Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
Jak překonat nástrahy Facebooku a vytěžit z něj co nejvíce - díl 2.

Pavel
Pavel (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
18. 2. 2009 11:43 Nový

Díky za podrobné informace - Bezpečnostní minimum

celé vlákno
Moc děkuji za Bezpečnostní minimum.
Přirozeně jsem si některá nastavení upravil hned po narození mého profilu, ale byl jsme příliš líný / měl jsem příliš málo času / na to, abych si vše prošel, otestoval a nastavil.
Tohle jsem přesně potřeboval: příklady, obecné rady a detailní návod k aplikaci rady v profilu.
inbond
inbond (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
18. 2. 2009 11:59 Nový

Pracovne?

celé vlákno
Jak se da pouzivat neco takoveho pracovne? Facebook je sice skvely doplnek blesku a aha, ale pouzivat ho pracovne? To je jako pouzivat pracovne instant messaging. Nekde pro pracovniky callcentra mozna, ale pro vsechny ostatni brutalni nastroj na snizeni produktivity a psychopaticke plytvani casem.
Fido
Fido (neregistrovaný) ---.strcechy.adsl-llu.static.bluetone.cz
18. 2. 2009 12:20 Nový

Re: Pracovne?

celé vlákno
Ne každý vytváří hodnoty tak, že se obejde bez sociálních vztahů. Chápu, že programátorovi jsou kontakty jaksi k ničemu, ale třeba novinář sociální kontakty využívá víc než pro soukromou potřebu. Nemluvě o lidech pracujících v marketingu - vždy musíte sledovat co se děje a přinášet nové impulzy...
Jinak souhlasím, spojovat soukromý profil s pracovním je více než exhibicionismus a dříve nebo později na to člověk stejně doplatí...
stoural
stoural (neregistrovaný) 77.48.52.---
18. 2. 2009 12:51 Nový

Re: Pracovne?

celé vlákno
Kontakty s ostatnimi programatory? :))
inbond
inbond (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
18. 2. 2009 12:55 Nový

Re: Pracovne?

celé vlákno
Vy jste asi opravdu ten spravny uzivatel facebooku. Jak dlouho uz nerozumite psanemu slovu? Ale dobre, specialne pro vas opakuji otazku: "Jak se da pouzivat neco takoveho pracovne?"

Pro vas je facebook jedinym prostredkem socialnich vztahu? To musi byt krusny zivot. Facebook je hlavnim prostredkem kontaktu pro novinare? To vysvetluje tu naprostou tupounskou bulvarizaci vsech medii.
Jinak mate asi pravdu, ze pro lidi pracujici v marketingu je facebook to prave. Podle toho to take vypada.
mmm
mmm (neregistrovaný) ---.69.broadband6.iol.cz
18. 2. 2009 21:11 Nový

Re: Pracovne?

celé vlákno
socialnich vztahu? to uz terminologie novinaru prebiraj i uzivatele internetu?:)
Uz toho magoreni okolo FB nechte a uvedomte si, ze si akorat novinari temahle clankama vydelavaj na chleba. Media sou daleko vetsi zlo nez nejakej facebook, ten si muze kazdej odkontrolovat jak potrebuje, kdyz vas vyfotej do blesku, zadej navod vam uz nepomuze:)
P.
P. (neregistrovaný) ---.mze.cz
18. 2. 2009 14:09 Nový

Re: Pracovne?

celé vlákno
Asdi to jde velmi snadno, pracujete ve velké firmě kde se seznámíte s někým antolik dobře že chodíte na pivo atd...a když oba mají FB tak už třeba jen tak pro sdílení fotek atd. se oba kolegové na FB vidí, samozřejmě že těch přátel z práce je více, jelikož tam trávíme všechen čas pomale a z nějakýma pracovními přáteli přátel na FB se bavit nemusíme, ale to neznamená že to u to u toho druhého kamaráda neuvídí na zdi atd... tak to jde pracovně velmi snadno
P.
P. (neregistrovaný) ---.mze.cz
18. 2. 2009 14:10 Nový

Re: Pracovne?

celé vlákno
sorry za překlepy, ale moc sjem toho nenaspal
polarbear aura:44
18. 2. 2009 14:18 Nový

RE: Jak překonat nástrahy Facebooku a vytěžit z něj co nejvíce - díl 2.

celé vlákno
to je vidět :))
inbond
inbond (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
18. 2. 2009 14:22 Nový

Re: Pracovne?

