Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
Jak zrušit pevnou linku od Českého Telecomu

Ladislav N.
Ladislav N. (neregistrovaný)
18. 5. 2005 7:50 Nový

Jak snadno a rychle vypovědět ČTc smlouvu

celé vlákno
Autor si zřejmě nepřečetl články a diskuse z historie Lupy, psalo se o tom už víckrát opakovaně pozpátku i v dalších médiích.

Podmínky výpovědi Českému telecomu jsou šikovně ukryty (nebo alespoň byly) ve všeobecných podmínkách pro užívání linky ČTc domácnostmi (někde hluboko na webu ČTc nejspíš v .doc nebo .pdf). Měl jsem tyhle údaje kdesi v archivu, ale po zrušení linky před rokem a půl jsem to asi "spláchnul"...

Výpovědní lhůta je měsíční a začíná se odpočítávat od prvního dne zúčtovacího období následujícího po podání výpovědi. Podáváte-li výpověď poštou, pak platí datum podání na poště. Stačí poslední den předchozího měsíce/zúčtovacího období

Co je nutno do výpovědi uvést:
Podrobné identifikační údaje (+ nejlépe opsat číslo smlouvy nebo alespoň identifikační kód z vyúčtování ČTc, aby bylo zcela jednoznačné, kdo výpověď podává a že výpověď skutečně pochází od smluvního partnera - konkrétního občana).
Datum, kdy a kde byl (nebo bude) odevzdán telefonní přístroj (nebo jiný majetek zapůjčený ČTc).
Výpověď adresovat na administrativní centrálu ČTc (Praha, Brno atd.), možná by stačilo ji podat a nechat si potvrdit převzetí na nejbližší tel. ústředně ČTc, prodejně Telepointu apod.

Doporučuje se do výpovědi uvést, že si přejete linku odpojit/zrušit/ukončit provoz přesně k termínu ukončení smlouvy (třeba i ve 24:00 hod), abyste za zaplacený paušál mohli linku využívat (třeba jen pasivně) až do konce (Telecom by ji mohl odpojit dříve). Sám jsem ještě připsal, že nebudu platit žádné služby vyúčtované po tomto termínu.

Toto je univerzální postup, použitelný i v té nejzapadlejší vísce v ČR.
Zřejmě však není jediný možný, snad lze vše vyřídit i na infolince apod., ale je ověřeno praxí, že (zvláště u ČTc) je dobré mít v ruce papír a na něm všechno potvrzeno "černé na bílém"... Kdo má blízko k provozovně ČTc, může ušetřit i na poštovném :))

Psát do předtištěného formuláře je zbytečné, stačí jasně napsaný text podepsaný oprávněnou osobou.
Ideální by bylo, kdyby Český telecom umístil na svém webu jasné výpovědní podmínky na běžné html stránce nebo někam k formuláři na webu sloužícímu ke změnám tarifu apod. Vzhledem k jeho nefér reklamním a marketingovým praktikám je tato možnost zřejmě i do budoucna málo pravděpodobná.

Mady
Mady (neregistrovaný)
18. 5. 2005 9:20 Nový

Re: Jak snadno a rychle vypovědět ČTc smlouvu

celé vlákno
Rušil jsem pevnou před třemi měsíci, ale v textu výpovědi jsem nic o vracení přístroje neuvedl a taky jsem ho nevrátil. Stejně to byl hnusnej šrot a taky skončil v popelnici. Nikdo ho po mě zatím nechtěl...
Arccos
Arccos (neregistrovaný)
18. 5. 2005 9:25 Nový

Re: Jak snadno a rychle vypovědět ČTc smlouvu

celé vlákno
Ja jsem rusil jsem v lednu, pricemz mi pani za pultem rekla: 'ten pristroj proste nekdy prineste'. Od te doby mi 'ten pristroj' lezi v supliku a zatim se mi nechtelo ho nekam nosit. A taky se po nem nikdo nepta.
*** Top Secret ***
*** Top Secret *** (neregistrovaný)
18. 5. 2005 15:54 Nový

Re: Jak snadno a rychle vypovědět ČTc smlouvu

celé vlákno
Mno kdyz jsem byl nekdy pred sedmi lety u telecomu na praxi, tak jsem videl jak konci vracene telefonni pristroje tehdy se jeste vracelo dost AS, BS a podobnejch muzeualnich zalezitosti (pro ty co neznaj - to jsou ty telefony s rotacni ciselnici ;) no a vsechno se to hodilo nekam do skladu na hromadu a od ty doby po tom nikdo ani nevzdech ;)
Nevim jak je to ted, ty dnesni pristroje maj prece jenom vetsi cenu, nicmene si myslim, ze pokud telecom ten telefon nebude chtit hned, tak uz nikdy ;)
cc
cc (neregistrovaný)
18. 5. 2005 10:37 Nový

Re: Jak snadno a rychle vypovědět ČTc smlouvu

celé vlákno
No, až si za padesát let vzpomenou, tak jako ČT na poplatky, tak to bude i s úrokama na exekuci :-).
ross
ross (neregistrovaný)
18. 5. 2005 14:23 Nový

Re: Jak snadno a rychle vypovědět ČTc smlouvu

celé vlákno
promlčecí lhůta je 3 roky
prolistujte si občanský zákon
Petr
Petr (neregistrovaný)
16. 6. 2005 12:54 Nový

Re: Jak snadno a rychle vypovědět ČTc smlouvu

celé vlákno
To ovšem neznamá, že nemůžou chtít poplatky ;) viz. dnešní aféra kolem ČT ;)
dgfhdggf452
dgfhdggf452 (neregistrovaný) ---.karneval.cz
4. 10. 2009 17:47 Nový

Re: Jak snadno a rychle vypovědět ČTc smlouvu

celé vlákno
dfsdertfg fgfudtzfgh452
dejvidek
dejvidek (neregistrovaný)
19. 5. 2005 10:53 Nový

Re: Jak snadno a rychle vypovědět ČTc smlouvu

celé vlákno
Rušil sem pevnou někdy na přelomu února a března a přístroj mi pořád leží doma na stole a nikdo z Telecomu ho nepostrádá, tak nevim jestli ho vyhodit, nebo ho někomu škodolibě darovat. Už má teda tlačítkovou klávesnici a né ten otáčecí ciferník, tak třeba to je už vyšší třída :-).
dejv
milan
milan (neregistrovaný)
19. 5. 2005 15:31 Nový

Re: Jak snadno a rychle vypovědět ČTc smlouvu

celé vlákno
Já jsem rušil linku cca před dvěma měsíci a když jsem se jim ten přístroj snažil vrátit, tak mi řekli "dejte to dětem na hraní"
krakonoš
krakonoš (neregistrovaný)
21. 5. 2005 16:09 Nový

Re: Jak snadno a rychle vypovědět ČTc smlouvu

celé vlákno
Znám jednu chatovou osadu, kde si udělali z pár starých relátek a voličů jednoduchou ústřednu a tyhle nevrácené aparátky si dali do chat, takže mají vlastní telefonní síť. Na okolní svět napojena není (i když by nebyl problém připojit GSM bránu) a provoz je tím pádem zdarma. Napájení řeší baterie 24 V, dobíjená síťovým adaptérem.
Karl
Karl (neregistrovaný)
21. 5. 2005 17:36 Nový

Re: Jak snadno a rychle vypovědět ČTc smlouvu

celé vlákno
Ta baterie je koupena, ukradena nebo ji nasli?
Kamarad prestal honit holky a uz jenom onanuje a ma to taky zdarma. Napajeni neresi. Kazdy mame nejaky pribeh.
novak
novak (neregistrovaný)
22. 5. 2005 1:12 Nový

Re: Jak snadno a rychle vypovědět ČTc smlouvu

celé vlákno
Tak se přidej ke kamarádovi a neotravuj tady.
Karl
Karl (neregistrovaný)
22. 5. 2005 21:29 Nový

Re: Jak snadno a rychle vypovědět ČTc smlouvu

celé vlákno
Chtel jsem napsal nejaky pribeh, abych doplnil informace o chatove osade. Omlouvam se.
krakonoš
krakonoš (neregistrovaný)
23. 5. 2005 11:01 Nový

