Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
Jak se bydlí na českém webu?

Richard Chupáč
Richard Chupáč (neregistrovaný)
22. 2. 2005 8:27 Nový

No jo :-)

celé vlákno
Hezký den, na jednu stranu jsem rád že autor je úplně mimo obor a tudíž není zaujatý na ten který web ale taky na druhou stranu je to škoda že výčet webů nebral v podtaz třeba největší realitní server Srealit.cz a mnoho dalších obsahově zajímavých nebo s perfektním vyhledávaním. Co tak si příště místo odbormíka na ICQ z řad studentíků akchitektury vzít i odborníka z řad realitních? Rád poskytnu autoru i sve ICQ na tyhle účely :-)
Hezký den.
Richard Chupáč
Olympia Reality
Jan Havlicek
Jan Havlicek (neregistrovaný)
22. 2. 2005 11:36 Nový

Re: No jo :-)

celé vlákno
Forbidden
You don't have permission to access / on this server.

Apache/1.3.27 Server at srealit.cz Port 80

Hmm.. hezky pokus o reklamu, ale nejak nevysel.. mozna skoda.

Honza
Richard Chupáč
Richard Chupáč (neregistrovaný)
22. 2. 2005 13:00 Nový

Re: No jo :-)

celé vlákno
Myslel jsem pravdaže http://www.sreality.cz což asi je všem, kromě Vám jasný ... a není to reklama ale fakt a konstatování že maj "bohužel" dominanci na trhu a nebyl v článku ani náznakem zmínen ...
Jan Havlicek
Jan Havlicek (neregistrovaný)
22. 2. 2005 13:18 Nový

Re: No jo :-)

celé vlákno
:))

No... tezko na to prijit, vzhledem k tomu, ze www.sreality.cz jsou v clanku v tom seznamu uvedeny hned na tretim miste. Takze chybka na vasi strane. srealit.cz skutecne registrovany je, jen tam zjevne nic nefunguje.

Jinak me osobne spis prekvapilo, ze neni zminen www.reality.cz, coz je asi nejstarsi inzertni realitni server na CZ internetu a jeho zpracovani se mi libi nejvic. I nabidka mi prijde nejbohatsi.

Honza
Richard Chupáč
Richard Chupáč (neregistrovaný)
22. 2. 2005 15:35 Nový

Re: No jo :-)

celé vlákno
Tak pak se omlouvám jak Vám tak autorovi že jsem četl nepozorně :-)
Každopádně to že se měl poradit z někým z obodu pořád platí :-)
Hezký den.
SuK
SuK (neregistrovaný)
22. 2. 2005 20:39 Nový

Re: No jo :-)

celé vlákno
Mimochodem, nejste nahodu ten, kdo sreality jeste jako reality on line vybudoval a pak je prodal seznamu ? :-)
Richard Chupáč
Richard Chupáč (neregistrovaný)
22. 2. 2005 22:26 Nový

Re: No jo :-)

celé vlákno
No tuhle verzi slyším poprvé ale ne nejsem :-)))
abc
abc (neregistrovaný)
22. 2. 2005 15:58 Nový

Re: No jo :-)

celé vlákno
S tou dominanci na trhu bych byl trochu opatrny. SReality maji sice nejvetsi navstevnost, ale jak vam jiste potvrdi v kazde vetsi RK, nejvetsi uspesnost inzerce je s prehledem na Reality.cz, a to i pres jejich mirne nizsi navstevnost. Duvod je jednoduchy - SReality podle me programuji lide, kteri specifikam realitniho trhu nerozumi a vysledek podle toho vypada...
Eva Hannichova
Eva Hannichova (neregistrovaný)
22. 2. 2005 12:22 Nový

dalsi web o bydleni

celé vlákno
Dobry den, reaguji na vyzvu autora a prispivam linkem o bydleni. Jedna se o on-line verzi casopisu Marianne bydleni www.mariannebydleni.cz, kde inspiraci najde kazdy, kdo chce bydlet moderne a utulne. Eva Hannichova Hachette Filipacchi 2000, s.r.o.
Robert Němec
Robert Němec (neregistrovaný)
22. 2. 2005 13:19 Nový

Zpětné odkazy?

celé vlákno
Ehm, nemůžu si pomoci, ale zdá se mi, že jediným smyslem tohoto článku je budování zpětných odkazů z relevatní stránky z dobře hodnoceného webu. :-(

OK, jdu zkopírovat odkazy z nějaké sekce Seznamu, přihodit pár odstavců a vydat článek. :-)

Pavel
Pavel (neregistrovaný)
22. 2. 2005 14:52 Nový

Re: Zpětné odkazy?

celé vlákno
A neni to spis jediny duvod vaseho prispevku? SEOGURU?
Petr
Petr (neregistrovaný)
22. 2. 2005 15:22 Nový

Re: Zpětné odkazy?

celé vlákno
Krasna reakce... Taky z toho mam obcas ten dojem a nejen na Lupe...
aaa
aaa (neregistrovaný)
22. 2. 2005 15:37 Nový

Re: Zpětné odkazy?

celé vlákno
Souhlasím, taky to občas dělám :-)
Hugo
Hugo (neregistrovaný)
22. 2. 2005 16:48 Nový

Re: Zpětné odkazy?

celé vlákno
Zloděj volá "chyťte zloděje"?
reality
reality (neregistrovaný)
23. 2. 2005 11:57 Nový

Tak jsem doufal, že se něco dozvím

celé vlákno
Vzhledem k tomu, že je bydlení pro mě teď docela naléhavá otázka, doufal jsem že se něco dozvím, ale kde nic, tu nic.
Tenhle článek není ani nějaký systematický přehled, ani osobní zkušenost.
Systematickým přehledem sloužit nemůžu, ale osobní zkušenosti budu pomalu shromažďovat na http://reality.bloguje.cz.
Hana Skoumalová
Hana Skoumalová (neregistrovaný)
23. 2. 2005 15:26 Nový

Re: Tak jsem doufal, že se něco dozvím

celé vlákno
Jo, taky teď procházím servery s realitami a jsou mezi nimi velké rozdíly v tom, jaká kritéria pro vyhledávání můžu zadat, podle čeho potom můžu třídit výsledky atd. Já bych například chtěla najít byt v cihlovém domě, ale kritérium "cihla" nabízejí jen některé servery. A probírat se tisícovkou paneláků, abych tam našla těch pět cihel je na mě trochu moc.
Martin Pírko
Martin Pírko (neregistrovaný)
23. 2. 2005 19:07 Nový

Re: Tak jsem doufal, že se něco dozvím

celé vlákno
Na systematický přehled realitních webů by byla potřeba Bible... nebo aspoň Nový zákon ;). Tento článek není o realitách, ale o bydlení jako takovém... omlouvám se všem, co chtěli specializovaný článek podpořený squadrou odborníků, ale nebráním se tomu něco podobného (samosebou s odbornou pomocí několika dalších lidí z oboru realit nezávislých na jakékoli realitní firmě) napsat (také, pokud bude vůbec zájem)... bohužel opravdu žádné takové lidi neznám...
Dusan
Dusan (neregistrovaný)
24. 2. 2005 10:22 Nový

Re: Tak jsem doufal, že se něco dozvím

celé vlákno
Pro mne je to take otazka s jistou nalehavosti, ale zjistil jsem ze neprilis resitelna. Barak pokud nema byt na konci sveta vyjde minimalne na osm milionu (coz pro mne znamena jeste trochu setrit), byt ve starsim dome neni preci jenom ono (panelak uz vubec) a co se tyce nove vystavby, tak podle toho co vidim kolem sebe mam dojem, ze dnes je business staveni bytu navratem k pocatku devadesatych let. Tedy ze kazdy zlatokop, ktery chce rychle zbohatnout si zalozi "developerskou" spolecnost a zacne stavet domy. Problem kupujiciho je, ze kupuje kus papiru a mlhavou vizi bytu, ktery zatim jeste neexistuje. Ja jsem se ted nastehoval do jednoho zbrusu noveho bytu jako do pronajmu a jsem tomu rad, byt majitelem tak bych za ty penize co to stalo asi horce plakal. A proti tomuhle vam zadny realitni server nepomuze, to je proste ceske podnikatelske prostredi. :-( Myslim, ze kupovat nemovitost v CR je hodne odvazne rozhodnuti.
Insider
Insider (neregistrovaný)
23. 2. 2005 22:29 Nový

Fascinujici clanek ...

celé vlákno
Musim souhlasit s prvnim prispevkem, autor je absolutne mimo misu a to uplne ...
Asi to mela byt spis glosa, nebo fakt nevim, zda je to nejaky novy trend psat o necem, o cem fakt nic nevim.

Jen tak mimochodem, pokud bych hledal na webu nemovitost, rozhodne bych zacal na serveru Reality.cz (www.reality.cz), protoze je prehledny, aktualni a proste nejlepsi i kdyz ho rad nemam.
A pokud nenajdete zde, nema cenu chodit nikam jinam, mozna tak muzete zkusit Sreality.cz (www.sreality.cz), ale sance ze najdete neco noveho je minimalni.
A vsechno ostatni jsou jen klony tohohle, vsude stejne nabidky, od stejnych RK, naopak mozna jeste vickrat za vyssi cenu od chytrych zprostredkovatelu, kteri nabidku nekde opisou nahodi 5-10% a uz to jede ...
Jasne pokud milujete Centrum.cz nebo Tiscali, chodte klidne na jejich reality a vezte ze tez o nic neprijdete.

A napsat o serveru Nemovitosti.cz ze tam nechybi "precizní vyhledávání, právní rubrika" ukazuje pouze na to, ze autor zadny jiny server nevidel.

Prosim MENE takovychto clanku ...

divak
divak (neregistrovaný)
22. 11. 2007 22:51 Nový

Prolux v TV

celé vlákno
uživatel si přál zůstat v anonymitě
5. 1. 2008 10:09 Nový

Re: Prolux v TV

celé vlákno
Mám také velice špatnou zkušenost s touto realitní kanceláří, mají pouze telefonní linku na operátorku, ta nic neví a nikdo jiný v případě problému se s Vámi nekomunikuje !!!!
přítel
přítel (neregistrovaný) ---.162.broadband7.iol.cz
16. 1. 2009 21:28 Nový

Re: Prolux v TV

celé vlákno
Čtěte na http://geocities.com/anti.prolux
hodně štěstí...........
Kahiras
Kahiras (neregistrovaný) ---.i4g.tmcz.cz
12. 3. 2009 18:48 Nový

Re: Prolux v TV

celé vlákno
Taky od nich kupuji nemovitost,jenže s exekucí.První co bylo,jsem musela zaplatit bůra jim a zbytek peněz do 21.1.,což jsem učinila.Dnas je 12.3.a situace vypadá tak,že jsem si sama sehnala č. na exekutora a jedu za ním i s majitelem,se kterým taky komunikuji víc než s Proluxem.Prostě nedělaj nic.Jen si vzali 5 tisíc,seznámily mě s majitelem a starejte se........a přitom táta známího u nich prodal 3 baráky a bez problémů-doporučil mi je
Kahiras
Kahiras (neregistrovaný) ---.i4g.tmcz.cz
12. 3. 2009 18:50 Nový

Re: Prolux v TV

celé vlákno
Taky od nich kupuji nemovitost,jenže s exekucí.První co bylo,jsem musela zaplatit bůra jim a zbytek peněz do 21.1.,což jsem učinila.Dnes je 12.3.a situace vypadá tak,že jsem si sama sehnala č. na exekutora a jedu za ním i s majitelem,se kterým taky komunikuji víc než s Proluxem.Prostě nedělaj nic.Jen si vzali 5 tisíc,seznámily mě s majitelem a starejte se........a přitom táta známího u nich prodal 3 baráky a bez problémů-doporučil mi je
Karel
Karel (neregistrovaný) ---.speednet.cz
16. 9. 2011 14:08 Nový

Re: Prolux v TV

celé vlákno

Teda lidi, to snad neni možný?Mě to prodali v průběhu 2 měsíců,šlo teda o byt v Praze.Měl jsem ho na www.byty-prolux.cz. Já mám prodáno.

Stinen
Stinen (neregistrovaný)
22. 2. 2008 14:00 Nový

Re: Prolux v TV

celé vlákno
Bohužel z vlastní zkušenosti musím uznat, že praktiky společnosti Prolux hraničí s lichvářstvím a vydíráním. Nejde vůbec o realitní kancelář. Je škoda, že i po odvysílání tohoto pořadu vesele kradou dál a podvádějí lidi. Bohužel jsem viděl tento pořad na internetu až po tom co jsem jim svěřil nemovitost. Již měsíc pořádně nespím a snažím se z toho všeho s co nejmenší újmou vycouvat. Prolux mi defakto nemovitost zastavil na 1rok s tím, že pokud se mi to nelíbí, zapalatím 12 procent z této nemovitosti. Lžou, jejich jednání je zarážející a připadám si spíš jak jejich sluha než klient. Hůza hrůza děs. Proto říkám, pokud se Vám někdy ozve někdo z Proluxu, okamžitě típněte telefon, jinak se z toho zblázníte! POZOR!!!
uživatel si přál zůstat v anonymitě
14. 6. 2008 16:30 Nový

Re: Prolux v TV

celé vlákno
plně s vámi souhlasím, bohužel jsem také z jedněch oklamaných, realitní makléřka "blondýna z Londýna", opravdu velmi sympatická, bohužel jen do doby, než jsme podepsali miniaturním písmem napsanou smlouvu, chtějí po nás provizi, i když jsme si realitu prodali sami a bez jejich přičinění, navíc nám bylo řečeno ze strany makléřky, že smlouvu už dávno stornovala a že je vše o.k., jak je vidět, je to prostě záměr, a bohužel bych řekla, že prodej nemovitostí je v této realitce až na posledním místě, firma funguje a vydělává prachy jenom přes provize bez jakéhokoliv přičinění, tak pevné nervy a nebojte, nejste v tom sám
tony
tony (neregistrovaný)
11. 8. 2008 19:47 Nový

Re: Prolux v TV

celé vlákno
Tak právě jsem minulí týden poslal proluxu peníze a akorát jse dozvýdám samé nechutné věci prosím o radu na sidecar640@seznam.cz
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.248.broadband15.iol.cz
2. 3. 2009 18:01 Nový

Re: Prolux v TV

celé vlákno
PROČTĚTE SI JAK MÁTE POSTUPOVAT-ATO CO NEJDŘÍVE NA WWW.ANTIPROLUX.CZ
KDE MÁTE POSLAT TRESTNÍ OZNÁMENÍ A VŠE OSTATNÍ.HODNĚ ŠTĚSTÍ,TAKY S NĚMA BOJUJI.
¨Dana
¨Dana (neregistrovaný) ---.speednet.cz
16. 9. 2011 14:11 Nový

Re: Prolux v TV

celé vlákno

Asi Vas zklamu, ale já jsem prodala přes Prolux dům vcelku rychle, do 3 měsíců jsem měla vše převedeno a peníze na účtu, takže si nestěžuji. www.domy-prolux.cz

uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.248.broadband15.iol.cz
2. 3. 2009 18:02 Nový

Re: Prolux v TV

celé vlákno
PROČTĚTE SI JAK MÁTE POSTUPOVAT-ATO CO NEJDŘÍVE NA WWW.ANTIPROLUX.CZ
KDE MÁTE POSLAT TRESTNÍ OZNÁMENÍ A VŠE OSTATNÍ.HODNĚ ŠTĚSTÍ,TAKY S NĚMA BOJUJI.
Elen
Elen (neregistrovaný) ---.ludik.cz
23. 3. 2010 11:52 Nový

Re: Prolux v TV

celé vlákno
nehraničí,je to trestný čin
marcela
marcela (neregistrovaný) ---.speednet.cz
16. 9. 2011 14:10 Nový

Re: Prolux v TV

celé vlákno

Čtu tady ty diskuse, a divím se.Já měl dům v Proluxu a po 2 marných prohlídkách se na 3 našel kupující a já jsem prodal.Takže nechápu tady těm reakcím. Posílám odkaz, kde jsem měl dům v nabídkách. www.domy-prolux.cz

Andrea Rolfesová aura:41
11. 12. 2008 11:53 Nový

Re: Prolux v TV

celé vlákno
Výzva:
Původní trestní oznámení na pracovníky společnosti PROLUX Consulting Int. s.r.o., které bylo dne 2.10.2008 podáno na Státním zastupitelství pro Prahu 4 pod č.j.: 1 ZN 753/2008, bylo postoupeno odboru hospodářské kriminality.
Proto kdokoliv se k tomuto trestnímu oznámení doposud nepřipojil a má podezření, že na jeho osobě byl spáchán trestný čin ze strany společnosti PROLUX Consulting Int. s.r.o. se sídlem Václavské náměstí 819 na Praze 1, nechť se přihlásí na Polici ČR, Obvodní ředitelství Praha IV, Službě kriminální policie a vyšetřování, odbor hospodářské kriminality, ulice Přípotoční 300, Praha 10, tel.: 974 860 531 a připojí se k trestnímu oznámení č.j.: OR IV - 21925/TČ-2008-93.
Pomůžete tím nejenom sobě, ale i všem ostatním klientům, kteří se cítí být touto realitní kanceláří podvedeni a kteří již podnikli kroky ke své obraně.
Děkuji, A. Rolfesová
radek
radek (neregistrovaný) 88.103.225.---
20. 1. 2009 14:33 Nový

Re: Prolux v TV

celé vlákno
Rád bych se připojil k tomuto tresstnímu oznámení. Můžete mi prosím poslat kontaktní informace? Děkuji.
Radomír Pátík
Elen
Elen (neregistrovaný) ---.ludik.cz
23. 3. 2010 11:32 Nový

Re: Prolux v TV

celé vlákno
na kterémkoliv oddělení policie,předají to hospodářské policii,která to již asi2roky šetří a shromažďuje informace..
Elen
Elen (neregistrovaný) ---.ludik.cz
23. 3. 2010 11:33 Nový

Re: Prolux v TV

celé vlákno
pište všichni zlodějům jen na adresu Chelčického3119,Teplice 1,41501,a notářsky ověřený text,co jim posíláte,tito bezpáteřníci typu Konečná Bronislava se neštítí ve svém okrádání ničeho,kromě toho co mají skutečně dle smlouvy dělat a nedělají-prodávat či kupovat nemovitost!
A nebojte se ,soudem je prokazatelné jejich nehezké bezpáteřní chování,kdežto pomluva prokazatelná není,pomluva je totiž podle zákona něco co třetí člověk říká o někom,paní Valentová,moc se neorientujete,vy ani vaše paní Mgr.ne osobní zážitek,ten je jen můj,a já si ho můžu sdělovat komu chci a kdy chci,stejně jako shromažďování ani na internetu,není trestné...děláte bububu,dochází vám penízky a na vás spousta trestních oznámení a představte si,že BOŽÍ MLÝNY MELOU POMALU ALE JISTĚ a i VÁS TO DOŽENE TO ZLO?CO PÁCHÁTE?TAM KAM PATŘÍTE :smiley15: ,je toho jen proti vám konkrétně tolik,že se divím,že se nestydíte ještě někde ozývat,a divím se,že vás ještě někdo s prudší povahou cholerika za to vaše jednání netrefil cihlou do hlavy,to můžete děkovat jenom Bohu,že vás dostane do ruky zákon,místo nějakého cholerika!!!
Michal
Michal (neregistrovaný) ---.speednet.cz
16. 9. 2011 14:16 Nový

Re: Prolux v TV

celé vlákno

Tak já prodal pozemky do 2 měsíců přes Prolux a jsem spokojený. www.pozemky-prolux.cz

Dana
Dana (neregistrovaný) ---.speednet.cz
16. 9. 2011 14:14 Nový

Re: Prolux v TV

celé vlákno

Asi Vas zklamu, ale já jsem prodala přes Prolux dům vcelku rychle, do 3 měsíců jsem měla vše převedeno a peníze na účtu, takže si nestěžuji. www.domy-prolux.cz

Andrea Rolfesová aura:41
11. 12. 2008 10:57 Nový

Výzva

celé vlákno
Původní trestní oznámení na pracovníky společnosti PROLUX Consulting Int. s.r.o., které bylo dne 2.10.2008 podáno na Státním zastupitelství pro Prahu 4 pod č.j.: 1 ZN 753/2008, bylo postoupeno odboru hospodářské kriminality.
Proto kdokoliv se k tomuto trestnímu oznámení doposud nepřipojil a má podezření, že na jeho osobě byl spáchán trestný čin ze strany společnosti PROLUX Consulting Int. s.r.o. se sídlem Václavské náměstí 819 na Praze 1, nechť se přihlásí na Polici ČR, Obvodní ředitelství Praha IV, Službě kriminální policie a vyšetřování, odbor hospodářské kriminality, ulice Přípotoční 300, Praha 10, tel.: 974 860 531 a připojí se k trestnímu oznámení č.j.: OR IV - 21925/TČ-2008-93.
Pomůžete tím nejenom sobě, ale i všem ostatním klientům, kteří se cítí být touto realitní kanceláří podvedeni a kteří již podnikli kroky ke své obraně.
Děkuji, A. Rolfesová
JanaP
JanaP (neregistrovaný) 77.104.252.---
15. 5. 2009 8:02 Nový

PROLUX NEWS!!!

celé vlákno
vzkaz od A. Rolfesové pro osoby poškozené výše uvedenou společností. Včera PČR provedla zátah na kanceláře této "realitky". Byla zabavena PC, účetnictví a žaloby na základě jejich pochybných smluv (nemohou tedy v současné době probíhat jejich oblíbená rozhodčí řízení)... přeji všem podvedeným hodně štěstí a naděje ve zdárné ukončení jejich martýria. Jana Pilátová
punker
punker (neregistrovaný) ---.domanet.cz
27. 6. 2010 12:18 Nový

poradte prosím

celé vlákno
Dobrý den na začátku tohoto roku jsme uzavřely smlouvu na rok s realitní kanceláří PROLUX .Už náš byt slevnily o nějaké procenta a to bez našeho svědomí a my nevíme co ted můžeme s tím dělat.Může nám někdo poradit?Nevíte o kolik ho ještě můžou slevnit nebo slevní?Jak se můžeme bránit nebo co můžeme dělat?Co se stane když nám najdou kupce a my to nebudeme chtít prodat?Kolik by nás to stálo,když to odmítneme ?Prodala ta firma prolux hodně nemovitosti a jakou máme šanci že oni náš byt prodají ?Prosím poradtě
motolol
17. 8. 2011 13:08 Nový

Re: Jak se bydlí na českém webu?

celé vlákno

také jsem byl podveden společností Prolux...mám ale už klid, zastupovalo mě sdružení práv podvedení help. pro nevěřící přikládám odkaz z jejich stránek rozsudku soudu http://www.facebook.com/media/set/?set=a.201273459886950.57239.175350079145955&type=1

popelka
popelka (neregistrovaný) 81.91.211.---
20. 5. 2012 12:24 Nový

Re: Jak se bydlí na českém webu?

celé vlákno

Je nějaká promlčecí lhůta?V prosinci 2007 jsme bohužel podepsali podvodnou smlouvu s Proluxem.Tento měsíc mi poslali sms,že se jedná o poslední mimosoudní domluvu at se s nimi spojíme na číslo 841222222.Podvodnou smlouvu už ani nemohu najít.Poraďte

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem