Jenom bych rád dodal. Poměr 1:1 není ten klíčový argument. Domnívám se, že uživatelé bez problémů snesou i výměnný poměr, ve kterém maličko ztrácejí; za podmínek, že přesně vědí, kolik maximálně ztrácejí. Když Kvantum říká "měním v poměru 4:5" a tečka, je to velmi korektní. Už podstatně méně korektní je rozsáhle hovořit něco o neustále se měnících poměrech a nic nezaručit - to, že to občas může dosahovat poměru 1:2, tj. jeden získaný za dva poskytnuté, už myslím "není dobrý obchod", bez ohledu na dobrou cílovou skupinu či jiné vlastnosti.
Poměr 1:1 jsme v newLinxovi zvolili proto, že chceme členům ukázat a garantovat, že tyhle prazvláštní švindly-nešvindly se u nás nevedou anepovedou, že jim nikdo nebude prodávat reklamu pod rukou, notabene za hanebné ceny, na kterých ani nikdo nevydělá - to považuju za úplně zásadní. díky jh
K Vaší hlouposti:
a) zobrazí-li BillBoard 260 mil. reklamy (proti Vaší sumě 50 mil.) určitě není schopen prodat polovinu (1:2) prostoru. Ono by to bylo cirka 300 mil. Kč za rok a to v reklamě (jak napíší níže) na internetu není. Je tedy logické, že prodají zřejmě naprosto minoritní část a přidám-li k tomu self-promo nutné k zaslání při zákazech dostanu se spíše k realitě, kterou systém BillBoard ON-LINE zaobrazuje tedy 1:1 až 1:1,2. Takže když přestanete demagogicky překrucovat fakta a zjistíte si jakým způsobem co funguje (a hlavně v businessu na interentu) možná Vás ta Vaše nabubřelá argumentace přejde.
b) největší stupiditou, kterou argumentujete je fakt, že BillBoard "okrádá" ročně servery o cca 95 mil. Kč. Tady se Vaše neznalost internetu (možná byste opravdu měl dál tisknout časopisy nebo přejít do politiky - tam se Vaše demagogické hlouposti určitě uplatní) projevila naplno. Před nedávnem jsem registrovala, že se odhaduje cca 150 mil. Kč v celé reklamě na českém internetu za rok. Opravdu jste dost hloupý, když si myslíte, že výměnný systém přebere na svou stranu 2/3 všech peněz v reklamě na českém internetu. To by velké agentury jako ARBOmedia, MIA, HI-MEDIA, iMachina a velké servery... musely zkrachovat.
Opět jsem přesvědčena, že výměnný sestém nemůže prodat více než cca 1,5 mil. Kč/rok a to stačí tak na zaplacení konektivity, programátorů, administrátorů... Kde by se vzalo 95 mil. Kč - nebuďte blázen.
Malá poznámka na závěr: možná byste měl v zájmu svých lidí, kteří pracují na adrenalinu a newlinx (a podle všeho dobře) přestat přispívat do diskuzí na č. interneu svými stupiditami a arogancemi - určitě by jim to moc prospělo a neztráceli by kvůli Vás kredit.
Ahoj Zdenka
Na druhé straně je tu opět otázka "reality": počet serverů v systému je několik tisíc (asi 6000, jestli se nepletu). Což znamená, že v každé oblasti je několik stovek serverů a to, že se jeden-dva z nich odhlásí, ještě neznamená, že ta daná cílová skupina zmizí. Naštěstí to nemáme děleno tak hluboce, že by tam existoval server o "pavích očkách"
O té indiferentnosti: většina impresí na netu se bohužel protočí v "indiferentních" portálech a freemailech...
Lidi nenapadám. Ale argumentovat v diskusi, které se účastní i konkurent, na téma, které se týká nás obou (i on argumentoval), mě předpokládám dovolíte. Nebo ne?