Re: Jak snadno a rychle vypovědět ČTc smlouvu

celé vlákno
Jako hračka pro děti je takový telefon určitě lepší než nějaká slabomyslná počítačová střílečka. A v té osadě jsou ty telefony občas velmi užitečné. Už jste někdy zkoušeli shánět zatoulaného potomka po svých? Ono je rozdíl obtelefonovat deset čísel, nebo oběhnout deset chat (v daném případě by to celkem vyšlo na několik km).
Dusan
Dusan (neregistrovaný)
23. 5. 2005 12:19 Nový

Re: Jak snadno a rychle vypovědět ČTc smlouvu

celé vlákno
Myslim, ze lepsi reseni je pridelat diteti takovy ten batuzek co privazuji k capum predtim nez tito odletaji do teplych krajin. :-)
krakonoš
krakonoš (neregistrovaný)
25. 5. 2005 14:58 Nový

Re: Jak snadno a rychle vypovědět ČTc smlouvu

celé vlákno
Dobrý nápad. Už zbývá jen přišít dítku na záda křídla a naučit ho létat.
morgan
morgan (neregistrovaný)
18. 5. 2005 8:28 Nový

smysl článku?

celé vlákno
Přiznám se, že jsem nepochopil smysl článku. To se na Lupě bude brzy psát o tom, jak zrušit mobil, wifi připojení, odhlásit povinné ručení, zrušit kabelovku atd?
all
all (neregistrovaný)
18. 5. 2005 10:18 Nový

Re: smysl článku?

celé vlákno
Přiznám se, že já taky ne. Ale asi se na Lupě dokčáme dalších podobných rad. Neznám totiž asi nikoho, kdo by aktivně nabízel zrušení svých služeb...
Puk
Puk (neregistrovaný)
18. 5. 2005 11:24 Nový

Re: smysl článku?

celé vlákno
Mne to naopak prislo hodne zajimavy. Zrovna v soucasnosti se s podobnym problemem potykam a pokud vam 3 ruzni operatori na infolince ct podaji 3 ruzny informace, tak je asi neco spatne.
_xdrm_
_xdrm_ (neregistrovaný)
18. 5. 2005 12:49 Nový

Re: smysl článku?

celé vlákno
tento clanek je dobry a na lupu se hodi. Akorat ten zacatek mne trochu zmatl.
Ivo
Ivo (neregistrovaný)
22. 5. 2005 13:48 Nový

Re: smysl článku?

celé vlákno
Smysl článku vidím pro čtenáře, které nemají kvalitní právní vědomí a těch je jistě stále dost. Já jsme například osobně podal Telcomu oznámení o úmrtí (mé matky) a jejich klienta a přinesl jsem telefon. Zaměstnankyně mě tvrdila, že musím dát výpověď a po dobu výpovědní lhůty platit. Marně jsem ji vysvětloval, že s nimi žádný smluvní vztah nemám. Peníze si vzali z účtu přes SIPO, protože Česká pošta jej zablokovala vůči mě (osobě s podpisovým právem a dědicem) nikoliv vůči platbám ze SIPA. Pracovníci pošty mě vysvětlili, že SIPO jako posvátný nástroj nelze neuhradit a tak jsem pochopil, že další diskuze je zbytečná. Příběh je z Brna, pošta v Vlkova v Líšni a Telecom na ul Babákové.
Wamp
Wamp (neregistrovaný)
23. 5. 2005 13:40 Nový

Re: smysl článku?

celé vlákno
Pokud byste výpověď nedal a za službu nezaplatil, tak by vaší matce naběhl dluh, který by pak po vás vymáhali v dědickém řízení.
Ivo
Ivo (neregistrovaný)
24. 5. 2005 23:37 Nový

Re: smysl článku?

celé vlákno
Vtip je v tom, že smlouva se nedědí.
Wamp
Wamp (neregistrovaný)
25. 5. 2005 7:05 Nový

Re: smysl článku?

celé vlákno
Smlouva se samozřejmě nedědí, dědí se ale dluhy. Proto taky píšu, že dluhy naběhnou vaší matce a ne vám.
wouk
wouk (neregistrovaný)
10. 6. 2005 2:34 Nový

Re: smysl článku?

celé vlákno
přesně tak. a potom má jen dvě možnosti - převzít dědictví komplet včetně dluhů (ale hradí je jen do výše dědictví) a nebo ho úplně odmítnout.
agáta
agáta (neregistrovaný)
14. 4. 2006 10:03 Nový

Re: smysl článku?

celé vlákno
Myslím si, že když přistupujete na nějakou smlouvu, tak je potřeba rovněž vědět, jak tu smlouvu ukončit. Od Telecomu mi připadá dost nefér, když na svých stránkách neuvádí i to, jak se s jejich službami provždy rozloučit.
Myslím si, že mám dost dobré právní povědomí, ale vždy je dobré zjistit si o věci, kterou chcete podniknout, další informace. Net je jedna z možností, jak tyto informace získat snadněji a nebo mít alespoň přehled. Takže...za článek díky.
Tuby
Tuby (neregistrovaný)
21. 12. 2006 16:35 Nový

Re: smysl článku?

celé vlákno
Ja v tom smysl vidim, protoze az tady jsem se solidne dovedel, jak na to.
Richi
Richi (neregistrovaný)
18. 5. 2005 8:36 Nový

Jednoduché jako facka

celé vlákno
Prostě ji neplatte a oni Vám ji zruší sami ne? :-)
Dave
Dave (neregistrovaný)
18. 5. 2005 8:57 Nový

Re: Jednoduché jako facka

celé vlákno
A pak přijde penále jako kráva....
Richi
Richi (neregistrovaný)
18. 5. 2005 9:20 Nový

Re: Jednoduché jako facka

celé vlákno
Nepřijde, telecom není čt :-)
Stačí přestat platit a po 3 měsících Vás odpojí sami a vy zaplatíte jenom ty 3 měsíce ... pohodička ne? a nemusíte nikam lítat a vybavovat a podepisovat ...
Arccos
Arccos (neregistrovaný)
18. 5. 2005 9:27 Nový

Re: Jednoduché jako facka

celé vlákno
Aby ses za par mesicu ci let nedivil, proc ti exekutor bere televizi...
PiNa
PiNa (neregistrovaný)
18. 5. 2005 10:05 Nový

Re: Jednoduché jako facka

celé vlákno
No já nevím. Přestal jsem platit, dostal jsem výpověď od Telecomu k přesnému datu. Tesně před vypršením té výpovědní lhůty mi napsala firma CreditReform, že jí Telecom postoupil můj dluh a ať zaplatím obratem. Počkal jsem, až uplyne doba pro výpověď, zaplatil asi s týdenním zpožděním, očekávaje, že linka je již zrušená.

Nebyla, musel jsem napsat písemnou výpověď a tu mi teprve Telecom potvrdil, takže to není tak jednoznačné.

Hlavně už mám klid :)
fikus
fikus (neregistrovaný)
18. 5. 2005 9:43 Nový

nečekané vypojení

celé vlákno
Někdy je to zase až příliš snadné. Před časem jsem kvůli zrychlení dial-upu požádal písemně o vypojení linky z PCM sdružovače (tak mi to na ČTc poradili). Po několika dnech sluchátko ohluchlo - linku vypojili komplet. Trvalo několik měsíců, než se mi podařilo jim vysvětlil, že takhle jsem to nemyslel.
cc
cc (neregistrovaný)
18. 5. 2005 10:39 Nový

Re: nečekané vypojení

celé vlákno
No asi se urazili. :-)
_xdrm_
_xdrm_ (neregistrovaný)
18. 5. 2005 12:51 Nový

Re: nečekané vypojení

celé vlákno
:-)
Mican
Mican (neregistrovaný)
18. 5. 2005 10:17 Nový

Odpojení na zkoušku

celé vlákno
To "odpojení na zkoušku" by měli zavést jako regulerní tarif. Příchozí hovory + možnost volání na emergency čísla za 1Kč na měsíc, to je přesně co potřebuju.
iNDYCZ
iNDYCZ (neregistrovaný)
18. 5. 2005 16:08 Nový

Re: Odpojení na zkoušku

celé vlákno
Lol, tak takovej tarif bych bral taky :P
Jirka
Jirka (neregistrovaný)
18. 5. 2005 17:26 Nový

