Pojďme zvýšit konkureční prostředí a zúčastněme se výběrového řízení na mobilní služby, jak to firmy běžně dělají a o které se naši 3 operátoři rvou
vše zde, pozorně čti: http://goo.gl/l5qE5
pokud nebudeme bojovat, zasloužíme si vše špatné, co tu je......klikat na "líbí se mi" či "nelíbí se mi" nestačí
využijme "zlý" FB pro dobrou věc
ps: to je jen začátek, viz Egypt!
Taky jsem už nad něčím podobným uvažoval, ovšem nepřipadá mi jako dobrý nápad nechat nejdřív lidi přihlašovat do skupiny, a pak teprve dojednávat požadavky... co když se do skupiny přihlásím a vyjednaný průměr mi pak nebude vyhovovat?
Lepší je podle mě vyvěsit nabídku, která mi vyhovuje, například něco jako "chci maximálně levný přenos dat bez limitu, u hovorů a SMS mi stačí průměr na trhu"... a pak už jen čekám, až se ke mě přidá dost lidí, kteří mají zájem o totéž.
Další problém je závaznost... když chci mít nějakou vyjednávací sílu vůči operátorům, tak musím zaručit, že ti uživatelé, kteří se mi přihlásí do skupiny, pak skutečně k tomu operátorovi, který konkurz vyhraje, přejdou... nebo aspoň tak vysoké procento z nich, že by to pro operátora bylo výhodné.
Chtělo by to mít nějaký nástroj, který by umožňoval tohle předjednávat s operátorem a na druhou stranu operátorovi garantoval nějaké počty uživatelů, které by mohl získat.
V podstatě něco jako self-organized virtuální operátor.
Teď mi připadá, že se sám neřídíte svou vlastní radou nejdřív si přečíst to na co odpovídáte - já přece neříkám, že máme jako normální češi jen čekat, jen jsem říkal svůj názor - možná mylný - že váš dobrý nápad by byl ještě efektivnější, kdybyste předem definoval tu nabídku, o kterou máte zájem - konkrétní požadavek předem je IMO lepší než až dodatečně vytvářet "průměrný požadavek" člena skupiny "jak píšete na Fb), tak by mi nehrozilo, že se přidám k něčemu jinému než co mi vyhovuje, a vám by se možná snadněji sháněli účastníci, když budou předem konkrétně vědět, o jakou nabídku jde.
Prostě takový Slevomat naruby - ne že někdo nabídne slevu na svou službu, která se aktivuje když jí využije X lidí, ale požadovat slevu na určitou službu, a nabídnout X lidí kteří by ji využili.
Nelíbí se ti ceny mobilního volání????
Tak klikni: www.stopdrahemuvolani.cz
a také: www.facebook.com/pages/Pridej-se-k-Petici-Proti-Drahemu-Volani/113657688704050
a Přidej se k nám.
Psát nějaké petice je jen ztráta času. Dokud se budou od oveček sypat penízky, nikdo nic nezmění, maximálně se vymyslí nějaké další ,,supervýhodné" tarify. Úbytek tarifních klientů o takových 30% a pokles nabíjených částek na 200 Kč ročně na každou SIM by byl mnohem účinnější. Jenže poslat někam podpis (navíc s nutností registrace do profláklé služby), je mnohem jednodušší, než sehnat si jiného ISP a zařídit VoIP.
Ono mnohdy stačí se zamyslet a projít si aktuální nabídky "svého" operátora (v našem případě T-Mobile) ... nedávno jsme to s manželkou udělali a dohromady jsme jen změnou jejího tarifu, tarifů dětí a menší úpravou služeb na mém tarifu ušetřili měsíčně přes tisícovku. Navíc jsem dostal v té době od operátora dalších 100 minut zdarma kamkoli, takže teď mám skoro problém se teď vejít do mého minimálního plnění (pokud je teda ještě mám) ...
Zkusil jsem si to porovnat s údajně nejlevnějším Vodafonem a zjistil jsem, že jsem poměrně dost pod jeho cenou i u jeho akčních nabídek nebo co to je.
VoIP je dobrá věc, ale bohužel potřebuji primárně mobilitu a stabilní dostupnost.
