". Čeští programátoři jsou podle něj velmi šikovní, ale málokdo se z Česka dokáže prosadit celosvětově"
Jiste, protoze to neni zalezitost programovani, ale marketingu.
Názory k článku
Jan Šedivý: v Česku by Google asi nevznikl
stoural se v nose (neregistrovaný)
23. 5. 2008 8:32
Nový
Re: Huh
celé vlákno
nikoliv, dva panove z Ceska odesli do Silicon Valley a tam zalozili Kerio Technologies = prosadili se celosvetove a byli to cesti programatori
je rozdil v prosazeni produktu na trhu (ano, to je marketing, z vetsi miry) a prosazeni osoby
je rozdil v prosazeni produktu na trhu (ano, to je marketing, z vetsi miry) a prosazeni osoby
Pavel (neregistrovaný)
23. 5. 2008 7:18
Nový
20MB disky v roce 1998
celé vlákno
"Oni tehdy pracovali v řádech gigabajtů, to bylo u nás v roce 98 neslýchané, tady byly dvacetimegové disky."
Já měl už na 386 200MB disk. Ten pán žil opravdu nějak dlouho v USA :)
Já měl už na 386 200MB disk. Ten pán žil opravdu nějak dlouho v USA :)
janforman.com (neregistrovaný)
23. 5. 2008 8:28
Nový
Re: 20MB disky v roce 1998
celé vlákno
Spíš ten čas tak letí že už člověk špatně odhaduje kdy co bylo. Rok 1998 je pravěk :-D
Cabadaj Viktor (neregistrovaný)
23. 5. 2008 12:20
Nový
Re: 20MB disky v roce 1998
celé vlákno
Já bych spíš řekl, že docela schopně mlží a blábolí.
23. 5. 2008 13:34
Nový
jojo
celé vlákno
Jojo, stejně jako ty věci o manželkách a metematice, jsou jen pro "ohromení".
modra totalita prituhuje (neregistrovaný)
23. 5. 2008 21:21
Nový
Re: 20MB disky v roce 1998
celé vlákno
Jojo, vidim to taky tak. V google je pro managersky uspech dobre byt zvanil. Dobre vedet. Neni to totiz prvni zvanil, ktereho v google vidim.
franta (neregistrovaný)
23. 5. 2008 12:16
Nový
Re: 20MB disky v roce 1998
celé vlákno
1998 jsem mel 1,5GB disk, a to tehdy rozhodne nebyl zadny hi-end, ikdyz v te dobe jsem se neorientoval, takze nevim.
a8n (neregistrovaný)
23. 5. 2008 12:36
Nový
Re: 20MB disky v roce 1998
celé vlákno
Já měl v počítači kupovaném v listopadu 98 3GB disk.
Trident (neregistrovaný)
23. 5. 2008 12:49
Nový
Re: 20MB disky v roce 1998
celé vlákno
V té době jsem měl 8,4GB disk. Jako odměnu za přijímačky.
Adam (neregistrovaný)
23. 5. 2008 13:32
Nový
Re: 20MB disky v roce 1998
celé vlákno
1994, ano 1994 PC 486, 33 Hz, 256 MB, 1996 Pentium 150, 1,5 GB (a také to nebyly úplné špičky ve své době)
stoural (neregistrovaný)
23. 5. 2008 21:54
Nový
Re: 20MB disky v roce 1998
celé vlákno
V roce 1998? Me PC koupene v roce 1997 (P133/16MB RAM) melo 1,2 GB disk.
Lukarl (neregistrovaný)
25. 5. 2008 17:47
Nový
Re: 20MB disky v roce 1998
celé vlákno
v té době sem nevěděl že počítače existujou :)
cockin (neregistrovaný)
23. 5. 2008 9:17
Nový
auto s tyci a kamerami
celé vlákno
Viděl jsem ho! :o)
V utery v Praze na Petrinach - ale cert vi, jestli to bylo kvuli Googlu...
V utery v Praze na Petrinach - ale cert vi, jestli to bylo kvuli Googlu...
kyssling (neregistrovaný)
23. 5. 2008 13:46
Nový
Události - komentáři
celé vlákno
Pane Miklík včera skvělé ! Pěkný rozhovor.
23. 5. 2008 17:56
Nový
Taky se připojuji.
celé vlákno
Taky se připojuji. Že se mi nelíbí osoba, s kterou je veden rozhovor, ještě neznamená, že nevznikne dobrý a objektivní článek. Fajn práce, jen tak dál.
dobryden (neregistrovaný)
23. 5. 2008 20:23
Nový
Re: Události - komentáři
celé vlákno
Taky bych rad podekoval za zajimavy clanek. Toto je zajimavy obsah pro Lupu.
23. 5. 2008 13:46
Nový
Dolar.
celé vlákno
Američané jsou navrchu jen proto, že zbytek světa chce jejich dolar (kdoví proč (ropa :))) a ten tak má celkem solidní cenu a mohou si dovolit tahat k sobě odborníky, případně financovat nové rizikové projekty.
Jinak jsou děsně ješitní a omezení, neexistuje pro ně nic jiného, než USA, což je pro ně ta jediná země na světě, a kolem jsou jen lvi, islamisti a moře.
Jsem rád za EU, jim to teď natřem.
Nevím, proč se vyvinul z Google takový "kult", mají dobré vyhledávání a pak "pár" dalších aplikací. Z mého pohledu je to jen bublina, která má ještě větší rozměry, než je nafouknutý dolar.
Já prostě nemám rád tyhle omezence. Američani jsou dobří v podnikání, fajn, ale jak slyším takový pitomý nepravdivý blábol, který naším lidem jen snižuje sebevědomí, jako je "v Česku by Google asi nevznikl", tak můžu říct pěkně v rodném jazyce jen jediné: FUCK OFF :( !
Jojo, to američané, a jejich sluhové umějí, snižovat ostatním sebevědomí, jděte s tím fakt do prdele.
Jinak jsou děsně ješitní a omezení, neexistuje pro ně nic jiného, než USA, což je pro ně ta jediná země na světě, a kolem jsou jen lvi, islamisti a moře.
Jsem rád za EU, jim to teď natřem.
Nevím, proč se vyvinul z Google takový "kult", mají dobré vyhledávání a pak "pár" dalších aplikací. Z mého pohledu je to jen bublina, která má ještě větší rozměry, než je nafouknutý dolar.
Já prostě nemám rád tyhle omezence. Američani jsou dobří v podnikání, fajn, ale jak slyším takový pitomý nepravdivý blábol, který naším lidem jen snižuje sebevědomí, jako je "v Česku by Google asi nevznikl", tak můžu říct pěkně v rodném jazyce jen jediné: FUCK OFF :( !
Jojo, to američané, a jejich sluhové umějí, snižovat ostatním sebevědomí, jděte s tím fakt do prdele.
Pavel (neregistrovaný)
23. 5. 2008 13:54
Nový
Re: Dolar.
celé vlákno
Na druhou stranu - Google v Česku opravdu nevznikl :-)
Mirek (neregistrovaný)
23. 5. 2008 19:47
Nový
Re: Dolar.
celé vlákno
Už jsi u nás zkoušel zakládat firmu?
Už jsi ji zkoušel provozovat?
Zkoušel jsi totéž v USA?
Můžeš obě zkušenosti porovnat?
Pokud jsi na všechny otázky odpověděl ANO, tak pak kecej.
Už jsi ji zkoušel provozovat?
Zkoušel jsi totéž v USA?
Můžeš obě zkušenosti porovnat?
Pokud jsi na všechny otázky odpověděl ANO, tak pak kecej.
23. 5. 2008 20:18
Nový
RE: Jan Šedivý: v Česku by Google asi nevznikl
celé vlákno
A to je zas co, provozuji firmu v ČR, svou firmu, a vím jak je rychlé založit novou společnost, nebo cokoliv jiného. Viděl jsem i tabulky délky trvání založení společností jinde, minimum byly dva dny, taky někde v EU.
Jako by byl problém v založení společnosti, ty musíš být pěkně neschopný, když je pro tebe problém si založit společnost, případně, když spěcháš si koupit už nějakou předpřipravenou, však se tím živí u nás několik firem.
Jako to jsou problémy.
Jo daně, FÚ s tím, že musíš dokazovat svou nevinu, to je problém, účtování DPH je problém, úředníci, ale založení firmy, s tím jsem rozhodně neměl problém, a nikoho kdo znám s tím neměl problém, opravdové problémy (daňové a účetní), totiž začínají až pak.
Odkud jsi "spadl" Mirku, že je pro tebe problém už založit společnost a dovolíš se mě tady na něco ptát :), ty jsi úplně mimo.
Jako by byl problém v založení společnosti, ty musíš být pěkně neschopný, když je pro tebe problém si založit společnost, případně, když spěcháš si koupit už nějakou předpřipravenou, však se tím živí u nás několik firem.
Jako to jsou problémy.
Jo daně, FÚ s tím, že musíš dokazovat svou nevinu, to je problém, účtování DPH je problém, úředníci, ale založení firmy, s tím jsem rozhodně neměl problém, a nikoho kdo znám s tím neměl problém, opravdové problémy (daňové a účetní), totiž začínají až pak.
Odkud jsi "spadl" Mirku, že je pro tebe problém už založit společnost a dovolíš se mě tady na něco ptát :), ty jsi úplně mimo.
23. 5. 2008 20:21
Nový
RE: Jan Šedivý: v Česku by Google asi nevznikl
celé vlákno
Málem bych zapoměl, tyhle problémy jsou problémy účetních a právníků, a né moje. Nebo ty snad řešíš sám své účetní problémy, pak samozřejmě můžeš mít problémy se založením a vedením společností.
Dobrý účetní totiž dokáže divy, možná je to pro tebe ale novinka... :)
Dobrý účetní totiž dokáže divy, možná je to pro tebe ale novinka... :)
Mirek (neregistrovaný)
24. 5. 2008 13:28
Nový
RE: Jan Šedivý: v Česku by Google asi nevznikl
celé vlákno
No jo, já zapomněl, že máš dobrého účetního a právníka k firmě jako bonus zdarma.
Student se svým startupem je na tom jinak. Jeho to všechno stojí pěkné peníze. Mít od státu návod a být schopen firmu založit a provozovat bez právníka a účetního či dalších příživníků (prodejci hotových firem), to u nás opravdu možné není!
Student se svým startupem je na tom jinak. Jeho to všechno stojí pěkné peníze. Mít od státu návod a být schopen firmu založit a provozovat bez právníka a účetního či dalších příživníků (prodejci hotových firem), to u nás opravdu možné není!
24. 5. 2008 14:48
Nový
Souhlasím
celé vlákno
Souhlasím, provozovat u nás podnikání vyžaduje mít minimálně účetního, jinak to člověk udělá špatně.
Doufám, že ODS dodrží slovo a příznání k dani bude na jednu A4ku, jinak... :)
Možná by bylo dobré, kdyby úředníci začali pomáhat podnikatelům (a nejenom jim) s vyplňování formulářů, a nebo by je zjednodušili natolik, aby pomoc nebyla třeba.
Doufám, že ODS dodrží slovo a příznání k dani bude na jednu A4ku, jinak... :)
Možná by bylo dobré, kdyby úředníci začali pomáhat podnikatelům (a nejenom jim) s vyplňování formulářů, a nebo by je zjednodušili natolik, aby pomoc nebyla třeba.
modra totalita prituhuje (neregistrovaný)
23. 5. 2008 21:27
Nový
RE: Jan Šedivý: v Česku by Google asi nevznikl
celé vlákno
On se jen nechal nachytat na soucasnou medialni propagandu, jak se ulehcuje podnikani. Skutecne problemy jsou samozrejme tam, kde jste to popsal. No hlavne, ze si budu moct zalozit firmu jednoduseji, o jak casto ji pri podnikani zakladam :-) (ale tak pro nejakeho tunelare s deseti bilymi koni na jedno srocko to fakt ulehceni podnikani jako brno byt muze)
24. 5. 2008 12:44
Nový
Hmm, asi jo.
celé vlákno
Hmm, asi jo. Asi opravdu sleduje jen dění nepřímo.
