Zajimave, v clanku jsem se docetl jak se krize dotkne ceskeho on-line reklamniho trhu na webu, ale ze bych se docetl o tom, jak se dotkne ceskeho Internetu, to se mi nedostalo.
Kolik ISP/telco revidovalo svoje plany investic? Kolik provozovatelu kolokacnich center zastavilo pripravy na nove prostory?
Názory k článku
Jak se finanční krize prožene českým Internetem?
Shinta (neregistrovaný)
23. 12. 2008 10:18
Nový
Re: Nadpis
celé vlákno
Online reklama = internet FYI
23. 12. 2008 11:05
Nový
Re: Nadpis
celé vlákno
Musim do jiste miry souhlasit s tvrzenim, ze web (=internet) ma hodne spolecneho s on-line reklamou. Nicmene Internet (ten s velkym I) je neco trosku jineho.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
23. 12. 2008 11:25
Nový
Re: Nadpis
celé vlákno
Nikoliv, web je jenom malá část internetu a na reklamě jsou závislé jenom webziny, které jsou jen malou částí webu. Krize se dotkne i eshopů, prezentací firem a poskytovatelů internetu o čemž v článku není zmínky.
23. 12. 2008 12:00
Nový
Re: Nadpis
celé vlákno
Souhlasím s tím, že se krize dotkne dalších oborů internetu. Bohužel prostor článku je omezený, takže se nelze věnovat všem (musel by to být jinak napsaný článek).
uživatel si přál zůstat v anonymitě
23. 12. 2008 12:30
Nový
Re: Nadpis
celé vlákno
No to ale přepisatelé píší! Měl to být jinak napsaný článek :-D
23. 12. 2008 11:58
Nový
Re: Nadpis
celé vlákno
Vím, že vás internetová reklama a výdaje zadavatelů inzerce nezajímají a uvítal byste jiný typ článku. Do tohoto článku by to stejně nebylo možné přidat a nevím, zda bych se do podobného tématu pouštěl. Je totiž mimo můj obor, musel bych k němu nastudovat mnoho zdrojů a podkladů. Celkově by příprava stála mnohem více času. Vhodnější je, když takové téma napíše někdo jiný, kdo se v oboru aktivně pohybuje.
Otázku strategie firem v IT jsem nicméně zjišťoval pro jiné médium. Z odpovědí vyplynulo, že firmy většinou své plány nemění. Důraz se klade na obchodní přínos a z tohoto pohledu se všechny projekty posuzují mnohem přísněji.
Otázku strategie firem v IT jsem nicméně zjišťoval pro jiné médium. Z odpovědí vyplynulo, že firmy většinou své plány nemění. Důraz se klade na obchodní přínos a z tohoto pohledu se všechny projekty posuzují mnohem přísněji.
23. 12. 2008 12:40
Nový
Re: Nadpis
celé vlákno
To si spatne rozumime. Me do jiste urovne zajima i to, jak se projevi krize na reklamnim trhu (protoze tam sbiraji penize nekteri moji zakaznici).
Co je problem, je zavadejici nazev clanku. Pokud byse jmenoval "Jak se financni krize prozene svetem on-line reklamy", budu uplne spokojen.
Co se tyce strategie firem, me opravdu nezajima strategie IT firem, jako je Autocont, HP nebo Logica. Me zajima telekomunikacni a ISP segment (a to je neco jineho nez IT).
Co je problem, je zavadejici nazev clanku. Pokud byse jmenoval "Jak se financni krize prozene svetem on-line reklamy", budu uplne spokojen.
Co se tyce strategie firem, me opravdu nezajima strategie IT firem, jako je Autocont, HP nebo Logica. Me zajima telekomunikacni a ISP segment (a to je neco jineho nez IT).
