IPTV služeb Telefóniky využívají více než dva miliony zákazníků

Telefónica na konci třetího čtvrtletí tohoto kalendářního roku evidovala 2,1 milionu zákazníků využívajících jejích IPTV služeb. Samozřejmě jde o součet zákazníků ze všech zemí, kde nadnárodní Telefónica služby IPTV nabízí. Nejvíce lidí za IPTV od Telefóniky platí v domácím Španělsku. Ke konci třetího kvartálu šlo konkrétně o 589 551 lidí. V České republice na konci třetího čtvrtletí Telefónica evidovala 108 061 zákazníků využívajících IPTV služeb, které nabízí také v Peru, Chile, Kolumbii,…

Telefónica na konci třetího čtvrtletí tohoto kalendářního roku evidovala 2,1 milionu zákazníků využívajících jejích IPTV služeb. Samozřejmě jde o součet zákazníků ze všech zemí, kde nadnárodní Telefónica služby IPTV nabízí. Nejvíce lidí za IPTV od Telefóniky platí v domácím Španělsku. Ke konci třetího kvartálu šlo konkrétně o 589 551 lidí. V České republice na konci třetího čtvrtletí Telefónica evidovala 108 061 zákazníků využívajících IPTV služeb, které nabízí také v Peru, Chile, Kolumbii, Brazílii a od letošního října i ve Venezuele.

V meziročním srovnání Telefónica celosvětově získala o 54 procent zákazníků více. Na českém trhu na začátku listopadu 2007 ohlašovala pokoření hranice šedesáti tisíc zákazníků. Každopádně dlouhodobější cíle plněny nejsou. Loni v září Telefónica na českém trhu chtěla do roka dosáhnout 150 000 klientů, leč nepovedlo se. Letos v březnu byl pro změnu stanoven cíl na přelomu let 2008 a 2009 dosáhnout na 140 000 zákazníků. Uvidíme, jestli se jej povede splnit. (DigiZone.cz)

6 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 19. 11. 2008 8:58

Školení: Měření a vyhodnocování kampaní

  •  
    Jak připravit a plánovat kampaně
  • Jak vyhodnocovat a využít důležité metriky
  • Jak to dělat u různých obchodních aktivit

Detailní informace o školení Měření a vyhodnocování kampaní»