Opravdu není problém vzít 200k a peníze na poplatky a založit s ním třeba deset SROček.
Otázka je pak, co s nimi :). Společnost sama o sobě peníze člověku nepřinese.
Jestli jsem měl někdy problémy, tak na FÚ. Naposledy jsem jim musel sám ukazovat pasáže v zákonu o DPH. Nic tak "nepotěší", když musíte úředníkovi, který děla jen DPH ukazovat kde co je v zákonech o DPH, které mají jen pár desítek stran. To nejde označit za neznalost, ale za buzeraci a spoléhání na to, že klient zákony o DPH nezná a úředníci mu pak pěkně díky tomu "zatopí", tedy že půjdou a jdou proti zákonu.
Ach jo, u mě to je ještě lepší, protože dělám adult a jsem plátce, takže tyhle kontroly si vždycky pěkně vyžeru, protože není nic lepšího, než když vás kontroluje věřící, který vám to dává řádně sežrat, se pak nedivím, že lidi zakládají společnosti v daňových rájích, a to ne proto, že je mají založené hned, ale proto, že tam pak nejsou podobné buzeračky.
Neslibovala ODS zjednodušení předpisů? Přiznání k DPH má tak 150 kolonek a o přiznání k dani z příjmu se ani nemá cenu bavit.
Je fakt, že subjekt se zakládá jednou, tak je to jedno, ale pak toho papírování, když už jede.
Opravdu není problém vzít 200k a peníze na poplatky a založit s ním třeba deset SROček.
Otázka je pak, co s nimi :). Společnost sama o sobě peníze člověku nepřinese.
Jestli jsem měl někdy problémy, tak na FÚ. Naposledy jsem jim musel sám ukazovat pasáže v zákonu o DPH. Nic tak "nepotěší", když musíte úředníkovi, který děla jen DPH ukazovat kde co je v zákonech o DPH, které mají jen pár desítek stran. To nejde označit za neznalost, ale za buzeraci a spoléhání na to, že klient zákony o DPH nezná a úředníci mu pak pěkně díky tomu "zatopí", tedy že půjdou a jdou proti zákonu.
Ach jo, u mě to je ještě lepší, protože dělám adult a jsem plátce, takže tyhle kontroly si vždycky pěkně vyžeru, protože není nic lepšího, než když vás kontroluje věřící, který vám to dává řádně sežrat, se pak nedivím, že lidi zakládají společnosti v daňových rájích, a to ne proto, že je mají založené hned, ale proto, že tam pak nejsou podobné buzeračky.
Neslibovala ODS zjednodušení předpisů? Přiznání k DPH má tak 150 kolonek a o přiznání k dani z příjmu se ani nemá cenu bavit.
Je fakt, že subjekt se zakládá jednou, tak je to jedno, ale pak toho papírování, když už jede.
HNF (neregistrovaný)
23. 5. 2008 14:12
Nový
Re: Dolar.
celé vlákno
Jestli jim to natrem diky EU, tak vam dam petikorunu.
23. 5. 2008 14:27
Nový
:)
celé vlákno
Kurz EURO/USD se američanům zatraceně nelíbí už teď (vím o čem mluvím :) ).
modra totalita prituhuje (neregistrovaný)
23. 5. 2008 21:28
Nový
Re: :)
celé vlákno
ostatne na mnoha mistech USA jiz nyni neni problem platit eurem :)
24. 5. 2008 12:46
Nový
Re: :)
celé vlákno
Fakt, tak to si tam (až zruší víza) zajedu, se potěšit :), kde konkréteně?
Topolanek, Bursik, Vondra (neregistrovaný)
25. 5. 2008 14:45
Nový
Re: :)
celé vlákno
tech mist uz je vice, napr. California
dudak (neregistrovaný)
23. 5. 2008 14:51
Nový
Re: Dolar.
celé vlákno
bejvavalo...
dolar vystridal libru, ted euro (pomalu) strida dolar :)
dolar vystridal libru, ted euro (pomalu) strida dolar :)
Topolanek, Bursik, Vondra (neregistrovaný)
23. 5. 2008 21:39
Nový
Re: Dolar.
celé vlákno
Neni vsem dnum konec. Vsak my uz tu EU nejak rozvratime. Napr. pomoci zkorumpovanych vlad prosadime nesmyslnou legislativu a tim prinutime obcany EU nenavidet. A umime i jine veci, kousicek po kousicku se nam to povede. Vcera vlada napr. posvetila vznik statu KOSOVO vedeneho obchodnikem s narkotiky, zenami, organy deti, zbranemi a teroristou. Konecne bude mafie disponovat take diplomatickou imunitou a pohybovat se tak naprosto bez moznosti jeji kontroly. Podekujte nam, tak jako my v ODS, kdu-csl a u zelenych dekujeme panu Bushovi.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
23. 5. 2008 22:00
Nový
Re: Dolar.
celé vlákno
No a podekujte hlavne take Havlovi s jeho humanitarnim bombardovanim, natocil se pravdivej dokument, ale nebyl vubec uveden. Ptejte se proc!
http://www.youtube.com/results?search_query=uloupene+kosovo&search_type=
http://www.youtube.com/results?search_query=uloupene+kosovo&search_type=
16. 4. 2009 22:50
Nový
Re: Dolar.
celé vlákno
Dobrej maloměšťáckej výron uraženýho týpka. :) Tak trochu potrefená husa nejvíc kejhá.
Jinak by si dotyčný všiml, že pan Šedivý není rozený Američan. Ale Čech. A pravděpodobně si prací v USA a jinde po světě získal tolik potřebný rozhled. Který mu mimo jiné dává nárok na podobná hodnocení.
A popravdě, ve většině věcí s ním musím souhlasit. Ať už se mi to líbí, nebo ne.
Ale chápu, že někteří to mají postavené tak, že úspěch se neodpouští. A když už, tak ho alespoň pomluvím. Když nic lepšího neumím.
Jinak by si dotyčný všiml, že pan Šedivý není rozený Američan. Ale Čech. A pravděpodobně si prací v USA a jinde po světě získal tolik potřebný rozhled. Který mu mimo jiné dává nárok na podobná hodnocení.
A popravdě, ve většině věcí s ním musím souhlasit. Ať už se mi to líbí, nebo ne.
Ale chápu, že někteří to mají postavené tak, že úspěch se neodpouští. A když už, tak ho alespoň pomluvím. Když nic lepšího neumím.
Stan (neregistrovaný)
23. 5. 2008 22:15
Nový
Me by spis zajimalo
celé vlákno
Libi se mi googlacky api pro mapy. Jen je nemohu pouzit, protoze satelitni snimky jsou mizerne. Alespon teda v casti uzemi kde bydlim. Seznam ma letecke mapy pekne, ale nepouzitelnou licenci. (zajimalo by me kdy google zapracuje na leteckych mapach?)
luky (neregistrovaný)
24. 5. 2008 3:05
Nový
Re: Me by spis zajimalo
celé vlákno
Nepouzitelnou licenci? Vy budete jeden z tech, co by radi vydelavali na necem cizim a nadavaji na autory, ze jim to neumozni :)
Stan (neregistrovaný)
24. 5. 2008 15:25
Nový
Re: Me by spis zajimalo
celé vlákno
No to fakt ne. Jde mi o to umoznit uzivatelum vetsi komfort, kvuli tomu si fakt nebudu kupovat mapy. (prostuduj si seznamackou licenci vs google a uvidis sam) 1000zobrazeni denne je pro me malo (a jestli se pocita kazdej request tak to teda brrrr...) Az bude mit google lepsi letecke mapy nez seznam tak ho sfoukne jako svicku.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
24. 5. 2008 16:21
Nový
Re: Me by spis zajimalo
celé vlákno
Ha ha ha ha ha ha ha ha :-)
Ashine (neregistrovaný)
24. 5. 2008 8:52
Nový
RE: Jan Šedivý: v Česku by Google asi nevznikl
celé vlákno
Většina vývojářů používá Linux. ... Notebooky se používají buď Macintoshe nebo PC. Většina lidí má Macy, já mám PC.
PC to je nějaká značka notebooků? A když má většina lidí Macy, to na nich frčí linux? Proč ne MacOS?
PC to je nějaká značka notebooků? A když má většina lidí Macy, to na nich frčí linux? Proč ne MacOS?
Martin Ciklamini (neregistrovaný)
25. 5. 2008 8:52
Nový
RE: Jan Šedivý: v Česku by Google asi nevznikl
celé vlákno
Protože jako desktop OS se používá Goobuntu.
Ashine (neregistrovaný)
25. 5. 2008 12:09
Nový
RE: Jan Šedivý: v Česku by Google asi nevznikl
celé vlákno
Mně hlavně překvapuje, že *buntu frčí na Macintoshích :)
Ashine (neregistrovaný)
25. 5. 2008 12:13
Nový
RE: Jan Šedivý: v Česku by Google asi nevznikl
celé vlákno
Ale jako nic proti tomu samozřejmě, Macy jsou dobré stroje.
M jako Molitan (neregistrovaný)
25. 5. 2008 12:20
Nový
RE: Jan Šedivý: v Česku by Google asi nevznikl
celé vlákno
Neni tam napsane, ze vetsina lidi ma Macy. Je tam, ze vetsina notebooku jsou Mac. To neznamena, ze vetsina pocitacu jsou Macy. Treba si nakresli Vennuv diagram, jestli chces...
Loller (neregistrovaný)
25. 5. 2008 15:08
Nový
v česku ne...
celé vlákno
V česku ne, ale na Moravě ani
ich (neregistrovaný)
25. 5. 2008 22:52
Nový
přijímací pohovor
celé vlákno
tak ňák se zamýšlím na příjmacím řízením a esli jim dávají otázky jak setřídit čísla... nebo jak najít dvě vedle sebe... (viz článek) tak matfyzáci musí k diplomu dostat místo u google. otázky typu esli quicksort nebo nevím co jinýho se musejí zotpovídat na vrátnici nebo uklizečce :-D a né ňákým top manažerům...
Chulio Irrelevanti (neregistrovaný)
28. 5. 2008 15:07
Nový
Re: přijímací pohovor
celé vlákno
prva odpoved, co ma pri tejto otazke napadla bola "najdem si to na google" a druha "pouzijem funkciu Array.Sort() v .NET Frameworku" :)
nad takymito algoritmami som dumal naposledy na PDM85 a ani ma to nezaujima, koleso uz bolo vynajdene. Radsej som spustil .NET Reflector, dekompiloval funkciu v mscorlib (je to legalne:) a mam zdrojak ako na dlani.
Jedna vec je znalost algoritmov ktore do vas natlacia a pytaju sa na vratnici (asi by som veeelmi dlho rozmyslal a pravdepodobne by ma vyrazili hned z vratnice, jedine co ma napada ze by som vedel zluftu naprogramovat je binary search). Druha vec je sikovnost a vynaliezavost, vdaka ktorej spolocnosti prinesiete zisk. Mojho sefa nezaujima, ci viem nieco co vie kazdy absolvent (quicksort); ale ci viem nieco, co nevedia ini.
byt sefom firmy, dam nasledovne zadanie: mame takyto projekt, tolkoto by zaplatili, keby mal takuto funkcionalitu. kedze to treba rychlo, navrhni ktore komponenty sa oplatia nakupit (ActiveX, .NET) - a aj ci vobec su a ci ich funkcionalita staci, ktore treba naprogramovat pretoze su prilis specificke, ber ohlad na to, ze zadania sa budu za behu menit podla nepredvidatelnych poziadaviek, bud limitovany bezpecnostnymi a hardwarovymi obmedzeniami usera a na vsetko rozhodovanie a programovanie, spravenie instalaciek, dokumentaciu a testovania mas cojaviem 3 mesiace.
tymto by som vyfiltroval 80% uchadzacov:)
nad takymito algoritmami som dumal naposledy na PDM85 a ani ma to nezaujima, koleso uz bolo vynajdene. Radsej som spustil .NET Reflector, dekompiloval funkciu v mscorlib (je to legalne:) a mam zdrojak ako na dlani.
Jedna vec je znalost algoritmov ktore do vas natlacia a pytaju sa na vratnici (asi by som veeelmi dlho rozmyslal a pravdepodobne by ma vyrazili hned z vratnice, jedine co ma napada ze by som vedel zluftu naprogramovat je binary search). Druha vec je sikovnost a vynaliezavost, vdaka ktorej spolocnosti prinesiete zisk. Mojho sefa nezaujima, ci viem nieco co vie kazdy absolvent (quicksort); ale ci viem nieco, co nevedia ini.
byt sefom firmy, dam nasledovne zadanie: mame takyto projekt, tolkoto by zaplatili, keby mal takuto funkcionalitu. kedze to treba rychlo, navrhni ktore komponenty sa oplatia nakupit (ActiveX, .NET) - a aj ci vobec su a ci ich funkcionalita staci, ktore treba naprogramovat pretoze su prilis specificke, ber ohlad na to, ze zadania sa budu za behu menit podla nepredvidatelnych poziadaviek, bud limitovany bezpecnostnymi a hardwarovymi obmedzeniami usera a na vsetko rozhodovanie a programovanie, spravenie instalaciek, dokumentaciu a testovania mas cojaviem 3 mesiace.
tymto by som vyfiltroval 80% uchadzacov:)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
28. 5. 2008 23:58
Nový
Re: přijímací pohovor
celé vlákno
"byt sefom firmy, dam nasledovne zadanie: mame takyto projekt, tolkoto by zaplatili, keby mal takuto funkcionalitu. kedze to treba rychlo, navrhni ktore komponenty sa oplatia nakupit"
To není zadání pro řadového programátora. Od něj potřebuji spíše dostat výstup, který dokáže jeho schopnost logicky myslet a algrotmizovat.
To, že v realitě na sort použije knihovnu je fajn, to, že by to neuměl napsaz "zčita" by bylo minimálně varující s ohledem na to zdali zvládne komplexnější algoritmizaci.
To není zadání pro řadového programátora. Od něj potřebuji spíše dostat výstup, který dokáže jeho schopnost logicky myslet a algrotmizovat.
To, že v realitě na sort použije knihovnu je fajn, to, že by to neuměl napsaz "zčita" by bylo minimálně varující s ohledem na to zdali zvládne komplexnější algoritmizaci.
ich (neregistrovaný)
29. 5. 2008 15:32
Nový
Re: přijímací pohovor
celé vlákno
takže stojíme před rozhodnutím: brát lidi kteří umí myslet - například matematiky kteří neví co je to klávesnice ale jsou geniální nebo programátory kteří programují průměrně 25 hodin dnenně? připadá mi škoda vyhodit člověka který neumí jazyk XYZ ale umí se na problematiku dívat komplexně a naopak programátor který by nebyl schopen dát dohromady tým a myslet ale prát takovej kód ze kterýho kompilátoru přechází oči.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
30. 5. 2008 0:13
Nový
Re: přijímací pohovor
celé vlákno
záleží na tom jaký jste manager a jak dobře vám funguje firma, že :-). Někde dělá programátor i obchodníka :)
Tiskni