Můj pocit je spíš takový, že strach dnešních mainstreamových médií pramení z obavy, že tento podstatný rozdíl v kvalitě čtenář nerozpozná a stejně jako v obchodě se zbožím se bude rozhodovat podle ceny, nikoliv podle domnělé kvality.
A nebo je to tím, že spousta médií pomalu ale jistě rezignuje na kvalitu a snaží se být spíš první, než nejlepší.
V povrchních bleskovkách a v bulváru je to fajn... ale v kvalitnějších kometářích a analýzách lepší o den dva později a kvalitně, než hned a nekvalitně... na to fakt stačí číst jen ten bulvár...
Milý Karle, děkuji ti sice za zpětný odkaz, nicméně bez tohoto bych se raději obešel.
Samozřejmě nehlásám nic z toho, co tvrdíš. Říkám pouze to, že za situace, kdy miliony lidí denně aktualizují své statusy na Twitteru a Facebooku, je pravděpodobné, že u některých typů událostí (zemětřesení a jiné katastrofy) budou nevyhnutelně "amatéři" dřív než novináři a že v tomto média ztratí svou exkluzivitu a už nebudou první.