Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Jak se stát jedničkou v digitálním prodeji? Reflex a Blesk vydělaly na metodice ABC od exReflex - V první řadě díky panu Dočekalovi za tento...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 19. 12. 2013 1:25

    exReflex (neregistrovaný)

    V první řadě díky panu Dočekalovi za tento článek. A teď pár vět k tomu, jak to je, respektive, jak to bylo redakci Reflexu prezentováno.
    1) Ano, skutečně stačí, aby si zákazník koupil přístroj... I mě to přijde "podivné", ale jak jsem "nakoupil" (v tomto případě ne Samsung, ani aplikaci), tak prodávám (předávám dál).
    2) Ano, i já bych hádal - odpověď jsem na to od vedení redakce (tehdejšího šéfredaktora Hamšíka, ani současného šéfredaktora Šafra) nedostal - že Ringier v tomto "skvělém" obchodním modelu platí zmiňovanými 51 procenty za kus. Co přesně za to Samsung získává, nevím... O tom jsem nebyl jako člen redakce informován a nikdo z přímých nadřízeným mi na to nedokázal fundovaně odpovědět. Možná peníze, možná čerpání inzerce v dané hodnotě...
    3) Za smutné považuji to, že díky tomuto obchodu byl zastaven (nebo zakázán?) vývoj aplikace pro platformu iOS, která je dostupná pouze a jen v naprosto směšné podobě - stažení pdf přes iKiosk app, kde jsou ukryty (doslova) všechny tituly české pobočky Ringier Axel Springer... což je u časopisu Reflex, který se často chlubí, že je "jednička na trhu" v segmentu společenských týdeníků, fakt trapné...
    4) Za nestoudné pak považuji to, že zmiňovaný "digitální prodej" je zcela nepochybně vykazován v celkových číslech a prodeji a čtenosti týdeníku Reflex jako takového, což by bylo asi v pořádku a podle pravidel, pokud by se nejednalo o lež. Nejen, že si tímhle komplotem Reflex uměle navyšuje čísla, která pak prezentuje reklamkám a obchodním partnerům, ale zároveň tato čísla v reálu prostě neexistují. Přes 13 tisíc lidí si prostě a jednoduše Reflex v el. podobě přes app od Samsungu nestáhlo a nečte. Projeví se to postupným poklesem prodeje i čtenosti (jak to někdo už zmínil), který nastane od příštího roku v okamžiku, kdy Samsung smlouvu neprodlouží a majitelé dotykových zařízení Samsung prostě další předplatné ZDARMA nezískají. Respektive, koupí si ho tak pět procent z nich-můj neodborný odhad.

    P.S. Zatímco stávající šéfredaktor Šafr (jeho osobu nebudu hodnotit, to bych byl vulgární) z toho má "osypky" a na poradách automaticky odečítá ona pověstná čísla z "digitálního prodeje", aby redakci deklaroval skutečný (reálný a prokazatelný) prodej...nebo spíš počet a zájem čtenářů, jeho předchůdce Hamšík dlouhodobě tyhle věci tajil (nebo spíš ignoroval) a redakce se o téhle podivné hře s čísly dozvěděla asi až po půl roce a trochu náhodou.
    Fuj, to jsem se rozkecal. Lupě.cz zdar !

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).