"Do hodnoty, která určuje pořadí firemních zápisů, se kromě nich započítává i hodnota zaplacených přednostních zápisů v sekcích a na klíčová slova a další reklamní produkty katalogu."
Zapocitava se do teto hodnoty i zaplacena reklama pres Sklik.cz pokud se to neudela primo, ale pres jejich obchodnika? Jeden teto obchodnik mne to tvrdil, ale dost se mi to nezda. Mate nekdo podobnou zkusenost?
Jen bych se zmínil o svých zkušenostech s placeným uvedením v Seznamu. Před pár lety jsem si tam zaplatil zobrazování v dané kategorii na 1 stránce, což po zaplacení opravdu fungovalo. Bohužel zakrátko seznam zavedl nějakou novou super kategorii přednostního zobrazování, tu nacpal nad už zaplacená místa a návštěvnost šla do kytek.
Ve výsledku jsem to všechno zrušil. Férové jednání si opravdu představuji jinak.
Pozor! Zde jsem zjistil jednu nemilou skutečnost ... pokud si pošlete peníze na Sklik přes obchodníka seznamu tak se tyto peníze započtou do vaší bonity. Pokud to, tak jako já, uděláte bez pomoci obchodníka, prostě zaslání peněz do Speněženky, tak máte smůlu - prý používají dva rozdílné účty nebo co ...:(
Nevím zda to již neupravili, peníze jsem tam posílal v prosinci ...
Ano, reklama Sklik se do výsledné hodnoty také započítává, ovšem na objednávce kreditu do seznamácké "Peněženky" musí být identifikační údaj o obchodním zástupci.
"A jedna rada na závěr: pokud si zaplatíte firemní zápis tak, abyste se zobrazovali až na druhé nebo další stránce, zamyslete se nad tím, jestli neinvestovat do jiného způsobu propagace. Málokterý uživatel se prokouše až k vašemu odkazu a zde utracené peníze je možno využít vhodnějším způsobem, např. investicí do kontextové reklamy."
Procházení katalogu není jediný způsob nalezení firmy v katalogu. Na Firmy.cz bylo nedávno realizováno zcela nové hledání ve kterém se výsledky řadí pouze podle relevance, nikoliv podle bonity. Proto se také v tomto případě vyplatí investovat do zápisu, protože se firma lépe prezentuje i v hledání Firem.
--"Nyní však funguje pravidlo „kdo víc zaplatí, ten se bude zobrazovat výše“, což je průkaznější a už se alespoň „nerojí“ firmy se zápisem Exklusive, jejichž název „náhodou“ začínal na cifru nebo dokonce na tečku, aby se zobrazovaly výše než ostatní (k řazení docházelo podle pořadí prvního znaku názvu firmy v ASCII tabulce)."
Pane Ševčíku, tento způsob řazení zápisů neplatí při hledání pomocí klíčových slov v katalogu firem (Firmy.cz). Zde se opět uplatňuje fulltextové hledání tzv. relevantní vyhledávání pomocí nejvyšší shody hledaného výrazu a firemního zápisu. To, kolik klient zaplatil za zápisy a reklamy již nemá při hledání pomocí kw tak velkou váhu jako dříve. Zde se spíše vyplatí investovat do sponzorovaných odkazu na důležitá slova.
Já mám také se Seznamem špatné zkušenosti. Měli jsme před pár lety zaplacenou službu sclick... platilo se za každé prokliknutí zadané kategorie. Pracuji v menší jazykové škole a od té doby, co nám po vánocích "na proklicích" zmizela tisícovka za necelé dva dny (takový efekt nebyl ani v září, kdy lidé nejvíce hledají jazykové kurzy) a bez efektu... si myslím, že tam snad sedí tým lidí, který to záměrně proklikává...
Co je to ta bonita klienta na seznamu? Myslel jsem, ze kdo zaplati vic, ten je vys ve vypisu kategorii. Ale dnes mi jeden seznamacky obchodnik sdelil, ze ne vsechny penize jsou stejne dobre. Pry pokud mam zapis Exclusive, tak me nemuze predbehnout nikdo se zapisem Standart ani kdyby do Skliku nalil 20000. Tim se pry jen posune pred jine zapisy Standart. Je to skutecne tak?