Hlavní navigace

Jeden systém vládne všem. V Brand Embassy propojili všechny sociální sítě

 Autor: Brand Embassy
Jan Beránek

Tuzemský startup propojil správu sociálních sítí s e-maily, chatem a diskusními fóry. Zároveň chce kromě velkých korporací začít operovat i ve vodách malých a středních firem.

E-mail a telefon je na ústupu. Podle poslední studie McKinsey klesl podíl klasických kanálů pro řešení zákaznických dotazů z osmdesáti na šedesát procent. Čas strávený na sociálních sítích se přitom zdvojnásobil. 

„Sledujeme významnou změnu v tom, jak s námi naši zákazníci komunikují,“ tvrdí Phil Wilson z britského Vodafonu s tím, že sociální sítě neberou jako prostor pro marketing, ale i jako místo pro řešení problémů s klienty. 

"Sociální sítě a webchat vyřídí stále sice jen kolem třiceti procent dotazů, ale to číslo stále roste. Navíc komunikace se zákazníky na sociálních sítích je násobně významnější pro značku a vnímání značky než klasická infolinka,” tvrdí Vít Horký z Brand Embassy.

Na to právě tuzemský startup, který se po různých peripetiích ocitl ve stáji finanční skupiny Rockaway,  sází. Svou cloudovou službu teď, po roce vývoje, posouvají dál. „Správa sociálních sítí je už propojena s e-mailem, live chatem a diskusními fóry. Zároveň jsme novou cenovou politikou otevřeli naše služby i menším firmám,“ tvrdí Horký. 

Našli jste v článku chybu?

10. 6. 2015 10:58

Tomáš (neregistrovaný)

Musím se smát tomu vyjádření Vodafone, byť britského. Docela chápu, že se jim snižuje počet zákazníků, kteří chtějí komunikovat přes sociální sítě místo e-mailem. Pokud totiž napíšete e-mail na technickou podporu, tak zpět přijde automatická odpověď, že odpoví do 5 dní. Takže je opravdu lepší jim napsat na zeď, kde se alespoň tváří, že problém vyřeší.

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Vitalia.cz: Bižuterie tisícinásobně překračuje povolené limity

Bižuterie tisícinásobně překračuje povolené limity

Měšec.cz: Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Vitalia.cz: Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

Spor o mortadelu: podle Lidlu falšovaná nebyla

120na80.cz: 5 nejčastějších mýtů o kondomech

5 nejčastějších mýtů o kondomech

DigiZone.cz: Recenze Westworld: zavraždit a...

Recenze Westworld: zavraždit a...

Měšec.cz: U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

120na80.cz: Popraskané rty? Některé balzámy stav zhoršují

Popraskané rty? Některé balzámy stav zhoršují

Měšec.cz: Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

Vitalia.cz: Jmenuje se Janina a žije bez cukru

Jmenuje se Janina a žije bez cukru

Root.cz: Nová třída SD karet A1 s vysokým výkonem

Nová třída SD karet A1 s vysokým výkonem

Root.cz: 250 Mbit/s po telefonní lince, když máte štěstí

250 Mbit/s po telefonní lince, když máte štěstí

Měšec.cz: Vklad na cizí účet je draze zpoplatněn (přehled)

Vklad na cizí účet je draze zpoplatněn (přehled)

Root.cz: Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Podnikatel.cz: Vládu obejde, kvůli EET rovnou do sněmovny

Vládu obejde, kvůli EET rovnou do sněmovny

Podnikatel.cz: Chaos u EET pokračuje. Jsou tu další návrhy

Chaos u EET pokračuje. Jsou tu další návrhy

Vitalia.cz: Mondelez stahuje rizikovou čokoládu Milka

Mondelez stahuje rizikovou čokoládu Milka

Root.cz: Mirai má nový cíl 5 milionů routerů

Mirai má nový cíl 5 milionů routerů

Podnikatel.cz: Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

Vitalia.cz: To nejhorší při horečce u dětí: Febrilní křeče

To nejhorší při horečce u dětí: Febrilní křeče