Jenže já vlastně ani nevím jestli mám nebo nemám zájem o ten obsah, protože pokud je k dispozici pouze zaheslovaný na Facebooku, tak nemám vůbec žádnou možnost se s tím obsahem seznámit a o to mi celou dobu jde. Pokud by to pro mne bylo zajímavé, tak bych se tomu samozřejmě nebránil, ale takhle to prostě ani netuším. A takových jako já je myslím mnoho.
Jenze pro tento typ akce mu bude prospesnejsi kdyz ziska dvacet jinak bezejmennych facebookaru kteri se mu casem pripoji sami nez vynakladat dalsi namahu aby ziskal IvoseC s Flasim.
Na velkem rockovem festivalu se taky bude u stanku tocit temer vyhradne pivo a nikdo nebude prskat, ze tam postrada luxusni vinoteku.
Reklamní virtuální realita mne nijak nezajímá, já se musím živit poctivě ;-)
Aha, tak proto vyšel tenhle článek: http://www.lupa.cz/clanky/pobidka-nebo-uplatek-objednej-facebook-a-jed-na-hory/ ... obzvlast vety:
Pravdou zůstává, že by si Facebook při svých číslech návštěvnosti zasloužil více, než v současné době generuje.
a
Jen přiznává nahlas to, co se v kuloárech povídá řadu měsíců – tedy že má velké problémy tento prostor prodávat a plnit své závazky.
On je mezi mobilem a netbookem s VoIP klientem nějaký podstatný rozdíl? Najít, zejména ve městech, kde by mobilní opy úbytek klientů zabolel nejvíc, nějaký Wifi spot není až tak velký problém. A psát petice je, za současných ekonomickopolitických podmínek jen ztráta času. Co myslíte, že asi managoři s těmi papíry udělají? Jediné, co může zjednat nápravu, je masové vypovídání smluv a přechod na anonymní předplacenky s tím, že do nich víc, než povinné minimum, t. j. 200 Kč ročně nenaláduji.
Tyhle akce totiž nemají absolutně smysl! Dokud bude ČTÚ hlásat, že kontrola nezjistila žádné pochybení a tarify mobilních operátorů jsou v pořádku, můžete sepisovat stovky petic a výsledek bude nulový. Uvědomte si už konečně, že jste si vycinkali kapitálismus, navíc model Made in Klaus a v tomto systému jsou občané jen obtížný hmyz, který je nutno vydojit do dna, aby neměl roupy.
Já sice nepodnikám, ale melouchařím a to tak, že neustále, takže20 - 30 hovorů denně není výjimkou. Jenže ono je to o tom, že u VoIPu ti příchozí volání navyšují kredit a hovory ve vlastní síti jsou, stejně jako u Skypu, zdarma, což je něco, na co mobily ještě dlouho mít nebudou.
Ne, vůbec se nemusíte učit programování a design. Stačí mít pokročilé znalosti práce na PC a chtít.
Na FB je to rozhodně jednodušší (a téměř bez práce). To vám tu nikdo nerozporuje.
Ale jde o to, že u FB-only akce prostě vynecháte značnou část populace - a jak píše IvosC - zrovna velmi zajímavou část.
Vy jste prostě jako člověk, co si chce otevřít hospodu a rozhodl se, že z nápojů bude mít jenom pivo, protože ho pije nejvíc lidí a je s ním nejméně práce.
Bože, to je jak v mateřské školce.
Vy chcete sebrat velký dav, ale kdo není na FB, tak se ani nedozví, co vlastně chcete.
Udělat normální webové stránky je podle vás vyhovět každé individuální potřebě?
Příměr je příměr a dříve nebo později selhává. A fakt nebudu rozebírat v čem je který přímer přesný a v čem který selhává. Ale co mi fakt nedá je poukázat na to, že vy uvedete protipříklad s koncertem. Že na koncertě bývá taky jenom pivo. A když vás upozorním, že to není pravda, tak to ignorujete a jenom napíšete, že příměr je na místě.
Nevím, jestli taky patříte k organizoátorům akce. Ale kdyby těch pár nicků, co tady obhajuje FB-only postup, věnovalo ten čas a energie místo zdejší diskuzi raději vytvoření základního informačního webu, tak už ho máte i s vodotryskem :-)
Ale vy raději věnujete hodně času, abyste vysvětlili, že věnovat málo času, by bylo neefektivní. :-)
I kdyby vám nešlo o nějaké levné volání, ale byli jste jenom naháněči facebooku placení za nově registrované uživatele, tak je hloupé neudělat si normální web, kde vysvětlíte, co výhodného v té skupině nabízíte :-D
Mateřská školka goes on :-)
Reklama se koncentruje na webech typu FB? No to jsou věci :-) Ano, takové weby si ukrajují víc a víc z reklamních rozpočtů jednotlivých kampaní, ale pořád jsou to drobné oproti neinternetové reklamě a pořád je to i menší část rozpočtu internetových kampaní.
Ještě je možné, že si myslíte, že "koncentruje = dělá se pouze tam" :-) u vás těžko říct :-)
Základní princip marketingu je udělat akci (která má potenciál cílit na celou populaci) tak, že se o ní dozví jenom minorita lidí na FB? No to jsou teda věci :-)
hele, víš vůbec, proč se reklama koncentruje na weby typu FB? Až si odpovíš tuto otázku, pochopíš celou reklamu na internetu a snad pochopíš i proč to děláme prostřednictvím FB......do té doby, než pochopíš základní principy marketingu je debata zbytečná, to máš pravdu
No a? Ty tvrdis, ze muj primer neni miste, ja tvrdim ze ano, nemam potrebu ti to vice vysvetlovat, mas jiny nazor to je tvoje pravo.
Vy chcete sebrat velký dav, ale kdo není na FB, tak se ani nedozví, co vlastně chcete. - No a? Holt organizatorovi staci lovit z davu co na FB je, protoze ten je proste dneska uz dost velky. A vetsi usili se mu nevyplati.
Nevím, jestli taky patříte k organizoátorům akce - ne, nejsem organizoator ani organizator, koneckoncu jinde pisu proc ji nepokladam za smysluplnou. Ale je to ze zcela jinych duvodu, nez ze je organizovana jenom na FB.
Nezlobte se, ale ani já nepovažuji Facebook jako jedinou možnost za ideální řešení. Osobně ze svého okolí znám jen jednoho člověka (můj pubertální syn), který je registrován na Facebooku. Já se tam nehodlám registrovat ani pod smyšleným jménem, protože bych tím Facebook vlastně podpořil a to v žádném případě nehodlám.
Vzhledem k tomu, že informace o té akci nejsou veřejně dostupné (jsou zaheslované na Facebooku), tak nevím o co přesně jde, ale očekával bych, že je i v zájmu samotných organizátorů o co největší účast. Nebo opravdu věří tomu, že kdo není na Facebooku, jako by vůbec nebyl? OK, to beru.
Já trávím za volantem poměrně významný čas, takže si nemohu dovolit přicházet o zákazníky vypínáním telefonu. Handsfree samozřejmě mám, dnes jsou ostatně už celkem levná, takže to za vyhazování peněz nepovažuji. A extra mobil pro příchozí hovory by byl u mne asi taky trochu problém - potřebuji, abych byl neustále na jednom čísle.
Hospoda - lákáte tam lidi primárně na pití (a jídlo).
Koncert - lákáte tam lidi primárně na hudební zážitek (a pití je jenom doplněk).
Nemluvě o tom, že jsem ještě neviděl koncert, kde by z nápojů prodávali jenom pivo. Myslím, že za koncert bez nějakého nealka by snad padla i pokuta.
Čili váš protipříklad je tak mimo jak to jenom jde...
No jestli je to typ akce, kde "námaha" s vytvořením webu, kde bude základní info je příliš, tak je ta celá akce o ničem. Ale to už jsem psal.
Bavíte mě mocně. Kdykoliv čtu něco ve smyslu "větší úsili se nevyplatí", tak si řeknu, to zní rozumně, ale potom si uvědomím, že se jedná o tvorbu jedné informační webové stránky a vyprsknu smíchy :-)
No každopádně jsme se někam dobrali. Já mě zato, že akce jako taková je nejistá. Že nelze říci, jestli uspěje a že ta pravděpodobnost úspěchu nějak poroste s množstvím zapojených lidí. Čili, že čím více lidí, tím větší šance na úspěch.
Ale z vašeho příspěvku je jasné, že podle vás k úspěchu stačí jenom nějaké kritické množství lidí a to množství je takové, že ho lze na FB bez problému sehnat.
Mohli bychom diskutovat dále, který z těch pohledů je správný. Ale já už bych se u toho asi tolik nebavil jako dosud, takže toho nechám.