Hlavní navigace

Jeden systém vládne všem. V Brand Embassy propojili všechny sociální sítě

Autor: Brand Embassy
Jan Beránek

Tuzemský startup propojil správu sociálních sítí s e-maily, chatem a diskusními fóry. Zároveň chce kromě velkých korporací začít operovat i ve vodách malých a středních firem.

E-mail a telefon je na ústupu. Podle poslední studie McKinsey klesl podíl klasických kanálů pro řešení zákaznických dotazů z osmdesáti na šedesát procent. Čas strávený na sociálních sítích se přitom zdvojnásobil. 

„Sledujeme významnou změnu v tom, jak s námi naši zákazníci komunikují,“ tvrdí Phil Wilson z britského Vodafonu s tím, že sociální sítě neberou jako prostor pro marketing, ale i jako místo pro řešení problémů s klienty. 

Tip Content Machovec

"Sociální sítě a webchat vyřídí stále sice jen kolem třiceti procent dotazů, ale to číslo stále roste. Navíc komunikace se zákazníky na sociálních sítích je násobně významnější pro značku a vnímání značky než klasická infolinka,” tvrdí Vít Horký z Brand Embassy.

Na to právě tuzemský startup, který se po různých peripetiích ocitl ve stáji finanční skupiny Rockaway,  sází. Svou cloudovou službu teď, po roce vývoje, posouvají dál. „Správa sociálních sítí je už propojena s e-mailem, live chatem a diskusními fóry. Zároveň jsme novou cenovou politikou otevřeli naše služby i menším firmám,“ tvrdí Horký. 

Našli jste v článku chybu?
10. 6. 2015 10:58
Tomáš (neregistrovaný)

Musím se smát tomu vyjádření Vodafone, byť britského. Docela chápu, že se jim snižuje počet zákazníků, kteří chtějí komunikovat přes sociální sítě místo e-mailem. Pokud totiž napíšete e-mail na technickou podporu, tak zpět přijde automatická odpověď, že odpoví do 5 dní. Takže je opravdu lepší jim napsat na zeď, kde se alespoň tváří, že problém vyřeší.