Re: Odpojení na zkoušku

celé vlákno
Jen taková perlička. Na každou měsíční platbu á 1kč vám přijde složenka za kterou zaplatíte dalších 10 až 15 Kč. Zaplatit najednou za více měsíců pochopitelně nejde. Takže např. za 3 měsíce zaplatíte místo 3,-Kč asi 40,-.
Ještě nás napadlo zaplatit přímo v TelePointu kde jsme vše vyřizovali. Opět - nelze.
Ať žije byrokracie v ČTc!
JIBorg
JIBorg (neregistrovaný)
18. 5. 2005 17:35 Nový

Re: Odpojení na zkoušku

celé vlákno
Tak zaplatim prevodem(5kč) a nejakou castku navic s ktere se to potom bude brat. Jak jednoduche...
Radek
Radek (neregistrovaný)
26. 5. 2005 21:20 Nový

Re: Odpojení na zkoušku

celé vlákno
Čtu blbě, nebo to nabízaejí? Ale tuším za 104 Kč+DPH
To není koruna... :-(
Jirka
Jirka (neregistrovaný) 195.113.228.---
20. 4. 2009 16:09 Nový

Re: Odpojení na zkoušku

celé vlákno
Vy čtete dobře. Stojí to 104Kč měsíčně.
dizzzy
dizzzy (neregistrovaný)
18. 5. 2005 10:25 Nový

Zrušení bez potíží

celé vlákno
Osobní zkušenost mám jinou - nehledal jsem ani na internetu, rovnou zavolal na infolinku. ".. musím poslat písemnou žádost na adresu ...", ".. zrušení proběhne do měsíce od přijetí žádosti.." a skutečně to tak bylo. Pravda, operátorka se mne snažila rovnou lámat, ale po slušně řečené žádosti, aby mě s tím neotravovala, se už o tom znovu nezmínila..

Jó, kdyby tak Telecomu fungovalo všechno jako zrušení linky..
binarniladin
binarniladin (neregistrovaný)
19. 5. 2005 16:58 Nový

Re: Zrušení bez potíží

celé vlákno
"Jó, kdyby tak Telecomu fungovalo všechno jako zrušení linky.."

Myslíte třeba jako u mě?... Po zrušení linky a jejím totálním ohluchnutí mi ještě tři měsíce chodily od Telecomu účty.
ja
ja (neregistrovaný)
18. 5. 2005 10:40 Nový

Ekologicka likvidace starych tel. pristroju

celé vlákno
Tak oni ty stare telefony hazou do dolu Max na Kladne?
§ůlkj
§ůlkj (neregistrovaný)
20. 5. 2005 16:25 Nový

Re: Ekologicka likvidace starych tel. pristroju

celé vlákno
presne tak!
Josef Š.
Josef Š. (neregistrovaný)
18. 5. 2005 11:42 Nový

o Čem se tu vlastně píše ?

celé vlákno
Článek je kompletně napsán dost nesmyslným , způsobem a je v podstatě k ničemu . Pokud někdo podobný článek napíše může mít dva důvody , poškodit jmenovanou firmu nebo napsat informace. Pokud je to první důvod , pak autor zjevně nekalým způsobem pro někoho pracuje na objednávku nebo ten druhý důvod pak se dá pochopit - ale toto téma je tak veřejné že na všech webech od Lupy až po Technet se všechny informace stejně objevili . Přínos tohoto článku je absolutně nulový ...
frenzie
frenzie (neregistrovaný)
18. 5. 2005 12:12 Nový

Re: o Čem se tu vlastně píše ?

celé vlákno
Nevím, proč by měl být článek nesmyslný.Je třeba pomoct všemi způsoby "zlikvidovat"firmu, která si s přispěním zákonodárců dělá ze všech kašpary.Zrušení je v podstatě jednoduché-zavolat si na infolinku,poslat volnou žádost-já ji před dvěma roky posílal doporučeně-,odnést přístroj na Telepoint,-a zapomenout navždy..
Josef Š.
Josef Š. (neregistrovaný)
18. 5. 2005 12:26 Nový

Re: o Čem se tu vlastně píše ?

celé vlákno
Ano to je přístup ale logika je mrtvá . Jen se navážet do všeho co Telecom dělá. Co chcete likvidovat ? Telefonní faxové spojení a internet , máte možnost si přece vybrat . Za mobilní volání a internet lidé také platí nebo že by Mobiláři účtovali hovory a net zadarmo ? Já mobil používám a je to dobrá možnost komunikace ale veďte hovor půl hodiny přes mobil nebo pevnou je tam dost velkej finanční rozdíl.
A net - je možnost si vybrat - nejste vázán na drát ...
Článek je jenom pokračováním štvavé kampaně proti Telecomu a takových článků je na netu dost .
jannyk
jannyk (neregistrovaný)
18. 5. 2005 12:53 Nový

Re: o Čem se tu vlastně píše ?

celé vlákno
Taky se domnívám, že články tohoto typu jsou psány z čirého populismu. Takovýhle článek vždycky padne na úrodnou půdu věčných "štvanců žlutého smradu". Hlavně že se maj kde vykecat...
Hodnota článku = 0 ! Nebo máte pocit, že potřebujete mít návod na zrušení čehokoliv? Domnívám se, že v dnešní době je jakákoliv služba sjednávana na základě smluvního vztahu. A když to nechápu, tak to nepodepisuju. Tak nevím za jaký přínos tomuto článku děkujete.
_xdrm_
_xdrm_ (neregistrovaný)
18. 5. 2005 12:59 Nový

Re: o Čem se tu vlastně píše ?

celé vlákno
nejak zapominate, ze lidi co maj linku dlouho k ni zadnou smlouvu nemaji. A vseobecne podminky se obcas meni. Takze tento clanek usetri cas za hledani na internetu nebo cas za rozhovor s plechovou hubou na infolince.
frenzie
frenzie (neregistrovaný)
18. 5. 2005 13:59 Nový

Re: o Čem se tu vlastně píše ?

celé vlákno
Hm, je bezva, že Telekom má i své příznivce, moc jsem jich poslední dobou nepotkal.Já ale přesto TKOM považuji za prevíta prvního stupně. A asi i babky,co můžou za 200měsíčně obdivovat bakelitový přístroj,a asi i modemisté, co nemají jinou možnost,nebudou spokojení s cenou 22za hodinu.Od Telekomu co nejdál, ale vy si klidně, v rámci smluvního vztahu, připlaťte za balíček..
morgan
morgan (neregistrovaný)
19. 5. 2005 8:48 Nový

Re: o Čem se tu vlastně píše ?

celé vlákno
Pristroj si muzes preci koupit jaky chces. Ten bakelitovy jak pises je pouze pronajiman, abys sis nemusel zadny kupovat. Mas moznost volby preci.
frenzie
frenzie (neregistrovaný)
19. 5. 2005 17:52 Nový

Re: o Čem se tu vlastně píše ?

celé vlákno
Ehm..,tak o koupi telefonu můj příspěvek opravdu není..Spíš o tom, co Telekom nabízí za 200korun,co za 329korun, a co nenabízí vůbec..
morgan
morgan (neregistrovaný)
20. 5. 2005 8:27 Nový

Re: o Čem se tu vlastně píše ?

celé vlákno
Ja myslim, ze to neni tak zle. Ukaz mi jinou alternativu, kde si do 600 Kc zavolam 6 - 7 hodin mesicne (nemyslim nejaky Skype atd)? Co tarif Volno? Neomezeny volani mimo spicku. Ale kazdej at si rozmysli, co se mu vyplati, ale minuta za 5 Kc mi nepridada u mobilu nejak levna, kdyz to jde 10x levneji z pevny.
Ladislav N.
Ladislav N. (neregistrovaný)
20. 5. 2005 14:19 Nový

Re: o Čem se tu vlastně píše ?

celé vlákno
Cenová politika mobilních operátorů vede k zásadě "zbytečně nevykecávat". Na druhé straně jsem dostupný téměř kdekoli (mimo podzemí :).

Cenová politika Českého telecomu vede k zásadě "zrušit zbytečně drahou a nevyužitou linku", investovat do mobilu a pořídit si levný internet nezávislý na ČTc. Kdo má dnes čas na dlouhé vykecávání po večerech a po nocích?

