Hlavní navigace

Jacob Nielsen jako čaroděj internetového byznysu

Mirek Zeman

Jacob Nielsen vydal 200. jubilejní Alertbox a bilancuje. Jeden by řekl, že se přímo chvástá – 30 milionů zhlédnutých stránek od roku 1995, průměrný počet zhlédnutí jednoho Alertboxu 300.000, některé i přes milion. To jsou čísla, která berou dech. Ještě úžasnější ale je, že Alertboxy jsou spíše reklamou než odbornými články. Každý druhý nabízí doplňující informace v placené studii. (Sova v síti)

Jacob Nielsen vydal 200. jubilejní Alertbox a bilancuje. Jeden by řekl, že se přímo chvástá – 30 milionů zhlédnutých stránek od roku 1995, průměrný počet zhlédnutí jednoho Alertboxu 300.000, některé i přes milion. To jsou čísla, která berou dech. Ještě úžasnější ale je, že Alertboxy jsou spíše reklamou než odbornými články. Každý druhý nabízí doplňující informace v placené studii. (Sova v síti)

Našli jste v článku chybu?