celé vlákno
Uvedomujete si, ze vlastne rikate, ze facebook je to same, co chozeni na pivo? To (skoro) souhlasim (pivo je rozhodne lepsi). Podle me vliv zidle na pracovni vykon (pokud mate sedave zamestnani) je vetsi nez facebooku. A uz tuplem u novinaru. Takze kdyz nekco rika, ze pouziva facebook k praci, je to jakoby rikal, ze pouziva k praci kavovar (protoze si udela denne dve kafe, u kterych si poklabosi se spolupracovniky)
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.208.broadband2.iol.cz
18. 2. 2009 16:44 Nový

Re: Pracovne?

celé vlákno
napriklad firma meho bratra vyviji pro facebook aplikace (na zakazku). Facebook tedy pouzivaji pracovne pro testovani, feedback atd.
BLEK.
BLEK. (neregistrovaný) ---.strcechy.adsl-llu.static.bluetone.cz
18. 2. 2009 12:43 Nový

Na Facebook píšu o poruše osobnosti

celé vlákno
--- a stejně tak do diskuzních fór na internetu. Ale nesnažím se to utajit, že jsem psychopat.
Karel Wolf aura:99
19. 2. 2009 15:07 Nový

Re: Na Facebook píšu o poruše osobnosti

celé vlákno
Blek na Lupe? Psal to vubec opravdovy Blek? :)
dracul
dracul (neregistrovaný) 2002:4e66:a0--:----:----:----:----:----
20. 2. 2009 1:11 Nový

uz se nebojim

celé vlákno
tak ja uz se skusim nebat pouzivat tenhle FriendFace:)
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.chservices.cz
20. 2. 2009 14:47 Nový

FB to nastavení upravil

celé vlákno
Facebook to okno, které vyskočí při uploadu fotek změnil, já mám na FB profil 2,5 měsíce a ještě tam mám defaultně že fotky uvidí všechny mé sítě (tj. celá "Czech Republic"), takže to musím stále opravovat u každého alba, což je dlohodobě docela otravné. Zajímavé ale, je že u nově založených profilů už to síť ani nenabízí (a okno vypadá přesně tak jak máte na screeshotu).

Je možné, že FB reagoval na negativní feedback od uživatelů (via blogy a články), jelikož spousta lidí netušila/netuší?, že jejich profil a fotky jsou viditelné po celé jejich síti (pokud si ten default nezměnili)
Radek Vaniš
21. 2. 2009 1:18 Nový

Spousta povyku pro nic...

celé vlákno
Tak za 1.) tohle si uživatel Facebooku může přečíst v nápovědě (zase se potvrzuje, že jsme národ plný BFU), stejně se najdou jedinci, kteří jsou schopni diskutovat o samozřejmostech.
Za 2.) Pořád v ani jednom článku nevidím co že mám z něho těžit (z hlediska marketingu)?:-) Vypadá to, že autor prostě neví k čemu Vám může facebook pomoct a tak jen hloupě popsal funkce (v životě ho nepoužil ke komerčním účelům). Tento článek hodnotím jako novinářskou kachnu vzniknuvší z toho, že si prostě autor jednoho krásného odpoledne řekl, že napíše ságu o FB.
uživatel si přál zůstat v anonymitě 212.158.158.---
23. 2. 2009 14:06 Nový

Re: Spousta povyku pro nic...

celé vlákno
No ty jsi ale parádní blb. Proč to teda čteš když to k ničemu není troubo?
Radek Vaniš
23. 2. 2009 19:48 Nový

Re: Spousta povyku pro nic...

celé vlákno
Jelikož nekomentuji, co nedočtu.
lolek
lolek (neregistrovaný) ---.southprague.net
24. 2. 2009 12:43 Nový

Pěkné články

celé vlákno
Chtěl jsem pochválit autora za miniseriál o facebooku, je napsaný tak, jak to má být, stručně, jednoduše a přehledně. Do teď jsem měl nastavených jen pár základních věcí a po přečtení článků si profil také poladím pomocí skupin přátel a tak podobně, moc šikovná věc.
Martin
Martin (neregistrovaný) ---.vychcechy.adsl-llu.static.bluetone.cz
2. 4. 2009 7:32 Nový

status - vztah

celé vlákno
Clanky pekne, jen bych nesouhlasil s tou nevhodnosti vyplneni stavu vztahu. V dobe, kdy tuny lidi ziji spolu nadivoko, a nevedou se snubni prstynky, povazuji informaci o (ne)vztahu ve Facebooku za dulezity zdroj, kde se clovek dozvi, na koho muze pomyslet, a na koho ne.
mv
mv (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
24. 7. 2009 22:39 Nový

Seznamy přátel

celé vlákno
Prosím, jak vymezím "práva" jednotlivým seznamům přátel? Vytvořit se mi povedly, ale nevím, kde můžu omezit, co která skupina může vidět..
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem