Ušetřete

Názory k článku
Jak dopadl mobilní rok 2010? Mobilní operátoři skvěle vydělali!

eeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeee (neregistrovaný) ---.trexima.cz
7. 3. 2011 10:33 Nový

dělejte něco pro změnu!!!!

celé vlákno

Pojďme zvýšit konkureční prostředí a zúčastněme se výběrového řízení na mobilní služby, jak to firmy běžně dělají a o které se naši 3 operátoři rvou

vše zde, pozorně čti: http://goo.gl/l5qE5

pokud nebudeme bojovat, zasloužíme si vše špatné, co tu je......klikat na "líbí se mi" či "nelíbí se mi" nestačí

využijme "zlý" FB pro dobrou věc

ps: to je jen začátek, viz Egypt!

VM
VM (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
7. 3. 2011 13:08 Nový

Re: dělejte něco pro změnu!!!!

celé vlákno

"Chcete-li tuto stránku zobrazit, musíte se přihlásit." - díky, nechci...

eeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeee (neregistrovaný) ---.trexima.cz
7. 3. 2011 14:16 Nový

Re: dělejte něco pro změnu!!!!

celé vlákno

jistě, jak tě mám s případnou nabídkou kontaktovat? Požadovat po tobě emaila, který si možná přečteš, až bude kokrétní nabídka? ;-)

sice FB nemusím, ale FB mi dává jedinou efektivní možnost takovéto akce

volani.webnode.cz
volani.webnode.cz (neregistrovaný) ---.static.adsl.vol.cz
7. 3. 2011 20:08 Nový

Re: dělejte něco pro změnu!!!!

celé vlákno

Pošli mi třeba odkaz na RSS či atom FEED...
Či odkaz na formulář, kam uvedu svůj mail..
Facebook také nepoužívám a používat nebudu.

eeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeee (neregistrovaný) ---.trexima.cz
8. 3. 2011 6:04 Nový

Re: dělejte něco pro změnu!!!!

celé vlákno

je mi líto, kvůli výjimkám jako ty, nebudu akci diverzifikovat­.....tohle je daleko efektivnější....máš holt smůlu :)

Petr007
Petr007 (neregistrovaný) 195.122.213.---
7. 3. 2011 21:06 Nový

Re: dělejte něco pro změnu!!!!

celé vlákno

Jojo a toto je přesně problém takových akcí. Třeba tato je jen pro lidi co jsou na Facebooku. :-( Škoda.

eeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeee (neregistrovaný) ---.trexima.cz
8. 3. 2011 6:05 Nový

Re: dělejte něco pro změnu!!!!

celé vlákno

stejně jako firmy se svojí reklamou i já budu vybírat nejefektivnější variantu....tak se registruj pod smyšleným jménem a víc informací neuváděj....jako můj kolega z práce, který o to má také zájem

marty
marty (neregistrovaný) ---.trnet.cz
8. 3. 2011 9:18 Nový

Re: dělejte něco pro změnu!!!!

celé vlákno

Nelíbí se ti ceny mobilního volání????
Tak klikni: www.stopdrahemuvolani.cz

a také: www.facebook.com/pages/Pridej-se-k-Petici-Proti-Drahemu-Volani/113657688704050

a Přidej se k nám.

Flasi
Flasi (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
8. 3. 2011 10:10 Nový

Re: dělejte něco pro změnu!!!!

celé vlákno

Až operátor uvidí skupinu na FB plnou smyšlených jmen, tak se mu rozklepou kolena a máte ho na lopatkách :-)

eeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeee (neregistrovaný) ---.trexima.cz
8. 3. 2011 11:16 Nový

Re: dělejte něco pro změnu!!!!

celé vlákno

takže dle tebe zasunout ke stolu a mlčet? Nebo myslíš, že petice pomůže či nějaký protest? Jaký úspěch měl mnoha desítek tisíců lidí při akci "Děkujeme, odejděte?" žádný....co navrhuješ?

krakonoš
krakonoš (neregistrovaný) 77.78.85.---
8. 3. 2011 11:31 Nový

Re: dělejte něco pro změnu!!!!

celé vlákno

Pořídit si anonymní předplacenku, důchodcovský telefon pro volání a nějakou tu SMS a potom už jen VoIP a vše ostatní, včetně mobilního internetu a ,,chytrých" telefonů, prostě ignorovat.

eeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeee (neregistrovaný) ---.trexima.cz
8. 3. 2011 11:58 Nový

Re: dělejte něco pro změnu!!!!

celé vlákno

VOIP = nejistota mobilního spojení (přesto používám ;-)

samo upřednostňuju levnější GSM, takže na výběr nemám...

eeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeee (neregistrovaný) ---.trexima.cz
8. 3. 2011 12:00 Nový

Re: dělejte něco pro změnu!!!!

celé vlákno

takže vlastně navrhuješ nevolat mobilem :-D
děkuji, to asi neprojde :)
stejně jako kupovat pečivo, musíme povětšinou volat (já vím, že ty nemusíš, ale "POVĚTŠINOU")

krakonoš
krakonoš (neregistrovaný) 77.78.85.---
9. 3. 2011 10:22 Nový

Re: dělejte něco pro změnu!!!!

celé vlákno

On je mezi mobilem a netbookem s VoIP klientem nějaký podstatný rozdíl? Najít, zejména ve městech, kde by mobilní opy úbytek klientů zabolel nejvíc, nějaký Wifi spot není až tak velký problém. A psát petice je, za současných ekonomickopoli­tických podmínek jen ztráta času. Co myslíte, že asi managoři s těmi papíry udělají? Jediné, co může zjednat nápravu, je masové vypovídání smluv a přechod na anonymní předplacenky s tím, že do nich víc, než povinné minimum, t. j. 200 Kč ročně nenaláduji.

eeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeee (neregistrovaný) ---.trexima.cz
9. 3. 2011 12:02 Nový

Re: dělejte něco pro změnu!!!!

celé vlákno

1) petice? proč by to někdo dělal? :)
2) spolehat se na wifi nejde...volat se prostě musí

krakonoš
krakonoš (neregistrovaný) 77.78.85.---
9. 3. 2011 20:43 Nový

Re: dělejte něco pro změnu!!!!

celé vlákno

Většina wifin je spolehlivější, než telekomické AžDSL. S tím, že volat se musí naprosto souhlasím a volám v pohodě přes VoIP a internet od občanského sdružení.

Flasi
Flasi (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
8. 3. 2011 16:38 Nový

Re: dělejte něco pro změnu!!!!

celé vlákno

Vám asi nedošlo, že kritizuji, že jste udělali akci pouze na FB (a svět mimo FB částečně ignorujete a částečně navádíte připojit se pod smyšleným účtem).

eeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeee (neregistrovaný) ---.trexima.cz
9. 3. 2011 6:18 Nový

Re: dělejte něco pro změnu!!!!

celé vlákno

vám asi nedošlo, resp. jste to zřejmě nečetl, tak znovu: "FB je nejefektivnější na tyto akce, jakákoliv jiné akce vyžadují daleko daleko větší námahu"

IvosC
IvosC (neregistrovaný) ---.supsavos.cz
9. 3. 2011 9:50 Nový

Re: dělejte něco pro změnu!!!!

celé vlákno

Nezlobte se, ale ani já nepovažuji Facebook jako jedinou možnost za ideální řešení. Osobně ze svého okolí znám jen jednoho člověka (můj pubertální syn), který je registrován na Facebooku. Já se tam nehodlám registrovat ani pod smyšleným jménem, protože bych tím Facebook vlastně podpořil a to v žádném případě nehodlám.

krakonoš
krakonoš (neregistrovaný) 77.78.85.---
9. 3. 2011 10:26 Nový

Re: dělejte něco pro změnu!!!!

celé vlákno

Psát nějaké petice je jen ztráta času. Dokud se budou od oveček sypat penízky, nikdo nic nezmění, maximálně se vymyslí nějaké další ,,supervýhodné" tarify. Úbytek tarifních klientů o takových 30% a pokles nabíjených částek na 200 Kč ročně na každou SIM by byl mnohem účinnější. Jenže poslat někam podpis (navíc s nutností registrace do profláklé služby), je mnohem jednodušší, než sehnat si jiného ISP a zařídit VoIP.

IvosC
IvosC (neregistrovaný) 85.119.90.---
9. 3. 2011 10:45 Nový

Re: dělejte něco pro změnu!!!!

celé vlákno

Ono mnohdy stačí se zamyslet a projít si aktuální nabídky "svého" operátora (v našem případě T-Mobile) ... nedávno jsme to s manželkou udělali a dohromady jsme jen změnou jejího tarifu, tarifů dětí a menší úpravou služeb na mém tarifu ušetřili měsíčně přes tisícovku. Navíc jsem dostal v té době od operátora dalších 100 minut zdarma kamkoli, takže teď mám skoro problém se teď vejít do mého minimálního plnění (pokud je teda ještě mám) ...
Zkusil jsem si to porovnat s údajně nejlevnějším Vodafonem a zjistil jsem, že jsem poměrně dost pod jeho cenou i u jeho akčních nabídek nebo co to je.
VoIP je dobrá věc, ale bohužel potřebuji primárně mobilitu a stabilní dostupnost.

krakonoš
krakonoš (neregistrovaný) 77.78.85.---
9. 3. 2011 10:57 Nový

Re: dělejte něco pro změnu!!!!

celé vlákno

Kolik jste platili před tím a kolik teď? Já volám na Slovensko, do Austrálie, Kanady, na Nový Zéland, v ČR mám 98% hovorů na mobily a vejdu se do 300 - 350 Kč ročně.

IvosC
IvosC (neregistrovaný) 85.119.90.---
9. 3. 2011 11:13 Nový

Re: dělejte něco pro změnu!!!!

celé vlákno

Předtím tak 2-3 tisíce za všechny ctyři mobily, teď zhruba o tu tisícovku méně podle toho jak moc si volám se zákazníky a dodavateli. Největší podíl na útratě mám samozřeně já, protože mobil využívám primárně k podnikání.

krakonoš
krakonoš (neregistrovaný) 77.78.85.---
9. 3. 2011 11:18 Nový

Re: dělejte něco pro změnu!!!!

celé vlákno

Já sice nepodnikám, ale melouchařím a to tak, že neustále, takže20 - 30 hovorů denně není výjimkou. Jenže ono je to o tom, že u VoIPu ti příchozí volání navyšují kredit a hovory ve vlastní síti jsou, stejně jako u Skypu, zdarma, což je něco, na co mobily ještě dlouho mít nebudou.

IvosC
IvosC (neregistrovaný) 85.119.92.---
9. 3. 2011 11:25 Nový

Re: dělejte něco pro změnu!!!!

celé vlákno

A jak řešíte např. (spíše příchozí) telefonáty, když jste třeba u zákazníka nebo (resp. hlavně) v autě?

krakonoš
krakonoš (neregistrovaný) 77.78.85.---
9. 3. 2011 20:46 Nový

Re: dělejte něco pro změnu!!!!

celé vlákno

Schránkou na VoIPu. Telefonovat za jízdy se, jak známo, nesmí a vyhazovat peníze za handsfree mne ani nenapadne! Mobil pro příchozí hovory mám, ale před tím, než nastartuji, ho vypnu.

IvosC
IvosC (neregistrovaný) 85.119.92.---
10. 3. 2011 5:45 Nový

Re: dělejte něco pro změnu!!!!

celé vlákno

Já trávím za volantem poměrně významný čas, takže si nemohu dovolit přicházet o zákazníky vypínáním telefonu. Handsfree samozřejmě mám, dnes jsou ostatně už celkem levná, takže to za vyhazování peněz nepovažuji. A extra mobil pro příchozí hovory by byl u mne asi taky trochu problém - potřebuji, abych byl neustále na jednom čísle.

AAA
AAA (neregistrovaný) 62.168.56.---
9. 3. 2011 10:52 Nový

Re: dělejte něco pro změnu!!!!

celé vlákno

Jo, to je ale tvuj boj :)

IvosC
IvosC (neregistrovaný) 85.119.92.---
9. 3. 2011 11:00 Nový

Re: dělejte něco pro změnu!!!!

celé vlákno

Vzhledem k tomu, že informace o té akci nejsou veřejně dostupné (jsou zaheslované na Facebooku), tak nevím o co přesně jde, ale očekával bych, že je i v zájmu samotných organizátorů o co největší účast. Nebo opravdu věří tomu, že kdo není na Facebooku, jako by vůbec nebyl? OK, to beru.

AAA
AAA (neregistrovaný) 62.168.56.---
9. 3. 2011 12:10 Nový

Re: dělejte něco pro změnu!!!!

celé vlákno

A kolik dalsich clenu byste vy jakzto sverepi odmitaci Facebooku zajistili? Stovky, tisice? A jakym kanalem byste je pak organizoval a informoval?

IvosC
IvosC (neregistrovaný) 85.119.92.---
9. 3. 2011 12:22 Nový

Re: dělejte něco pro změnu!!!!

celé vlákno

A co takhle zkusit normální klasické webové stránky na které se dostane každý? ;-)

AAA
AAA (neregistrovaný) 62.168.56.---
9. 3. 2011 12:28 Nový

Re: dělejte něco pro změnu!!!!

celé vlákno

Zkus, nikdo ti nebrani...

IvosC
IvosC (neregistrovaný) 85.119.90.---
9. 3. 2011 12:47 Nový

Re: dělejte něco pro změnu!!!!

celé vlákno

Já to přece neorganizuju a ani nemám šanci se dostat k informacím organizátorů, protože je to pouze pro fejsbůkáře. Navíc já mám samozřejmě mobil na svoji firmu, takže mě osobně to až zas tolik netrápí.

AAA
AAA (neregistrovaný) 62.168.56.---
9. 3. 2011 13:19 Nový

Re: dělejte něco pro změnu!!!!

celé vlákno

No vidis, tak to neres :)

Flasi
Flasi (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
9. 3. 2011 15:41 Nový

Re: dělejte něco pro změnu!!!!

celé vlákno

Tak prvně položíte otázku, jak by to řešil. A když dostanete odpověď, tak diskutéra zesměšníte, že si to má udělat sám.
To je jako v mateřské školce :-)

AAA
AAA (neregistrovaný) 62.168.56.---
9. 3. 2011 16:00 Nový

Re: dělejte něco pro změnu!!!!

celé vlákno

No a, diskuter mohutne resi ze mu FB nevyhovuje aby posleze prohlasil ze ho takova akce stejne nezajima. To neni jako v materske skolce? :)

Flasi
Flasi (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
9. 3. 2011 16:09 Nový

Re: dělejte něco pro změnu!!!!

celé vlákno

Asi ten člověk kritizuje formu. To je legitimní i v případě, že nemá zájem o obsah.

IvosC
IvosC (neregistrovaný) 85.119.92.---
9. 3. 2011 16:58 Nový

Re: dělejte něco pro změnu!!!!

celé vlákno

Jenže já vlastně ani nevím jestli mám nebo nemám zájem o ten obsah, protože pokud je k dispozici pouze zaheslovaný na Facebooku, tak nemám vůbec žádnou možnost se s tím obsahem seznámit a o to mi celou dobu jde. Pokud by to pro mne bylo zajímavé, tak bych se tomu samozřejmě nebránil, ale takhle to prostě ani netuším. A takových jako já je myslím mnoho.

eeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeee (neregistrovaný) ---.trexima.cz
10. 3. 2011 6:16 Nový

Re: dělejte něco pro změnu!!!!

celé vlákno

tak se registruj, podívej, zruš účet :)

IvosC
IvosC (neregistrovaný) 85.119.90.---
10. 3. 2011 6:33 Nový

Re: dělejte něco pro změnu!!!!

celé vlákno

Opravdu není nad dobrou radu :-D

eeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeee (neregistrovaný) ---.trexima.cz
9. 3. 2011 13:53 Nový

Re: dělejte něco pro změnu!!!!

celé vlákno

to jakože se musím doučit programování a design, abych ti vyhověl?
není to náhodou jednodušší (téměř bez práce) na FB? :)

IvosC
IvosC (neregistrovaný) 85.119.90.---
9. 3. 2011 14:55 Nový

Re: dělejte něco pro změnu!!!!

celé vlákno

Jsou i jiné, jednodušší možnosti. Ale muselo by se chtít. Pokud vám nevadí, že tím pro tu vaši konkrétní akci prakticky vyloučíte ekonomicky nejaktivnější část populace, tak proč ne?

eeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeee (neregistrovaný) ---.cust.nbox.cz
9. 3. 2011 19:33 Nový

Re: dělejte něco pro změnu!!!!

celé vlákno

nedokážu si představit, co bude natolik jednoduché se snadným přístupem i neFB lidí.....např.?

IvosC
IvosC (neregistrovaný) 85.119.92.---
10. 3. 2011 5:32 Nový

Re: dělejte něco pro změnu!!!!

celé vlákno

Existují i freeweby a dokonce i freešablony pro weby, když už tvrdíte, že vlastní jednoduchou informační stránku nedokážete vytvořit ani pomocí např. free wysiwyg Kompozeru ... no nic, tady se evidentně hledají pseudodůvody proč to nejde, takže další debata je zhola zbytečná.

eeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeee (neregistrovaný) ---.trexima.cz
10. 3. 2011 10:54 Nový

Re: dělejte něco pro změnu!!!!

celé vlákno

hele, víš vůbec, proč se reklama koncentruje na weby typu FB? Až si odpovíš tuto otázku, pochopíš celou reklamu na internetu a snad pochopíš i proč to děláme prostřednictvím FB......do té doby, než pochopíš základní principy marketingu je debata zbytečná, to máš pravdu

Flasi
Flasi (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
10. 3. 2011 11:15 Nový

Re: dělejte něco pro změnu!!!!

celé vlákno

Mateřská školka goes on :-)
Reklama se koncentruje na webech typu FB? No to jsou věci :-) Ano, takové weby si ukrajují víc a víc z reklamních rozpočtů jednotlivých kampaní, ale pořád jsou to drobné oproti neinternetové reklamě a pořád je to i menší část rozpočtu internetových kampaní.
Ještě je možné, že si myslíte, že "koncentruje = dělá se pouze tam" :-) u vás těžko říct :-)
Základní princip marketingu je udělat akci (která má potenciál cílit na celou populaci) tak, že se o ní dozví jenom minorita lidí na FB? No to jsou teda věci :-)

IvosC
IvosC (neregistrovaný) 85.119.92.---
10. 3. 2011 11:31 Nový

Re: dělejte něco pro změnu!!!!

celé vlákno

Osobně mi oba (eee i aaa) připadají jako hodně mladí chlapci ještě pořád tak trošku mimo nevirtuální realitu tam venku ;-)

eeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeee (neregistrovaný) ---.trexima.cz
10. 3. 2011 11:53 Nový

Re: dělejte něco pro změnu!!!!

celé vlákno

no, na tento tvůj příspěvek by se dal více odpovědět tvým příspěvkem :)

IvosC
IvosC (neregistrovaný) 85.119.92.---
10. 3. 2011 11:24 Nový

Re: dělejte něco pro změnu!!!!

celé vlákno

Reklamní virtuální realita mne nijak nezajímá, já se musím živit poctivě ;-)

Aha, tak proto vyšel tenhle článek: http://www.lupa.cz/clanky/pobidka-nebo-uplatek-objednej-facebook-a-jed-na-hory/ ... obzvlast vety:

Pravdou zůstává, že by si Facebook při svých číslech návštěvnosti zasloužil více, než v současné době generuje.
a
Jen přiznává nahlas to, co se v kuloárech povídá řadu měsíců – tedy že má velké problémy tento prostor prodávat a plnit své závazky.

Flasi
Flasi (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
9. 3. 2011 15:53 Nový

Re: dělejte něco pro změnu!!!!

celé vlákno

Ne, vůbec se nemusíte učit programování a design. Stačí mít pokročilé znalosti práce na PC a chtít.
Na FB je to rozhodně jednodušší (a téměř bez práce). To vám tu nikdo nerozporuje.
Ale jde o to, že u FB-only akce prostě vynecháte značnou část populace - a jak píše IvosC - zrovna velmi zajímavou část.

Vy jste prostě jako člověk, co si chce otevřít hospodu a rozhodl se, že z nápojů bude mít jenom pivo, protože ho pije nejvíc lidí a je s ním nejméně práce.

eeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeee (neregistrovaný) ---.cust.nbox.cz
9. 3. 2011 19:34 Nový

Re: dělejte něco pro změnu!!!!

celé vlákno

už bychom se mohli bavit konkrétněji..­..takže......­.jak konkrétně?

AAA
AAA (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
9. 3. 2011 19:55 Nový

Re: dělejte něco pro změnu!!!!

celé vlákno

Jenze pro tento typ akce mu bude prospesnejsi kdyz ziska dvacet jinak bezejmennych facebookaru kteri se mu casem pripoji sami nez vynakladat dalsi namahu aby ziskal IvoseC s Flasim.
Na velkem rockovem festivalu se taky bude u stanku tocit temer vyhradne pivo a nikdo nebude prskat, ze tam postrada luxusni vinoteku.

IvosC
IvosC (neregistrovaný) 85.119.92.---
10. 3. 2011 5:53 Nový

Re: dělejte něco pro změnu!!!!

celé vlákno

V pořádku. Pokud je hlavní cílovou skupinou ekonomicky neaktivní studující puberťák (soudím podle svého okolí), pak souhlasím, že je Facebook nejvhodnější forma propagace.

eeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeee (neregistrovaný) ---.trexima.cz
10. 3. 2011 6:19 Nový

Re: dělejte něco pro změnu!!!!

celé vlákno

nesuď dle sebe, suď objektivně...­..takže se mýlíš :)

IvosC
IvosC (neregistrovaný) 85.119.90.---
10. 3. 2011 10:05 Nový

Re: dělejte něco pro změnu!!!!

celé vlákno

OK, tak objektivně: Podle aktuálních oficiálních statistik Facebooku je v ČR téměř polovina (47%) uživatelů děti a mládež do 24 let (tzn. převážně školáci a studenti).

PS: Uznávám, že u mé věkové kategorie 35-44 jsem opravdu nečekal až tak vysoké číslo - bezmála 14% ...

eeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeee (neregistrovaný) ---.trexima.cz
10. 3. 2011 10:56 Nový

Re: dělejte něco pro změnu!!!!

celé vlákno

tak znovu: my se bavíme o FB jako celku? ne, my se bavímé o skupině ;-)
takže ano, mylíš se :)

IvosC
IvosC (neregistrovaný) 85.119.90.---
10. 3. 2011 11:27 Nový

Re: dělejte něco pro změnu!!!!

celé vlákno

Heh ??? Cožeto ??? :-o

Flasi
Flasi (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
10. 3. 2011 9:42 Nový

Re: dělejte něco pro změnu!!!!

celé vlákno

Hospoda - lákáte tam lidi primárně na pití (a jídlo).
Koncert - lákáte tam lidi primárně na hudební zážitek (a pití je jenom doplněk).

Nemluvě o tom, že jsem ještě neviděl koncert, kde by z nápojů prodávali jenom pivo. Myslím, že za koncert bez nějakého nealka by snad padla i pokuta.

Čili váš protipříklad je tak mimo jak to jenom jde...

No jestli je to typ akce, kde "námaha" s vytvořením webu, kde bude základní info je příliš, tak je ta celá akce o ničem. Ale to už jsem psal.

AAA
AAA (neregistrovaný) 62.168.56.---
10. 3. 2011 10:34 Nový

Re: dělejte něco pro změnu!!!!

celé vlákno

Tady je cilem sebrat velky dav, ktery bude chtit plus minus to same. Nikoli se za kazdou cenu snazit vyhovet kazde individualni potrebe. Myslim ze primer s koncertem je zcela na miste :)

Flasi
Flasi (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
10. 3. 2011 11:06 Nový

Re: dělejte něco pro změnu!!!!

celé vlákno

Bože, to je jak v mateřské školce.
Vy chcete sebrat velký dav, ale kdo není na FB, tak se ani nedozví, co vlastně chcete.
Udělat normální webové stránky je podle vás vyhovět každé individuální potřebě?

Příměr je příměr a dříve nebo později selhává. A fakt nebudu rozebírat v čem je který přímer přesný a v čem který selhává. Ale co mi fakt nedá je poukázat na to, že vy uvedete protipříklad s koncertem. Že na koncertě bývá taky jenom pivo. A když vás upozorním, že to není pravda, tak to ignorujete a jenom napíšete, že příměr je na místě.

Nevím, jestli taky patříte k organizoátorům akce. Ale kdyby těch pár nicků, co tady obhajuje FB-only postup, věnovalo ten čas a energie místo zdejší diskuzi raději vytvoření základního informačního webu, tak už ho máte i s vodotryskem :-)
Ale vy raději věnujete hodně času, abyste vysvětlili, že věnovat málo času, by bylo neefektivní. :-)

I kdyby vám nešlo o nějaké levné volání, ale byli jste jenom naháněči facebooku placení za nově registrované uživatele, tak je hloupé neudělat si normální web, kde vysvětlíte, co výhodného v té skupině nabízíte :-D

AAA
AAA (neregistrovaný) 62.168.56.---
10. 3. 2011 12:15 Nový

Re: dělejte něco pro změnu!!!!

celé vlákno

No a? Ty tvrdis, ze muj primer neni miste, ja tvrdim ze ano, nemam potrebu ti to vice vysvetlovat, mas jiny nazor to je tvoje pravo.

Vy chcete sebrat velký dav, ale kdo není na FB, tak se ani nedozví, co vlastně chcete. - No a? Holt organizatorovi staci lovit z davu co na FB je, protoze ten je proste dneska uz dost velky. A vetsi usili se mu nevyplati.

Nevím, jestli taky patříte k organizoátorům akce - ne, nejsem organizoator ani organizator, koneckoncu jinde pisu proc ji nepokladam za smysluplnou. Ale je to ze zcela jinych duvodu, nez ze je organizovana jenom na FB.

Flasi
Flasi (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
10. 3. 2011 13:00 Nový

Re: dělejte něco pro změnu!!!!

celé vlákno

Bavíte mě mocně. Kdykoliv čtu něco ve smyslu "větší úsili se nevyplatí", tak si řeknu, to zní rozumně, ale potom si uvědomím, že se jedná o tvorbu jedné informační webové stránky a vyprsknu smíchy :-)

No každopádně jsme se někam dobrali. Já mě zato, že akce jako taková je nejistá. Že nelze říci, jestli uspěje a že ta pravděpodobnost úspěchu nějak poroste s množstvím zapojených lidí. Čili, že čím více lidí, tím větší šance na úspěch.
Ale z vašeho příspěvku je jasné, že podle vás k úspěchu stačí jenom nějaké kritické množství lidí a to množství je takové, že ho lze na FB bez problému sehnat.
Mohli bychom diskutovat dále, který z těch pohledů je správný. Ale já už bych se u toho asi tolik nebavil jako dosud, takže toho nechám.

AAA
AAA (neregistrovaný) 62.168.56.---
10. 3. 2011 13:10 Nový

Re: dělejte něco pro změnu!!!!

celé vlákno

Tak si hlavne nepoprskej monitor, sbohem a satecek.

Flasi
Flasi (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
9. 3. 2011 10:47 Nový

Re: dělejte něco pro změnu!!!!

celé vlákno

Já to četl. Ale nečetl jsem tam "FB je tak efektivní, že vše ostatní jsou zanedbatelné marginálie".
A jestli ty ostatní akce vám za tu námahu nestojí, tak vám asi o tolik nejde.

krakonoš
krakonoš (neregistrovaný) 77.78.85.---
9. 3. 2011 11:01 Nový

Re: dělejte něco pro změnu!!!!

celé vlákno

Tyhle akce totiž nemají absolutně smysl! Dokud bude ČTÚ hlásat, že kontrola nezjistila žádné pochybení a tarify mobilních operátorů jsou v pořádku, můžete sepisovat stovky petic a výsledek bude nulový. Uvědomte si už konečně, že jste si vycinkali kapitálismus, navíc model Made in Klaus a v tomto systému jsou občané jen obtížný hmyz, který je nutno vydojit do dna, aby neměl roupy.

pepa1
pepa1 (neregistrovaný) 217.197.144.---
8. 3. 2011 8:31 Nový

Já jsem udělal před rokem

celé vlákno

Ahoj všichni,

před rokem jsem používal Vodafone. Spokojenost nadmíru 300min + 200SMS = 1300Kč. Pak přišla speciální nabídka od jiného operátora = dnes 430Kč + provize.
Uspora za rok min. 10440Kč.
Pepa1
disc@wo.cz

krakonoš
krakonoš (neregistrovaný) 77.78.85.---
8. 3. 2011 11:15 Nový

Re: dělejte něco pro změnu!!!!

celé vlákno

Zásadně ignoruji vše, co požaduje registraci! Své osobní údaje nehodlám rozdávat.

eeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeee (neregistrovaný) ---.trexima.cz
8. 3. 2011 11:17 Nový

Re: dělejte něco pro změnu!!!!

celé vlákno

on tě někdo nutí tam dát tam krom svého jména jiný informace? :-O

krakonoš
krakonoš (neregistrovaný) 77.78.85.---
8. 3. 2011 11:28 Nový

Re: dělejte něco pro změnu!!!!

celé vlákno

To ostatní (IP) si systém stáhne sám, bez tvého vědomí. FB je humus, stejně, jako Twitter a ICQ.

