Hlavní navigace

Názor k článku Je WAP u mobilních operátorů předražený? od Friduča - Včera večer jsem se již podruhé během dvou...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 16. 11. 2005 13:23

    Friduča (neregistrovaný)
    Včera večer jsem se již podruhé během dvou měsíců strašně rozčílila a z toho důvodu jsem se rozhodla o svou negativní zkušenost podělit.
    Zhruba dva roky mám u Oskara tarif nezavěšuj, je to paušál kde platím 1000 kč měsíčně a mám v ceně 5 h volného volání - cena je proti ostatním neporovnatelně levná. Při uzavírání této dohody jsem měla jasně dané podmínky a mimo jiné tuto - neprovolané minuty se převádí do následujícího měsíce a další měsíc do dalšího měsíce....limit je 10 h - ten nesmí být překročen, jinak propadá Oskaru.Za těchto podmínek jsem si vzala tento paušál. V říjnu jsem se čistě náhodou podívala na vyúčtování, protože jinak jej hradí manžel a jaké bylo mé rozčarování ? Nebyli mi převedeny minuty, myslela jsem si, že je to chyba a tak jsem si zavolala na Oskar linku. Bohužel mi bylo řečeno, že od září se mění všeobecné podmínky a minuty se převádí jen z měsíce na měsíc...Pochopitelně jsem se dotázala jak je možné, že to jako klient minimálně nevím ? Odpověď zněla, že změna všeobecných podmínek je uvedena na internetu.Co lidi, kteří jednoduše internet nemají a nepoužívají ho ? Jejich chyba. Na dotaz jak je možné, že měni podmínky mého paušálu aniž by mi dali vědět a jak si to vůbec mohou dovolit ? Já jsem přece uzavírala s Oskarem nějakou dohodu za nějakých podmínek a oni si je jednoduše změní a hotovo. Nejsem si jistá zda mají opření v zákoně, ale minimálně je to nemorální. Dovedete si představit, že jakýkoli menší podnikatel - např. člověk co poskytuje inter. připojení by s Vámi uzavřel dohodu na konkrétní paušál a konkrétní odběr dat a následně (aniž by Vám to dal vědět ) objem dat změnil ?? Myslím, že takovou věc si opravdu mohou dovolit jen velké společnosti a to jednoduše, proto, že je jim to tolerováno. Nebyla jsem zdaleka jediná takto poškozena - to mi i potvrdila Oskarova operátorka, ale bohužel s tím nemohou nic dělat... Postavila jsem se k tomu čelem a lidově to vydejchala...Ovšem nechala jsem si snížit tarif na 2,30 min volných ninut ( nejsem blázen, abych každý měsíc dávala Oskaru 3 h zdarma - spočítejte si to při ceně 4,50 za minutu x tisíce okradených klientů ), vše proběhlo hladce a změna tarifu měla být od dalšího vyučtovacího období..a opět mě Oskar překvapil - volné minuty z měsíce předchozího 2,58 min/ mé hodiny 5 h = necelých 8 h, já jsem provolala pouze 2 h. Dle mé naprosto jednoduché matematiky mi vychází, že by mi mělo být do dalšího měsíce převedeno 5 h. bohužel nikoli - ani minuta. Důvod ? Změna tarifu. Znovu opakuji - nikdo mi neřekl, že při změně tarifu ( v mém novém tarifu se minuty převádí stejným způseb )se neprovolané minuty nepřevádějí...Souhrn : zasplatila jsem si 1000kč za 5h volného volání - s převodem neprovolaných minut do následujícího měsíce, ale následně po změně tarifu ( byť jsem si tuto službu již uhradila ) mi neprovolané minuty nepřevedli...
    Nevím zda popisuji svůj problém s Oskarem dost srozumitelně, nicméně klienti, které toto potkalo rozumí jistě. Nebyla jsem zdaleka sama ( dle reakce operátorky, již naprosto zdrcené z obdobných telefonátů ). Znovu se ptám : je dále akceptovatelné, aby gigantické firmy beztrestně okrádali klienty pod záštitou změn všeobecných podmíne atd. (viz Eurotel...). Proto i touto cestou žádám každého kdo má chuť se připojit k boji proti Oskaru a jeho nemorálních a dle mě i neobchodních praktik - napište mi. Ať jste klienti se stejným problémem ( na hromadnou stížnost - telekomunikační úřad a Oskar), či někdo kdo víte jak tvrději postupovat proti tomuto bezpráví...

    Děkuji a přeji si, aby se z našeho státu co nejdříve stal stát právní ( i když to vidím velice skepticky).
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).