Karel
Karel (neregistrovaný)
20. 5. 2005 14:45 Nový

Re: o Čem se tu vlastně píše ?

celé vlákno
Než abych někomu poslal 10 SMSek, zaději mu zavolám z pevné a pokecám půl hodiny zadarmo. Je to rychlejší a dovím se toho víc. Nejsem sice "in", ale mně to vyhovuje.
Ladislav N.
Ladislav N. (neregistrovaný)
20. 5. 2005 21:15 Nový

Re: o Čem se tu vlastně píše ?

celé vlákno
To ale u té pevné musíte sedět právě když potřebujete s někým mluvit. Jinak smůla. Já si radši zavolám z mobilu, než bych posílal SMS. Na druhé straně, Oskarovy SMS zdarma z Internetu zase nejsou tak špatná věc...
Helena
Helena (neregistrovaný)
10. 6. 2005 12:37 Nový

Re: o Čem se tu vlastně píše ?

celé vlákno
Mam dva mobily i s pausalem.Presto mam i pevnou linku a tarif volno+.O vikendu a mimo spicku volam zadarmo,pres den je tam hodina zadarmo.Stoji to asi 590,-.Zatim mi prijde,ze levnejsi volani nikde neexistuje.Telecom nemam rada jen proto,ze mi neumozni ADSL.Takze toto nemyslim jako jeho propagaci.Je to proste holy fakt a pro lidi co volaji casto,jedina levna moznost.
JIBorg
JIBorg (neregistrovaný)
10. 6. 2005 17:09 Nový

Re: o Čem se tu vlastně píše ?

celé vlákno
Za to ze nemate ADSL nemuze Telecom, ale to kde zijete. telecom neni povinen dotovat kde komu ztratove linky, aby pokryval vesnicky kde se pripoji dva lide, zarizenimi za desitky tisic....
zdenal
zdenal (neregistrovaný)
27. 7. 2006 21:42 Nový

Re: o Čem se tu vlastně píše ?

celé vlákno
To je sice částečně pradva, ale při pohledu na ....(nenašel jsem odpovídající slušné přídavné jméno) reklamu CTc o genialitě služby Internet Express se mi otevírá nůž v kapse. Vrchol tomu všemu ovšem dávají nabídky na zřízení ADSL linky adresované na mojí adresu od CTc, i když její zřízení dle sdělení CTc není "technicky možné". Asi se k odpovědným nedoneslo nic o "vzdálených DSLAMECH"....
_xdrm_
_xdrm_ (neregistrovaný)
18. 5. 2005 12:54 Nový

Re: o Čem se tu vlastně píše ?

celé vlákno
todle neni stvani, proste se v posledni dobe hodne lidem pevna linka nevyplati, tak ji odhlasuji. Jestlize hodne lidi uvazuje o zruseni, zrejmne bude mit clanek o teto problematice velkou ctenost. A o to jde.
krakonoš
krakonoš (neregistrovaný)
20. 5. 2005 9:25 Nový

Re: o Čem se tu vlastně píše ?

celé vlákno
Kdyby byl Telecom slušná firma a nepletl si služby zákazníkům s vyděračstvím, nikdo by na něj nenadával. Jenže to, co nám už dlouhá léta předvádí je prvotřídní humus. Požaduje nehorázné peníze za mizerné služby a místo aby pracoval na jejich zlepšování, hází klacky pod nohy všem, kteří se pokoušejí dělat to, co on, lépe. Takto nepracuje slušná firma, ale zločinecká organizace. Pokud chcete vidět, jak správně odhlásit pevnou linku, podívejte se na www. zlutysmrad.unas.cz.
Milan
Milan (neregistrovaný)
18. 5. 2005 20:54 Nový

Re: o Čem se tu vlastně píše ?

celé vlákno
Zapomínáte na to, že ČTc je 100% vlastníkem Eurotelu a poskytuje i jiné služby, než HTSky. Takže někdo, kdo platí 200 měsíčně za telefon, který neužívá a pak ho zruší je Telecomu naprosto ukradený a ani se nemusí bát, že tím bude zlikvidován.....
frenzie
frenzie (neregistrovaný)
18. 5. 2005 21:16 Nový

Re: o Čem se tu vlastně píše ?

celé vlákno
Ale jistě, vím,že babky a invalidi Tkom nezbankrotují.Tím spíš by měli od "žlutých" odejít,protože to už opravdu není pro ně..
Dusan
Dusan (neregistrovaný)
19. 5. 2005 8:27 Nový

Re: o Čem se tu vlastně píše ?

celé vlákno
No jestli a jak dlouho bude CT vlastnikem Eurotelu je otazka. Nyni spadaji obe firmy pod Telefonicu a ta uz moc kdo pod koho patri resit nebude. Myslim, ze v dohledne dobe bude naopak Eurotel povazovan za hlavni aktivum v CR a z Telecomu se v nejake velmi orezane podobe stane datovy operator a poskytovatel pevnych linek pro par zbyvajicich zoufalcu co se nedoplati.
highway
highway (neregistrovaný)
18. 5. 2005 13:41 Nový

Re: o Čem se tu vlastně píše ?

celé vlákno
Jsem rad, ze ten clanek vysel. Bohuzel musim vyuzivat sluzeb te firmy, protoze uspesne brani konkurenci. Ted uz mam internet po drate, vyzkousim odpojeni na zkousku a pak uz se mohu zbavit pausalni platby 328Kc mesicne.
Petr
Petr (neregistrovaný)
19. 5. 2005 9:12 Nový

Re: o Čem se tu vlastně píše ?

celé vlákno
Tak tak, mate uplnou pravdu. Ono se to v novinach nenapise, je to vsechno ta sama verbez, ale ti dva, co po nich Berdar strilel, byli zamestnanci alternativniho operatora a pokouseli se tam polozit drat.

Az tak dokaze "ta firma" zajit, aby uspesne branila konkurenci vam poskytnout lacine telefonovani...
Melkor
Melkor (neregistrovaný)
19. 5. 2005 10:22 Nový

Re: o Čem se tu vlastně píše ?

celé vlákno
Mohu se zeptat, jak konkretne brani konkurencnim firmam v natazeni ucastnicke pripojky do Vaseho bydliste?
krakonoš
krakonoš (neregistrovaný)
20. 5. 2005 9:35 Nový

Re: o Čem se tu vlastně píše ?

celé vlákno
Kdybych o tom chtěl napsat, bylo by to na román. Nejlépe bude, když se pokusíte položit vlastní kabel třeba k příbuzným za rohem. Až zjistíte, co to obnáší, přestane vám chutnat. Např. v Praze nesmíte bez souhladu Telecomu natáhnou sdělovací kabel do kolektoru, přestože mechanicky to není problém; místa je tam dost. Jenže na toto má výhradní monopol právě Telecom a nikdo jiný (kolektory mu sice nepatří ale stejně máte smůlu.) Pokud budete v některých bankách (a je jich většina), žádat o úvěr, půjčku, hypotéku, narazíte v momentě, kdy banka zjistí, že ani vy, ani váš zaměstnavatel nemáte s Telecomem nic společného. Pokud budete jako podnikatel žádat o půjčku na jakkoukoliv činnost, kde byste mohli konkurovat Telecomu, máte, až na výjimky, rovněž smůlu. Nu, jak se vám to líbí? Ještě si myslíte, že Telecom je slušná firma?
Melkor
Melkor (neregistrovaný)
20. 5. 2005 11:53 Nový

Re: o Čem se tu vlastně píše ?

celé vlákno
Ne, ze bych nekdy delal natahoani siti, ale ...

Pokud mne skleroza nemyli, tak na natazeni dratu musi (?) byt provedeno stavebni rizeni (nebo jak se tomu ted rika). Mate nejakou podlozenou informaci o tom, ze by Telecom to byrokraticke kolecko nemusel absolvovat?

ad kolektory: Nevim o tom nic. Ale nekde jsem zahledl, ze rada firem ma natazene kabely v kolektorech. Tak nevim ...

ad banky: Ktera z tech bank patri Telecomu? Nebo aspon s nim ma smlouvu, ze nebude davat ... nikomu, kdo nema pevnou linku od Telecomu? Nebo ze nebude uverovat konkurenty Telecomu?
Mimochodem: Tomu poslednimu moc neverim, AO je jak na*no.
František Knížek
František Knížek (neregistrovaný)
20. 5. 2005 20:06 Nový

Re: o Čem se tu vlastně píše ?

celé vlákno
Na liniovou stavbu (kabelovou trasu), pokud se nejedná o přílož do stávající trasy, musí být územní rozhodnutí (rozhodnutí o umístění stavby), což vyžaduje m.j. projednání (souhlas) všech vlastníků dotčených pozemků a sítí (souběhy, křižování).
Vybavení kolektorů (kabelové a potrubní lávky včetně rezerv pro budoucí rozšíření) se většinou budovalo jako sdružená investice správců sítí. Lávky určené pro slaboproud většinou financoval nynější Telecom (kromě něj povoloval tehdejší telekomunikační zákon výstavbu celostátních telekomunikačních sítí armádě, bezpečnostním složkám, dráze a v omezeném územním rozsahu energetice, vodohospodářům a dolům, ostatní uživatelé si okruhy pronajímali, pokud přesahovaly jejich pozemek).
Před velkou privatizací byla Poštovní banka součástí Ústředního ředitelství spojů (pod ně spadaly telekomunikace - pozdější SPT Telecom, poštovní služby - Česká pošta, distribuce tisku - Poštovní novinová služba), ta se sloučila s Investiční bankou do IPB (jako její divize) a po jejím krachu jí převzala ČSOB. Český Telecom má účty u ČSOB, Citibank Praha (a možná i jinde), přes které jdou platby v řádu desítek miliard ročně, takže je pro ně (velmi) významným klientem.
krakonoš
krakonoš (neregistrovaný)
21. 5. 2005 9:23 Nový

Re: o Čem se tu vlastně píše ?

celé vlákno
Pro Telecom platí úplně jiné podmínky, než pro kohokoliv jiného! (myslím tím situace, kdy se zřizuje věcné břemeno). Telecom si prostě řekne, že tam chce zahrabat kabel a pokud to není soukromý pozemek, tak není obrany. Firmy se do kolektorů samozřejmě dostanou, ale musí jim to Telecom požehnat a v těch kabelech (aspoň pro Telecom) nesmí jít klasické linky. Výjimkou jsou pobočkové sítě (ČD, MV, energetika).
AD banky. Banky jsou akcionáři Telecomu, aspoň některé, a využívají jeho služeb (linky k bankomatům, datové služby), takže logicky jsou na podpoře Telecomu zainteresovány, protože zdražení jeho služeb by jim snížilo zisky. O tom, že většina bank u nás je propojena nepsanými (a tudíž nepostižitelnými) kartelovými dohodami je zbytečné se šířit. Jde o důmyslně vypracovaný systém, kdy každá banka má jiné spektrum poplatků, ale pokud její klient využívá větší část spektra služeb, zaplatí všude plusminus stejně.
To poslední se stalo známému v Č. Těšíně, který chtěl úvěr na rozvoj internetové sítě. (konektivitu berou od ČD a internet rozvádějí kombinací optiky a bezdrátu, Telecom se tam absolutně nechytá). Přesto, že se chtěl zaručit nemovitostí, byl odmítnut s tím, že na aktivity tohoto druhu dá banka půjčku pouze Telecomu. Naštěstí dostali grant od EU.
Ivo
Ivo (neregistrovaný)
24. 5. 2005 23:48 Nový

Re: o Čem se tu vlastně píše ?

celé vlákno
Ano mám. Ještě od dob komunistů měl Telecom (dodavatel spoje Praha-Moskva) možnost stavět jen na základě územního rozhodnutí. Druhý stupeň tj. stavební řízení nemusel absolvovat. Tato výsada nebyla ještě po 15 letech zrušena a myslím, že nikdy nebude, protože novela stavebního zákona (dosud neprošla parlamentem) počítá s rozšířením okruhu staveb, které budou povolovány jen v územním řízení.
Petr
Petr (neregistrovaný)
18. 5. 2005 15:10 Nový

Re: o Čem se tu vlastně píše ?

celé vlákno
Nevím, jestli autor pro někoho pracuje, ale kdyby se žlutý šmejdi chovali jako normální firma, tak tam člověk na webu bez problémů najde i formulář na zrušení linky, stejně jako ho najde i pro všechny ostatní úkoly. Ale to by zas nebyli žlutí šmejdi...
cybervlk
cybervlk (neregistrovaný)
18. 5. 2005 15:24 Nový

Re: o Čem se tu vlastně píše ?

celé vlákno
Pokud někde něco ruším , ruším smlouvu - písemnou , proto by ani nemělo logiku dávat na telekomácké stránky formulář , smlouva se vypovídá písemně a stačí volnou formou . Jinak nikdo Vás nenutí služby žlutých využívat - ale co řeknete všem těm kteří umí počítat a hledají jak nejdéle hovořit za co nejméně peněz ? Předchozí příspěvky vypovídají dost ...
Petr Baláš
Petr Baláš (neregistrovaný)
18. 5. 2005 19:05 Nový

Re: o Čem se tu vlastně píše ?

celé vlákno
Dlouhé hovory vedu s rodinou takže Skype je jasná volba :-) Telekom je v pozici, kde by mohl nabídnout zajímavé služby za konkurenceschopné ceny. Bohužel to ale nedělá. Na tom sice krátkodobě vydělá ale o dlouhodobé výhodnosti této strategie nejsem zcela přesvědčen.
krakonoš
krakonoš (neregistrovaný)
20. 5. 2005 9:39 Nový

Re: o Čem se tu vlastně píše ?

celé vlákno
To kouzelné slovíčko zní: Skype. vhodné zejména pro ty lokality, kde mají internet zdarma. Na příchozí volání mobil s předplacenou kartou. Náklady na telefonování klesnou oproti pevné lince na hodnoty, akceptovatelné i pro bezdomovce.
Ivo
Ivo (neregistrovaný)
24. 5. 2005 23:54 Nový

Re: o Čem se tu vlastně píše ?

celé vlákno
Podívejte se ne stránky elektráren a plynáren. Všude najdete formulář pro ukončení smlouvy. Je to určitá úroveň a slušnost firem nabídnout předtisk potřebných údajů. Banky a Telecom takový formulář nenabízí.
agáta
agáta (neregistrovaný)
14. 4. 2006 10:20 Nový

Re: o Čem se tu vlastně píše ?

celé vlákno
Nejde o formulář, jde o postup. Když něco uzavřu písemně, je logika, že to písemně zruším.
morgan
morgan (neregistrovaný)
19. 5. 2005 8:50 Nový

Re: o Čem se tu vlastně píše ?

celé vlákno
Ukaž mi na webu T-mobile nebo Oskara, Tele2 výpověď smlouvy. Díky.
dejvidek
dejvidek (neregistrovaný)
19. 5. 2005 11:00 Nový

Re: o Čem se tu vlastně píše ?

celé vlákno
Těžko najdeš u Oskara na webu výpověď smlouvy, když ta se podává telefonicky přes infolinku - s vyjímkou business zákazníků, kde je nutná písemná forma. :-)))
dejv
Eso
Eso (neregistrovaný)
19. 5. 2005 9:56 Nový

Re: o Čem se tu vlastně píše ?

celé vlákno
Ale no tak - poškodit ještě víc pověst Telecomu? Jak? :)
krakonoš
krakonoš (neregistrovaný)
20. 5. 2005 9:42 Nový

Re: o Čem se tu vlastně píše ?

celé vlákno
Správná otázka. Jak poškodit ještě víc pověst Telecomu...Taky by mne to zajímalo. Já si myslím, že víc už to nejde.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
9. 11. 2007 11:00 Nový

Re: o Čem se tu vlastně píše ?

celé vlákno
jSTE ZŘEJMĚ TISKOVÝ MLUVČÍ, NEBO JSTE PLACEN, ABY JSTE BRÁNÍL PRAVDĚ. JSEM PŘESVĚDČEN ŽE: Z DANÍ JSME VÁM ZAPLATILI SÍTĚ A POŘÁDNĚ, SE SLIBEM, ALE BYL TO PRO VÁŠ KŠEFT. POTOM JSTE MI ZŘÍDILI SCHRÁNKU, TAKŽE PLATÍ KAŽDÝ KDO SE NEDOVOLÁ. CHTĚL JSEM INTERNET, ALE VÁŠ PAUŠÁL JE LUMPÁRNA. NETELEFONUJI, ALE JIŽ ROK HLEDÁM JAK VÁS ODPOJIT. JE TO SLUŠNÁ ORGANIZACE? ZA KOMUNIZMU TAKOVÉ PODRAZY NA LIDI NEDĚLALI, NEMOHLI SI TO DOVOLIT, KDYŽ SE CHTĚLI UDRŽET U MOCI. VY MÁTE ZÁKONY UDĚLANÉ LÉPE, NEMÁM SE JAK VÁM UBRÁNÍT, VY MŮŽETE VŠE.
DOBŘE SLOUŽITE REŽIMU, ASI BY JSTE BYL PŘED ROKEM 1989 ÍM NEJLEPŠÍM KOMUNISTOU, MOŽNÁ ČLENEM SEKRETARIÁTU.
TO VÁM PÍŠI, ABY JSTE SE ZAMYSLEL NAD SEBOU SAMÝM A ČÍM ASI NAPLŇUJETE SVŮJ ŽIVOT. MYSLÍM TO S VÁMI DOBŘE.
PODEPISOVAT SE NEBUDU, V SOUČASNÉM MAFIÁNSKÉM USPOŘÁDÁNÍ SI SICE MOHU ŘÍCI CO CHCI, ALE VYHODÍ MĚ Z PRÁCE. NA GOLFU SE O TOM DOHODNOU, A TO NEVÍM ANI KDO S KÝM.
frenzie
frenzie (neregistrovaný)
18. 5. 2005 14:14 Nový

web

celé vlákno
..a jen tak na okraj, webové stránky tohoto "OPERÁTORA",to je ta největší hrůza, plně srovnatelná s jejich službami..už tady je vidět zájem o zákazníka..
Karel
Karel (neregistrovaný)
18. 5. 2005 14:25 Nový

Anketa: Vyjímečně?

celé vlákno
Nejsem hnidopich, který poukazuje na gramatické chyby druhých. Ale editorovi internetového magazínu je nechci prominout, zejména pokud patří mezi mé oblíbené, jimiž jsou např.:
  • vyjímka (správně výjimka)
  • vyjímečný (správně výjimečný)
  • obvzlášť (správně obzvlášť - do smrti nezapomenu, jak mě vysokoškolsky vzdělaný lektor angličtiny se zbytkem skupiny přesvědčovali, že to první je správně)
  • a evergreen "To nejlepší pro Vaší firmu"

Já chápu, že výjimka se zpravidla dobře vyjímá mezi ne-výjimkami, ale to neznamená, že se to tak má psát :-)

Ján Simkanič
Ján Simkanič (neregistrovaný)
18. 5. 2005 14:55 Nový

Re: Anketa: Vyjímečně?

celé vlákno
Díky za upozornění, překlep v anketě jsme opravili.
Richi
Richi (neregistrovaný)
18. 5. 2005 15:06 Nový

Re: Anketa: Vyjímečně?

celé vlákno
Jeee nechcete mi taky zkorigovat pár firemních článků? :-)
Tonda
Tonda (neregistrovaný)
18. 5. 2005 15:46 Nový

A to nejdůležitější, to jste neřekli ...

celé vlákno
Dojít na telecom a vyplnit formulář, to umí každý, chvilka práce. Ale mnohem důležitější otázka pro mne je: Co s telefonním číslem? Pevná linka je teď asi tak 3x dražší než VoIP. Spíš by mne tedy zajímalo:

Kam se dá převést tel. číslo tak, aby dál fungovalo a kolik to stojí (např. na Fayn, na mobil ...) Které firmy tuhle službu dělají? Jaký je paušální měsíční poplatek za provoz čísla?

Až se lidi dovědi, že za 2000 si převedou číslo jinam a možná za něj nebudou platit ani měsíční paušál, a číslo bude dál fungovat, bude těch, co si pevnou linku od žlutého drahouška odhlásí o kousek víc (jestli vám teda šlo o tohle ...)
thomasCZ
thomasCZ (neregistrovaný)
23. 5. 2005 10:15 Nový

Re: A to nejdůležitější, to jste neřekli ...

celé vlákno
ANO SOUHLAS, proc tady neni clanek, ktery by nam nastinil moznosti kam a za jakych podminek je mozne prenest sve cislo? V soucasne dobe mam ve sve firme 3 pevne linky a stejne volam pres VoIP. Ale nechci prijit o me tel cisla (vizitky, web, tistene reklamy, ...)
krakonoš
krakonoš (neregistrovaný)
25. 5. 2005 15:08 Nový

Re: A to nejdůležitější, to jste neřekli ...

celé vlákno
Změna je život!
Je pravda, že zrušení pevných linek znamená pro firmu určitou jednorázovou investici. Ovšem je také pravda, že přechodem na levnější službu se tato investice rychle vrátí. Čím déle váháte, tím víc si škodíte. Hlavně nesázejte na to, že Telecom sníží ceny. Možná ještě několikrát upraví tarify a pak tiše zkrachuje. Ale pokud chcete ušetřit, rychle od něj utečte, máte - li možnost.
Johanka
Johanka (neregistrovaný)
18. 5. 2005 15:49 Nový

Take jsem jiz absolvovala

celé vlákno
Ahoj,

pevnou linku jsem rusila na podzim 2003. Taky jsem nenasla zadne informace, tak jsem zasla na Telepoint s pristrojem v ruce, sepsala s nima papir, odevzdala telefon a bylo. Zensky byly celkem v pohode, problem byl, ze mi tu linku okamzite odpojily (aniz bych si o to rekla, zrejme predpokladaly, ze se stehuju pryc nebo neco), ale pak mi prislo vyuctovani (pausal + snad jeste neco; nejak to totalne zvorali) za celej ten nasledujici mesic. Nemam nic proti vypovedni lhute, ale odmitla jsem ji respektovat za tech okolnosti, ze mi nedoprali linku ten posledni mesic pouzivat, takze jsem zavolala na teplou linku, servala je a uz nic nechteli, jeste poslali omluvny dopis :)

Zajimave je, ze skoro to same mi ted provedl Eurotel, vypovedela jsem smlouvu a oni mi v poslednim vyuctovani nauctovali neco, co uz jsem davno nechala zrusit, tak jsem jim taky napsala servavku a uvidim.

Asi maji vnitropodnikovou praktiku "vytriskat z odchazejiciho zakaznika co nejvic" :)
JIBorg
JIBorg (neregistrovaný)
18. 5. 2005 16:59 Nový

Blondynka rusi linku

celé vlákno
Pred dlouhou dobou jsem cetl vyborny clanek o tom jak jedna blondynka rusila pevnou linku. Opravdu stoji za precteni, jak i se da "rusit" pevna linka

http://pooh.cz/a.asp?a=2009034&db=
jika
jika (neregistrovaný)
19. 5. 2005 0:04 Nový

zruseni

celé vlákno
Je to zvlastni jak mne to zdrazeni nakrklo pritom 200kc neni castka co by mne zrovna polozilo ale jde o princip ze zdrazili to co nepouzivam kdyby to bylo za internet mozna by mne to tak nevadilo takze hledam jine reseni a nebudou mit nic
Petr
Petr (neregistrovaný)
19. 5. 2005 12:15 Nový

Žlutý lháři

celé vlákno
Zrovna dneska mě přišlo od žlutejch sviní vyúčtování s oznámením převodu na jiný tarif. Když si odmyslím všechny ty reklamní lži, tak z něj vyplývá, že mám tarif A s volnými minutami podle akce B a budu převeden na tarif C. Ve skutečnosti mám tarif D, žádnou akci B a podle mnou zjištěných informací to mají převádět na tarif E, který ale v tom letáku chybí úplně.

Je opravdu až udivující, že kromě těch lží se nejsou schopni trefit už opravdu do ničeho. Aspoň se to bude snadněji reklamovat.
Libb
Libb (neregistrovaný)
19. 5. 2005 14:35 Nový

Blbost

celé vlákno
Já zavolal na 800 123456 a paní / slečna mně prostě řekla, že mám poslat písemně, že ruším smlouvu a řekla mi, kam to mám poslat s tím, že to chcípne za měsíc po doručení. Konec. Žádné problémy. Dokonce i ten formulář jsem našel během pár minut a to je pro mě web Telecomu poměrně nepřehledný.
Takže celý článek mně přijde jako pokus přiživit se na negativní pověsti Telecomu :-(

BTW jediné, co zatím nevím - co s přístrojem? Telepoint u nás není...
rberanek
rberanek (neregistrovaný)
19. 5. 2005 15:37 Nový

link na formulář

celé vlákno
formulář na zrušení linky
http://www.telecom.cz/dokumenty/platne_15052005/c_tsforms_ukonceni_15052005.doc
Martin Ler
Martin Ler (neregistrovaný)
19. 5. 2005 16:31 Nový

Re: link na formulář

celé vlákno
Zajimave, bud jsem byl slepy (na teto strance jsem byl) nebo to tam nebylo kdyz jsem se v pondeli dival. Ostatne o tom nevedel ani tiskovky mluvci CTc, ktereho jsem pozadal o potvrzeni, ze tyto informace na webu nejsou.
Libor Petr
Libor Petr (neregistrovaný)
19. 5. 2005 18:17 Nový

Re: link na formulář

celé vlákno
Taky jsem minulý týden odhlašoval telefonní linku a ten formulář jsem na webu nenašel. A ještě o týden dříve jsem volal na info linku, jakým způsobem to probíhá, případně jestli existuje nějaká možnost telefon dočasně nepoužívat, než se definitivně rozhodnu. Přes opakované dotazy mi byla nabídnuta pouze možnost dočasného odpojení za 140Kč měsíčně! Formulář na odhlášení na webu prý není, stačí rukou psaná žádost.
No a podle autora je dočasné odpojení za 104Kč měsíčně, případně za 1Kč měsíčně.
Přinesl jsem rukou psanou žádost na Telepoint a tam mi řekli, že to musí být na předepsaném formuláři. Ten se mnou docela ochotně vyplnili, což byl jediný světlý moment v celé té akci (a nebyl jsem tam sám, kdo to kvůli novým tarifům odhlašoval).

Tak buď musím k očnímu a ušnímu lékaři, nebo mají na infolince jako pracovníky úplné blbce, kteří ani nevědí, jaké služby jejich firma poskytuje. Kdyby mi dali šanci za 1Kč, žena by asi ještě nějaký čas váhala, takhle mají smůlu.
Navíc podle stejného cenového rozhodnutí ČTU může zavedení tlf. linky stát max. 595Kč a ne současných 3500. Tak jestli ji ještě někdy budu potřebovat, což doufám nenastane, klidně si jí znova přihlásím.

A taky mi vrtalo hlavou, proč mi pevný operátor s dráty v zemi za paušál 329Kč nedá ani jednu minutu hovoru a mobilní operátor s mnohem vyššími náklady na infrastrukturu mi za stejnou cenu dá cca 60 minut hovoru do libovolné sítě. A to nepočítám uživatele, extrémisty, co mají 35 minut volání na pevnou síť mimo špičku za měsíční paušál 12Kč !
Ladislav N.
Ladislav N. (neregistrovaný)
19. 5. 2005 18:35 Nový

Re: link na formulář

celé vlákno
Přece není nic jednoduššího, než (po kritice na Lupě) formulář vyrobit a umístit na web ČTc jako .doc s datem 15.05.2005 :))
A pak se chlubit, že tam byl a že ti, co formulář hledali, jsou padlí na hlavu... Byl tam už 4 dny před zveřejněním článku!
:-P
Martin Ler
Martin Ler (neregistrovaný)
19. 5. 2005 18:59 Nový

Re: link na formulář

celé vlákno
Bohuzel infolinka podava rozporuplne informace. Na primy dotaz na onen formular ohledne telepointu mi tvrdili, ze nic takoveho neexistuje.

ad zavedeni linky - to je regulovana cena, ktera plati pro handicapovane.
Michal Krsek
Michal Krsek (neregistrovaný)
19. 5. 2005 20:11 Nový

Re: link na formulář

celé vlákno
A taky mi vrtalo hlavou, proč mi pevný operátor s dráty v zemi za paušál 329Kč nedá ani jednu minutu hovoru a mobilní operátor s mnohem vyššími náklady na infrastrukturu mi za stejnou cenu dá cca 60 minut hovoru do libovolné sítě.

Obavam se, ze s temi naklady jste trosku prestrelil :-)

Karel
Karel (neregistrovaný)
20. 5. 2005 7:23 Nový

Re: link na formulář

celé vlákno
Podle statistik, které jsem četl asi před rokem, z celkových investičních nákladů představuje výstavba účastnického vedení cca 80% z celkových nákladů. Výstavba se musí dělat s minimálně dvojnásobnou rezervou, aby v případě, že někdo bude chtít telefon se nemusel zase rozkopat chodník nebo v případě poruchy jednoho drátu šel použít jiný. Položení kabelu znamená stavební povolení (a jistě znáte martýria se staveními úřady) a poplatek za každý den rozkopání chodníku. U mobilky vylezou na střechu, vymění patřičný díl nebo jednotku a za pár hodin je hotovo.
JIBorg
JIBorg (neregistrovaný)
19. 5. 2005 20:15 Nový

Re: link na formulář

celé vlákno
Nechapu proc si tolik lidi mysli, ze mobilni operator ma vetsi naklady na infrastrukturu. Je to hloupost. Zatimco mobilni operator osetruje jen ten svuj vysilac(ekvivalent nakladu rekneme hrube na ustrednu), CT se musi starat jeste o bezvadny stav dratu do kdejakeho zapadakova+ruznych rozbocovacu po ceste a i dratu az k Vasemu telefonu. Nehlede na to, ze navic tuto infrastrukturu musi udrzovat v takovem stavu, aby ji mohl poronajimat alternativnim operatorum a take na ni pripojovat nove zajemce. To jsou nepomerne vyssi naklady!
Petr
Petr (neregistrovaný)
20. 5. 2005 9:14 Nový

Re: link na formulář

celé vlákno
Oni si ty lidi snad mysli, ze kdyz je telefon drahy, tak i ten operator musel tu sit zaplatit draho. Neuvedomuji si, ze u mobilniho operatora si tu posledni mili vlastne staveji sami :-)

Jinak, schvalne, pokud byste rozpocitali cenu telefonu (plus prislusenstvi plus novych baterii), o kolik by se vam zvysila mesicni cena mobilni telefonie? Nezapomente, ze telefon po nejake dobe vyhazujete do kose a kupujete si novy, jeste senzacnejsi! Kdyz vezmu telefon tak kolem sesti tisic, vydrzi mi dva roky, tak mi vychazi mesicni cena 250 korun - a za tuhle cenu nemam ani jednu volnou minutu a dokonce se mi nikdo za tuhle cenu nedovola!
JIBorg
JIBorg (neregistrovaný)
20. 5. 2005 9:31 Nový

Re: link na formulář

celé vlákno
Prominte, kdyz takhle ty telefony za 6 tisic po dvou letech vyhazujete. Nemohl by jste mi nejaky z nich radeji poslat? Samozrejme zadarmo to nechci...
PaJaSoft
PaJaSoft (neregistrovaný)
23. 5. 2005 13:45 Nový

Re: link na formulář

celé vlákno
Nemluvime o moralnim zastarani, ale pri normalnim "managerskem" pouzivani je ten telefon za cca 2 roky opravdu k nicemu, mnozstvi chyb a nahodne generovanych problemu je jiz tak neusnosny, ze si kazdy spocita, zda-li se mu nevyplati investice do noveho... (ano mluvim o telefonech v nedotovane cenove kategorii kolem +-10.000,- Kc bez DPH). A znovu opakuji,nemluvim o moralnim zastaravani...
uživatel si přál zůstat v anonymitě
30. 5. 2006 12:28 Nový

Re: link na formulář

celé vlákno
Nějak to nefunguje:
Stránka nenalezena
Požadovaná stránka byla pravděpodobně odstraněna, změnil se její název nebo není dočasně k dispozici. Jestliže jste adresu stránky zadali ručně, zkontrolujte, zda je zadána správně. Pokud jste zadali adresu pomocí záložky Oblíbené v internetovém prohlížeči, pravděpodobně došlo z důvodu spuštění nové prezentace ke změně adresy. Omlouváme se za způsobené nepříjemnosti.
Honza
Honza (neregistrovaný)
14. 7. 2006 11:43 Nový

Re: link na formulář

celé vlákno
link na nový formulář Telefónica je: http://www.telecom.cz/docs/34105/C_TSFORMS_Ukonceni_01072006.doc
Thorough
Thorough (neregistrovaný)
19. 5. 2005 22:30 Nový

LUPA - server o českém Internetu

celé vlákno
Článek je absolutně mimo a na Lupu si musí čtenář *při smyslech* udělat svůj názor. Pokud se Lupa prezentuje jako server o českém Internetu a přitom radí, jak zrušit služby u telekomunikačního operátora *ať je jakýkoliv*, tak je to ubohý obrázek o Lupě. BTW obchodní podmínky kde je detailně popsán postup při rušení linky jsem našel na webu Telecomu za cca 15 sekund a výpověď smlouvy snad dokáže napsat každý občan se základním vzděláním. 19.5.2005 jsem si zavolal ve 22.24 na zákaznickou linku Telecomu a adresu kam výpověď zaslat jsem měl okamžitě k dispozici - na zpětné volání jsem prostě nepřistoupil, odpověď jsem chtěl hned. Rovněž jsem dostal další informace, které zrcadlily obchodní podmínky. Nutno podotknout, že je to Telecom, kdo má přes 190000 ADSL přípojek.
krakonoš
krakonoš (neregistrovaný)
20. 5. 2005 9:54 Nový

Re: LUPA - server o českém Internetu

celé vlákno
Jenže už mu také ubývají. ADSL od Telecomu je, stejně jako většina jeho služeb, předražené a místy i dost mizerné, navíc dokonale znehodnocené FUP a limity dat. (Já bych ho nechtěl ani zadarmo). Každý, kdo není na hlavu padlý si dá práci a najde raději jiné připojení, pokud má možnost. A možnosti už brzy budou. V Č. Těšíně např. působí firma, která nabízí tak kvalitní a levné připojení k Netu, že Telecom se svým ADSL tam obsazuje necelá 2% klientů. Jakmile se příštím rokem začne v Čechách budovat wimax, má Telecom po žížalkách, protože jeho současné nabídky absolutně nebudou konkurenceschopné.
Ladislav N.
Ladislav N. (neregistrovaný)
20. 5. 2005 14:46 Nový

Re: Dostupnost informací o zrušení linky ČTc

celé vlákno
Jak už bylo uvedeno, info Český telecom na svých stránkách neposkytoval a jestli se na tom změnilo něco v posledních dnech, tak je to možná i díky tomuto článku na Lupě
(přesný odkaz jste bohužel neuvedl).

Když jsem rušil linku já, vůbec jsem se na zákaznickou linku (opakovaně) nedovolal - byla obsazena. Třeba máte u Telecomu protekci. :-)

"ADSL" ("Rychlý a neomezený Internet Expres" :) Českého telecomu s agregací 1:50, nízkými provozními rychlostmi a šílenými datovými limity snad ani za plnohodnotné připojení k Internetu považovat nelze.
Do statistiky růstu (kvůli nadsazené ceně při prodeji státního podílu) se však počítá.

Thorough
Thorough (neregistrovaný)
21. 5. 2005 1:28 Nový

Re: Dostupnost informací o zrušení linky ČTc

celé vlákno
Ukončení linky viz http://www.telecom.cz/dokumenty/pdf/vp_univerzalni_sluzba.pdf oddíl VIII čl. 4. Konkrétně tento dokument je na webu Telecomu k dispozici minimálně od léta 2004.
Ladislav N.
Ladislav N. (neregistrovaný)
21. 5. 2005 12:54 Nový

Re: Dostupnost informací o zrušení linky ČTc

celé vlákno
No to je samozřejmě pravda, všeobecné podmínky tam mají stále, ale zkuste se dopracovat ke způsobu a podmínkám výpovědi, když ani odkazy ani vyhledávání pomocí klíčových slov k cíli nevedou.
Když už víte, že je to ve všeobecných podmínkách (viz první komentář), tak to najdete. Ale co obyčejný občan, který to netuší?
alky
alky (neregistrovaný)
24. 5. 2005 8:34 Nový

Rušení pevné linky ČTc

celé vlákno
Moje zkušenost s odhlašováním telefonu ČTc - absolvovala jsem ji 2x, jednou moje stěhování, jednou úmrtí otce - zašla jsem na Telepoint, sepsala papír o zrušení linky a odevzdala. Přístroj po mně nechtěli, prý "až půjdete kolem". Do měsíce přestala linka fungovat, vyúčtování OK.
Jen mezi námi - hledali jste u jiných firem na netu hledat Ukončení smluvního vztahu? Já ano, přímo pod tímto nebo podobným označením nenaleznete. Co kdybyste si to chtěli rozmyslet, přece nám to nikdo nebude ulehčovat?!
P.Soumar
P.Soumar (neregistrovaný)
29. 5. 2005 10:03 Nový

A co IP telefonie?

celé vlákno
Jen je vsechny zruste :-). Pevne linky jsou podle me dneska stejne umirajici zalezitost - za nejakou dobu se budou pouzivat pouze pro prenos dat pres IP a do toho se vejdou i hlasove prenosy. Ve firemnim sektoru se docela rozsiruje VoIP a vsichni lide potrebuji byt mobilni, takze budou spis preferovat mobilni telefony.
Jako nahradu pevnych linek vidim napr. varianty telefonie pres IP na PC. Ja osobne pouzivam Skype a pokud volam PC2PC, coz pouzivam nejcasteji, je to zadarmo. Mam i nabity ucet SkypeOut, tak jsem schopen volat do celeho sveta na pevne linky v radu haleru az jedne koruny za minutu a na mobilni operatory za cenu propojovacich poplatku. Dokonce si muzu za nejaky polatek zridit cislo v US, UK a Francii, na ktere mi muze nekdo zavolat a zazvoni mi to na moje PC. Pokud se takove cislo bude dat zridit i v CR, tak je po telefonovani pres pevne linky v Cechach.
Az se masove rozsiri mobilni telefony se symbianem a 3G telefony, tak se Skype, nebo jemu podobny produkt naportuje na ne a bude to i soumrak velkych vydelku mobilnich operatoru za hlasove sluzby.
Takze casem se znalost ruseni pevne linky u CT bude hodit :-)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
21. 6. 2006 14:37 Nový

Re: A co IP telefonie?

celé vlákno
Skype stává bohužel druhým monompelem. Co se týče volání počítač/počítač tak je určitě nejlevnější, ale co se týče volání na pevné linky tak to už dávno neplatí. Např. http://www.volejlevne.cz má volání na pevnou mimo špičku za 0,49 kč/min (četně DPH), na mobil už od 3.99 Kč/min. Navíc si můžete koupit adaptér a telefonovat tak i bez puštěného počítače...

Za malej spojovací poplatek (0,69 kč/min mimo špičku) je možné za stejné ceny volat i z telefonních budek nebo jiných pevných linek (pomocí bezplatného přístupového čísla 822)na stejnej internetovej předplacenej kredit .....
Účtováno je na rozdíl od skype po sekundě hned od začátku, takže např. 5-ti vteřinový hovor na mobil vás stojí jen pár heléřů.
Pavel
Pavel (neregistrovaný)
23. 6. 2006 13:41 Nový

Re: A co IP telefonie?

celé vlákno
Začal jsem používat také volejlevne.cz a jsem zatím spokojen na pevnou ve špičce volám za 0,89 oproti CT 1,58 Kč ase kudová tarifikace je super. Do budoucna je potřeba doma mít tzv. pevnou linku tj. číslo od poskytovatele VoIP telefonie, ale jen proto, aby se k Vám lidé dovolali za malé peníze, protože ne každý Vám bude ochoten volat na mobil. Důležité je neplatit paušál. Někde jsem slyšel, že ČT chystá nové tarify výlučně jen pro internet. Vsadím se, že to bude vycházet cca stávající paušál + ADSL, a pak se budou zase divit, že to lidi nebere. Karnevalu to trvalo 1,5 roku než to trochu pochopili.
jipaf
jipaf (neregistrovaný)
22. 3. 2007 19:18 Nový

POZOR POZOR POZOR

celé vlákno
..zrušil jsem pevnou od telecomu,neodeslal jsem telefoní přístroj a od někud jsem se dozvěděl,že časem může zaslat telecom úhradu a úroky za tzv. pronájem tel.přístroje i několik let po zpátku...je to docela skromná pálka,známým to dělalo 5ooo,-kč...napište prosím,kdo a jaké máte s tímto zkušenosti...za každou odpověď - předem díky...jiří
iq
iq (neregistrovaný)
30. 10. 2008 21:32 Nový

Re: POZOR POZOR POZOR

celé vlákno
tak si sežeň ten tel. přístroj. Někdo jich má doma víc, protože v průběhu doby jsi od nich dostali více
Robin
Robin (neregistrovaný)
10. 12. 2008 10:51 Nový

800330072 - číslo na zrušení pevné linky

celé vlákno
Využil jsem toto číslo na konzultaci a následné ověření,poslal tchánův úmrtní list a krátký vysvětlující dopis a linka byla zrušena.
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem