Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
Jak se obchoduje s doménami

spam
spam (neregistrovaný)
17. 3. 2008 11:54 Nový

Redakčně smazáno

celé vlákno
17. 3. 2008 14:58 smazal Aleš Miklík, důvod: Spam
kelvin
kelvin (neregistrovaný)
17. 3. 2008 12:12 Nový

Re: RadovanKaluza.cz

celé vlákno
Opravdu tohle nejde velice jednoduše odfiltrovat? To odfiltruje jedin záznam do spamfiltru.
...
... (neregistrovaný)
17. 3. 2008 12:18 Nový

Re: RadovanKaluza.cz

celé vlákno
nebo troska fyzickeho nasili:-)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
17. 3. 2008 12:44 Nový

Re: RadovanKaluza.cz

celé vlákno
Tak tak, chtelo by to zajet do Ostravy ...
soulbringer
soulbringer (neregistrovaný)
17. 3. 2008 13:09 Nový

Re: RadovanKaluza.cz

celé vlákno
No tenhle vikend tam jedu... jeste chvili bude brat na paskal me nervy a ja si ho asi vazne najdu... grrr..
spam
spam (neregistrovaný)
17. 3. 2008 20:48 Nový

Redakčně smazáno

celé vlákno
17. 3. 2008 20:54 smazal Tomáš Krause, důvod: spam
petr_p
petr_p (neregistrovaný)
17. 3. 2008 12:20 Nový

PR

celé vlákno
Takto se obchoduje na burze. Chytrý člověk si může dobře vydělat. Napsal Honza, burzovní makléř.

Tak přesně takto na mě působí tento článek. Redakce, styď se.
matak
matak (neregistrovaný)
17. 3. 2008 14:36 Nový

Re: PR

celé vlákno
Přesně, hned od začátku jsem měl pocit, že je to snad PR článek, jen jsem furt čekal, který spekulant se tam objeví, nejlépe s odkazem na stránky a výčtem jeho osobní sbírky.

Článek snad má i navodit dojem, že tento způsob obchodu je etický.

Tenhle druh šmeliny neuznávám a nikdy nezačnu. Věřím, že většinu spekulací by mohlo řešit registrování ochranné známky na dané slovo a pak se soudit s daným parazitem.

Článek na tohle téma by mne zajímal, jak se proti takovému člověku bránit.
Mablung
Mablung (neregistrovaný)
17. 3. 2008 18:11 Nový

Re: PR

celé vlákno
Možná je neetický, ale těchto obchodů se nikdy nezbavíte.
Na spekulanty se lidé vždy dívali křivým pohledem. Jenže v současné době se ve spekulacích točí největší peníze a třeba obchody s futures provádí každá banka. Samozřejmě, trh s futures je velice užitečný. Jenže většinu obchodů v této komoditě tvoří parazitující spekulace, obchody bez přidané hodnoty ...
Spekulanti jsou součástí živé ekonomiky. Odplivujte si, nadávejte na ně, opovrhujte jimi. To je vše co s tím můžete dělat. Hlavně se to nesnažte regulovat, tím naděláte více škody než užitku ...
matak
matak (neregistrovaný)
17. 3. 2008 18:56 Nový

Re: PR

celé vlákno
nesouhlasím ani v nejmenším, sory ale futures a spekulace s doménami mi přijde jako o koze a o voze.

řeknu to takhle potkat se se spekulantem na burze, ktery fakt vydelava velke prachy, tak mu pogratuluju a zeptam se ho na tip, naopak potkat spekulanta s domenami, asi by doslo k fyzickemu nasili!

to je rozdil domenovy spekulant je parazit, ktery parazituje na budoucich cizich napadech, nic do podnikani nevklada, ani invenci, ani penize, ani zkusenosti, ani riziko - platí při současných cenách domén

spekulant je někdo kdo vám hází klacky pod nohy při vstupu do podnikání, je to jen bariéra

spekulant na burze je velice užitečný, nic neblokuje

myslim ze kazdeho prejde to porozumeni ve chvili kdy on sam hleda vhodnou domenu, at uz je to pro cokoli a vsechny rozumne nazvy jsou obsazene nekym kdo nikdy takoveho napadu nevyuzije

riziko spekulanta / jeho mozny zisk z vydirani / uzitek toho co prodava dle meho neni k porovnani

spekulant=terorista co unese dítě a požaduje výkupné

vidím řešení a to je osvěta v právech vlastníků ochraných známek, když už chce terorista spekulovat tak ať si nechá registrovat ochrannou známku za 5k, ať nese nějaké riziko za své chování a pokud je dostatečná právní podpora pro vlastníky ochranných známek ať bojují za vydání domény

je to snadné, kdo má nápad a vidí smysl v tom co dělá ať registruje ochrannou známku na dané spojení a vymáhá doménu

nevidím důvod proč něco takového podporovat
Mablung
Mablung (neregistrovaný)
17. 3. 2008 20:22 Nový

Re: PR

celé vlákno
Věřte mi, spekulant s futures (spekulant, ne obchodník) je stejná krysa jako spekulant s doménami. Odsává ze systému peníze, ale nedává žádnou přidanou hodnotu. Nebudu mít rád ani jednoho, ale jsou daní za svobodný ekonomický systém. Daní, kterou rád zaplatím.
Jakékoliv opatření proti nim by nebylo moc účinné a hlavně, mělo by dopad na ostatní uživatele internetu. Napište mi řešení a já Vám vysvětlím co by to znamenalo pro ostatní uživatele. Nebo jste dostatečně inteligentní a zodpovíte si to sám. Třeba i doména typu www.volkswagen.cz může zcela eticky vlastněna nějakým fanouškem těchto automobilů. Natož domény typu www.byty.cz, kde se budete jen těžko hádat o vlastnictví. Volkswagen by si doménu na spekulantovi asi vysoudil (za 2 - 4 roky, v ČR), ale menší společnosti těžko.
matak
matak (neregistrovaný)
18. 3. 2008 17:40 Nový

Re: PR

celé vlákno
spekulant s futures pořád nic neblokuje
spekulant s doménami blokuje něco co nevyužije a to mi vadí, na tom vidím to neetické, myslím že tohle pochopí každý až si to vyzkouší

založit doménu na své podnikání v nějakém oboru, zjistí že naprosto všechny rozumné domény jsou blokovány, ale lidmi, které je nikdy nevyužijí v tom vidím zásadní rozdíl a problém, takže člověk který chce přinést nějaký cenný obsah musí vybrat nějakou zkratku, dlouze vymýšlet alternativní názvy protože většinou i víceslovní spojení s pomlckou i bez jsou také blokovány

všechny přirovnání v téhle diskusi k různým druhům obchodu podle mne nesedí

1. nevytváří společenský přínos, ale jejich aktivita je pro společnost škodlivá
2. nevytváří přidanou hodnotu
3. jsou překážkou pro společnost

řešení snad vidím jen opravdu v ochranných známkách a ty stojí 5tisíc a trvají 3 měsíce, to už vytváří určité riziko pro spekulanta, které nebude ochoten podstoupit, tedy podmínkou by muselo být aby ochranné známky měli podporu pro doménová jména

nevidím problém v obchodování s doménami jak se píše v této diskusi, atlas, seznam a další to je přece o něčem jiném, oni neprodávají doménové jméno ale svou značku, kterou si vybudovali, svou návštěvnost

problém vidím v obsazování domén jen za účelem vydírání těch co by doménu dokázali využít
spam
spam (neregistrovaný)
17. 3. 2008 21:04 Nový

Redakčně smazáno

celé vlákno
17. 3. 2008 21:28 smazal Aleš Miklík, důvod: Spam
MLASKAČ
MLASKAČ (neregistrovaný)
17. 3. 2008 22:45 Nový

Re: PR

celé vlákno
jezisi to je blud.


kdyz nekdo objevi novej ostrov a je tam prvni tak je JEHO kdyz nekdo ma dobre technicke resnei na chyceni vypadlych domen JE JEHO.


neco nepochopitelneho? takze ten kdo ma patent na neco na co by prisel nekdo po nem nezavislou cestou je spekulant a parazit?
pepak
pepak (neregistrovaný)
18. 3. 2008 6:37 Nový

Re: PR

celé vlákno
V případě doménových spekulantů to objevení nového ostrova často vypadá tak, že spekulant číhá někde za kamenem na chvilku, kdy původní majitel pojede na nákup potravin, a pak mu ostrov zabere s tím, že na ostrově nebylo ani živáčka a tedy byl neobydlený...
Medvidek
Medvidek (neregistrovaný)
18. 3. 2008 8:05 Nový

Re: PR

celé vlákno
Ale to uz je chyba majitele ostrova, ze vcas neplatil najem, nebo ze si nezamkl bránu na ostrov.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
18. 3. 2008 10:17 Nový

Re: PR

celé vlákno
Znám jednu menšinu a ta říká, že je vaše chyba, že jste si něco - třeba auto, nechali ukrást....
MLASKAČ
MLASKAČ (neregistrovaný)
18. 3. 2008 11:26 Nový

Re: PR

celé vlákno
chapu to tedy tak, ze si pronajmene auto (domena) na nekolik let a pak ho prestanete platit a budete vrdit ze mate narok na to to auto mit i kdyz ho neplatite?

Proc kdyz teda na nej nemate ho neprodate?


Domeny v cr nikdo nevlastni, znam jedineho VLASTNIKA domen. Ostatni jsou drzitele a ti ji drzi dokud ji plati. To je jako by spekulanti tvrdili, ze v roce 1996 byli poskozeni protoze byla hromada firem ktere meli registrace proti pravidlum protoze nekde nekoho sikovne pomotivovali? co treba hp.cz ? jeste pred 3 lety neslo dvoupismenou domenu registrovat a jaktoze ji meli uz predtim? stacilo totiz znat ty spravne lidi a byla vase.

Takze spekulant ktery ukradne pouzivanou domenu a tu pak proda za 5000 je bezny obchodnik, kdyby totiz firmy investovali 1/2 teto castky tam maji domenu na 10 let zaplacenou ale ony to neudelaji protoze pak budu argumentovat hloupyma argumentama.

Kdyz jsem pred 10lety mel studentske konto v KB a zapomel dodat doklad o studiu na VS taky mi sebrali prachy za nejake bonusy. Je tedy chovani banky neeticke kdyz me obralo o penize o ktere jsem SVOJI hlouposti prisel? Neni jejich chovani je zcela v ramci pravidel.

Pokud chci mit pojistku udelam si OZ a jsem celkem v pohode, + prodlouzeni na 10 let a kazde dva roky doprodlouzit a NEMUZE SE MI STAT ZE O DOMENU PRIJDU. Kradez auta je uplne MIMO tam je vetsinou "spekulant" neznamy narozdil od domenovych spekulantu.

Ja jsem nikdy neregistroval OZ nebo domenu kdo nekdo pouzival na nejaky produkt ale kterou jen DRZEL a nic na ni nebezelo.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
18. 3. 2008 11:41 Nový

Re: PR

celé vlákno
V CR neni ZADNY vlastnik.
MLASKAČ
MLASKAČ (neregistrovaný)
19. 3. 2008 1:39 Nový

Re: PR

celé vlákno
to ja vim, chtel jsem vypichnout cz.nic ale udelal jsem to dost nepresne.
MLASKAČ
MLASKAČ (neregistrovaný)
18. 3. 2008 11:27 Nový

Re: PR

celé vlákno
jen dodám menšino. ta menšina jedná PROTI pravidlům které urrčuje legislativa této země což spekulant nedělá.
jiri
jiri (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
1. 6. 2011 1:20 Nový

Re: PR

celé vlákno

Váš názor je hodně pokroucený (srovnávat registraci domény s únosem dítěte) a naivní . To si jako myslíte, že když nějaký doménový spekulant doménu nechá volnou, tak bude volná tak dlouho, nebo dokonce půjde nějakým záhadným způsobem zaregistrovat všemi zájemci z daného oboru? Dobrá doména je třeba jen jedna a kdo dřív přijde ten dřív registruje. Nebo by měl vzniknout nějaký úřad, který vybere ze zájemců a doménu nechá zaregistrovat toho jediného správného? Co ti ostatní co přijdou později? To máte jako s nemovitostmi, dobrých je taky nedostatek a taky se nemůžete zlobit, že tu dobrou co se vám líbí, koupil někdo před vámi. Nejsem vyloženě spekulant, ale registruji pro sebe domény raději s předstihem dokud jsou volné. Nikdo se nemůže zlobit že mu je nenechám za registrační poplatek, nebo že jsem ji nenechal volnou speciálně pro něj.

jihr
jihr (neregistrovaný)
17. 3. 2008 14:12 Nový

One - ebay.cz

celé vlákno
Ono když se umožní megaspekulantům jako jsou One.cz být přímo registrátory ... Co třeba doména ebay.cz, kterou drží ?
Martin Krudenc
17. 3. 2008 14:32 Nový

moje zkušenosti

celé vlákno
Nejdřív jsem chtěl napsat, že je to článek o ničem. Nakonec jsem jsem se rozhodl sepsat několik svých zkušeností

http://martin.krudenc.cz/clanky/ostatni/obchodovani-s-domenami
Nishkam Janusevskij aura:98
17. 3. 2008 16:58 Nový

Re: moje zkušenosti

celé vlákno
Dekuji! Moc hezky. :)
MLASKAČ
MLASKAČ (neregistrovaný)
17. 3. 2008 18:20 Nový

Re: moje zkušenosti

celé vlákno
Nesmíte být uzkoprsí

p*u.cz 150.000 czk (4 měsíce)
p*c.cz 15.000 czk (12 měsíců)
d*y.cz 60.000 czk (2 roky)
v*y.cz 30.000 czk (14 dní, nákup 5000)
c*e.cz 50.000 czk (6 měxíců)

a řada dalších

Stačí mít odpovídající know-how. Nikdy bych samozřejmě nebral žádnou OZ ale obecné názvy, proč ne kdo umí umí. Celkově sem zcela legálně (pro někoho možná neeticky ale rozhodně legálně a zdaněně)přišel při nákladech okolo 10000 rok (teď to bude méně cena šla dolů) přišel za poslední dva roky co jsem stavěl na cca 600.000 czk. teď už na to nemám tolik času ale dokážu si představit spekulantsví s doménama jako dobréj výdělek na mateřské.

Mj jsem nikdy nechtěl narozdíl od one.cz prodat doménu původnímu majiteli, vždy vo byl obecnej název a někdo ji zapoměl zaplatit.


co vím o pár lidech (nemyslím duo s gmx.de/lipno.net) tak ti bežní spekulanti škudlilové mají roční zisk okolo 150.000 korun českých. A to se tím neživí pouze využívají služeb dobrých registrátorů A sledují každý den seznam domen které vyprší v nejblizších 48 hodinách. Znám takových lidí nejméně 20.

Ti co se tím žíví (one.cz atd atd) musí mít příjmy odhadem okolo 250 tisíc rok (prodávají je i za 5000)
Ondřej Cahlík
Ondřej Cahlík (neregistrovaný)
17. 3. 2008 20:33 Nový

Re: moje zkušenosti

celé vlákno
Taky mám menší zkušenosti. I když nicotné oproti Vašim, ale možná stojí za zmínku: viz moje "konspirační teorie" o cybersquattingu a "non-košér" obchodem s doménami.

URL: http://oox.cz/node/24
Petr
Petr (neregistrovaný)
30. 9. 2008 13:09 Nový

Re: moje zkušenosti

celé vlákno
Dobrý den,

obracím se na Vás s dotazem na poskytnutí webhostingu pro náš server, který momentálně hostuji na serverech
společnosti Pipni s.r.o., ale to co v poslední době předvádějí nás bohuľel nutí přejít jinam (během posledních 5 dnech
spadl na placeném hostingu několikrát mysql server, pak jim zase nejelo PHP, kvůli výpadku se nám poąkodila mysql databáze,
někdy byl výpadek i 2/3 dne, a z těch asi 10 e-mailů, které jsem jim poslal na podporu, neodepsali na jediný; takovou
ignoraci zákazníka jsem jeątě nezaž il, proto chci jinam).

Dobrý den,

děkujeme za důvěru s níž jste se na nás obrátili. Se zákazníky z pipni
máme již řadu let pestré a rozsáhlé zkušenosti. Vaše technické
požadavky jsou standardní a ničím nás nepřekvapily. Doporučujeme si
objednat tarif profi s tím, že Vám vše nakonfigurujeme dle Vašich
instrukcí a požadavků, eventuelně vypomůžeme navíc když to bude
potřebné.

Převod hostingu (je velice rychlý a bezproblémový) realizuejte
vyplněním a odesláním následujícího níže uvedeného formuláře (viz. link). Technická podpora je
Vám k dispozici samozřejmě již nyní.

http://www.flyer.cz/objednavka.php
Cizinec
Cizinec (neregistrovaný)
17. 3. 2008 21:10 Nový

Trochu slabej článek na Lupu

celé vlákno
Čekal bych alespoň základní cenové úrovně, odhad ceny domény seznam.cz, google.cz, ebay.cz a pod, trochu reálné historie obchodů v číslech a tak. Tohle je spíš do blesku...

Jinak vřelé díky za doménové spekulanty. Plní jednu velmi důležitou úlohu na trhu - filtrují odpad. Nepustí na trh kdejaký plíva-projekt kdekterého studentíka, ale hned na začátku projektu ozkouší autora, jak moc daný projekt myslí vážně.
Bochi
Bochi (neregistrovaný)
18. 3. 2008 18:17 Nový

Re: Trochu slabej článek na Lupu

celé vlákno
Tohle nechapu. Pro vas je tedy lepsi, kdyz na nejake domene neni nic (jen je blokovana spekulantskou vyzirkou), nez kdyz tam bezi treba neprilis kvalitni projekt? Pokud prijde nejaka spolecnost, ktera ma projekt lepsi a je ochotna za domenu zaplatit, pak si ji muze koupit od domenoveho spekulanta stejne tak jak od toho studentika, kdyz uz na to prijde. Takze ve vasem prispevku nevidim absolutne zadnou logiku.
Cizinec
Cizinec (neregistrovaný)
19. 3. 2008 10:06 Nový

Re: Trochu slabej článek na Lupu

celé vlákno
Jaký je rozdíl mezi spekulantskou vyžírkou, která chce za doménu milion a člověkem, který provozuje blbou aplikaci a chce za doménu milion?

Ve mnoha příspěvcích tady vidím jedinou logiku - závist. Když se mi nedaří sedmsetšedesátýosmý nejlepší katalog firem (freemail, porovnávač zboží ...) může za to doménový spekulant, který chtěl za doménu moc peněz. Nebo možná prudký severní vítr.

Jak velký má smysl tisící geniálně stejný projekt, který už dělalo mraky lidí před tím? Jakou to má logiku? Když si někdo vzpomene, že udělá katalog firem a bude vydělávat majlant na ždímání firem, jednoduše koupí například doménu firmy.cz, stála ve své době pouhých 300 000Kč. Což je naprosto zanedbatelná částka vůči skutečné hodnotě domény, jejímu potenciálu a hodnotě projektů, které na ní mohou být postaveny. Jaký by na té doméně byl asi projekt, kdyby stála 200Kč?

Seznam tu doménu po nákupu několik měsíců blokoval a jen přesměrovával na některé své projekty. Byl podle vás Seznam v té době také spekulantská vyžírka?
spam
spam (neregistrovaný)
17. 3. 2008 22:17 Nový

Redakčně smazáno

celé vlákno
17. 3. 2008 22:48 smazal Martin Vyleťal, důvod: Spam
mat
mat (neregistrovaný)
17. 3. 2008 22:57 Nový

Re: Redakčně smazáno

celé vlákno
když už toho magora mažete, nebylo by jednodušší smazat komentář celý? Asi málokoho zajímá titulek "redakčně smazáno" a "důvod: spam", když klikne na "nový" komentář u článku...
Milos Brejcha aura:83
18. 3. 2008 0:25 Nový

Re: Redakčně smazáno

celé vlákno
a kdyz uz tady nechavat pozustatek spamu tak ho nejak zakomentovat za nofollow link(aby nekradl Pagerank a koho to zajima se mohl podivat co psal za nesmysl). Takhle stejne zustala ta jeho domena v nadpisu
Tom
Tom (neregistrovaný)
18. 3. 2008 0:06 Nový

Tohle nechápu?

celé vlákno
Ja nepochopím, proč jsou ustavičně uráženi lidé, kteří byli jednoduše chytřejší a rychlejší. Je to to samé jako bych teď nadával, že jsem chtěl vymyslet firmu Adidas, nebo proč makléř koupí byt za 600.000,- a prodá za 1.000.000,-. U domén s klíčovým slovem to je úplně nepochopitelné a u domén firem či podobných názvů ? Tam ano, tam jde o etický kodex ... , ale zase ... měla být rychlejší ta daná firma a za chyby se platí (penězmi v tom lepším případě :-). A nebo když jste tak "šlechetní" a nechcete registrovat doménu, protože nemáte zatím nápad tak klidně napiště, že je ta doména volná ..... je to asi jako nezvednou ze země peníze.
spam
spam (neregistrovaný)
18. 3. 2008 2:23 Nový

Redakčně smazáno

celé vlákno
18. 3. 2008 9:13 smazal Aleš Miklík, důvod: SPam
Jaja
Jaja (neregistrovaný)
18. 3. 2008 3:34 Nový

Re: Tohle nechápu?

celé vlákno
Ty jsi fakt kokot, kvůli tobě asi přestanu sledovat Lupu.cz
RadovanKaluza.cz
RadovanKaluza.cz (neregistrovaný)
18. 3. 2008 11:20 Nový

Redakčně smazáno

celé vlákno
18. 3. 2008 13:14 smazal Aleš Miklík, důvod: SPam
vice
vice (neregistrovaný)
18. 3. 2008 12:23 Nový

Re: Tohle nechápu?

celé vlákno
Co na tom nechapes ? Urazky asi nejvice siri samotni spekulanti, aby snizovali svoji konkurenci :) Spekulovat s domenami, stejne jako s cymkoliv jinym, je samozrejme v danem ekonomickem systemu, zcela normalni a s etikou to nema co delat.
Tom
Tom (neregistrovaný)
18. 3. 2008 12:39 Nový

Re: Tohle nechápu?

celé vlákno
Ano, s tím právě souhlasím. Ta etika by tam měla být a myslím, že je trochu ve všem. Třeba nedávný případ domény www.google.cz beru jako neetický. Ale něco jako například www.seznam.cz a třeba www.pcseznam.cz beru jako normální věc a nic spekulativního prostě obchod nic víc. To co jsem chtěl říct je, že mi prostě přídomek "spekulat a spekulace" k obchodu s doménami nesedí a myslím, že tam ani nepatří.
melkor
melkor (neregistrovaný)
19. 3. 2008 9:56 Nový

Re: Tohle nechápu?

celé vlákno
A co pripady, kdy spekulant zaregistruje nejakou domenu s nazvem shodnym s nejakou firmou ci instituci a pak tam zacne provozovat (nejlepe) porno a upozorni na to mamlasy novinarske z Novy? Priklady z posledni doby: ministerstvo*.cz (nepamatuji se, ktere to vlastne bylo, mozna to dokonce byla domena .eu ...), o2.cz, ...
IMHO normalni/sproste vydirani.
Tom
Tom (neregistrovaný)
19. 3. 2008 22:30 Nový

Re: Tohle nechápu?

celé vlákno
V první řadě, měla daná společnost popřípadě ministerstvo neprodleně registrovat domény, oni sami nejlépe a nejdříve vědí jaké domény budou potřebovat. Těch pár domén určitě finančně utáhnou. Jaký je rozdíl, že si někdo naproti ministerstva přes cestu otevře sexshop, kdo chce tak tam půjde ..... a Nova to je případ sám o sobě .... reportáže typu drátek v knedlíku či domena www.ministerstvavcr.cz ( příklad) a na ní porno .
ej
ej (neregistrovaný)
24. 3. 2008 23:28 Nový

Re: Tohle nechápu?

celé vlákno
v prvni rade, to ministerstvo tu domenu vubec nepotrebovalo a uz vubec ne pod .eu, jedine co by slo a melo se udelat je soudit se o mateni navstevnika...
Cayman
Cayman (neregistrovaný)
25. 3. 2008 9:41 Nový

Re: Tohle nechápu?

celé vlákno
NEJDE přece o to, že všechna ministerstva si mají registrovat všechny možné varianty svého názvu a domény mít ve všech TLD a ve všech podobách. JDE o to, že spekulant s doménami si nějakou doménu zaregistruje a vydává ji za ministerstvovnitra.cz, kultury,...

Tsdy nejde o to, že by ten šmejd spekulant byl rychlejší, ale že něco vydává za úplně něco jiného. Když spekulant s nemovitostmi koupí dům, že ho jako za pár let prodá, tak stále prodává dům a nevydává ho za ministerstvo vnitra ani ho celý nepolepí reklamou.

Kdo ale takto spekuluje s obecnými názvy nebo s názvy institucí, či osob, tak to nikdy nepochopí, neboť ani netuší, co je to etika v podnikání.
orascom
orascom (neregistrovaný)
19. 3. 2008 16:04 Nový

RE: Jak se obchoduje s doménami

celé vlákno
Prodám doménu carnitin.cz
Cayman
Cayman (neregistrovaný)
22. 3. 2008 17:21 Nový

Spekulanti s doménami se na nic jiného nezmůžou!

celé vlákno
Myslím, že jsem to už mnohokrát popsal a že doménový spekulant je opravdu něco jiného jak spekulant třeba s akciemi - viz Spekulace s doménami skončí, když...
http://caymanislander.blogspot.com/2008/03/prodam-domeny-domenovym-spekulantum.html
Jára
Jára (neregistrovaný)
27. 9. 2008 14:20 Nový

Nejlepší webhosting flyer.cz

celé vlákno
Na http://flyer.cz mám několik domén a jsem spokojen, protože za tři stovky ročně jsem dostal služby o kterých se mi na pipni.cz ani nesnilo. Byl jsem z pipni zvyklý na stálé výpadky, nesmírnou pomalost ftp, webu i databází. Když jsem ale svoje stránky nakopíroval na flyer tak to jelo neskutečně rychleji a za poslední 3 měsíce jsem si nevšimnul žádného výpadku. Za 349 korun na rok to beru jako dobrej kup, ono není nad to si něco vyzkoušet a až pak hodnotit. Já jsem si bohužel osobně prošel špatnou zkušeností na pipni a až pak jsem šel na slušnej hosting, kdyby to bylo naopak tak bych Šimonky z pipni nakopal do zadku hned po prvním protrápeným dnu.
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem