Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
IPTV v poločase

xx123x xx123x
31. 10. 2006 7:37 Nový

tv

celé vlákno
"a ta koza me uz neposloucha, ta posloucha jen radio a na televizi se diva, a uz za nic nestoji" , "a co jeste? "
kenny
kenny (neregistrovaný)
31. 10. 2006 8:18 Nový

Srovnání

celé vlákno
Nicméně v rámci objektivity je nutno uvést, že výše uvedené srovnává digitální vysílání v podání O2 TV s analogovými nabídkami TV vysílání našich kabelových operátorů.

Srovnáváte analogovou nabídku kabelových operátorů s IPTV O2? Tak by vás možná zajímalo, že některý kabelový operátor nabízí STB na DVB-C bez navýšení ceny za původní analog (který běží samozřejmě dál).
zajímavá rovnice: cena(analog TV) = cena(analog TV + DVB-C)

Co s toho vychází? I kdyby obě varianty (O2 nebo kabelovky) stály stejně, tak výhodnější (alespoň pro mě) je prozatím kabelovka. Jiné by to bylo v případě, že by kabeloví operátoři přestali vysílat analog. Potom by se srovnávaly opravdu "stejné" služby. Co bych nyní získal objednáním IPTV? Nic. Protože nechci přijít o možnost zásobovat signálem další zařízení (2xTV, VCR, HDD, 2xFM) chtěl bych stejně stávající analog, a digitál přes DVB-C mám taky.
krakonoš
krakonoš (neregistrovaný)
31. 10. 2006 8:34 Nový

Re: Srovnání

celé vlákno
A což teprve Digi TV! Za 270 Kč měsíčně (vč. DPH), dostanete základ s devíti programy, dostupnost nemusíte řešit a pokud se upíšete na rok, tak potřebné zařízení dostanete zdarma. Vzhledem k tomu, že klasické analogové vysílání už pomalu odchází do technického muzea (Žižkov skončí s analogem od 1. 1. 2007)...
Trautmberk
Trautmberk (neregistrovaný)
31. 10. 2006 8:48 Nový

Re: Srovnání

celé vlákno
Sociál zůstane sociálem a je jedno, ve který voblasti se pohybuje.
Maser
Maser (neregistrovaný)
31. 10. 2006 14:15 Nový

Re: Srovnání

celé vlákno
Proc hned social? Kdo setri ma za tri. Proc platiti O2 za jejich smejdovske sluzby, kdyz uz davno muzeme sledovat televizi pres net, pouzivat VoIP a internet od jinych provaideru. A to cele za par stovek v mem pripade 350 mesicne. Jsem bez O2 uz rok a naprosta spokojenost a za tu dobu jsem usetril 40.000 KC. Tedy presneji jednu moji vejplatu. Ty bohatsi maji tendenci vice setrit za ti socialove utraceji a pak brecej ze je vse drahe a kde na to maji brat atd. No bodet kdy utraci za p*****ny
Trautmberk
Trautmberk (neregistrovaný)
31. 10. 2006 16:55 Nový

Re: Srovnání

celé vlákno
Proč sociál. Inu proto, že DigiTV je služba pro sociály :-) Služba pro sociály je to nezávisle na tom, jaké IPTV za jaké peníze v ČR nabízí třeba O2.
krakonoš
krakonoš (neregistrovaný)
31. 10. 2006 18:26 Nový

Re: Srovnání

celé vlákno
Nikdo ti to nevnucuje. Pokud tě baví, platit za totéž někde jinde čtyřnásobek, klidně si posluž.
Hobbit
Hobbit (neregistrovaný)
1. 11. 2006 9:56 Nový

Re: Srovnání

celé vlákno
Ono to neni to same. DigiTV rve strasne moc kanalu do uzkeho pasma (aby usetrili), takze kvalita te TV je opravdu mizerna...
...
... (neregistrovaný)
2. 11. 2006 20:53 Nový

Re: Srovnání

celé vlákno
ked sa jedna o kvalitu, tak
napr. UPC direkt nieje ani o chlp lepsie!
(a porovnajte si ceny)
Trautmberk
Trautmberk (neregistrovaný)
1. 11. 2006 10:04 Nový

Re: Srovnání

celé vlákno
Kouzlo je schováno v tom, že to není TOTÉŽ ...
Maser
Maser (neregistrovaný)
31. 10. 2006 19:14 Nový

Re: Srovnání

celé vlákno
Konec konců je každého věc jak své peníze utratí. Ale to co nabízí O2 není zase takový HITECH, jak už tady někdo psal o tom přijímači na DIGITV.

Zajímavá jsou fakta:

1/ Proč O2 prodává ADSL 4Mbit s FUP a agregaci a jinej to může prodávat za ty samé peníze bez FUP a agregace 1:1.

2/ O2 má FUP kvůli ochraně uživatelů a najednou si dovolí přenášet takové množství dat.

3/ FUP je pro ochranu před stahovači. Ale pozor stahovači pokud máte ADSL od nás (O2) a ne od konkurence a budete stahovat ze Starzone tak na vás FUP neplatí. Takže není stahovač jako stahovač. Ale přitom stahovač = nepřítel sítě.

4/ To co říkají v reklamě na co vše to můžete použít je pak ve zkutečnosti to na co to použít nemůžete. A dokonce je to reklama na nelegálaní činnost.

