Hlavní navigace

Jak se banky brání negativní publicitě nejen na Internetu

29. 3. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Dnešní článek Banka se pokusila vylepšit si hodnocení tím, že shodila své konkurenty z našeho sesterského serveru Podnikatel.cz se věnuje kauze kolem projektu Vstřícná banka.cz s průběžným hodnocením bank na českém trhu přímo klienty. Oberbank se minulý týden ohradila proti prvním zveřejněným výsledkům. Podle jmenované banky zatím hlasovaly pouze desítky lidí, kvůli čemuž prý nemá hodnocení žádnou vypovídající hodnotu. Banka se zveřejněním výsledků cítí poškozená a uvedla, že zvažuje příslušné…

Dnešní článek Banka se pokusila vylepšit si hodnocení tím, že shodila své konkurenty z našeho sesterského serveru Podnikatel.cz se věnuje kauze kolem projektu Vstřícná banka.cz s průběžným hodnocením bank na českém trhu přímo klienty. Oberbank se minulý týden ohradila proti prvním zveřejněným výsledkům. Podle jmenované banky zatím hlasovaly pouze desítky lidí, kvůli čemuž prý nemá hodnocení žádnou vypovídající hodnotu. Banka se zveřejněním výsledků cítí poškozená a uvedla, že zvažuje příslušné právní kroky.

Organizátor projektu však s výroky Oberbank nesouhlasí a navíc přišel s tvrzením, že se do hodnocení veřejnosti zapojilo i marketingové oddělení Oberbank, které prý své bance udělilo nejvyšší počet bodů, zatímco ostatním bankám nadělilo nejnižší body. Více informací ve výše odkazovaném článku. V této souvislosti doporučujeme také dnešní článek Náhubkový zákon podle Citibank: Nebudeš žalovat na banku svoji z našeho sesterského serveru Měšec.cz.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).