Hlavní navigace

Jan Davídek zkouší další projekt – záda tržišti Biano kryje Miton

15. 12. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Podobně jako před nedávnem wellness tržiště Lavito, i Biano má za sebou několikaměsíční testovací provoz.

Češi za vybavení bytu a zařízení domácností utratí ročně desítky miliard korun. Miton se chce na této scéně pevněji usadit. Zatím totiž peníze od milovníků designu dostává jen skrz svůj projekt Bonami. Od něj čeká příští rok tržby kolem 300 milionů korun.

Kromě designérů spolupracuje Biano.cz s desítkami e-shopů, které na webu prezentují více než kolem stovky tisíc produktů. Nakupuje se ale rovnou v partnerských obchodech. 

"Biano.cz stavíme tak, aby bylo pro naše uživatele prvním místem na internetu, kam jdou, pokud chtějí renovovat dům nebo byt, zařídit si konkrétní pokoj, nebo si jenom koupit pěknou dekoraci,“ tvrdí šéf projektu Jan Davídek

Sám Davídek spolurozjížděl před časem službu Proděti.cz. Podílu se ale v červnu zbavil ve prospěch skupiny ECH a druhého zakladatele Františka Peterky

BRAND24

S Mitonem už má zkušenosti, protože v minulosti vedl projekt Hotel.cz. V novém projektu drží Davídek 12,5 procenta prostřednictvím své firmy Online story holding. Zbytek si v Biano.cz hlídá Miton.

Biano není první a pravděpodobně ani poslední projekt, který si vyhlídl oblast designu a interiérové architektury. Od léta už třeba běží server Favi.cz a aktivní je třeba i Insidecor.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).