Pane Baloune, vyvozujete vytržením jedné věty z kontextu něco, co v textu vůbec není.
Je přeci zřejmé, že cílem je dosažení vyšší návštěvnosti na klíčová slova (dotazy uživatelů ve vyhledávači), která souvisí s obsahem daného webu. Ocitujme z článku ještě jednou, ale v celé šíři:
Vyhledávače se v podstatě stávají online tržištěm, kde se střetává poptávka (dotazy uživatelů) a nabídka (obsahy webů). Pochopitelným cílem je tak pro mnohé majitele webů obsazení prvních míst ve výsledcích vyhledávačů a dosažení vyšší návštěvnosti.
Stejně jako v příspěvku výše připomínám, že článek primárně nepopisoval SEO techniku, ale podivné chování vyhledávačů a jeho nerelevantní výsledky vyhledávání.
Děkuji za podnětný názor relevantní k obsahu článku. Já mám opačné mínění; když hledám tetování, motivy a vzory na Seznamu (frázi mi poradil našeptávač tohoto vyhledávače), vidím zde mnohem rozumnější obsahy webů, než na 2. místě automatickou statistiku přístupů webu (ten nemá s tetováním nic společného), kterou prakticky generuje sám vyhledávač...
Nemyslím, že by vyhledávač v tomto případě splnil své poslání.