Jak hodně operátoři na Facebooku skrývají příspěvky? Zoomsphere napoví

S pomocí novinky v analytickém nástroji Zoomsphere se můžete podívat, které příspěvky Stránky na Facebooku skrývají.

Poučný i pro pobavení, takový může být výsledek nové funkce v Zoomsphere pro zobrazení skrytých příspěvků ze Stránek na Facebooku. Můžete se tak třeba podívat na marný boj Evy Pavlíkové s Lexum.cz.  A samozřejmě na jakoukoliv další Stránku, stačí napsat její název do vyhledávacího políčka nahoře vpravo.

Proč Stránky skrývají příspěvky? Většinou samozřejmě proto, že nechtějí obsah mít na Stránce. Při pohledu na některé přehledy ale zjistíte, že některé firmy skrytí používají jako nástroj pro označení „zodpovězených“ dotazů. Narazíte i na to, že Stránky skrývají své vlastní příspěvky, zpravidla proto, že už nejsou platné.

Může mi nějaká svině (zaměstnanec) sem napsat přesnou adresu na kterou mohu zaslat Vaší SIM kartu? Nebo bude lepší ji rovnou spláchnout do záchodu?“ je ukázka příspěvku, u kterého se důvodu skrytí nelze příliš divit.

V řadě případů ale není moc pochopitelné, proč byl příspěvek skryt. A u některých Stránek samozřejmě narazíte na to, že důsledně skrývají cokoliv, co je kritické. Stěžovatele prostě na Stránkách nechtějí. Hodně často je samozřejmě skrývaný spam. Stále existuje záplava uživatelů Facebooku, kteří netuší, že pokud napíší příspěvek na Stránku, tak se k fanouškům nedostává. A tak doufají, že příspěvkem osloví ony desítky tisíc dalších fanoušků.

Mezi skrytými zprávami se samozřejmě objevují i zprávy označené jako spam, tedy ať už správcem Stránky nebo samotným Facebookem. Ten příspěvky fanoušků dost často označuje jako spam, zejména pokud k tomu není skutečný důvod. Záplavu spamu můžete například vidět mezi skrytými příspěvky BMW Česká republika (narazíte tam mimochodem na jeden profil, který zaplavuje spamem i další a další stránky).

Je docela zajímavé si porovnat O2 CZ, T-Mobile a Vodafone. Zábavné je i sledovat jak houfně čeští fanoušci spamují ODS (která ovšem se stejnojmennou politickou stranou nemá nic společného). Tu správnou najdete pod Občanská demokratická strana a je hodně zřejmé, že tady neskrývají, ale prostě rovnou mažou.

Content

Nejvíce poučné  jsou samozřejmě Stránky značek spadajících do stejné skupiny jako operátoři, tedy značky „nenáviděné“, ať už oprávněné nebo ne. Jeden příklad za všechny – AAA Auto

Ty další si už určitě dokážete najít dle vlastních zkušeností. A podívat se, co firmy nechtějí, aby bylo vidět. 

15 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 24. 6. 2013 9:29
Zasílat nově přidané názory e-mailem

Školení: Měření a vyhodnocování kampaní

  •  
    Jak připravit a plánovat kampaně
  • Jak vyhodnocovat a využít důležité metriky
  • Jak to dělat u různých obchodních aktivit

Detailní informace o školení Měření a vyhodnocování kampaní»