Jednoduše řečeno:

FUP = zlodějna (motivace připlatit si za nonFUP),
02TV = nic moc. Očko pokud máte dobré připojení jede stejně kvalitně jako to od O2 a to platí i o ČT. A teď kdo z vás potřebuje O2TV když v klasické televizi dávají prd a když je to něco dobrého tak už jste to stejně viděli před rokem na DVD. O2TV je dobrá spíš pro povaleče co nemají co dělat. Ale platit koncesionarní poplatek za normál TV a pak ještě za O2TV s tím že se na to budu dívat 2 hodiny denně je trošku moc. A to ještě kvůli tomu musím platit paušal.

O2 děkuji nechci. Jsem rád že jsem se jich zbavil.
Richmond
Richmond (neregistrovaný)
31. 10. 2006 23:04 Nový

Re: Srovnání

celé vlákno
Jako sorry, ale ty vubec nevis, o cem je rec...kdybys alespon malinko vdel o cem jsou telekomunikace a na cem je tenhle business postaven, v zivote bys nevypusti tenhle blabol tmezi lidi. Kdybys nekdy provozoval na DSLAMu 500 linek s agregaci 1:1 tak kam by ses dostal? Dokazes si predstavit jak by asi vypadal tvuj nakladovy model? Takhle bys prece nikdy nevysel Same?
Martin
Martin (neregistrovaný)
1. 11. 2006 9:18 Nový

Re: Srovnání

celé vlákno
Ja si to predstavit umim. Protoze zde na jihu vysociny jsem napojen na optice za bezkonkurencni cenu 600Kc. Jedna se o garantovanou 4Mb linku. Bez datoveho omezeni. Zajimave je ze provaider jeste nekrachl. Jo zde v CR je stado volu naucene od O2 ze proste ta cena je uplne co nejlevnejsi. Ale ve skutecnosti to delaji nejdrazsi. Vemte si ostatni zeme. Kde bez problemu dostanete 50Mb linku primo domu a doslova za hubicku na nase zhruba 2000-3000Kc.

Telekom by si toto dovolit nemohl, to by ty jeho IP tunely nevydrzely.
maco
maco (neregistrovaný)
1. 11. 2006 21:33 Nový

Re: Srovnání

celé vlákno
nenech se vysmát , garantovaný 4Mb za 600kč, opravdu nevíš o čem mluvíš
Martin
Martin (neregistrovaný)
2. 11. 2006 12:43 Nový

Re: Srovnání

celé vlákno
Ale vim. Mam to doma. Optickej kabel ma velkou kapacitu. Ale mysleni ceskeho naroda a O2 je proc delat pohodli lidem a tahat v chranicce nekolik vlaken. Kdy muzu za malou cenu dat 2-3 vlakna. A pak na to nahnat co nejvic lidi za silene penize. Viz. pekny priklad je CDMA. Sit s kapacitou 12000 lidi vyuziva ted 90000 lidi. Rychlost hodne pod dial-up. Cena ??? 1000 mesicne. Takhle se vydelava. Musite krast ve velkem pak se vam nic nestane a kazdej je na vas kratkej.
Michal Krsek aura:57
2. 11. 2006 19:46 Nový

Re: Srovnání

celé vlákno
Asi Vas zklamu, ale cena polozeni dvou (paru) vlaken je plusminus stejna jako cena polozeni osmi - a polozit dva pary vlaken je vec pro sebevrahy. Obavam se, ze nejste zcela v obraze.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
31. 10. 2006 16:51 Nový

Re: Srovnání

celé vlákno
Já bych to ani tak nerozlišoval sociál-nesociál, ale podle IQ. Proto bych chtěl u tý O2TV ty uživatele vidět: buď z nějakých mně neznámých důvodů opravdu potřebuje tohle řešení (i když takový podmínky si umím představit těžko) nebo bych ho zbavil svéprávnosti, takový by taky neměli běhat jen tak.
čtenář
čtenář (neregistrovaný)
31. 10. 2006 8:56 Nový

Re: Srovnání

celé vlákno
Nevím proč zde lidem lžete !!!Žižkov nekončí a bude vysílat analogový signál nejméně do r. 2012. A co se týká kabelovek budou vysílat v analogu ještě mnohem déle, počítá se tak nejméně do r. 2020, ale samozřejmě souběžně budou vysílat i digitálně, takže si každý bude moct vybrat a bude možné používat i své starší televizory nebo videorekordéry.
krakonoš
krakonoš (neregistrovaný)
31. 10. 2006 18:24 Nový

Re: Srovnání

celé vlákno
Podle mých informací má s analogem skončit k 1. 1. 2007. Ale nwchci se hádat, ostatně je mi to jedno, Digi TV to jistí.
Brundibár
Brundibár (neregistrovaný)
1. 11. 2006 11:17 Nový

Re: Srovnání

celé vlákno
Podle posledního plánu ČTÚ bude Žizkov - analog definitivně vypnut v listopadu 2008, poslední analog má být vypnut 10.10.2010 - viz http://aktualne.centrum.cz/domaci/mesta-a-regiony/clanek.phtml?id=274478&tro792_0_1

Jak to bude z kabelovkami, toť otázka, podle mě se zde projeví dva faktory. Kdy z trhu zmizí televize, které budou umět zpracovat PAL (sníží se náklady vypuštěním "zbytečného" dekodéru PAL a jestli výrobci platí licenční poplatky na PAL, tak PAL zmizí z televizí jak pára nad hrncem, možná ještě před definitivním vypnutím analogu), druhá by mohla být snaha kabelovek narvat do rozvodů více kanálů, zejména Pay-per-view.

Osobně tedy dnes nepokládám jakoukoliv investici nad 3000 Kč do analogového koncového TV zařízení za příliš šťastnou.
...
... (neregistrovaný)
2. 11. 2006 21:01 Nový

Re: Srovnání

celé vlákno
.....tak PAL zmizí z televizí jak pára nad hrncem, možná ještě před definitivním vypnutím analogu)....

a v com by preboha potom ten analog bezal ???
Dusan
Dusan (neregistrovaný)
31. 10. 2006 9:19 Nový

Re: Srovnání

celé vlákno
Jo, Digi TV se svoji nabidkou napevno svazanou s dvema prehistorickymi modely SAT receiveru je skutecne krokem do pokrocilych sluzeb 21. stoleti. :-D
Jirka
Jirka (neregistrovaný)
31. 10. 2006 10:27 Nový

Re: Srovnání

celé vlákno
A o co jde? mít doma hi-tech přijímače, nebo se koukat na televizi?
krakonoš
krakonoš (neregistrovaný)
31. 10. 2006 18:11 Nový

Re: Srovnání

celé vlákno
Mně jde jen o to koukání a to ještě občas, protože thrillery Made in USA opravdu nemusím. A pokud jde o kvalitu, drahé UPC kabel jede na 1 Mega, Digi TV na 4 mega, takže kdo má lepší obraz? A platit horentní sumy nějaké bandě zlodějů jen proto, abych byl IN... Tak to opravdu, ale opravdu nemusím.
Aldebaran
Aldebaran (neregistrovaný)
31. 10. 2006 23:07 Nový

Re: Srovnání

celé vlákno
Panove zapomente na to, co se tyka DigiTv, instalacni doma vice jak 3 mesice a kvalita? Po tydnu pouzivani to jdu zrusit...je mi to lito, ale na tohle se preci neda divat!!!!!!!
...
... (neregistrovaný)
2. 11. 2006 21:05 Nový

Re: Srovnání

celé vlákno
ta kvalita je zavisla od struktury (obsahu )obrazu a je
samozrejme obmedzena datovym tokom.
...Ale ako som uz pisal UPC direkt nieje ani o chlp lepsi!
drakouš
drakouš (neregistrovaný)
31. 10. 2006 17:57 Nový

Re: Srovnání

celé vlákno
A to ještě nevíte, že na DigiTv nelze nahravat Tv obsah...a kvalita obrazu ;-)...radeji nekomentuji. Ale kdo se chce kam, pomozme mu tam. Proto levnou nabidku DigiTv chvalim kudy chodim...
krakonoš
krakonoš (neregistrovaný)
31. 10. 2006 18:23 Nový

Re: Srovnání

celé vlákno
V Rumunsku už Digi TV zlikvidovala UPC. U nás k tomu zřejmě brzy dospějeme také.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
31. 10. 2006 11:46 Nový

Re: Srovnání

celé vlákno
No podle toho co mi vyprávěl kolega, tak přístup a chování DigiTV je na hranici podvodu, takže asi tak.
jouda
jouda (neregistrovaný)
1. 11. 2006 8:46 Nový

Re: Srovnání

celé vlákno
No on tady taky ten dealer píše lži (o Žižkově), tak to jenom lze potvrdit.
Mem
Mem
31. 10. 2006 15:05 Nový

Re: Srovnání

celé vlákno
To se asi bavíte o jiné Digi TV než tady?

"Základní balík: 260 Kč s DPH - 33 programů"

http://cz.digi.tv/about.html
Pavel aura:96
31. 10. 2006 11:21 Nový

Re: Srovnání

celé vlákno
Přesně tak, proto jsme si pořídili víc televizí, abychom se nehádali, když se synem chci sledovat fotbal a mamka seriál :-). Navíc v pracovně mám na 2. počítači puštěnou ČT24 nebo CNN skoro furt, zatímco vedle může běžet cokoliv. Programový průvodce taky není zajímavý, internet běží skoro pořád. IMO je to krok zpět, min. do té doby než se vyřeší možnost mít na všech zařízeních jiný program bez nutnosti platit za každé zařízení zvlášť.
Martin
Martin (neregistrovaný)
2. 11. 2006 12:46 Nový

Re: Srovnání

celé vlákno
A to se nevyresi, protoze takhle to je vyhodne pro O2. Proc mas O2TV kvuli C24 a CNN kdyz se to da normalne sledovat na internetu? A zadarmo. Proc za to platis? Asi nevis co s penezma.
Pingu
Pingu (neregistrovaný)
31. 10. 2006 8:45 Nový

Koax je prostě lepší jak telefoní linka

celé vlákno
Už jenom svojí šířkou pásma...
v případě kabelovky je hodně prostoru pro souběžné vysílání více kanálů, jedinou slabší stránkou jsou možnosti videa na požádání. Ale i to snad pujde nějak ošéfovat, aby to fungovalo, teda výhledově, až i kabelovky plně přejdnou na digitální signál...
Bedrich
Bedrich (neregistrovaný)
31. 10. 2006 9:12 Nový

Re: Koax je prostě lepší jak telefoní linka

celé vlákno
No kabelovky nabizeji internet, takze neni problem to video na pozadani udelat jiz nyni, nemusi na nic prechazet, staci k existujici siti pridat nejaky video portal a set-top box uzivateli (ktery muze obsahovat i DVB-C).
tommy
tommy (neregistrovaný)
31. 10. 2006 10:25 Nový

Re: Koax je prostě lepší jak telefoní linka

celé vlákno
Bedrichzu, kez by to bylo tak jednoduche, tohle je mozna jen nutna podminka :-) nic vic
Bedrich
Bedrich (neregistrovaný)
31. 10. 2006 10:44 Nový

Re: Koax je prostě lepší jak telefoní linka

celé vlákno
Netvrdim, ze je to jednoduche, samozrejme zavisi, jak maji sit postavenou a dimenzovanou, ale bude to jednodussi nez pres ADSL, protoze nemusi zavadet multicast, nebot by takhle nabizeli jenom video-on-demand a zbytek (zive vysilani) by vysilali stejne jak nyni.
Chtel jsem tim pouze rici, ze kdyby kabelovi operatori chteli, tak to pujde a nemusi cekat na nejakou novou technologii ci neco takoveho.
Bohuzel po video-on-demand neni poptavka, protoze v nabidce chybi lepsi tituly, za coz muzou hlavne filmova studia, ktera se zuby nehty brani a kdyz uz neco uvolni, tak za drazsi peniz nez do normalni video/DVD pujcovny.
Petr
Petr (neregistrovaný)
31. 10. 2006 10:01 Nový

Cena

celé vlákno
Objednal bych si to. Ale muselo by to stát polovinu! Takhle si radši objednám DigiTV. Sice už čekám dva měsíce než mi to zapojí, ale i tak poloviční cena za stejnou službu je pro mě při rozhodování důležitá.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
31. 10. 2006 11:21 Nový

Re: Cena

celé vlákno
Já taky čekám. Za ty peníze se dá DigiTV aspoň na rok vyzkoušet, když to nebude vyhovovat, tak se to zase zruší. Nabídka O2 je už tradičně absolutně nekonkurenceschopná.

Jinak DVB-S používám tak 10 let, je to technologie naprosto vychytaná, kde máte prakticky zadarmo špičkovou kvalitu i náplň. IPTV by se na něco mohla chytit, kdyby to bylo doplnění ADSL za více méně symbolickou cenu, ale ta omezení tam stejně zůstanou (omezené pásmo, prodlevy při přepínání, nemožnost připojit víc televizí s různými programy, omezená programová nabídka).
Pozorovatel
Pozorovatel (neregistrovaný)
31. 10. 2006 10:25 Nový

IPTV

celé vlákno
Ja prichod IPTV rozhodne vitam. Ukazuje se, ze nekteri lide si to poridi. Tim, ze si to poridi si snad kabelovky uvedomi, ze cas na DVB-C uz nastal a konecne rozhybou sve kostnate zadky, ktere jim zahrivaji penize abonentu. O2 TV je prome neatraktivni predevsim z duvodu sve programove nabidky. Jako majitel kabelovky mam nyni 45 TV stanic. Kdybych presel na O2 TV tak razem mam o 20 stanic mene. Myslim, ze tohle je opravdu spatny pristum. IPTV prece neni limitovana faktory jako nedostatek mista apod. IPTV by mela nabize minimalne 50TV stanic (vsechny ceske a navic i vybrane zahranicni). Dokud toto provozovatelum IPTV nedojde tak neni o co stat.
Michal Krsek aura:57
31. 10. 2006 11:10 Nový

Re: IPTV

celé vlákno
Ale kdepak, IPTV by nemela kopirovat nedobry model kabelovek. Tj. stovky kanalu v zakladni nabidce, ale mela by umoznovat volit pocty kanalu v rozumne granularite a sirce zaberu.

Nebo koukate fakt na 45 programu? Discovery channel versus Romantica?
Pozorovatel
Pozorovatel (neregistrovaný)
31. 10. 2006 11:37 Nový

Re: IPTV

celé vlákno
Ale ne takhle jsem to nemyslel. Jde o to, ze mam rad dokumentarni kanaly. Kabelovka nabizi Discovery, Spektrum, Animal Planet, National Geographic. To co cekam od IPTV je prave to, ze nabidne to co kabel a jeste mnohem vic. To se ale prave nedeje, nabizi dokonce mene. A pokud je rec o poctu kanalu. Jsem pro volbu poctu kanalu, napr. Romanticu bych si do nabidky nedal. Na druhou stranu nikdy nevite na co budete mit chut a naladu se divat...
Michal Krsek aura:57
31. 10. 2006 13:09 Nový

Re: IPTV

celé vlákno
No situace je takova, ze kabelovky take nabiraly kanaly postupne :-) Ono v extremu muzete mit v kabelovce treba 250 programu.

Argumenty o chuti a nalade jsou fajn, ale nekonec je to o tom, ze jste schopen koukat na max deset programu :-)
Pozorovatel
Pozorovatel (neregistrovaný)
31. 10. 2006 14:18 Nový

Re: IPTV

celé vlákno
Vy jste od O2 TV? :-) 250 programu by bylo fajn...
Michal Krsek aura:57
31. 10. 2006 16:58 Nový

Re: IPTV

celé vlákno
Ne, nejsem :-) Jen si troufam tvrdit, ze alespon ramcove vim, jak vypada nabidka na vyspelych trzich ...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
31. 10. 2006 23:49 Nový

Re: IPTV

celé vlákno
Ja jsem zil dva roky v Britanii, posledni rok jsem vyuzival sluzeb IPTV od NTL a troufam si tvrdit ze tamni nabidka byla presne podle mich predstav. Hodne stanic od vsech zanru. Taky jsem se behem sveho pobytu velmi zajimal o SKY TV, nabidka rovnez obrovska. Pokud ramcove vite jak to chodi napriklad na tomto vyspelem trhu tak aspon vite jake sluzby bych uvital i u nas :-)
Michal Krsek aura:57
1. 11. 2006 10:06 Nový

Re: IPTV

celé vlákno
Takze platite za Romanticu aniz byste ji pouzival?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
1. 11. 2006 11:32 Nový

Re: IPTV

celé vlákno
Ano sice platim za Romanticu ale to jestli ji sleduje nekdo dalsi z me rodiny je jeho vec. Pokud se stane zazrak a ja dostanu chut na telenovelu tak si Romanticu dam a nebudu muset resti jeji zapojeni. Co nejsirsi spektrum vyberu u me vyhrava. Je to jako jit do potravin a dat si to na co mam zrovna chut. Vam zrejme postaci CT1, CT2 a mozna jeste Prima. Prijemnou zabavu :-)
Michal Krsek aura:57
2. 11. 2006 0:14 Nový

Re: IPTV

celé vlákno
No vidite a me prijde jako houpost platit si program jen proto, abych mel moznost si ho nekdy naladit. Co se tyce programove nabidky, staci mi nejakych pet nebo sest stanic. Proc jich platit sedesat?
Roman Dostal
Roman Dostal (neregistrovaný)
2. 11. 2006 10:13 Nový

Re: IPTV

celé vlákno
Tak panove. Precetl jsem si vasi debatu a kazdy z VAS my v necem pravdu. Pan Krsek se ohani tvrzenim, ze nebude platit za TV stanice, ktere nechce. To je super. Ale dejme tomu, ze balicek PLUS u UPC Direct stoji (myslim) 150Kc mesicne. Obsahuje stanice ruzneho zanru. Kdyby byla moznost vybrat si jake stanice v balicku budou, jak myslite pane Krsek, ze by se Vase volba promitla na zaverecne cene. Co kdyz z 10 TV stanic vam nebude vyhovovat pouze jedna? O kolik myslite, ze ta castka za balicek PLUS klesne? Pokud by vam vyhovoval jen jeden kanal z balicku PLUS tak to se take muze stat, ze vas provozovatel posle do lesniho haje. Ja spise razim stejny nazor jako Vas oponent. Vetsi pocet stanic a zanrove rozdelenych. Pouze se pan POZOROVATEL zapomnel spravne vyjadrit k faktu, ze pokud bude ROMANTICA v balicku "TV pro ZENY" - nejspis si on sam tento balicek nepredplati. Predplati si ale balicek RODINA, kde bude napr. pouze ROMANTICA stanici, kterou nebude sledovat. Kazdopadne panove nebojte se, ani jedno se tady jen tak dit nebude... Mejte se.
Michal Krsek aura:57
2. 11. 2006 10:31 Nový

Re: IPTV

celé vlákno
Vite pokud se pohybujeme v tom, ze mame deset stanic a jedna, dve tri ... nam nevyhovuje. Tak to celkem neni problem. Nicmene co kdyz Vam kabelovka strka 250 stanic a Vas zajima nejakych pet?

Chapu, ze nastavovani pristupu balickum v sitich kabeloveho operatora neni jednoduche, nicmene v pripade IPTV jde o nastaveni software, ktery muze delat automat, pokud si neco objednate pres portal provozovatele.

Treba se toho dockame.
Aldebaran
Aldebaran (neregistrovaný)
31. 10. 2006 23:15 Nový

Re: IPTV

celé vlákno
Myslim, ze je to jenom otazkou casu...v systemech IPTV skutecne neni problem umistit 100 Tv kanalu...otazkou je jen si s temito kanaly jak se rika "potykat" a zainvestovat (a ze to neni malo to vi nejlepe ten kdo IPTV provozuje). Takze omezujicimi faktory jsou predevsim finance a pocet uzivatelu v danem okamziku, o nicem jinem to pratele mi drai neni, verte mi.
Platič
Platič (neregistrovaný)
31. 10. 2006 12:02 Nový

Telefonica musí říznout do paušálu

celé vlákno
Jinak jim utíkají lidé, kteří nechtějí hlasové služby.
Sami si to uvědomují a proto chystají variantu "pouze internet".
Martin Hruška aura:39
31. 10. 2006 13:32 Nový

Re: Telefonica musí říznout do paušálu

celé vlákno
Až to budou mít Telekomici po letech konečně nachystané, už možná nebude nikdo, kdo by si to od nich koupil :)
xoxo
xoxo (neregistrovaný)
31. 10. 2006 13:34 Nový

Re: Telefonica musí říznout do paušálu

celé vlákno
No zatím se jim do toho moc nechce - od doby, kdy měli nejvyšší počet linek (cca 3,9 milionu) jim utekly statisíce zákazníků a zatím jediná reakce je neustálé zdražování paušálu. Momentální stav je myslím cca 2,6 mil. linek - tozn. že jim už uteklo 1,3 milionu zákazníků... Při momenálním (a stále se zrychlujícím) úbytku cca 250 tisíc za rok klesne počet linek do dvou let ke 2 milionům... Proti tomu je současných cca 450 tisíc ADSL přípojek docela slabá náplast, ne? Silně pochybuju, že kdokoliv, kdo se už zbavil pevné linky, si ji bude někdy znovu zavádět.
jjjj
jjjj (neregistrovaný)
31. 10. 2006 21:58 Nový

Re: Telefonica musí říznout do paušálu

celé vlákno
no... ja osobne bych to uz doma nechtel... a lidi co znam tak ti take ne...
Pavel aura:96
31. 10. 2006 13:47 Nový

Re: Telefonica musí říznout do paušálu

celé vlákno
Která bude ve finále dražší než hlas + internet, ne?
uživatel si přál zůstat v anonymitě
31. 10. 2006 16:45 Nový

Re: Telefonica musí říznout do paušálu

celé vlákno
A teď prosím tu o perníkový chaloupce, ať se dozvíme, co chystá Ježibaba.

Jinak telecom tuhle variantu "připravu" už několik let, stejně jako sliboval, že v létě zavede VoIP pro firmy a na začátku podzimu VoIP i pro drobné zákazníky. Nebo tím mysleli jiný rok?

Zatím to jde tím směrem, že poslední blbec, který si nechá pevnou, bude platit paušál v řádu miliard, protože stejná částka se rozpočítává mezi čím dál tím míň uživatelů. Tak pozor, aby ten černý Petr nezůstal v ruce vám!
krakonoš
krakonoš (neregistrovaný)
31. 10. 2006 18:18 Nový

Re: Telefonica musí říznout do paušálu

celé vlákno
A udělají to stejně, jako Mrkvosoft, když ho EU donutila vykuchat z Ikspéček WMP. Totiž WMP zmizlo, ale cena produktu zůstala stejná. A u pevných linek dojde brzy k tomu, že paušály za cokoli, co po nich půjde, vylezou o dost nahoru.
Martin
Martin (neregistrovaný)
2. 11. 2006 12:49 Nový

Re: Telefonica musí říznout do paušálu

celé vlákno
Ale WMP je zadarmo je v systemu jako bonus tak proc ji se slevou dolu? A nebo si myslis ze kdyz si koupis jogurt bez popisu ze bude o neco levnejsi?
krakonoš
krakonoš (neregistrovaný)
18. 11. 2006 18:31 Nový

Re: Telefonica musí říznout do paušálu

celé vlákno
Bonus je něco, co si můžu, ale také nemusím koupit. WMP a IE jsou do Widlí nacpané takovým způsobem, že bez použití speciálního programu se odinstalovat (stejně, jako mnoho jiných zbytečností) v podstatě nedají. Jen tak mimochodem: Instalace Win XP Profi s integrovaným SP 2 a záplatami do 1. 11. 2006 včetně má, bez nesmyslů typu IE, Outlook, WMP a dalších (Jazyk Urdu, klávesnice Urdu atd - co to má co dělat včeské verzi?) 212 MB a kompletní instalace takto upravených W. trvá všehovšudy 16 minut. Takže by bylo logické předpokládat, že očesaný soft bude levnější, než plnohodnotný. Jenže prostý selský rozum nemá s prodavačsko vyděračskou logikou výrobců mnoho společného. A pokud jde o pevné linky: Loňská ztráta z jejich provozu (přes 8 miliard), byla sanována ze zisků Eurotelu, lépe řečeno GSM divize O2. Od května příštího roku už to nepůjde, takže Telekomici budou muset udělat něco, aby se výnos z provozu pevných linek o těch více než osm miliard zvýšil. Jak myslíte, že toho dosáhnou?
xoxo
xoxo (neregistrovaný)
31. 10. 2006 13:23 Nový

digi vs. analog

celé vlákno
Proč proboha furt všichni píšou, že digitální vysílání (v tomto případě navíc po ADSL) bude kvalitativně lepší, než analog (v kabelovce)? To jako myslíte ten zakostičkovaný obraz??? Vždyž je to zkažené komprimací jako všechny divx, xvid a pod....
karel
karel (neregistrovaný)
31. 10. 2006 13:43 Nový

Re: digi vs. analog

celé vlákno
Přesně tak, ale nahlas se to říkat nesmí.
Bobík
Bobík (neregistrovaný)
31. 10. 2006 16:10 Nový

Re: digi vs. analog

celé vlákno
Jde o datový tok. Ku příkladu 802.TV pouští PAL v 5-6 Mb/s a to je obraz jak cumel. O2TV se tím radši ani nechlubí, ale podle prezentace na Invexu odhaduji tak 1-2 Mb/s.
I DivX je pěkný, pokud má dostatek prostoru. Pokud ale stlačíte celovečerní film na jedno CD, není se čemu divit.
drakouš
drakouš (neregistrovaný)
1. 11. 2006 8:40 Nový

Re: digi vs. analog

celé vlákno
To neni pravda pane kolego, pokud jste byl na Invexu, tak jste se mohl dozvedet, ze obraz u live TV kanalu zabira okolo 3Mbps (pri offline kodovani VoD se dostanete na bitrate okolo 2,5) pri pouziti realtime kodovani MPEG4 part 10 nebo chcete-li H.264/AVC. V tom samem formatu ovsem pri pouziti 6 megabitoveho toku Telecom predvadel na jednom z TV kanalu v ramci IPTV take HDTV, coz nevypadalo vubec spatne a mozna to jen uniklo vasi pozornosti... a to same v dobe Invexu vysilali take pres terestrickou sit a predvadelo s eto na spolecnem stanku se Sony, ktery predvadel nove Bravie. Docela se o to zajimam a tak pro ty, kteri se radi dozvite vice, davam odkaz na clanek pana Peterky, ktery tuto problematiku celkem pekne popsal zde:http://www.digizone.cz/clanky/televize-na-invexu/
Bobík
Bobík (neregistrovaný)
1. 11. 2006 15:56 Nový

Re: digi vs. analogRe: digi vs. analog

celé vlákno
Hosteska, která službu předváděla, mi nebyla schopna říct, o jaký datový tok jde, tak jsem odhadoval. Ta hrůza, co jsem viděl, ale určitě nevypadala na 3Mbps v H.264/AVC. U HDTV podobná situace.
VitaZ
VitaZ (neregistrovaný)
1. 11. 2006 23:28 Nový

Re: digi vs. analog

celé vlákno
Jestli ten rozkostečkovaný a rozmázlý fujtajbl co předváděli telecomoci na Invexu byl ta "úžasná" digi televize budoucnosti tak doufám, že analog vydrží co nejdéle. Opravdu ten digitální blivajz může někdo doma trpět?
Bobík
Bobík (neregistrovaný)
2. 11. 2006 15:21 Nový

Re: digi vs. analogRe: digi vs. analog

celé vlákno
Není dikitální jako digitální. Kyslíci to opravdu hodně obchcávají. Naproti tomu IPTV, co mám doma má obraz jak cumel.
maco
maco (neregistrovaný)
1. 11. 2006 21:43 Nový

Re: digi vs. analog

celé vlákno
3,5 Mb/s MPG4
karel
karel (neregistrovaný)
31. 10. 2006 13:37 Nový

Najednou stahování GBajtů nevadí?

celé vlákno
Najednou stahování GBajtů nevadí?
To bylo křiku, FUP se zavedlo. A teď najednou každej jouda s O2TV bude stahovat nonstop 2Mb rychlostí TV...
Chudáci co s ním sdílejí DSlam.
Bobík
Bobík (neregistrovaný)
31. 10. 2006 16:06 Nový

Re: Najednou stahování GBajtů nevadí?

celé vlákno
Ona ta televize totiž cestuje jen v rámci vlastní sítě a to poskytovatele skoro nic nestojí. Poskytovatel platí jen za ty data, které putůjí ven/dovnitř sítě.
karel
karel (neregistrovaný)
31. 10. 2006 16:47 Nový

Re: Najednou stahování GBajtů nevadí?

celé vlákno
No jo, ale když si to pustí půl dědiny, tak mám ze 4Mb ADSL 64 kb/s... ! A to budu rád.
Bobík
Bobík (neregistrovaný)
31. 10. 2006 17:56 Nový

Re: Najednou stahování GBajtů nevadí?Re: Najednou stahování GBajtů nevadí?

celé vlákno
Pokud vím, tak televize jde mimo rychlostní limity (když už to je mimo FUP), ale nejsem si jist.
karel
karel (neregistrovaný)
31. 10. 2006 18:24 Nový

Re: Najednou stahování GBajtů nevadí?Re: Najednou stahování GBajtů nevadí?

celé vlákno
Nejde o to, kudy jde. (mimochodem - když máte 4Mb linku a chcete IPTV, tak vám z ní udělají 2Mb a zbytek jde na TV)
Jde o to, že to bude silně zatěžovat dslamy a tím budou ostatní v ....li.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
31. 10. 2006 19:15 Nový

Re: Najednou stahování GBajtů nevadí?Re: Najednou stahování GBajtů nevadí?

celé vlákno
Vykon DSLAMu se lisi podle typu, ale bezne utahne 10M per user kontinualne. Teoreticky se muze ucpat uplink, kdyz bude kazdy uzivatel sledovat jiny kanal z tech 250 (:-) v nabidce, ale optiky mezi ustrednama je temer nevycerpatelne mnzostvi a nikdo ji za ty penize nechce, takze telekom muze pripojovat DSLAMy mnohagigovymi pripojkami a nebude ho to nic stat.
RDI
RDI (neregistrovaný)
1. 11. 2006 13:50 Nový

Re: Najednou stahování GBajtů nevadí?Re: Najednou stahování GBajtů nevadí?

celé vlákno
"ale optiky mezi ustrednama je temer nevycerpatelne mnzostvi ..." a tuhle pohadku jste slysel prosim kde :-)), proc asi existuji systemy xWDM
bijek
bijek (neregistrovaný)
1. 11. 2006 21:25 Nový

Re: Najednou stahování GBajtů nevadí?Re: Najednou stahování GBajtů nevadí?

celé vlákno
Všechny stanice se paralelně "vysílají" na DSLAM. Teprve tam se rozdělují jednotlivým uživetelům. Tj. když si přepnu program, tak se mi to přepne na DSLAMu na jiný stream. Je tedy jedno kolik lidí současně sleduje TV. Zatížení k DSLAMu je vždy stejné, tj. počet stanic x 2-3 Mbit.
kix
kix (neregistrovaný)
2. 11. 2006 6:30 Nový

Re: Najednou stahování GBajtů nevadí?Re: Najednou stahování GBajtů nevadí?

celé vlákno
zapomínáte na VoD. Stačí pár procent účastníků v daném okamžiku a zatížení vylétne úplně jinam
Dusan
Dusan (neregistrovaný)
1. 11. 2006 7:35 Nový

Re: Najednou stahování GBajtů nevadí?

celé vlákno
To je samozrejme nesmysl. Uzkym hrdlem site je prave ta posledni mile "v ramci vlastni site". Mezi sitemi putuji v ramci CR data prevazne pres NIX a tam jsou naklady na konektivitu v podstate zanedbatelne. Problemem pak je jak tuto v centru vicemene neomezenou konektivitu rozvest do te posledni dediny.
Hobbit
Hobbit (neregistrovaný)
1. 11. 2006 10:04 Nový

Re: Najednou stahování GBajtů nevadí?

celé vlákno
Na zahranicni konektivitu nemyslis vid? Bohuzel prave ti agresivni stahovaci sahaji hlavne do zahranici (to je mimochodem i slovensko). U zahranicnich linek se plati cca 15-25 EUR za kazdy megabit... Tak si to spocitej...
I ten NIX neni uplne zadarmo (ale vuci zahranici to je cca desetina)
kix
kix (neregistrovaný)
1. 11. 2006 19:12 Nový

Re: Najednou stahování GBajtů nevadí?

celé vlákno
Cena internetové konektivity je v ADSL vcelku zanedbatelná...
Např. vašich 25 eur, při předpokladu 50% trafficu do zahraničí bude činit u 2M přípojky s agregací 1:50 pouhých <15 Kč na přípojku ADSL... No porovnejte velkoobchodní ceny ADSL podle rychlosti popř. FUP/neFUP, a je hned zřejmé jak (moc!) si *interní* (alias neinternetové) konektivity Telefonica cení. No a teď přijde TO2 s IPTV, na stejné technologii, a ejhle - má to 3Mb/s, kde není žádný FUP, žádný limit, ba naopak s garancí rychlosti! A pochopitelně žádná velkoobchodní nabídka. Vidíte skutečně rozpor?
karel
karel (neregistrovaný)
1. 11. 2006 22:07 Nový

Re: Najednou stahování GBajtů nevadí?

celé vlákno
cca 15-25 EUR za kazdy megabit
Tak to Telecomica skončí do pár týdnů, ty miliardy jí dojdou velice rychle...
JAN
JAN (neregistrovaný)
31. 10. 2006 16:55 Nový

Hrůza

celé vlákno
Proboha, kterej šílenec si tohle pořídí? Předražená služba za nejhorší kvalitu.Přeji těm 5-ti tisícům upřímnou soustrast a až uvidí nabídku digi TV, tak si asi budou rvát vlasy na hlavě.Teda pokud s tím O2 něco neudělá, očemž silně pochybuji, vzhledem k dosavadnímu přístupu ke svým zákazníkům.Ale dobrá reklama udělá hodně a prodá i sebevětší šmejd......CDMA....ISDN....O2TV
anon
anon (neregistrovaný)
1. 11. 2006 5:16 Nový

Re: Hrůza

celé vlákno
videl jsi kvalitu DigiTV??? neznam horsi kvalitu obrazu nez to co leze prave od nich... samozrejme chapu, ze za malo penez dostanu malo muziky, ale stejne tak mohu srovnavat rekneme trabanta (digitv) s octavii (iptv od o2).
Dusan
Dusan (neregistrovaný)
1. 11. 2006 7:36 Nový

Re: Hrůza

celé vlákno
Vy uz jste ji nekde videl? Sem myslel, ze Digi TV se zatim jenom realizuje tvorbou jedne priserne webove prezentace, shanenim monteru za par kacek a ukladanim objednavek do skrine.
"šílenec"
"šílenec" (neregistrovaný)
2. 11. 2006 13:53 Nový

Re: Hrůza

celé vlákno
Jsem jedním z těch "šílenců", co mají O2TV již doma a vcelku není nač nadávat, kvalita obrazu je bezvadná, to opravdu nevíte, o čem píšete. Cena by mohla být o něco nižší, ale tuto službu vítám vzhledem k tomu, ač bydlím v jednom z největších měst u nás, kabelovku k nám nikdy nezavedli ani nezavedou a se satelitem na střeše je problém (pozn. nebydlím ve svém ani v rodinném domě). Takže, aby se daly sledovat více než 4 kanály, jinou možnost nemám. Doufám, že do budoucna vzhledem ke vzrůstající konkurenci, službu vylepší (hlavně cenově). A pokud i další adepti na IPTV pokryjí i naši oblast, proč pak "nepřestoupit". Službu si musí každý vybrat dle svých možností, tj. že ne všude funguje všechno o čem se tady tlachá.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
31. 10. 2006 18:58 Nový

Proč pořád jenom O2 ?? Podivejte se na www.aim-networks.com

celé vlákno
maji 74 TV programu.
O2
O2 (neregistrovaný)
2. 11. 2006 22:50 Nový

Chces ovlivnit IPTV v CR?

celé vlákno
http://www.jobs.cz/pdjd/12605519

Napadu tady vidim spoustu ;)
Troufate si?
Trautmberk
Trautmberk (neregistrovaný)
3. 11. 2006 5:31 Nový

Re: Chces ovlivnit IPTV v CR?

celé vlákno
Myslíte to jako že se člověk může zúčastnit na mlžení o službě, která je 1:1 převzata ze španělského Imagenia? A aby toho nebylo málo, budou do té věci kecat kromě španělského managementu i nekompetenní kolegové, kteří zamrzli v době ISDN?

Ale možná za stovku měsíčně byste někoho sehnali. Možná ...
modravelryba
modravelryba (neregistrovaný)
5. 11. 2006 21:28 Nový

???

celé vlákno
MPEG2 ??-k čemu to,když tento standart v evropě do 3 let končí a přechází se na MPEG 4 ????? To je jak kdybych byl na netu přes isdn.............
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem