Jakou karmu má vaše Stránka na Facebooku?

Fanpage karma vám řekne, jakou karmu má vaše Stránka na Facebooku. Samozřejmě uplně přesně jenom za peníze, ale i tak jde o užitečnou pomůcku.

Po předchozích tipech na analyzátory Stránek na Facebooku tu je jeden, který je v zásadě placená služba – Fanpage karma – www.fanpagekarma.com ale umožňuje vyzkoušení, které poskytuje docela dost užitečných informací na to, aby to stálo za vyzkoušení. Vedle zjištění informací o jedné Stránce navíc nabízí  možnost dvě Stránky porovnat.

TIP : připomenu dvě jiné pomůcky – ikealyzer.com  a Barometr.

Prostě zadáte název nebo ID Stránky a počkáte, co se podaří získat pohledem zvenčí (v Open Graph API přece jen něco potřebné nalezne). Pokud máte trochu větší Stránku, připravte se ale na dlouhé čekání. Připravte ale také na to, že stejně po vás poté bude služba chtít přihlásit přes Facebook – nabídne vám free verzi na 14 dní. Neváhejte a využijte toho, můžete se podívat samozřejmě na informace o více stránkách. Pokud budete nakonec chtít ještě detailnější výsledky, bude Karma potřebovat i práva přístupu k statistikám vašich stránek.

Některé z výstupů,  které Fanpage karma nabízí, jsou zajímavé i z hlediska provedení – třeba historie příspěvků umožňující snadno vidět kdy se co zadařilo a a jakého typu příspěvky byly (navíc je hned možné vidět, o který příspěvek šlo). Dozvíte si i jaké byly nejlepší příspěvky a nejslabší příspěvky.

Z reportů jinde neviděných vás třeba zaujme word cloud nejčastěji používaných slov, nejčastěji používaných zdrojů i hashtagů. Užitečná může být i analýza vztahu délky příspěvků a jejich úspěšnosti.

Dozvíte se i řadu informací pro plánování času příspěvků, opět v poměrně originálním zobrazení (vcelku nepřekvapivě mi to ukázalo, že nejvíce úspěchů má POOH.CZ Stránka v neděli). Samozřejmě se i dozvíte kdy Stránka nejčastěji přispívá a jaké typy příspěvků jsou nejvíce používány vs. jejich úspěšnost (kde mi doporučuje používat častěji čistě textové příspěvky, opět logické).

Velmi dobrý výstup je přehled nejvíce aktivních fanoušků, samozřejmě založený hlavně na tom, jak často se podílejí na dění Stránky – výstup, co vám může ušetřit hodně času.

MIF16

Podívat se můžete i na to jak s vámi komunikují fanoušci a jak dobře s nimi komunikujete vy, včetně například průměrné reakční doby. A dozvíte se, kolik peněz by stálo, kdybyste měli oslovit množství lidí, které se vám daří oslovovat.

Fanpagekarma vedle Facebooku mimochodem umí něco podobné i pro Twitter, byť ne v tak podrobné podobě – ale i tam najdete nějaké užitečné statistiky.  

1 názor Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 11. 8. 2013 11:43

Školení PPC reklamy pro pokročilé

  •  
    Důležité principy fungování PPC reklamy
  • Optimalizační postupy běžících kampaní
  • Práce s aplikací AdWords editor

Detailní informace o školení PPC reklamy pro pokročilé »