23. 12. 2008 12:43
Nový
Re: Nadpis
celé vlákno
Titulek jsem bohužel nevymýšlel. Co se týče postupů telekomunikačních operátorů, tak platí to, co jsem psal. Všichni svorně tvrdí, že se na ně krize nijak nepodepsala.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
23. 12. 2008 13:28
Nový
Re: Nadpis
celé vlákno
A kdo vymýšlí titulek, když ne autor?
23. 12. 2008 13:30
Nový
Re: Nadpis
celé vlákno
Autor titulek navrhuje, ale konečné slovo má editor nebo šéfredaktor.
23. 12. 2008 14:33
Nový
Re: Nadpis
celé vlákno
To je zajimave, odporuje to informacim, ktere mam ja (bohuzel prikryte NDA).
Kdyz si prectete pudovni prispevek, tak nebyl smerovan na nikoho konkretniho. Jak znel Vas navrh titulku? :-)
Kdyz si prectete pudovni prispevek, tak nebyl smerovan na nikoho konkretniho. Jak znel Vas navrh titulku? :-)
23. 12. 2008 15:18
Nový
Re: Nadpis
celé vlákno
To mne nepřekvapuje. Bohužel tyto informace často člověk nemůže použít.
Můj původní titulek by Vám asi radost neudělal :o). Měl jsem tam "Jak ovlivní finanční krize Internet" nebo "Jak ovlivní hospodářská recese Internet".
Je to dané tím, že pracuji hlavně na úrovni provozovatele webů a Vy očividně stojíte za kabeláží, servery a technickým pozadím webu.
Můj původní titulek by Vám asi radost neudělal :o). Měl jsem tam "Jak ovlivní finanční krize Internet" nebo "Jak ovlivní hospodářská recese Internet".
Je to dané tím, že pracuji hlavně na úrovni provozovatele webů a Vy očividně stojíte za kabeláží, servery a technickým pozadím webu.
23. 12. 2008 15:54
Nový
Re: Nadpis
celé vlákno
No ja nevim, myslim, ze za technickym pozadim webu moc nestojim. I kdyz je pravda, ze par stroju, na kterych bezi Apache nebo IIS provozuji. A par kabelu jsem za posledni rok zacvaknul, a udelal par zmen v aktnich prvcich :-)
Nicmene pokud bych si mel vybrat, za cim stojim, tak je to par "videoserveru" (tj. masiny, ze kterych tece video) a ty, jak je vseobecne znamo, weby nazyvat nelze (i kdyz vetsina z nich umi pracovat s protokolem HTTP, tak HTML byste v nich hledal marne).
Ja myslim, ze je to dane tim, ze Internet se Vam zuzil na web. Coz je smutne, je to podobne kratkozraky pristup, jako kdybyste rekl, ze vsechna dvoustopa vozidla vyradi Skoda.
Nicmene pokud bych si mel vybrat, za cim stojim, tak je to par "videoserveru" (tj. masiny, ze kterych tece video) a ty, jak je vseobecne znamo, weby nazyvat nelze (i kdyz vetsina z nich umi pracovat s protokolem HTTP, tak HTML byste v nich hledal marne).
Ja myslim, ze je to dane tim, ze Internet se Vam zuzil na web. Coz je smutne, je to podobne kratkozraky pristup, jako kdybyste rekl, ze vsechna dvoustopa vozidla vyradi Skoda.
23. 12. 2008 16:03
Nový
Re: Nadpis
celé vlákno
> Ja myslim, ze je to dane tim, ze Internet se Vam zuzil na web. Coz je smutne, je to podobne kratkozraky pristup, jako kdybyste rekl, ze vsechna dvoustopa vozidla vyradi Skoda.
To je otázka. Můj obor nejsou přímo technologie. Moji současní zákazníci se spíše zajímají, jak mohou mít webovou reklamu na Google nebo Seznam.cz (případně jinde). Nebo řeší změnu vlastního webu tak, aby byl více použitelný a zákazníci se na něm lépe vyznali.
Samozřejmě musím mít povědomí o technologiích, ale rozhodnutí o jejich využití nechávám na lidech, kteří tomu rozumí. Pokud by přišel zákazník a hodlal na svém projektu streamovat videa, obrátím se na specialisty. Vůbec v tom nevidím krátkozraký přístup.
To je otázka. Můj obor nejsou přímo technologie. Moji současní zákazníci se spíše zajímají, jak mohou mít webovou reklamu na Google nebo Seznam.cz (případně jinde). Nebo řeší změnu vlastního webu tak, aby byl více použitelný a zákazníci se na něm lépe vyznali.
Samozřejmě musím mít povědomí o technologiích, ale rozhodnutí o jejich využití nechávám na lidech, kteří tomu rozumí. Pokud by přišel zákazník a hodlal na svém projektu streamovat videa, obrátím se na specialisty. Vůbec v tom nevidím krátkozraký přístup.
23. 12. 2008 16:15
Nový
Re: Nadpis
celé vlákno
Pak byste ale mel nazyvat veci spravnymi termity :-)
Web je Web a Internet je Intenet.
Web je Web a Internet je Intenet.
23. 12. 2008 16:19
Nový
Re: Nadpis
celé vlákno
To je také otázka. Protože nic podobného u televize nebo rohlasu nemáme. Takže se zřejmě techničtí nadšenci musí smířit s tím, že slovo "Internet" bude označení pro médium. Firmy většinou nechtějí na "web", hodlají vstoupit nebo rozšířit své aktivity na "Internetu" :).
23. 12. 2008 16:53
Nový
Re: Nadpis
celé vlákno
Radime, ze je Vam deni na Lupe uplne sumak a mistni ctenare a redakci povazujete za bandu pitomcu?
Samozrejme to u televize mame. Mame to dokonce i u rozhlasu. A bohuzel, v obou pripadech za to muzou media, respektive par stovek lidi, kteri "jsou kul a pouzivaji vychytany slova" a daleji na zakazniky ramena.
Protoze pokud nevite, ze slovem televize se oznacuje kouzelna bedynka, televizni stanice, ale i samotny prenos, tak opravdu nechapu, kde berete odvahu psat do odbornejsiho magazinu.
Samozrejme to u televize mame. Mame to dokonce i u rozhlasu. A bohuzel, v obou pripadech za to muzou media, respektive par stovek lidi, kteri "jsou kul a pouzivaji vychytany slova" a daleji na zakazniky ramena.
Protoze pokud nevite, ze slovem televize se oznacuje kouzelna bedynka, televizni stanice, ale i samotny prenos, tak opravdu nechapu, kde berete odvahu psat do odbornejsiho magazinu.
23. 12. 2008 17:03
Nový
Re: Nadpis
celé vlákno
Já si naopak myslím, že zjednodušování pojmů je na místě. Je milé a hezké, když si mezi sebou můžeme povídat o webu, FTP, HTTPS, streamingu a jiných technologiích. Pro většinu veřejnosti je Internet pouze WWW a už nemají ponětí o dalších věcech na pozadí (SMTP pro odesílání e-mailů, POP, IMAP, FTP atd.).
Pokud chceme na Internet lákat masu a toto médium zpřístupnit lidem jako je babička v Horní Dolní, musíme se smířit se zjednodušováním. A to dokonce na médiu jako je Lupa.cz. Jedině tak mohou Lupu číst i lidé mimo obor, protože jim bude připadat srozumitelná.
To je můj názor a takto se myslím bude situace vyvíjet. Ovlivnit to může třeba vedení Internet Info, šéfredaktor atd., ale je to dlouhodobý trend, který sám vidíte v okolních médiích.
Pokud chceme na Internet lákat masu a toto médium zpřístupnit lidem jako je babička v Horní Dolní, musíme se smířit se zjednodušováním. A to dokonce na médiu jako je Lupa.cz. Jedině tak mohou Lupu číst i lidé mimo obor, protože jim bude připadat srozumitelná.
To je můj názor a takto se myslím bude situace vyvíjet. Ovlivnit to může třeba vedení Internet Info, šéfredaktor atd., ale je to dlouhodobý trend, který sám vidíte v okolních médiích.
23. 12. 2008 17:11
Nový
Re: Nadpis
celé vlákno
Mno musim priznat, ze me teda srozumitelna moc neprijde. Ale budu si to pamatovat a vratim Vas zpet do skatulky k panu Bednarovi a Macichovi (=necist, at nadpis a perex vypadaji sebezajimaveji) :-)
Predejdeme tak hloupym nedorozumenim. Napriklad az budete psat o hodinkach a holinkach - oboji se prece natahuje a bezny obcan™ prece nemusi rozlisovat.
No doufejme, ze novy sefredaktor ma alespon castecne jiny nazor - ze se nebude snazit LUPU priblizit babicce z Horni Dolni. Zatim to tak vypada :-)
23. 12. 2008 17:16
Nový
Re: Nadpis
celé vlákno
Žádné škatulkování :). Při psaní pamatuji na to, že je Lupa.cz odborný magazín a navíc nerad ztrácím inteligentní čtenáře. Takže budu rád, když se v budoucnu sejdeme nejen tady, ale třeba na nějaké konferenci nebo u piva.
To co jsem psal je trend, se kterým se musíme smířit všichni. Chápu Vás, protože také bych šílel z toho, kdyby si někdo pletl PPC a SEO (přestože obojí spadá do kategorie SEM :). Hodně zjednodušování je vidět u médií jako je rozhlas nebo televize. Myslím si, že na takovou úroveň Lupa nikdy neklesne.
To co jsem psal je trend, se kterým se musíme smířit všichni. Chápu Vás, protože také bych šílel z toho, kdyby si někdo pletl PPC a SEO (přestože obojí spadá do kategorie SEM :). Hodně zjednodušování je vidět u médií jako je rozhlas nebo televize. Myslím si, že na takovou úroveň Lupa nikdy neklesne.
stoural (neregistrovaný)
23. 12. 2008 18:27
Nový
Re: Nadpis
celé vlákno
Prosim vas, uz slezte z vaseho "odborneho" piedestalu. Kdyz se budete bavit s nejakym jinym odbornikem, napr. servisakem od automobilu, nevyhnutelne budete take zjednodusovat. Z toho duvodu, ze servis a oprava automobilu neni vase bezna parketa a nevite veci, ktere jsou pro nej naprosto bezne.
Takze se priste prosim trochu zamyslete nad sebou.
Takze se priste prosim trochu zamyslete nad sebou.
stoural (neregistrovaný)
24. 12. 2008 0:06
Nový
Re: Nadpis
celé vlákno
Tak uz jsem vystrizlivel a pochopil jsem. Proste Lupa neni Zive nebo iDNES.
Na webu opravaru automobilu taky nebudu vyhrikovat, ze bubny jsou to samy, co jsou celisti.
Na webu opravaru automobilu taky nebudu vyhrikovat, ze bubny jsou to samy, co jsou celisti.
stoural (neregistrovaný)
24. 12. 2008 0:50
Nový
Re: Nadpis
celé vlákno
To prece neni vubec o webu. Ale o pochopeni, ze verejnost nerozlisuje.
stoural (neregistrovaný)
24. 12. 2008 11:19
Nový
Re: Nadpis
celé vlákno
Ja proste musim vic myslet nez neco napisu. Samozrejme, ze to o webu je, protoze pisem na odobrnem webu. To jsem ale vrtak.
stoural (neregistrovaný)
25. 12. 2008 14:14
Nový
Re: Nadpis
celé vlákno
Ha ha :) dalsi kdo mam problem si vymyslet vlastni nick :)
Inu nevadi, asi zacnu pouzzivat ten svuj registrovany :)))
Inu nevadi, asi zacnu pouzzivat ten svuj registrovany :)))
uživatel si přál zůstat v anonymitě
24. 12. 2008 10:18
Nový
Re: Nadpis
celé vlákno
Ještě napište, že to chyba Patrika Zandla a jako bonus obdržíte pečlivě promazanou diskusi :)
insider (neregistrovaný)
24. 12. 2008 21:17
Nový
Re: Nadpis
celé vlákno
ve skutečnosti se dva intoši hádaj o hovně, z toho jeden je maniakálně posedlej svou moudrostí o kdečem a nudí se při svejch služebních cestách na Honolulu a ten druhej mu na to rád skáče a mele zas o svým hovně.
Opravdu nikoho jiného to nezajímá :)))
Všemu sekunduje v pozadí Zandl, který ostatně (jak psal Misantrop na svym blogu) píče většinu komentářů do českých webů.
hepy ňů jýr :)
Opravdu nikoho jiného to nezajímá :)))
Všemu sekunduje v pozadí Zandl, který ostatně (jak psal Misantrop na svym blogu) píče většinu komentářů do českých webů.
hepy ňů jýr :)
running (neregistrovaný)
23. 12. 2008 22:33
Nový
Re: Nadpis
celé vlákno
zdravim,
musim rict, ze jako "pruzkum internetoveho reklamniho trhu" je tohle clanek docela dobry, ale ten nadpis je tragicky. Nejde tolik o internet/web, to je asi fakt kazdemu sumak, spis ze "internetovy obchod != webove reklamy".
Jako "vliv na cesky internet" vnimam treba i jenom navstevnost webu nebo, kdyz chceme zustat u financi, tak napr. objem nakupu na internetovych obchodech (nakupovali cesi vanocni darky na netu vic letos nez vloni?)
Znova rikam, ten clanek se mi cetl dobre (lepe nez ty podivne pseudoglosy, co clovek ani nemuze docist do konce), ale je uplne o necem jinem nez by se zdal z nadpisu a prvnich par vet. Podle me by bylo dobre hned na zacatku rict, ze jde 1) o reklamni trh, a 2) o pruzkum mezi tiskovymi oddelenimi
a nakonec: ne, LUPA by urcite nemela byt pro babicku z Horni Dolni co je rada ze se k internetu pripoji. Ta at si browsi na idnes nebo blesk.cz, na lupe nema co delat.
musim rict, ze jako "pruzkum internetoveho reklamniho trhu" je tohle clanek docela dobry, ale ten nadpis je tragicky. Nejde tolik o internet/web, to je asi fakt kazdemu sumak, spis ze "internetovy obchod != webove reklamy".
Jako "vliv na cesky internet" vnimam treba i jenom navstevnost webu nebo, kdyz chceme zustat u financi, tak napr. objem nakupu na internetovych obchodech (nakupovali cesi vanocni darky na netu vic letos nez vloni?)
Znova rikam, ten clanek se mi cetl dobre (lepe nez ty podivne pseudoglosy, co clovek ani nemuze docist do konce), ale je uplne o necem jinem nez by se zdal z nadpisu a prvnich par vet. Podle me by bylo dobre hned na zacatku rict, ze jde 1) o reklamni trh, a 2) o pruzkum mezi tiskovymi oddelenimi
a nakonec: ne, LUPA by urcite nemela byt pro babicku z Horni Dolni co je rada ze se k internetu pripoji. Ta at si browsi na idnes nebo blesk.cz, na lupe nema co delat.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
23. 12. 2008 22:52
Nový
Re: Nadpis
celé vlákno
2) o pruzkum mezi tiskovymi oddelenimi
Ani ne. Jsou tam i přímo oslovení ředitelé a nejen tiskoví mluvčí. V některých firmách se s tebou nebaví bez přítomnosti tiskového mluvčího ani klika od dveří. Zažil jsem, že mi na veletrhu CeBIT jeden manažer služby velké zahraniční IT firmy chtěl předat vizitku. Přítomná PR manažerka vizitku obratem přebrala (aby se mi nedostala do ruky) a předala mi svojí s tím, že veškerý kontakt zprostředkuje.
Ani ne. Jsou tam i přímo oslovení ředitelé a nejen tiskoví mluvčí. V některých firmách se s tebou nebaví bez přítomnosti tiskového mluvčího ani klika od dveří. Zažil jsem, že mi na veletrhu CeBIT jeden manažer služby velké zahraniční IT firmy chtěl předat vizitku. Přítomná PR manažerka vizitku obratem přebrala (aby se mi nedostala do ruky) a předala mi svojí s tím, že veškerý kontakt zprostředkuje.
Pazout (neregistrovaný)
23. 12. 2008 10:25
Nový
RE: Jak se finanční krize prožene českým Internetem?
celé vlákno
Pane Hasaliku, bavi me vase nadsenecke a naprosto neprofesionalni clanky. Takove clanky k Lupe patri a tak trochu i k ceskemu internetu. Informacni hodnota clanku je skoro nulova. Ale alespon z clanku vidime, ze po Seznamu mate v ceskem internetu nove kamarady - Hyperinzerci. Hodnoverna a profesionalni firma...
stoural (neregistrovaný)
23. 12. 2008 10:29
Nový
RE: Jak se finanční krize prožene českým Internetem?
celé vlákno
"Informacni hodnota clanku je skoro nulova. "
No tak tohle je uplne mimo.
No tak tohle je uplne mimo.
Petr Rychlý (neregistrovaný)
23. 12. 2008 10:57
Nový
RE: Jak se finanční krize prožene českým Internetem?
celé vlákno
Souhlas. Naprostý, ale jinak by bylo na českém internetu smutno :).
23. 12. 2008 12:03
Nový
RE: Jak se finanční krize prožene českým Internetem?
celé vlákno
Průřez názorů mnoha různých provozovatelů webů nepovažujete za informačně přínosný článek? V tom případě jste velmi náročný čtenář a netuším, co vlastně na Lupa.cz hledáte.
23. 12. 2008 12:05
Nový
RE: Jak se finanční krize prožene českým Internetem?
celé vlákno
Ja myslím že tuším co chybí - názor, analýza, nějaký širší pohled na věc. Průřez o kterém mluvíš je jenom podklad pro článek, na samotný článek to dost nestačí. Ale jestli jsi chtěl říct, že Lupa není pro náročné čtenáře a měli by jít jinam, tak se ti to povedlo dokonale.
23. 12. 2008 12:17
Nový
RE: Jak se finanční krize prožene českým Internetem?
celé vlákno
To je rozumný příspěvek. Pokud někdo chce měnit kvalitu obsahu, měl by jasně ukázat na to, co ve článku chybí. Pokud by do článku mělo patřit něco dalšího a chybí to tam, čekal bych zpětnou vazbu od šéfredaktora před vydáním. Teď už je trochu pozdě :).
Do analýz se nepouštím záměrně. Nemám podobné zkušenosti jako třeba pan Hlavenka. Názor vyjádřit mohu, ale spíše dávám přednost názorům ostatních oslovených kolegů z branže. Když jsem třeba četl některé tvé analytické články, tak v nich bylo příliš mnoho informací a kritizující čtenář by moná byl spokojen; podle mého názoru to bylo někdy až moc zamotané dohromady.
Do analýz se nepouštím záměrně. Nemám podobné zkušenosti jako třeba pan Hlavenka. Názor vyjádřit mohu, ale spíše dávám přednost názorům ostatních oslovených kolegů z branže. Když jsem třeba četl některé tvé analytické články, tak v nich bylo příliš mnoho informací a kritizující čtenář by moná byl spokojen; podle mého názoru to bylo někdy až moc zamotané dohromady.
Accuphose (neregistrovaný)
23. 12. 2008 23:22
Nový
RE: Jak se finanční krize prožene českým Internetem?
celé vlákno
Pánové, existuje na lupě něco jako redakční porada, nebo spolu komunikujete jen přes diskuzi a články posíláte šéfovi do e-mailu, který jen upraví název a otiskne?
24. 12. 2008 19:19
Nový
RE: Jak se finanční krize prožene českým Internetem?
celé vlákno
Jen tak na okraj:
1) Nadpis jsem upravil já a jsem s ním spokojený (ano, názor MK je mi znám, což nic nemění na věci)
2) Ano, chtěl jsem review mezi jednotlivými tržními subjekty na českém trhu (a ne mezi ISP a eshopy, protože ty budou zvláště)
3) Co se zhodnocení týká, očekával jsem, že si ho čtenáři raději udělají sami, podkladů na to měli dost. Že jsem je podcenil, je mi líto, bude to ponaučení pro příště.
1) Nadpis jsem upravil já a jsem s ním spokojený (ano, názor MK je mi znám, což nic nemění na věci)
2) Ano, chtěl jsem review mezi jednotlivými tržními subjekty na českém trhu (a ne mezi ISP a eshopy, protože ty budou zvláště)
3) Co se zhodnocení týká, očekával jsem, že si ho čtenáři raději udělají sami, podkladů na to měli dost. Že jsem je podcenil, je mi líto, bude to ponaučení pro příště.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
24. 12. 2008 21:46
Nový
RE: Jak se finanční krize prožene českým Internetem?
celé vlákno
"1) Nadpis jsem upravil já a jsem s ním spokojený (ano, názor MK je mi znám, což nic nemění na věci)"
Pravidlo 1. Zandl má vždy pravdu
Pravidlo 2. Pokud Zandl pravdu nemá, platí pravidlo 1.
Arogance na n-tou.
Pravidlo 1. Zandl má vždy pravdu
Pravidlo 2. Pokud Zandl pravdu nemá, platí pravidlo 1.
Arogance na n-tou.
running (neregistrovaný)
24. 12. 2008 23:20
Nový
RE: Jak se finanční krize prožene českým Internetem?
celé vlákno
problem je podle me v tom, ze clanek je o nicem jinem nez nadpis.
clanek "jak se krize prozene internetem" je divny, protoze (1) ze clanku vyplyva, ze se nic prohanet nebude, naopak na nej skoro vliv nema (2) mluvi o USEKU internetoveho trhu
ale jinak uz bylo asi v diskuzi receno vse a zacina plivani spiny, viz odpovidajici prede mnou
clanek "jak se krize prozene internetem" je divny, protoze (1) ze clanku vyplyva, ze se nic prohanet nebude, naopak na nej skoro vliv nema (2) mluvi o USEKU internetoveho trhu
ale jinak uz bylo asi v diskuzi receno vse a zacina plivani spiny, viz odpovidajici prede mnou
25. 12. 2008 9:10
Nový
RE: Jak se finanční krize prožene českým Internetem?
celé vlákno
Neřekl bych, že je o něčem jiném. Je o výseku toho, o čem nadpis. Nadpis "Jak se finanční krize prožene českými weby a reklamními agenturami" byl prostě už příliš dlouhý. A "prožene" neznamená, že něco způsobí - znamená to, že se objeví a teprve v článku se píše, jak na koho působí.
A máte pravdu, to je už asi všechno, co jsem k tomu chtěl říct :)
A máte pravdu, to je už asi všechno, co jsem k tomu chtěl říct :)
David (neregistrovaný)
23. 12. 2008 15:06
Nový
RE: Jak se finanční krize prožene českým Internetem?
celé vlákno
Přiznám se, že moc nechápu, proč se v poslední době na Lupě namísto konkrétní diskuse k tématu stále více diskutuje o nadpisech a podobných věcech. Když si z článku budu chtít něco vzít, naučit se nebo dozvědět, tak se mi to určitě povede, pokud chtít nebudu, autor nemá šanci a střílet do něj mohu donekonečna.
Za sebe říkám, že tohle téma určitě nebude jednoduché jasně popsat a to z několika důvodů.
a) je nutné oslovit poměrně velké množství zdrojů a každý zdroj má na současnou situaci jiný pohled. Majitel malého projektu provozovaného z domova s náklady rovnými nule bude mít určitě jiný pohled na krizi než velká firma se stonásobnými náklady na provoz a personální náklady
b) každý zdroj se staví jinak ke zveřejnění skutečných problémů - a neveřím tomu, že pokud problémy má, otevřeně je přizná
Za sebe říkám, že tohle téma určitě nebude jednoduché jasně popsat a to z několika důvodů.
a) je nutné oslovit poměrně velké množství zdrojů a každý zdroj má na současnou situaci jiný pohled. Majitel malého projektu provozovaného z domova s náklady rovnými nule bude mít určitě jiný pohled na krizi než velká firma se stonásobnými náklady na provoz a personální náklady
b) každý zdroj se staví jinak ke zveřejnění skutečných problémů - a neveřím tomu, že pokud problémy má, otevřeně je přizná
23. 12. 2008 12:00
Nový
ASP
celé vlákno
"Letošní rok můžeme hodnotit jako úspěšný. Struktura příjmů nicméně zůstává zatím stejná a kromě snad většího příklonu k Autokliku neočekáváme žádnou výraznější změnu ani v příštím roce," potvrdil nám Libor Zezulka, marketing manager Anima Publishers, s.r.o.
... prijde mi trochu zvlastni a mozna i lehce priznacne, ze se k vysledkum Auto.cz a Autofun.cz vyjadruje jeho technicky provozovatel a ne vetsinovy vlastnik, kterym je ceska divize Axel Springeru. Ma v Cesku tohle vydavatelstvi vubec jeste nejakou internetovou strategii?
... prijde mi trochu zvlastni a mozna i lehce priznacne, ze se k vysledkum Auto.cz a Autofun.cz vyjadruje jeho technicky provozovatel a ne vetsinovy vlastnik, kterym je ceska divize Axel Springeru. Ma v Cesku tohle vydavatelstvi vubec jeste nejakou internetovou strategii?
jjj (neregistrovaný)
23. 12. 2008 17:05
Nový
cpress
celé vlákno
Zajímavé, že se v článku objevují názory mini vydavatelství typu Miton, kdežto CPressu, který je imho hodně velký hráč na našem e-písečku, jste se nezeptali...
miro.diro (neregistrovaný)
23. 12. 2008 21:15
Nový
ubytek prijmu z reklamy? nikoliv
celé vlákno
Myslim, ze omezovat rozpocty reklamni kampani budou jen firmy, jejichz existence na reklame neni primo zavisla - a takovych neni mnoho. Vetsina firem pouze upravi svoje vnitrni procesy, vyhazi nepotrebne zamestnance... ale na reklame se setrit moc nebude.
Naopak by reklama mohla mit jeste vetsi silu; zesili dav lidi, co bude dnem i noci sedet u televizoru / rozlasu / internetu / novin a zvetsi se tim dav, ktery lze reklamou oslovit:)
Naopak by reklama mohla mit jeste vetsi silu; zesili dav lidi, co bude dnem i noci sedet u televizoru / rozlasu / internetu / novin a zvetsi se tim dav, ktery lze reklamou oslovit:)
Marek Baco (neregistrovaný)
24. 12. 2008 14:39
Nový
Technicka
celé vlákno
Radime,
jenom technicka: Zuzana Sekyrova pracuji v nasi firme ARBOinteractive (http://www.arbointeractive.cz) ... jak jiste dobre vis, takhle fungujeme uz nejaky ten patek a navic ARBOmedia a ARBOinteractive uz ma rozdilne vlastniky ;o)
jenom technicka: Zuzana Sekyrova pracuji v nasi firme ARBOinteractive (http://www.arbointeractive.cz) ... jak jiste dobre vis, takhle fungujeme uz nejaky ten patek a navic ARBOmedia a ARBOinteractive uz ma rozdilne vlastniky ;o)