Hlavní navigace

Jak telekomunikační společnosti komunikují s klienty

Jiří Macich ml.

V závěru roku 2006 uskutečnila společnost United Interactive průzkum věnující se úrovni a kvalitě elektronické komunikace patnácti telekomunikačních společností s jejich zákazníky. Průzkum ukázal, že je stále co zlepšovat. Kritizováno je časté uvádění odkazů na webové stránky místo snahy o zohlednění individuálního požadavku či potřeb konkrétního zákazníka a nedostatečné znalosti angličtiny pro komunikaci s cizinci.

V závěru roku 2006 uskutečnila společnost United Interactive průzkum věnující se úrovni a kvalitě elektronické komunikace patnácti telekomunikačních společností s jejich zákazníky. Průzkum ukázal, že je stále co zlepšovat. Kritizováno je časté uvádění odkazů na webové stránky místo snahy o zohlednění individuálního požadavku či potřeb konkrétního zákazníka a nedostatečné znalosti angličtiny pro komunikaci s cizinci.

Průzkum se zaměřuje na uživatelské hledisko, rychlost odpovědi na dotaz adresovaný e-mailem nebo elektronickým formulářem. formální stránku odpovědi (členění, srozumitelnost a přístup k zákazníkovi), obsahovou stránku odpovědi (informační hodnota a nadhodnota odpovědi a kompetentnost odpovídajícího subjektu.

Nejlépe dopadl T-Mobile následovaný Vodafonem. Kompletní žebříček a detailnější popis metodiky naleznete v tiskové zprávě.

Našli jste v článku chybu?