Jak obstály telekomunikační společnosti v komunikaci se zákazníky?

Organizace United Interactive realizovala od konce května do začátku července průzkum kvality elektronické komunikace kontaktních center třinácti telekomunikačních společností. Nejlépe si vedl mobilní operátor T-Mobile následovaný kabelovým operátorem UPC. Třetí skončil Vodafone a na čtvrtém místě se umístila Telefónica O2 se svými mobilními službami. S pevnými službami skončil český dominantní operátor až na desátém místě. To potvrzuje názory, podle kterých je stále patrný rozdíl mezi bývalým…

Organizace United Interactive realizovala od konce května do začátku července průzkum kvality elektronické komunikace kontaktních center třinácti telekomunikačních společností. Nejlépe si vedl mobilní operátor T-Mobile následovaný kabelovým operátorem UPC. Třetí skončil Vodafone a na čtvrtém místě se umístila Telefónica O2 se svými mobilními službami. S pevnými službami skončil český dominantní operátor až na desátém místě. To potvrzuje názory, podle kterých je stále patrný rozdíl mezi bývalým Eurotelem a někdejším Českým Telecomem, přestože se oba operátoři spojili v jednoho už téměř před rokem. V průzkumu propadl Karneval, který skončil na posledním místě.

Nejrychleji na otázky zákazníků v celkovém průměru reagovalo Tiscali spolu s Českými Radiokomunikacemi. Nejpomalejší byl Karneval. Nejpreciznější odpovědi poskytl Vodafone. Na všechny otázky odpověděly pouze dvě společnosti ze třinácti, konkrétně T-Mobile a UPC. (Tisková zpráva)

2 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 1. 8. 2007 20:24

Školení Google Analytics

  •  
    Jak vyhodnocovat úspěšnost reklamních kampaní.
  • Jak ovládat Google Analytics a najít co potřebuji.
  • Jak měřit hodnotu objednávek z webu.

Detailní informace o školení Google Analytics »