Jak jsou čtené vaše tweety? Twitter otevřel svou analytiku všem uživatelům

Podrobné údaje o tom, jak si vedou vaše tweety, byly dosud přístupné jen úzké skupině vyvolených. Twitter teď data uvolnil pro všechny.

O tom, že Twitter nabízí detailnější analytická data, místy jsou ale méně použitelná, jsme psali v polovině července, když Twitter svou službu spustil. Tehdy se k ní dostala ale jen část uživatelů – zejména zadavatelé reklamy a ověřené účty.

Dnes Twitter otevřel svůj analytický nástroj všem uživatelům – dostanete se k němu na této adrese.

Existuje jediné omezení: k číslům mají přístup jen účty, které jsou nejméně 14 dnů staré. Tweet activity dashboard je podle nápovědy Twitteru primárně otevřen uživatelům tweetujícím v angličtině, francouzštině, japonštině nebo španělštině – můžeme ale potvrdit, že se do něj dostanete i z českých účtů.


Autor: Twitter

Dozvědět se můžete například to, kolikrát se váš konkrétní tweet zobrazil jiným uživatelům, kolikrát na něj klikli a samozřejmě, zda jej retweetovali, odpovídali na něj, nebo jej označili jako oblíbený. K dispozici je také graf, jak si tweet vedl v prvních 24 hodinách.

CIF16

Twitter nabízí také informace o vašich followerech – odkud pocházejí, jaké další účty nejčastěji sledují, o jaká témata se zajímají. 

Jak už v červenci psal Dan Dočekal, jediná škoda je, že data nemůžete přímo v analytickém rozhraní třídit nebo filtrovat. Pokud s nimi chcete dále pracovat, můžete si je vyexportovat ve formátu .CSV, dostanete se ale maximálně 28 dní do minulosti. 

Školení: Landing page jako součást inbound marketingové strategie

  •  
    Jak vytvářet landing page do 1 hodiny
  • Jak postavit na nohy vaše současné landing page
  • Jak vyhodnotit všechny vaše vstupní stránky webu

Detailní informace o školení Landing page jako součást inbound marketingové strategie »