PeTe
PeTe (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
8. 3. 2011 13:59 Nový

Re: dělejte něco pro změnu!!!!

celé vlákno

jasne.. protoze IP si nikdo jiny zjistit nemuze;-) podivej se na ten radek drobneho textu nad svym prispevkem - tvoje IP adresa je logovana i tady.. navic IP adresa je fakt osobni udaj jak brno, zjistim podle toho, jakeho pouzivas internetoveho operatora.. zbori se svet?

krakonoš
krakonoš (neregistrovaný) 77.78.85.---
9. 3. 2011 10:29 Nový

Re: dělejte něco pro změnu!!!!

celé vlákno

Moje IP adresa není moje. (To, co tu vidíš, je IP jednoho z několika routerů, za nimiž jsem schovaný). A s Facebookem a podobnými humusy se jdi bodnout!

Jan Bílek aura:91

Re: dělejte něco pro změnu!!!!

celé vlákno

Taky jsem už nad něčím podobným uvažoval, ovšem nepřipadá mi jako dobrý nápad nechat nejdřív lidi přihlašovat do skupiny, a pak teprve dojednávat požadavky... co když se do skupiny přihlásím a vyjednaný průměr mi pak nebude vyhovovat?

Lepší je podle mě vyvěsit nabídku, která mi vyhovuje, například něco jako "chci maximálně levný přenos dat bez limitu, u hovorů a SMS mi stačí průměr na trhu"... a pak už jen čekám, až se ke mě přidá dost lidí, kteří mají zájem o totéž.

Další problém je závaznost... když chci mít nějakou vyjednávací sílu vůči operátorům, tak musím zaručit, že ti uživatelé, kteří se mi přihlásí do skupiny, pak skutečně k tomu operátorovi, který konkurz vyhraje, přejdou... nebo aspoň tak vysoké procento z nich, že by to pro operátora bylo výhodné.

Chtělo by to mít nějaký nástroj, který by umožňoval tohle předjednávat s operátorem a na druhou stranu operátorovi garantoval nějaké počty uživatelů, které by mohl získat.

V podstatě něco jako self-organized virtuální operátor.

eeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeee (neregistrovaný) ---.cust.nbox.cz
7. 3. 2011 15:56 Nový

Re: dělejte něco pro změnu!!!!

celé vlákno

a jakou vyjednávací sílu bych měl, kdybych byl sám? žádnou....firmy mají už jen při 13 simkách výhodné smlouvy, nevidím tedy žádný problém

jestli se budem chovat jako normální Češi "nic nebudu dělat, jen si počkám, až jak bude," tak nikam nedojdeme

Jan Bílek aura:91

Re: dělejte něco pro změnu!!!!

celé vlákno

Teď mi připadá, že se sám neřídíte svou vlastní radou nejdřív si přečíst to na co odpovídáte - já přece neříkám, že máme jako normální češi jen čekat, jen jsem říkal svůj názor - možná mylný - že váš dobrý nápad by byl ještě efektivnější, kdybyste předem definoval tu nabídku, o kterou máte zájem - konkrétní požadavek předem je IMO lepší než až dodatečně vytvářet "průměrný požadavek" člena skupiny "jak píšete na Fb), tak by mi nehrozilo, že se přidám k něčemu jinému než co mi vyhovuje, a vám by se možná snadněji sháněli účastníci, když budou předem konkrétně vědět, o jakou nabídku jde.

Prostě takový Slevomat naruby - ne že někdo nabídne slevu na svou službu, která se aktivuje když jí využije X lidí, ale požadovat slevu na určitou službu, a nabídnout X lidí kteří by ji využili.

eeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeee (neregistrovaný) ---.trexima.cz
8. 3. 2011 6:06 Nový

Re: dělejte něco pro změnu!!!!

celé vlákno

"průměrný požadavek" to zřejmě nebude, bude zřejmě více variant....dle zkušeností, co nabízí operátoři

voip fanda
voip fanda (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
7. 3. 2011 11:21 Nový

Re: Jak dopadl mobilní rok 2010? Mobilní operátoři skvěle vydělali!

celé vlákno

Misto tapetovani akci z facebooku, bych udelal par veci, jako ja.
Pred cca pul rokem jsem si domu poridil VoIP branu. K tomu obyc bezdratovy telefon od Siemensu a tak, kdyz jsem doma volam pres nej. Komfort jako mobil a uspora nakladu je znacna. Nulovy mesicni pausal a tarifikaci 1+1 beru jako samozrejmnost. Nekde k tomu lze pridat i bonus za prichozi hovory.
Pouzivat tohle kazda domacnost, tak to operator pociti a zacne s cenama konecne neco delat. Propojovaci poplatky uz davno klesly pod 2kc.

Desperado
Desperado (neregistrovaný) ---.skoda-js.cz
7. 3. 2011 11:42 Nový

Re: Jak dopadl mobilní rok 2010? Mobilní operátoři skvěle vydělali!

celé vlákno

Také to tak dělám. Naprostý souhlas

krakonoš
krakonoš (neregistrovaný) 77.78.85.---
7. 3. 2011 12:09 Nový

Re: Jak dopadl mobilní rok 2010? Mobilní operátoři skvěle vydělali!

celé vlákno

Taky. VoIP klient v NB, ten samý jako ,,pevnolinkový" telefon, mobil jen pro případ krajní nouze s předplaceným kreditem na 200 Kč/rok. A ať se všichni tři opové třeba...

anywh
anywh (neregistrovaný) ---.trexima.cz
7. 3. 2011 11:55 Nový

Re: Jak dopadl mobilní rok 2010? Mobilní operátoři skvěle vydělali!

celé vlákno

místo odpovídání bez čtení bys sis mohl skupinu řádně pročíst....hrubý návod na voip, kgteré sám používám, je dokonce na FB uveden ;-)

Karel Řehák aura:29
7. 3. 2011 16:28 Nový

Re: Jak dopadl mobilní rok 2010? Mobilní operátoři skvěle vydělali!

celé vlákno

Jsou lidi, kterým přečíst ta skupina nejde - to tě nenapadlo? Já kliknul na odkaz a byl jsem přesměrován na login facebooku... cookies od FB blokuji (jak jinak), tudiíž mi přihlášení nefunguje... tak kde takové informace získat bez debilního FB?

eeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeee (neregistrovaný) ---.trexima.cz
8. 3. 2011 6:09 Nový

Re: Jak dopadl mobilní rok 2010? Mobilní operátoři skvěle vydělali!

celé vlákno

pak to pro tebe není :)

krakonoš
krakonoš (neregistrovaný) 77.78.85.---
8. 3. 2011 11:26 Nový

Re: Jak dopadl mobilní rok 2010? Mobilní operátoři skvěle vydělali!

celé vlákno

Žádné neštěstí. Stejně pořídíte leda velký kulový, proti zlodějské lobby, podporované zlodějskou vládou nemáte absolutně žádnou šanci! Já jsem se zařídil sám pro sebe a jsem spokojen. Mobil? Ano, ale jen na nezbytně nutná volání a s anonymní předplacenou kartou; ty 200 Kč za rok se akceptovat dají. A na všechno ostatní kombinace VoIP a Skype.

AAA
AAA (neregistrovaný) 62.168.56.---
8. 3. 2011 12:06 Nový

Re: Jak dopadl mobilní rok 2010? Mobilní operátoři skvěle vydělali!

celé vlákno

Jo Skype, no s tim si to fakt vyhral. Hlavne ze FB, ICQ a Twitter jsou humus :)

krakonoš
krakonoš (neregistrovaný) 77.78.85.---
9. 3. 2011 11:16 Nový

Re: Jak dopadl mobilní rok 2010? Mobilní operátoři skvěle vydělali!

celé vlákno

Skype pod Linuxem je bezpečný. A v síti, která má přes 30 milionů účastníků po celém světě, není problém nakontaktovat protějšek. S mým internetovým připojením funguje naprosto bez problémů a hlavně zadarmo a bez nutnosti registrace.

AAA
AAA (neregistrovaný) 62.168.56.---
9. 3. 2011 12:40 Nový

Re: Jak dopadl mobilní rok 2010? Mobilní operátoři skvěle vydělali!

celé vlákno

Fakt? A ses si jistej ze z tvyho pocitace neodesila neco, co nechces? :)))

krakonoš
krakonoš (neregistrovaný) 77.78.85.---
9. 3. 2011 20:51 Nový

Re: Jak dopadl mobilní rok 2010? Mobilní operátoři skvěle vydělali!

celé vlákno

Jedu pod LINUXEM! A Linux, jak známo, není Windows, což znamená, že cokoli, co by se mělo někam odesílat, musím výslovně povolit. A nastavit Skype tak, aby komunikoval pouze s těmi, které mám v seznamu kontaktů není zase až tak složité.

AAA
AAA (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
9. 3. 2011 21:05 Nový

Re: Jak dopadl mobilní rok 2010? Mobilní operátoři skvěle vydělali!

celé vlákno

Ale prosimte :) Skype si komunikuje s kym chce a co vsechno v tom jeho sifrovanem spojeni posila, o tom nemas ani sajna. A to ani pod LINUXEM.

eeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeee (neregistrovaný) ---.cust.nbox.cz
8. 3. 2011 15:21 Nový

Re: Jak dopadl mobilní rok 2010? Mobilní operátoři skvěle vydělali!

celé vlákno

je vidět, že sis řádně nepřečetl popis, to bys tohle vůbec nepsal :)

Petr007
Petr007 (neregistrovaný) 195.122.213.---
7. 3. 2011 21:11 Nový

Re: Jak dopadl mobilní rok 2010? Mobilní operátoři skvěle vydělali!

celé vlákno

Také to tak řeším. Doma VoIP s 1+1 tarifikací a za 1,95Kč za min na mobila. Takže jsem maximálně přesunul hovory na VoIP a mobil používám jen nouzově.

Jindrich
Jindrich (neregistrovaný) ---.4-2.cable.virginmedia.com
7. 3. 2011 12:06 Nový

Se maji cim chlubit

celé vlákno

Bodejt by nevydelali, kdyz vam hulej hlavy. Tady v Anglii uz pred rokem jsem dostal HTC Hero, 900 minut do vsech siti v UK, 500 smsek, 60 minut volani do zahranici a 1GB dat a to vse za £25 mesicne u T-mobile.
Kamarad si ted vzal kontrakt od 3 za £25 - 2000 minut kamkoliv v UK, 5000 minut ve vlastni siti, Skype bez omezeni(!) atd... http://www.three.co.uk/
Takze opet pogratulujte operatorum v CR!

krakonoš
krakonoš (neregistrovaný) 77.78.85.---
7. 3. 2011 12:10 Nový

Re: Se maji cim chlubit

celé vlákno

Gratulovat netřeba. Stačí na jejich ,,výhodné" tarify hromadně hodit bobo.

Jindrich
Jindrich (neregistrovaný) ---.4-2.cable.virginmedia.com
7. 3. 2011 12:23 Nový

Re: Se maji cim chlubit

celé vlákno

Ale jo, gratulace je potrebna... k takovym cenam za tarify se musi gratulovat! Na pojmenovani toho jejich "podnikani" je jedno pekne ceske slovo... :-)

Petr
Petr (neregistrovaný) 41.112.167.---
7. 3. 2011 17:50 Nový

Re: Se maji cim chlubit

celé vlákno

Jen chci podotknout, že jsou na světě místa, kde to je ještě horší. Teď jsem právě v Jižní Africe zjistil, že patnáctiminutový hovor na místní číslo mě v roamingu s českým mobilem přijde na stejné peníze jako hovor na totéž číslo z místní předplacenky.

xls
xls (neregistrovaný) ---.75.broadband6.iol.cz
7. 3. 2011 22:08 Nový

Re: Se maji cim chlubit

celé vlákno

No a zase jsou země, kde to je ještě lepší. Teď jsem v Kambodži zjistil, že mě s místní předplacenkou přijde volání na mobil do ČR míň než si normálně účtují čeští operátoři i pro volání ve vlastní síti.

krakonoš
krakonoš (neregistrovaný) 77.78.85.---
8. 3. 2011 11:23 Nový

Re: Se maji cim chlubit

celé vlákno

VoIP klient v NB, wifi v libovolném místě kdekoli na světě a volám za stejné peníze a se stejnou tarifikací, jako kdybych seděl doma! T. j. pevné linky - 50 hal/min, všechny mobily v ČR - 1,50 Kč/min. a vlastní VoIP síť zdarma. A placené služby s výhradně sekundovou tarifikací. A za příchozí hovory dostávám bonus na kredit. Stejně tak mi může kdykoli kdokoli z ČR volat za stejné peníze, jako kdybych byl doma, čili veškeré roamingové poplatky ŽÁDNÉ!

AAA
AAA (neregistrovaný) 62.168.56.---
8. 3. 2011 12:07 Nový

Re: Se maji cim chlubit

celé vlákno

Ono je wifi v libovolnem miste kdekoli na svete?

Petr
Petr (neregistrovaný) 41.113.61.---
8. 3. 2011 13:13 Nový

Re: Se maji cim chlubit

celé vlákno

Jasně. Třeba tady v hotelu za pětistovku denně.

AAA
AAA (neregistrovaný) 62.168.56.---
8. 3. 2011 13:53 Nový

Re: Se maji cim chlubit

celé vlákno

A to se vyplati :)

krakonoš
krakonoš (neregistrovaný) 77.78.85.---
9. 3. 2011 11:21 Nový

Re: Se maji cim chlubit

celé vlákno

a v kavárně přes ulici zdarma!

krakonoš
krakonoš (neregistrovaný) 77.78.85.---
9. 3. 2011 20:54 Nový

Re: Se maji cim chlubit

celé vlákno

V civilizovaných zemích ano.

x
x (neregistrovaný) 195.113.129.---
7. 3. 2011 12:30 Nový

chucpe

je to chucpe!

tt
tt (neregistrovaný) 194.138.12.---
7. 3. 2011 12:42 Nový

To je pekne ze nas tak okradaji a meme nejdrazsi volani na svete

To je pekne ze nas tak okradaji a meme nejdrazsi volani na svete

astray
astray (neregistrovaný) ---.urel.feec.vutbr.cz
7. 3. 2011 12:50 Nový

rámcovky

celé vlákno

V mém okolí už většina lidí přešla pod nějaké rámcové firemní smlouvy a volají za zlomek cen pro hejly z ulice.

eeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeee (neregistrovaný) ---.trexima.cz
7. 3. 2011 13:09 Nový

Re: rámcovky

celé vlákno

prosím tě, mohl bys to více objasnit? díky

Jiří
Jiří (neregistrovaný) ---.customer.poda.cz
7. 3. 2011 16:41 Nový

Re: rámcovky

celé vlákno

odpovím za kolegu.. v podstatě jsou 3 cesty - oficiální-legální, šedá a nelegální (s tím že občas přechází jedna v druhou, hlavně šedá v nelegální)
nelegální zde chápáno jako porušování smluvních podmínek, ať si o nich myslíte co chcete.m.

1) legální - největší současná osina operátorů, po tom co zahájili boj proti šedivým a nelegálním
velké firmy (namátkově např. škoda, KB, spořitelny, banky...) mají přímo v rámcové smlouvě s OPem podmínku že budou nabízet i tarify pro zaměstnance, jejich rodinné příslušníky atd... je to z části jako zaměstnanecký benefit, operátor z toho má dušičky - volání mezi rodinou atd.., firma lepší podmínky, volné minuty atd.. cokoli co vás napadne, kreativitě se meze nekladou
je to obvykle za trochu horší ceny než samotná firma, ale i tak brutálně výhodně proti běžným tarifům, obvykle omezené např. na 2-3-4-5 čísel na z aměstnance, při odchodu o to přichází.. má to různé featury, jako třeba oddělené účtování, účtování tomu zaměstnanci, někdy je ten držitel čísla stále jeho držitelem, jen má prostě tarif schovaný pod nějakou rámcovkou..

2) šedý - vlastně vynálezci tohoto, různé MLM firmy, sdrušení řemeslníků, kosmetiček atd... vyžebrali si na OPovi tuto smlouvu a pak nahání duše - obvykle se pod toho schovává téměř cokoli - s firmou spolupracujete, řeknete že dělá s vámi a šup s nimi pod smlouvu...
technicky stejné jako bod 1, jen to operátoři začli zakazovat (přerůstá to přes hlavu ještě více než bod 1)..., ruší těmto firmám smlouvy, hledají účastníky kteří tam nepatří a na základ toho ruší smlouvy..

3) černota - víceméně zůstatek bodu 2) nebo rovnou firmy které nemají žádnou smlouvu, ale prostě mají rámcovou jako firma, a bez souhlasu atd.. tam přidávají simkarty jako svoje... tvrdí že jsou firemní atd..

a spousta lidí má někoho kdo pracuje pro velkou firmu (cez, banky, automobilky, dodavatelé automobilek z německa atd..) - schovají se pod to i osoby blízké - kamarádi, manžel, děti.....

pro orientaci, ceny staré 1 rok z jedné podobné nabídky (legální zaměstnanecký program, po zavedení FUP na mobilní nety

ceny bez dph
unlimited internet - 350,-(3G)
hlas - za 200,- - 500minut v cz, na 5 čísel vybraných se nepočítá do volných minut, ostatní sazby typu 1-1,6...
za 70 bez daně k tomu 200 sms

takže asi tak :-)

eeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeee (neregistrovaný) ---.trexima.cz
8. 3. 2011 12:01 Nový

Re: rámcovky

celé vlákno

díky

AAA
AAA (neregistrovaný) 62.168.56.---
9. 3. 2011 13:15 Nový

Re: rámcovky

celé vlákno

Ja se obavam ze nejaka takova ramcovka je v ramci podobneho snazeni asi maximum ceho lze dosahnout, protoze kdyz clovek trochu hleda, zjisti ze je maji nejen velke firmy, ale i nejruzne profesni a odborove svazy, ci sportovni asociace. A to i asociace ne uplne masovych sportu, takze to tipuju tak na stovky ucastniku maximalne. Takze kdo chce, cestu si uz si nasel.
Druha vec je zda je to schudna cesta, protoze ty skupiny musi alespon predstirat ze jsou uzavrene. A pak je problem s uctovanim, protoze operator uctuje ramcovku a jeji majitel si to musi od svych ovecek vyucovat a hlavne pripadne i dostat sam.
Ze by tedy operator dal ramcovku jen tak nejake skupine z Facebooku to pochybuju a pokud by to dal jako verejnou nabidku, to by ji zas musel dat vsem zajemcum.
Takze sice snaha dobra, ale myslim ze nevychazi z reality.

eeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeee (neregistrovaný) ---.trexima.cz
10. 3. 2011 11:01 Nový

Re: rámcovky

celé vlákno

ne, vše se dá řešit

krakonoš
krakonoš (neregistrovaný) 77.78.85.---
8. 3. 2011 11:39 Nový

Re: rámcovky

celé vlákno

Už vidím rámcovou smlouvu za 200 Kč/rok! Pokud chceš opravdu ušetřit, tak: Co nejblbější mobil (SMS, voice a dost), anonymní předplacenou kartu (obrana před telemarketingem) a na všecno ostatní kombinaci VoIP/Skype. Na VoIP telefonování stačí to nejlevnější připojení od kdejakého garážového ISP (důležitý je solidní upload a nízký ping a to mají wifiny většinou lepší, než AžDSL) a síťová neutralita (,,garážový" ISP rozhodně nebude VoIP nijak blokovat). A na samotné VoIP telefonování nepotřebuješ mít ani počítač! Stačí koupit za cca 1.500 Kč VoIP telefon z displejem, nechat si do bytu přitáhnout ,,pevnou linku" (LAN kabel), zadat údaje od VoIP providera a můžeš volat.

Pavel . aura:96
8. 3. 2011 16:06 Nový

Re: rámcovky

celé vlákno

To je pořád jak u kolotoče ;-) Výhoda mobilu je, že ho narvu do kapsy a nemusím se tahat s notebookem. Jinak VoIP používáme taky, naučil jsem to i ženu a syna, ale jsem rád, že mám i rámcovku za 100 Kč měsíčně/číslo.

krakonoš
krakonoš (neregistrovaný) 77.78.85.---
9. 3. 2011 11:23 Nový

Re: rámcovky

celé vlákno

pokud chceš za ,,výhodu" mobilu v kapse platit nehorázné ceny za jeho používání, je to tvoje svobodná volba. Ale potom nefňukej, že za stejný objem služeb zaplatíš za měsíc to, co já za rok.

Pavel . aura:96
9. 3. 2011 12:25 Nový

Re: rámcovky

celé vlákno

Nefňukám, 150 Kč měsíčně mi nepřijde nehorázných (kromě volání i net v mobilu, hlavně kvůli push mailům).

krakonoš
krakonoš (neregistrovaný) 77.78.85.---
9. 3. 2011 20:57 Nový

Re: rámcovky

celé vlákno

To já zaplatím(+50) za rok! Net v mobilu je, s parametry které má, spíš pro zlost a push maily mi fungují také.

Petr Stojan

U nas doma

Phone 1 - O2/iPHONE 4:
tarif - 1200 minut (SMS neomezene, 700MB Data) za 40 L. Po 9 mesicich jiz mozno zmenit na 30L (400 minut)
Phone 2 - Orange/HTC DESIRE:
tarif - 600 minut (SMS neomezene, 500MB Data) za 30 L.

Kontrakt na 24 mesicu a oba telefony zadarmo. Polozky ohledne mobilnich telefonu zde neresime, veci zbytne.

Petr
Petr (neregistrovaný) ---.75.broadband6.iol.cz
7. 3. 2011 16:23 Nový

Bohužel klasika

Bohužel v ČR jde mobilní komunikace stejnou cestou jako pevný linky a spousta jiných oblastí. Trh si rozparceloval oligopol podporovaný státními úředníky, který se teď bude zuby nehty držet a snažit se udržovat místní nesmyslnou úroveň cen. To se jim sice v dlouhodobým horizontu nemůže podařit, ale lepší to udržovat, neinvestovat do služeb a pozorovat 5% meziroční pokles než to rychle spustit na úroveň normálních zemí.
Já už proto na mobilní služby rezignoval, mobil používám hlavně v zahraničí (s místníma kartama), tady v ČR se obejdu s VoIP a mobil slouží jen na nouzový příjem hovorů. Změnu bych viděl v horizontu tak 10 let (nebo dřív, pokud by sem volný frekvence přece jen získala nějaká opravdová konkurence).

Hue
Hue (neregistrovaný) ---.i4g.tmcz.cz
7. 3. 2011 16:28 Nový

Aktivní SIM

celé vlákno

Tak nějak jsem nepochopil to okecávání počtu aktivních SIMek u O2. Buď kecali předtím a zveřejňovali větší čísla, nebo kecaj teď a zveřejňujou menší čísla. Jaká "změna metodiky"? 1+1 bude vždycky 2, i kdyby se třeba propadli do země.

a8n
a8n (neregistrovaný) ---.static.adsl.vol.cz
7. 3. 2011 16:45 Nový

Re: Aktivní SIM

celé vlákno

Jednoduchá, ještě za dob ET a chvíli poté byla platnost SIM po dobití 18 měsíců, potom to zkryplili na tuším 12 a následně na 6. Každá taková změna se pak projevila v počtu aktivních SIM.

Hue
Hue (neregistrovaný) ---.i4g.tmcz.cz
7. 3. 2011 17:44 Nový

Re: Aktivní SIM

celé vlákno

V tom případě je to regulérní úbyt a není na tom co komentovat :-)

astray
astray (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
7. 3. 2011 20:30 Nový

Re: Aktivní SIM

celé vlákno

Ve skutečnosti je to počítání ještě složitější.

Tomáš Kapler aura:66
7. 3. 2011 17:32 Nový

i jeden může vyjednávat

celé vlákno

já jsem u O2 vyjednal slevu z jejich unlimited tarifu (tuším teď něco přes 2000) na 500 Kč, vč. internetu.
Chce to se prostě nebát a dát výpověď, dál už ať se snaží oni

dejv
dejv (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
7. 3. 2011 21:06 Nový

Re: i jeden může vyjednávat

celé vlákno

Přesně tak, prostor pro smlouvání je větší než na arabském tržišti i pro jednotlivých zákazníků. Po třech telefonátech na infolinky dvou opů tak mám 1000 minut za 360 Kč.

jb.
jb. (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
7. 3. 2011 21:53 Nový

Re: i jeden může vyjednávat

celé vlákno

Tak dlouho jsem u T-Mobile vyjednával (s útratami 2000+ měsíčně), až jsem skončil na ulici ... u O2 (z bláta do louže). Operátora (přinejmenším T-Mobile) dlouholetý platící zákazník nezajímá.

eeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeee (neregistrovaný) ---.trexima.cz
8. 3. 2011 7:27 Nový

Re: i jeden může vyjednávat

celé vlákno

nefunguje vždy....mají zřejmě limity, o kterých lidi náhánějí...např. když má někdo útratu 150 Kč, tak se o něj nestarají

AAA
AAA (neregistrovaný) 62.168.56.---
9. 3. 2011 12:32 Nový

Re: i jeden může vyjednávat

celé vlákno

no jo, ale o takove se zrejme nepoperou ani kdyz budou cleny vasi skupiny.

eeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeee (neregistrovaný) ---.cust.nbox.cz
9. 3. 2011 19:37 Nový

Re: i jeden může vyjednávat

celé vlákno

víš proč platím 150,--? protože je to drahý......takže používám voip....jinak bych klidně platil víc, kdyby byly rozumný ceny.....doufám, že je to už dostatečně jasný

xls
xls (neregistrovaný) ---.75.broadband6.iol.cz
7. 3. 2011 22:15 Nový

Plán "B"?

celé vlákno

Kdysi jsme si všichni pořizovali mobil hlavně kvůli tomu, abychom mohli volat na mobily (volání z pevný bylo nekřesťansky předražený). Teď se situace pomalu otáčí, z mobilu jsme volat přestali a přes VoIP to vyjde něco okolo 1,5 a dokonce s účtováním 1+1. A o léta to bude ještě míň. To si opravdu mobilní operátoři myslí, že budou držet i pro volání ve vlastní síti několikrát dražší volání sazbu a čekat, až většina provozu přejde na VoIP? Nebo mají pro svůj další rozvoj nějaký plán "B"?

Jinak v zahraničí jsem si všiml, že používání mobilů je postaveno většinou na tom, že je nastavená nějaká směšná minutová cena a lidi vykecávají a vykecávají (a operátoři si na svý určitě přijdou). Není tohle nakonec lepší varianta pro obě strany?

krakonoš
krakonoš (neregistrovaný) 77.78.85.---
8. 3. 2011 11:47 Nový

Re: Plán "B"?

celé vlákno

Jakýkoli operátor, který by jinde dělal to, co dělá u nás, by jinde během velmi krátké doby velmi špatně skončil. Mrkvosoft také prodává v Asii krabicové WIN 7 ultimate, bez nutnosti aktivace a volně přenositelné za našich cca 150 Kč. Kdyby se tam pokoušel prodávat stejné šmejdy, jako tady a za stejnou cenu, neprodal by nic. Jenže platí, že čím víc vůl táhne, tím víc se mu nakládá. Když se najde dost trubek, které jsou ochotné ty nehorázné ceny platit, není důvod ke zlevňování.

Petr007
Petr007 (neregistrovaný) 195.122.213.---
8. 3. 2011 19:27 Nový

Re: Plán "B"?

celé vlákno

Tak tak. A proto neplatím a peníze sunu VoIP operátorům.

krakonoš
krakonoš (neregistrovaný) 77.78.85.---
9. 3. 2011 11:29 Nový

Re: Plán "B"?

celé vlákno

Tak tak. Tarifikace 1+1 (sekundy), neomezená doba expirace kreditu, bonus za příchozí volání, hovory ve vlastní síti zdarma, žádné mezistátní hovorné, žádný roaming, stejné číslo, ať jsem kdekoli na světě (bez předvoleb) a ceny za volání zlomek toho, co chce Velká trojka! Jakékoli petice jsou jen ztráta času.

xls
xls (neregistrovaný) ---.75.broadband6.iol.cz
10. 3. 2011 9:30 Nový

Re: Plán "B"?

celé vlákno

Vcelku souhlasím až na to používání v zahraničí. Tam se mi lépe osvědčila místní předplacenka, na kterou mi rodina a z práce volají dle potřeby přes VoIP (někde na pláži to je přece jen pohodlnější). No a na aktivní volání se pak osvědčil Skype, VoIP klienti nejsou přece jen tak vymakaný z hlediska zprovoznění kdekoliv a kdykoliv. A nakonec někde se dá i z těch místních předplacenek volat i do ČR za rozumnou cenu, naposledy mě třeba z Kambodži stála minuta do ČR (i mobily) 3,15 Kč/min, účtování po 15 s, což taky jde.

Petr Stojan

Jeste s trochou do mlyna

celé vlákno

Rozdil desingu webu Vodafonu v UK a CR. Uz tohle ukazuje jak jsou si operatori jisti "retail" trhem a valka se odehrava na jinem segmentu.
BTW - Operatori plati dodavatelum desitky milionu za provoz portalu rocne (a je to tak sravne). Co takhle trochu pridat a udelat desing nad kterym srdce plesa - misto penez do podivnych reklam s karatistou v duchodu (Nic proti CH.N. :-)
http://www.vodafone.cz/osobni/index.htm
http://www.vodafone.co.uk/personal/index.htm

Pavel . aura:96
9. 3. 2011 8:47 Nový

Re: Jeste s trochou do mlyna

celé vlákno

OT: koukám na Vodafone UK a říkám si - to je super, jednoduchý design bez omalovánek, hned se tam orientuju... a ono to bylo doplňkem NoScript.

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem