Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
Jaká byla návštěva otce Internetu v Praze?

VfB
VfB (neregistrovaný)
6. 4. 2007 7:36 Nový

apríl už byl!

celé vlákno
otec (i matka) Internetu je přece Bill Gates!
Peppa
Peppa (neregistrovaný)
6. 4. 2007 8:08 Nový

Re: apríl už byl!

celé vlákno
to si pleteš, ten je jen otcem BSOD.
jouda
jouda (neregistrovaný)
6. 4. 2007 9:11 Nový

Re: apríl už byl!

celé vlákno
Souhlas, otec BSOD, semeniště virů a spyware.
1
1 (neregistrovaný)
9. 4. 2007 23:30 Nový

Re: apríl už byl!

celé vlákno
Viruses, Intruders, Spyware, Trojans, Adware -> to vse ziskate pouze a jen v M$ VISTA, upujte ihned a ziskate slevu 25%, 906-399-065. Zaplatite pouze $399
Bureš
Bureš (neregistrovaný)
6. 4. 2007 8:34 Nový

Re: apríl už byl!

celé vlákno
To se pleteš. To je přece ten americký ekolog. No ten... Ten Albert Arnold "Al" Gore, Jr. Aspoň to o sobě jednu dobu tvrdil.
Petr  Vaněk
6. 4. 2007 9:10 Nový

Re: apríl už byl!

celé vlákno
spis mi ten vas prispevek pripomina april...
stoural
stoural (neregistrovaný)
6. 4. 2007 11:52 Nový

Re: apríl už byl!

celé vlákno
Zrejme jste nepochopil, proc to napsal :-)
kl
kl (neregistrovaný)
6. 4. 2007 15:52 Nový

Re: apríl už byl!

celé vlákno
Souhlasim. Tady v Cechach je Otcem Internetu Bill Gates - to rika tzv. Potuznikuv princip. (Potuznik se jmenuje ten novinar, ktery to objevil).
Jinak je to vitane osvezeni videt opravdoveho otce Internetu a ne za nej vydavaneho kseftare.
VfB
VfB (neregistrovaný)
11. 4. 2007 7:41 Nový

Re: apríl už byl!

celé vlákno
no a co, jestli opravdu (což pochybuji) nevymyslel internet, tak vymyslel spoustu dalších věcí, bez kterých se ani ty neobejdeš (oheň, kolo, mikrovlnou troubu, splachovací záchod, žárovku, indukční cívku, náramkové hodinky, atd...), tak se o něj neotírej..., kdyby nebylo BG, tak ještě stále žijeme v jeskyních
jx0
jx0 (neregistrovaný)
6. 4. 2007 11:34 Nový

google

celé vlákno
Nevim, jake to bylo tam uvnitr (verim, ze atmosfera asi dobra), ale takhle z clanku (ale hlavne z fotek) to vypada jako jedna velka reklama na google.
Jaromír Adámek aura:36
6. 4. 2007 11:49 Nový

Re: google

celé vlákno
Vždyť je to jedno :).
jx0
jx0 (neregistrovaný)
6. 4. 2007 12:00 Nový

...

celé vlákno
No vlastne jo. :)

Jeste dalsi postreh. Prosel jsem si ten nejstarsi rozhovor z roku 1994 a zaujala me tam diskuze o ATM. Existuje to jeste nekde v praxi? Tenkrat se o tom bavili, jako kdyz to ma mit nejlepsi leta pred sebou.

Naopak nadcasova je myslenka:

Myslím si, že žádný inženýr nedělá dobře, když říká: "Nyní z ničeho vymyslím standard, a pak každého přinutím aby s ním souhlasil, ještě dříve než jej kdokoli poprvé implementuje". Nerad to říkám, ale mnoho standardizačních orgánů začíná pracovat právě takto.

Jinak o basnickach v RFC jsem nevedel.

Dale je zajimave, ze uz ve starem rozhovoru (stejne jako v dnesnim clanku) je zmineno, ze 32 bitu na adresu je malo.
Jaromír Adámek aura:36
6. 4. 2007 12:11 Nový

Re: ...

celé vlákno
Jen si říkám, že když už teď se začínáme roztahovat po vesmíru, možná nejsou 128 bitové adresy ten nejlepší nápad...
Radek Rejfíř
6. 4. 2007 13:06 Nový

Re: ...

celé vlákno
Jestli se pouziva ATM ? Myslis asynchronou transfer mode ? Jestli jo tak ano ten se pouziva a hodne, jak myslis ze treba dostava Ceska televize svuj signal k vysilacum ? Jestli si tipnez ze pomoci ATM tak mas bod. To ze mi jedeme po internetu prez ip protokol jeste neznamena ze cast cesty u provideru a paterinich sitich neni prenasena po ATM, tedy napr. IP over ATM.
Martin Hruška aura:38
6. 4. 2007 15:15 Nový

Re: ...

celé vlákno
Jenže důvod použití ATM už nám radši zamlčíte.

Používá se to jen proto, že se do toho díky něčí pitomosti nalila spousta peněz, takže se to nevyplatí měnit. Zatím to nějak stačí, ale tak jako tak se to bude muset časem zahodit.

Bitva je dávno dobojovaná.
Radek Rejfíř
6. 4. 2007 16:05 Nový

Re: ...

celé vlákno
Ja osobne bych spis rek ze pro technologii ATM se hovori celkem jasne velka schopnost pro prenost ruznych dat od telefonich hovoru, po video a klasicka dat (vyhodne garantovane sluzby QoS). Dale taky schopnost provozu s PDH a SDH a spousta dalsiho. Z meho pohledu je to technologie vhodna pro poskytovatele pripojeni (jak telefoniho tak datoveho). Rozhodne si nemyslim ze by to byli vyhozene penize...
Jaromír Adámek aura:36
7. 4. 2007 20:53 Nový

Re: ...

celé vlákno
Od Invexu, kde jsem viděl ISDN over TCP/IP si myslím, že ještě nic není "dobojované" :) ...
Michal Krsek aura:56
6. 4. 2007 16:13 Nový

Re: ...

celé vlákno
Mozna Vas zklamu, ale v paternich sitich se IP over ATM nepouziva uz peknych par let. Dokonce existuji site, ktere emuluji ATM nad ethernetem/MPLS - jen proto, aby nemuseli televizaci vyhazovat svoje CPEcka.
Radek Rejfíř
6. 4. 2007 16:28 Nový

Re: ...

celé vlákno
Popravde ani jste me nezklamal. Priznavam ze o technologii MPLS vim, spise jsem vyse chtel rict ze si nemyslim ze by ATM byly vylozene vyhozene penize. Nerikam ze neni nic lepsiho, ale spise ze technologie se vyvijeji a tak jak se objevuji nove tak ty stare mizi. Nekdy je to zmena rychlejisi a nekdy pomalejsi.
Radek Rejfíř
6. 4. 2007 13:12 Nový

Re: ...

celé vlákno
Jeste jedna poznamka, jak pises
:"Nyní z ničeho vymyslím standard, a pak každého přinutím aby s ním souhlasil, ještě dříve než jej kdokoli poprvé implementuje". Nerad to říkám, ale mnoho standardizačních orgánů začíná pracovat právě takto.

Zkus si prostudovat ja probíha proces tvoreni RFC a jaka je jeich struktura. Nez se neco doporuci jako standard tak tomu predchazi spousta testovani a dlouhosahle diskuze.
jx0
jx0 (neregistrovaný)
6. 4. 2007 16:12 Nový

Re: ...

celé vlákno
:)

Z toho rozhovoru jsem prave pochopil, ze ten pan si pochvaluje mechanismus RFC. Tohle jsem povazoval za takovou jeho narazku napr. na W3C.
Radek Rejfíř
6. 4. 2007 13:20 Nový

Re: ...

celé vlákno
Druha poznamka, o problemu ze 32 bitu je malo se vi uz hodne dlouho, proto taky byla zavedena spousta technologii ktere tento dopad zmirnuji (napriklad NAT). Minuly trend byl takovy ze radeji nez radikalni zmenu spise drobne upravy. Ani ted se do toho moc nechce, ale uz si zaciname vice uvedomovat jak velky problem to je a bude.
kl
kl (neregistrovaný)
6. 4. 2007 15:57 Nový

Re: ...

celé vlákno
Zvesti o tom, ze dojdou adresy, ty uz slychavam zhruba od roku 1994. Termin se porad posouva, takze jsem naprosto v klidu - ani ten posledni nebude definitivni a vsadim boty, ze stare dobre IPv4 tady s nami bude jeste minimalne dalsich 15 let.
Michal Krsek aura:56
6. 4. 2007 16:10 Nový

Re: ...

celé vlákno
ATM je "cutting-edge" v televiznim businessu. I kdyz nekde uz objevili ethernet, objem kramu s ATM rozhranima je stale prilis velky na to, aby to cely hodili na skladku.
Huca
Huca (neregistrovaný)
8. 4. 2007 13:29 Nový

Re: google

celé vlákno
Byl jsem na místě u musím říct, že pan Cerf je super člověk. I na jeho postavení si sám ze sebe dokáže udělat srandu. Google si samozřejmě s panem Cerfem reklamu přinesl. Ale přednáška o googlu to opravdu nebyla. Byla to věcná přednáška o internetu. Ještě jednou panu Cerfovi díky. Skutečně člověk na svým místě.
Stardust
Stardust (neregistrovaný)
6. 4. 2007 14:44 Nový

Díky

celé vlákno
za pěkný článek o zdařilé návštěvě člověka, který ovlivnil svět mnohem víc než by si kdo pomyslel. A hlavně díky na Internet, pane Cerfe!
Jakub Nerad
9. 5. 2007 22:24 Nový

Re: Díky

celé vlákno
25.5. v pořadu marka ebena Na plovárně s otcem intenetu
Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem