodii na svem domovnim zvonku.
Ono je to vlastne paradoxne naopak, znam asi 10 lidi co maji neco od Apple, nikdy jsem je neslysel neco resit, zcela zrejme nejsou narozdil od jinych ovce, ktere pohltil domaci spotrebic. Dokonce znam par lidi co vyvijeji elektronkove miskroskopy a nevi jestli maji doma na rodinnem Pc win2000 nebo Win7. Takze to nutne nemusi byt o skatulce matfyzak/herec loutkoveho divadla.

Kozousch
Kozousch (neregistrovaný) 93.99.117.---
22. 3. 2011 9:44 Nový

Re: Vybavení dílny versus produkty Ohryzku

celé vlákno

S prvními dvěma odstavci naprostou souhlasím. To, co člověk považuje za svoje vlastní svobodné názory mu bylo do mozku implantováno "prostředím", ve kterém žije. A Apple může nebo nemusí být součástí prostředí, které mi do mozku něco implantuje. Ale je pravda, že když mě nebude manipulovat marketing Applu, budou mě manipulovat jiní šmejdi.

Pak už se ale ve vašem příspěvku ztrácím - z čeho, prosím, usuzujete, že vyznávám technokratické náboženství?

R61
R61 (neregistrovaný) ---.58.broadband9.iol.cz
22. 3. 2011 20:02 Nový

Re: Vybavení dílny versus produkty Ohryzku

celé vlákno

Myslim ze to bylo kvuli tem ovcim, co nevi kudy kam pri vyberu sporaku, mobilu, pletaci prize apod.

V2 aura:100
V2
22. 3. 2011 13:19 Nový

Re: Vybavení dílny versus produkty Ohryzku

celé vlákno

elektronové mikroskopy, pls.

Radek
Radek (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
22. 3. 2011 9:22 Nový

Re: Vybavení dílny versus produkty Ohryzku

celé vlákno

Mně se naopak to přirovnání velmi líbí. Tady nejde jen o Apple. Tento trend zjednodušování je patrný všude. Často žasnu nad tím, kolik lidí už léta používá počítač a přitom nemá tušení o nějaké adresářové struktuře. Tihle s obyčejným PC opravdu trpí, ale s produkty typu iPad jásají. Přesně jak to napsal pan Hlavenka.

Martin X
Martin X (neregistrovaný) 95.82.186.---
22. 3. 2011 14:37 Nový

Re: Vybavení dílny versus produkty Ohryzku

celé vlákno

Nevím zda to soudíte, jen podle vlastních zkušeností. Ale já například ty ohryzky používám od cca 1994. Na tvůrčí činnost a kutilství (grafika, 3D, programování, microkontrolery, ....) Předtím zkušenosti z programování na Amiga. Současně s OS X používám OS Win. Bez emocí nebo dehonestování. Je pravdou, že na OS X je vyšší produktivita práce a mén starostí. Na Win je zase mnohem více možností (SW) a větší kapacita zkušeností nebo řešení.

Ale pokud váš pohled na OS X uživatele je jen "tupý konzument" tak vám to vyvracet nebudu. To je pak jen takové to Trabantistické nazírání světa.

Kozousch
Kozousch (neregistrovaný) 93.99.117.---
22. 3. 2011 21:08 Nový

Re: Vybavení dílny versus produkty Ohryzku

celé vlákno

Já jsem přece nepsal, že uživatele OS X považuji za tupého konzumenta. Já jsem se asi ne dost srozumitelně pokusil napsal, že podle mého názoru se výrobky Ohryzku snaží uživatele směrovat určitým vytyčeným směrem - například do Apple Store. Pokud uživatel dokáže nezaujatě posoudit všechny alternativy a vyjde mu třeba ten Apple Store jako nejvýhodnější varianta pro nákup určitého druhu zboží nebo služby, tak je všechno v pořádku. Pokud si ale uživatel neuvědomuje, že byl záměrně nasměrován do Apple Store a vlastně vmanipulován do dalšího utrácení, tak bych si ho dovolil přirovnat k ovci nasměrované do salaše. A o toto směrování se podle mě pokouší Ohryzek vždy. Zda úspěšně nebo ne, záleží na každém konkrétním uživateli. Toť vše.

Launcha
Launcha (neregistrovaný) ---.51.broadband13.iol.cz
23. 3. 2011 22:31 Nový

Re: Vybavení dílny versus produkty Ohryzku

celé vlákno

Tak je celý ekosystém vytvořen. Představuje oblast, kde jsou všechny aplikace zkontrolované a člověk má jistotu jednoho bezpečného zdroje. Tento přístup má své výhody i nevýhody. Nasměrování ovce do salaše je zavání tupou nenávistí, kterou Apple produkty často přitahují. Navíc nechápu pojem "záměrné nasměrování." Je logické, že když chci nějakou aplikaci, půjdu na app store, protože jinde nebude. Ano, tvůrci aplikací na ně odkazují i na svých stránkách, které vedou opět na app store. No a co? Netuším, jakou v tom vidíte manipulaci. Takhle je ten systém od počátku navržen. Aplikace pro Androidy zase můžou na různých telefonech padat, protože je těžké je na všechny optimalizovat. Neuváženě utrácet za aplikace můžete na Androidech i Blackberry. Za to žádná zlá korporace nemůže.

Mike
Mike (neregistrovaný) 85.93.116.---
22. 3. 2011 8:31 Nový

Vylucnost

celé vlákno

Moc pekny clanek a myslim, ze dobre vystihuje to, kam Apple smeruje, i kdyz to zatim neni moc zrejme. Take jsem puvodne bral iPad jako lepsi ctecku, ale cim dal vic zjistuju, ze cely koncept (appStore, iTunes, jednoduchost, stabilita, ...), ktery za nim stoji, je proste genialni.

Pouze jsem uplne nepochopil ty zminky o tom, ze Apple chce prodavat primo, bez operatoru.V USA, UK i u nas totiz Apple prodava iPhone, ale i iPad pres operatory, kteri je dotuji.

Bennie aura:71
22. 3. 2011 8:37 Nový

aha, tak wo tom to je :)

celé vlákno

Pak se ovšem nabízí otázka, jestli opravdu chceme i ten zbyteček volného času, co netrávíme za desktopem či s notebookem, trávit s dalším elektronickým udělátkem na klíně, nedejbože v posteli... dost na tom, že máme neustále při sobě smartphone, ještě si pořídit další elektronickou hračku?

Sorry ale když už mám jednou za čas volno, tak si raději pořídím pořádné kolo a jedu ven, a tam se mi iPad moc nehodí, a do postele si beru raději ženskou než elektroniku :)

Takže pro mne iPad asi nebude, aspoň zatím, nehodlám sponzorovat další reklamní kanál do mojí hlavy.

Kozousch
Kozousch (neregistrovaný) 93.99.117.---
22. 3. 2011 9:01 Nový

Re: aha, tak wo tom to je :)

celé vlákno

Jsme na stále na cestě a Steve Jobs má vizi. Vaše děti už budou jezdit na kole jen virtuálně na iCyklu a vaši vnuci budou iSlimáci neschopní samostatného pohybu a myšlení :-(

Martin Soušek
Martin Soušek (neregistrovaný) 89.176.101.---
22. 3. 2011 9:10 Nový

Re: aha, tak wo tom to je :)

celé vlákno

Nebojte, v další verzi iPadu bude pořádná kulatá díra.

Datel
Datel (neregistrovaný) ---.static.adsl.vol.cz
22. 3. 2011 10:20 Nový

Re: aha, tak wo tom to je :)

celé vlákno

Chceme nechceme - travime :-)

Bennie aura:71
22. 3. 2011 10:44 Nový

Re: aha, tak wo tom to je :)

celé vlákno

Pokud trávíte, tak chcete. Život je otázkou priorit, a ty si určujete jen vy sám.

Je to jenom na Vašem svobodném rozhodnutí. Nebo Vás obklopuje Matrix?

Datel
Datel (neregistrovaný) ---.static.adsl.vol.cz
22. 3. 2011 15:57 Nový

Re: aha, tak wo tom to je :)

celé vlákno

OK, polopate - jestli chceme nebo nechceme je sumak, proste travime. Abychom to zjistili, nemusime nijak znasilnovat svoje chteni ci dokonce cele mysleni, na to nam staci jednoducha anketa nebo statisticke setreni. Kdyz uz se nedovtipime taknajak jako sami ;-)

Bennie aura:71
22. 3. 2011 17:15 Nový

Re: aha, tak wo tom to je :)

celé vlákno

Myslím, že si nerozumíme... já nechci, proto to nedělám a jsem spokojený... takže já netrávím... proto jsem pochyboval o vašem buď generalizování a nebo nepochopil plural majestaticus :)

Vy nechcete, přesto to děláte.... opravdu jste spokojený? :)

Datel
Datel (neregistrovaný) ---.static.adsl.vol.cz
23. 3. 2011 10:09 Nový

Re: aha, tak wo tom to je :)

celé vlákno

Tak v mnoznym cisle jsi zacal mluvit ty - tak proc ted dumas nad mym pluralem? :-D
Sorry, ale pokud hovoris o spolecnosti, je nesmysl distancovat se od generalizovani. My, tedy spolecnost, se nejak chovame. Na to Apple nejak reaguje. Jak se chovas konkretne ty nebo konkretne ja je sumak.
Ale kdyz premluvis spolecnost aby odmitala techniku, treba zacne Apple vyrabet zalesacke klobouky a batohy.

amour
amour (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
22. 3. 2011 9:55 Nový

Pouze další piárovej článek

celé vlákno

No teď se nám další 2-3 měsíce budou oběvovat jakoby zasvědcené články na stále stejné téma IPad.
IPad ani IPad2 neni nic moc..ani progresivní ani všechno na něm nefunguje ..tak jak má..je jen pouťově barený,má uzavřený systém a je v plné režiji bláznivého fandy a výborného manipulátora ,který vede zfanatizovaný dav..jako středověký pištec do svých prodejen.
Honeycomb je otevřený, nadějný návrh jak opravdu tabletové prostředí může fungovat.

Marek Mikuš
22. 3. 2011 13:48 Nový

Re: Pouze další piárovej článek

celé vlákno

Moc prosím, napište nám zfanatizovaným, co si představujete pod pojmem uzavřený a otevřený systém, děkuji pěkně. Nebudu psát svůj názor předem, protože bych se asi pak nedočkal konkrétní odpovědi, osobně si myslím, že jenom papouškujete kritiky Applu a vůbec nevíte, co říkáte.

Pindal
Pindal (neregistrovaný) ---.151.broadband12.iol.cz
22. 3. 2011 14:35 Nový

Re: Pouze další piárovej článek

celé vlákno

Můžu si iPad napsat vlastní aplikaci bez dalších nákladů? Můžu takovou aplikaci poslat příteli? Pokud ano, pak je to otevřený systém.

Marek Mikuš
22. 3. 2011 18:09 Nový

Re: Pouze další piárovej článek

celé vlákno

Takže otevřený systém závisí na nákladech pro programátory? to je směšné. Z pohledu uživatele je mi úplně jedno, jestli třeba Pindal umí programovat a kolik ho bude stát napsat aplikaci, nevěřím, že to kdokoliv z uživatelů řeší a kvůli tomu se rozhodduje. Zvlášť, když jsou tu statisíce aplikací. Tedy kromě korporátních uživatelů, kde jde o začlenění do firemního prostředí atd. A že jsou aplikace pro iOS kontrolovány? No tak se podívejte jak to teď vypadá u Andoridu, osobně si myslím, že časem dojde ke stejnému schvalování i u Googlu, protože pustit kohokoliv s čímkoliv do marketu je prostě nebezpečné a přenášet odpovědnost na neznalého uživatele je alibismus, který se prostě vymstí.

Prostě IMHO nejde tyto glabální ekosystémy (fujt to je divný slovo, ale všude se používá) jednoduše škatulkovat na otevřený/uzavřený a už vůbec není možné podle toho škatulkovat uživatele, kteří si pak zařízení s takovým systémem koupí.

polygon
polygon (neregistrovaný) ---.tmcz.cz
22. 3. 2011 19:41 Nový

Re: Pouze další piárovej článek

celé vlákno

Otevřený, to znamená, že nikdo nekontroluje ani nebrání rozšiřování, takže...
Takže otevřený systém závisí na nákladech pro programátory?
V podstatě ano.

R61
R61 (neregistrovaný) ---.58.broadband9.iol.cz
22. 3. 2011 20:20 Nový

Re: Pouze další piárovej článek

celé vlákno

Existuje takovy paradox, ale asi neni pojmenovany. Obcas nekdo tvrdi ze neco nemuze jit a ono uz je to hotovy.
Neco jako "Ipad neni nic moc a neni progresivni a skoro ani nefunguje". napsano na konci brezna 2011 je hodne legracni vzhledem k tomu datu. Lidi se deli na vizionare, kteri vidi veci prvni, pak jsou lidi co v cas zachyti trend, pak jsou lidi co sleduji co se deje a reaguji a jsou lidi ktere zamrzi ze si neceho nevsimli. Lidi co si mysli ze mobilni telefony jsou k nicemu, protoze vsude jsou budky, tech moc neni...

Zdenek
Zdenek (neregistrovaný) ---.annexnet.cz
22. 3. 2011 9:59 Nový

Dedecek iMac?

celé vlákno

Dedecek iPadu je iMac?? A co treba Apple Newton, na toho se zapomelo?

Kozousch
Kozousch (neregistrovaný) 93.99.117.---
22. 3. 2011 11:03 Nový

Re: Dedecek iMac?

celé vlákno

Nezapomnělo - Newton byl tak slavný, že se objevil i v Simpsonových a Milhouse kvůli němu dostal na budku od Nelsona, protože když si něco zapsal do Newtona, tak Newton psaný text samozřejmě chybně rozpoznal jako "Zmlátit Milhouse" - což Nelson hned provedl :-)

Vac
Vac (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
24. 3. 2011 8:57 Nový

Re: Dedecek iMac?

celé vlákno

Omyl: Beat up Martin -> eat up Martha

Ostatní argumentace stojí na stejně děravých dojmech a vzpomínkách?

xxx
xxx (neregistrovaný) 79.141.248.---
22. 3. 2011 12:54 Nový

Re: Dedecek iMac?

celé vlákno

App Newton byl sice převratný (dá se říct, že z toho těžila firma Palm a další následovnící PDAček i když tam asi časování prvních palmpilotů bude podobné jako u newtona) ale Applu tehdy ještě chybělo rozkročení mimo stolní počítače - výkon procesoru byl svatý grál a hlavní argument byl že to je lepší (pro grafiku, pro psaní) počítač než cokoliv z kalné vody nonamePC s Intelem. Pro zaryté applisty bylo šokem, že jejich modla dělá nějaký mptrojky (po předchozím šoku, že místo Motorol dá do počítače Intely) a dneska tyto nepočítače jsou hlavní hodnotou jablečné firmy.

collowratek
collowratek (neregistrovaný) ---.xserver.cz
22. 3. 2011 11:26 Nový

díky

celé vlákno

Chytrý a přemýšlivý článek, díky za pěkné počtení.

Joshua
Joshua (neregistrovaný) ---.113.broadband6.iol.cz
22. 3. 2011 13:47 Nový

Re: iPad 2: blesková válka v podání Applu

celé vlákno

pekne zkomplilovane, ale to je asi vse. Clanek postrada hodnotu ve smyslu nejakeho prinosu. Neni v nem nic dulezite ani posunujici, je to podobne jako napsat kolik vajicek se asi bude prodavat, kolik lidi je bude jist na tvrdo a kolik na mekko. :-) Nicmene, je prima, ze firmy zacinaji pomalu brat ohledy i na uzivatele. (i kdyz si nemyslim, ze iCokoli je ta nejuzasnejsi vec na planete), ale to vse prijde spontanne, psat o tom je vicemene zbytecne, pokud clovek zrovna nema extremne moc casu "jen tak" :-)) Jobsovi fandim, presne takhle se ma podnikat a plnit si osobni vize. Dela to skvele, jednoduse, a naprosto presne vi jak ziskat jakoukoli cilovou skupinu. V tomhle pred nim smekam. Ale o vyjimecnost zdaleka nejde, jde "pouze" o normalni pristup k uzivateli, ktery by mel byt samozrejmy. I kdyz to ma sve mouchy, tak je to dobra cesta.

vokabakov
vokabakov (neregistrovaný) ---.felk.cvut.cz
22. 3. 2011 13:52 Nový

flash

celé vlákno

myslím, že aby se zrovna konkrétně iPad uchytil plně místo domácích PC, tak mu chybí flash ... jak jste správně v článku zmínil ženy co paří farmville na FB, tak pokud si nebudou moci tyto hry hrát i na tabletu, tak po něm nesáhnou (vím, že zrovna Farmville je i na iPad, ale jsou další oblíbené hry které svou iOS variantu nemají (slovní fotbal, Happy Aquarium, GeoChallenge, atd.)) ... mnoho lidí tyto věci oželí (já sám jsem spokojeným vlastníkem iPadu a notebook nechávám mnohdy v práci/škole přes noc, protože doma mi plně postačuje právě iPad, ale třeba rodiče by po něm nesáhli protože jsou závislí právě na flashovkách)

Ondřej Mirtes
22. 3. 2011 15:29 Nový

Re: flash

celé vlákno

Na iPad jsou v App Storu těchto jednoduchých arkád tuny, jako nativní aplikace s přizpůsobeným dotykovým ovládáním.

Petr Stojan
22. 3. 2011 16:44 Nový

Vyborne a presne popsano

celé vlákno

Navic - ja povazuji za ohromny prinos iTunes Universities. Co tam se da kolikrat najit. Jako zakaznik a technomil mam radost ze se konecnce zase neco noveho deje.

Radek Hulán aura:10
22. 3. 2011 21:10 Nový

nesmysl

celé vlákno

"Apple ale chce důsledně prodávat přímo – je to důležitá součást toho, jak si udržuje svou výlučnost." -- neznám jediného američana, co si koupil iPhone přímo, všichni se upisují AT&T, nově Verizon. I amík s příjmem US$ 100 000 ročně je zdešen, když mu řeknu, že můj telefon stál US$ 600 cash.

Kryton ...
22. 3. 2011 21:55 Nový

Re: nesmysl

celé vlákno

He he, dokonce i olbřímý hlupák jako ty by mohl pochopit pevný spojení mezi mobilem a mobilní sítí. Nápověda: iPod touch se přes operátory neprodává :-)

hulvat
hulvat (neregistrovaný) ---.orange.sk
23. 3. 2011 21:03 Nový

Re: nesmysl

celé vlákno

a to este neviete, aki zdeseni su vasi veritelia :D

Pavel H.
Pavel H. (neregistrovaný) ---.customer.poda.cz
2. 4. 2011 23:14 Nový

Pěkný článek

celé vlákno

Opravdu kvalitní článek, skoro jako bych jej psal já sám :-) Tedy nemyslím slovosled, ale zmíněné myšlenky.
Děkuji

Ondras
Ondras (neregistrovaný) 193.165.182.---
13. 4. 2011 14:52 Nový

Apple iPad zdarma!!!

celé vlákno

Pokud chcete iPad nebo jiné Apple vychytávky relativně zadarmo zkuste nový revoluční model internetového marketingu. Za spam se omlouvám, ale jsem od přírody přejicí typ a tyhle informace si nenechávam pro sebe. Více na http://ipadzadarmo.blog.cz/1010

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem