Hlavní navigace

Jerry Yang je zklamaný z Googlu a doufá v obnovení rozhovorů s Microsoftem

Karel Wolf

Šéf nejznámějšího internetového portálu na Web 2.0 summitu přiznal, že uzavření se rozhovorům s Microsoftem byla chyba. Až doposud si z nelichotivého celoročního trendu vlastních akcií portál příliš těžkou hlavu nedělal. Situaci měl totiž zachránit plán na společnou inzertní strategii se společností Google. Pokud by se podařilo zapojení Yahoo Search do programu AdSense, získal by Google zajímavý zářez do portfolia pro zadavatele reklamy v rámci AdWords a Yahoo by naopak ročně získalo až 800…

Šéf nejznámějšího internetového portálu na Web 2.0 summitu přiznal, že uzavření se rozhovorům s Microsoftem byla chyba. Až doposud si z nelichotivého celoročního trendu vlastních akcií portál příliš těžkou hlavu nedělal. Situaci měl totiž zachránit plán na společnou inzertní strategii se společností Google. Pokud by se podařilo zapojení Yahoo Search do programu AdSense, získal by Google zajímavý zářez do portfolia pro zadavatele reklamy v rámci AdWords a Yahoo by naopak ročně získalo až 800 milionů USD čistého zisku navíc. Google tento týden pod nátlakem veřejného mínění a části inzerentů od tohoto plánu definitivně odstoupil. Yang nyní nezakrývá zklamání nad postupem Google a prohlašuje, že po obratu kurzu je nyní správní rada otevřená jakékoli rozumné nabídce. Nová jednání s Microsoftem ovšem společnost zatím nezahájila, Yang Microsoftu pouze vzkazuje, že nákup Yahoo je pro něj stále nejlepší možnou věcí, kterou může pro sovu internetovou strategii udělat. Akci Yahoo se včera obchodovaly za 13,92 USD. (Reuters, Yahoo Tech, TechCrunch)

Našli jste v článku chybu?