Internet Info, s.r.o. Lupa Měšec Podnikatel Root Zdroják DigiZone Slunečnice Vitalia TopDrive KupDnes Navrcholu NovýTarif Dobrý web Weblogy Woko Jagg Computer.cz SK: MojeLinky

Názory k článku
Jiří Navrátil, Datart: naší hlavní zbraní je specializace

Bajtík
Bajtík (neregistrovaný)
3. 9. 2007 7:22 Nový

český jazyk

celé vlákno
Je mi na blití, pokud vzdělaní lidé do českého jazyka zatahují anglické výrazy typu delivery systém apod. Proč nemůžete použít například výraz rozvozovou službu? Aha, to není tak "cool" výraz a zřejmě by trpělo vaše ego a zmenšil by se vám penis.
Hds
Hds (neregistrovaný)
3. 9. 2007 8:55 Nový

Re: český jazyk

celé vlákno
Souhlas.
pj
pj (neregistrovaný)
3. 9. 2007 10:02 Nový

Re: český jazyk

celé vlákno
a proc pise ego a penis, proc nenapises hezky cesky treba pyj? :o)
Bajtík
Bajtík (neregistrovaný)
3. 9. 2007 10:31 Nový

Re: český jazyk

celé vlákno
Protože jsem bohužel postižen záplavou výrazu penis z českých novin, televizí, rozhlasových stanic a lidí kolem sebe. Avšak děkuji za osvěžení slovní zásoby, penis mažu, zapisuji pyj :-)))
kamil
kamil (neregistrovaný)
3. 9. 2007 19:21 Nový

Re: český jazyk

celé vlákno
Úd bude lepší, kdoví z čeho ten pyj pochází. Zní to tak francouzsky (nebo rusky)...
astray
astray (neregistrovaný)
4. 9. 2007 15:47 Nový

Re: český jazyk

celé vlákno
Jj, kdo maže, ten jede!
cat
cat (neregistrovaný)
3. 9. 2007 22:21 Nový

Re: český jazyk

celé vlákno
Pane, jste takový ubožák, který nemá dostatečné IQ na to jak se zapojit do diskuze o článku, nebo-li rozhovoru? Opravdu jste sám přišel jen na to, že osoby odpovědné za vytvoření tohoto článku dvakrát za sebou použily anglický výraz pro rozvážkovou službu? Gratuluji... jste směšný a vulgární...
hatred
hatred (neregistrovaný)
7. 9. 2007 8:13 Nový

Re: český jazyk

celé vlákno
totez plati o tobe kamo ;)
Petr
Petr (neregistrovaný)
3. 9. 2007 8:27 Nový

Specialisté v Datartu...

celé vlákno
Ano v Datartu jsou opravdu specialisté. Před pár dny jsem se tam byl zeptat na nějaké sporáky s varnou deskou. 'Prodavač specialista' mi opravdu hodně pomohl, přestože jsem se ptal jaké jsou mezi nabízenými typy rozdíly právě ve sklokeramických deskách tak mi začal popisovat nastavení trouby. Když jsem se ho opakovaně zeptal že mě zajímají rozdíly desky, nikoliv trouby (ty tam uvidím taky) tak mi řekl že jsou všechny úplně stejné... No nevím, proti takovému prohlášení by se asi výrobci dost bránili ;-)
emh
emh (neregistrovaný)
3. 9. 2007 9:02 Nový

Re: Specialisté v Datartu...

celé vlákno
Datart je vazne vykvet. Od klamave reklamy 'zaruka nejnizsi ceny' (po dotazu, jaktoze tohle jinde nabizeji o 30% levneji se mi dostalo vysvetleni, ze to je nejnizsi ve stejnem typu obchodu - a kamaradovi pak nevzali jako dukaz na joystick moji uctenku z elektroworldu) az po obsluhu (o vikendu Hostivar i Smichov nikdo na place a pokladni rika, ze umi jen sbirat carkovy kody a penize - to jsem chtel jen ve trech metrech chaosu na regalu najit prepisovatelna media). K smichu, kdyz mi jejich zastupce rika, ze jejich ceny na eshopu nejsou tak nizke proto, ze jedine retezce jako je ten jejich vedi nejlip, jak to s cenami chodi a proto jsou drazsi nez ostatni...
TNT
TNT (neregistrovaný)
3. 9. 2007 10:36 Nový

Re: Specialisté v Datartu...

celé vlákno
Inteligentní člověk nebude opruzovat obyčejného prodavače otázkou proč je konkurence "lepší" než oni a zajde (kontaktuje) za kompetentním manažerem na ústředí Datartu.
BTW Datart mi příjde zacílen na obyčejné utrácející konzumenty, kteří nevyužívají internet coby zdroj informací a prostě jdou a koupí, neporovnávají konkurenci atp. Já si do Datartu/Elektrowordu příjdu osahat zařízení a pak to koupím o 10% a víc levněji v nějakém eshopu (obvykle v akci).
emh
emh (neregistrovaný)
3. 9. 2007 10:49 Nový

Re: Specialisté v Datartu...

celé vlákno
S druhym odstavcem souhlasim, ted tam chodime okukovat 22" monitory a pak toho litujeme, protoze na vsech vystavenych zasadne provozuji windows s rozlisenim v pomeru stran 4:3. Specializace panecku... Ten prvni odstavec je trosku zvlastni: vazne mas dojem, ze jsem sel za obycejnym poskokem z Datartu s uctenkou z Elektroworldu a chtel po nem vratit penize? :) Asi jsme kazdy inteligentni nejak jinak, me by tohle fakt nenapadlo.
TNT
TNT (neregistrovaný)
3. 9. 2007 15:14 Nový

Re: Specialisté v Datartu...

celé vlákno
V prvním odstavci jsem jen obecně sdělil, že vytýkat "klamavou reklamu" někomu v prodejně, i kdyby to byl vedoucí, je zbytečné. Vedoucího za toto nikdo z vyšších pater jebat nebude. Politika firmy se dělá na ústředí a ty sídlí mimo prodejnu. Takže zbývá jen posílat stížnosti přímo na ústředí a modlit se, aby se to dostalo k zodpovědným osobám.

Datart nemá politiku "ukaž mi ceník od konkurence a mi ti to dáme za tu jejich uvedenou cenu", nebo ano? :-) To mají jen menší firmy.
stoural
stoural (neregistrovaný)
3. 9. 2007 16:28 Nový

Re: Specialisté v Datartu...

celé vlákno
Datart se prece chlubi, ze ma nejlevnejsi ceny a slibuje vraceni rozdilu, ne?
Petr
Petr (neregistrovaný)
3. 9. 2007 16:38 Nový

Re: Specialisté v Datartu...

celé vlákno
Datart takovou politiku samozrejme ma. Bez smajliku. Z datart.cz cituji:

"DATART nabízí svým zákazníkům veškeré zboží za nejlepších cenových podmínek. Zákazník musí mít jistotu, že srovnatelné zboží se srovnatelným servisem u nás zakoupí za stejnou nebo nižší cenu než u konkurenčního prodejce, a to v průběhu celého roku.
DATART se zavazuje: Pokud zákazník zjistí, že výrobek, který zakoupil v DATARTu, nabízí konkurence za nižší cenu, rozdílovou částku zákazníkovi zpětně vyplatí. Žádost o vyplacení musí být podána písemně, nejpozději do 15-ti dnů s přiloženou kopií daňového dokladu (např. účtenkou), který zákazník obdržel při nákupu v prodejně DATART. Výrobek, jehož cena bude porovnávána, musí být stejného typu, značky, stejných technických osvědčení, v okamžiku prodeje musí být ve stejném technickém stavu a skladem. Musí být doloženo, že výrobek, který konkurence nabízí za nižší cenu, se prodává v předem vymezené oblasti maloobchodu a prodejce přitom zákazníkům zajišťuje stejné servisní služby jako DATART. Naše služba Záruka nejnižší ceny není platná pro internet."
Petr
Petr (neregistrovaný)
3. 9. 2007 16:40 Nový

Re: Specialisté v Datartu...

celé vlákno
suma sumarum jsou ale ty podminky (chytre?) nastaveny tak, ze ke splneni veskerych podminek sotva kdy dojde
berny
berny (neregistrovaný)
3. 9. 2007 17:00 Nový

Re: Specialisté v Datartu...

celé vlákno
no jo skusto a uvídíš že ti ty prachy nikdy nedaj vždycky budou mít něco jinak neš ten u koho si to koupil levnějc takže nesplňuješ podmínky
uživatel si přál zůstat v anonymitě
2. 10. 2007 12:18 Nový

Re: Specialisté v Datartu...

celé vlákno
ono je to těžký, my jsme v Datartu (přes e-shop) koupili ledničku, dovezli nám jí zadarmo, vynesli do druhýho patra, rozbalili, postavili na místo, který jsme určili, krabici si odvezli stejně jako starou lednici, a teď si vemte, že někdo bude tu samou ledničku nabízet o pětistovku lacinějc, ale za dopravu si řeknou čtyři stovky, postavěj mi jí před vchod a zamávaj mi, o odvozu kartonů a starý ledničky si můžu tak nechat zdát... nedivím se, že v těch podmínkách maj "srovnatelných služeb" nebo tak nějak
Pet
Pet (neregistrovaný)
4. 9. 2007 17:42 Nový

Re: Specialisté v Datartu...

celé vlákno
Ještě si tam měli dát, že ten výrobek musí mít stejný výrobní číslo.

Já když vidím takhle fikaně napsaný ojebávky, tak udělám radši čelem vzad.
tomas
tomas (neregistrovaný)
5. 9. 2007 15:29 Nový

Re: Specialisté v Datartu...

celé vlákno
Presne tak! Celem vzad... (Zlicin) zrovna vcera jsem kupoval rekorder v ElekroWordu meli cenu nizsi nez na internetu tak sem se sel podivat vedle do Datartu a tam zaruka nejnizsi ceny... to byl velky lol protoze stejny model meli drazsi nez vedle v Tescu no udelal jsem celem vzad zpatky do EW
emh
emh (neregistrovaný)
4. 9. 2007 11:20 Nový

Re: Specialisté v Datartu...

celé vlákno
Ne, vazne jsem tem prodavacum nevytykal klamavou reklamu. Jednak tam zadni nebyli (coz jsem uvedl) a jednak v podminkach psali co je treba udelat. Prekvapuje me, jak moc lze v reakci na konkretni komentar onen komentar ignorovat a o to vic pridat vlastnich, nespravnych domenek :)
mpe
mpe (neregistrovaný)
3. 9. 2007 12:16 Nový

Re: Specialisté v Datartu...

celé vlákno
Ja nakupuju v Datartu. Libi se mi, ten dovoz&odvoz&zapojeni zdarma a to ze mi pak nactou mile do OK plus bonus programu a prodlouzene zaruky.

Co se mi nelibi je omezeny vyber a mala flexibilita (nedaji mi slevu kdyz si toho vezmu vic) a neinformovanost/nekompetentnost vetsiny prodavacu.

Je ale potreba dobre vybirat zbozi, protoze mnohe polozky co prodavaji jsou drazsi nez u konkurence nebo dokonce lezaky z predlonskych serii. Kdyz ale clovek vyuzije tech akci, tak to dostane za stejnou cenu nebo i lepsi cenu jako jinde na internetu a podstatne s podstatn2 lepsi pridanou hodnotou.
Pet
Pet (neregistrovaný)
3. 9. 2007 16:05 Nový

Re: Specialisté v Datartu...

celé vlákno
S tím ošaháváním bych to moc neviděl. Ne že bych nechtěl, ale většinou je ten výběr v těchhle dvou krámech (i internetových variantách) tak žalostnej, že se to musí na internetu risknout bez ošahavání. Ten sortiment prostě odpovídá tomu, že potřebují nakoupit co největší šmejdy a co nejdráž prodat, takže tam spíš člověk narazí na různý výprodeje výrobců, výběhový výrobky nebo když něco nejde. A když už tam je nějaký dobrý žádaný zboží, tak je to předražený.
Buh
Buh (neregistrovaný)
3. 9. 2007 9:04 Nový

Re: Specialisté v Datartu...

celé vlákno
Ja jsem zase chtel vedet, ktery DVD prehravac zvlada bez problemu dvouvrstve DVD-R anebo DVR+R. Take jsem se nedoskal odpovedi. Skoda.
Jaja
Jaja (neregistrovaný)
3. 9. 2007 10:30 Nový

Re: Specialisté v Datartu...

celé vlákno
Specialiste jsou i na jejich bezplatne telefonni lince. Sice ty holky nic neví, ale zato mají příjemný hlas.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
5. 9. 2007 19:16 Nový

Re: Specialisté v Datartu...

celé vlákno
Já mám teda docela dobrou zkušenost s Electro Worldem. Třeba jsme potřebovali propojit kameru s televizí a nikde jinde, než v Electro Worldu nám prodavači neuměli říct, jaký kabel si máme koupit - a samozřejmě ho i měli, a to asi o 300 korun levnější, než nám řekli jinde, že by měl stát. A zrovna minulý týden jsme vybírali pračku pro babičku a taky nám uměli na všechno smysluplně odpovědět a pomohli nám, nebo spíš naší nedůvěřivé babi, vybrat strašně jednoduchou pračku, kde stačí zmáčknout dva čudlíky, takže babi může prát ještě pár let sama. A dovezli nám ji k babi a nainstalovali. Takže fakt spokojenost s Electro Worldem, v Datartu mam vždycky pocit, že mají menší výběr a dost blbý prodavače.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
3. 9. 2007 9:14 Nový

Ceny datart a jeho vyznam

celé vlákno
Datart a jeho prace s cenami, ze natahne (patrne automaticky) ceny konkurencnich elektronickych obchodu a pak je vydava za sve je skutecne "inteligentni cenotvorba".

Tez me pobavil rok 2005 jako novy zacatek eshopu. I kdyz musim uznat, ze web Datartu proti amatersky vytvorenemu webu Electro Worldu je lepsi, presto je vyznam obchodu Datartu v interentovem obchode stejne velky jako prumerna elektra v Hodonine na poli obchodu s elektrem.
anonym
anonym (neregistrovaný)
3. 9. 2007 22:05 Nový

Re: Ceny datart a jeho vyznam

celé vlákno
Mno, trošku s Vámi nesouhlasím ... DATART a EW má významné nákupní oddělení, které díky obratům v mld. Kč dokážou změnit trh. Určitě nepůjdou po ceně protože musí živit víc lidí :-)) ale marketingově jsou zajímavější než malý eShopy protože se dostanou do telky.

JOOO, teď už jenom on-line TECSO a bude vymalováno :-))
Retail
Retail (neregistrovaný)
3. 9. 2007 22:18 Nový

Re: Ceny datart a jeho vyznam

celé vlákno
Dělám v retailu a pokud malé eShopy dělají se 4% marží a DATART.cz s tím co kámen tak klobouk dolů .... :-)) V tédle branži totiž není důležitý obrat, ale to co z něho máš - marže.

Takže , jestli má datart.cz nebo Ewčko 20% a kasa.cz či mall.cz realizují průměrně 8% - někde to říkali na konferenci - stačí jim z elektronického obchodu klidně jen 0,5 Mld. Kč a jsou na stejných číslech jako internetový giganti.

HURÁ, ať žije konkurence :-))
Adam
Adam (neregistrovaný)
4. 9. 2007 12:32 Nový

Re: Ceny datart a jeho vyznam

celé vlákno
to že to kasa nebo mall říkal někde na konferenci ještě neznamená, že tomu tak je... právě zmíněné dva velké eshopy pracují s téměř běžnou kamennou marží... vyjma akčních věcí apod. kde ale i kámen je levný... zdaleka nepatří k nejlevnějším a už vůbec ne k nejlepším co se týče služeb - spíše k těm horším... spousta menších eshopů je levnější a s lepším serivisem...
Lester
Lester (neregistrovaný)
3. 9. 2007 10:40 Nový

Datart neni spatny

celé vlákno
No nakupuju hodne a DATART ma

Negativa:
1) Slabsi vyber
2) Obcas ne uplne nejnizsi cenu

Na druhou stranu:
1) Cena je slusna a vsechno kolem je zdarma, odvezou obaly, zapoji, vynesou do patra
2) Spolehlive dodani
3) Funguji reklamace - bez kecu, bez pruzeni a rychle

Takze - http://www.datart.cz je pro mne zajimava verinta.
Fang
Fang (neregistrovaný)
3. 9. 2007 11:06 Nový

Re: Datart neni spatny

celé vlákno
"3) Funguji reklamace - bez kecu, bez pruzeni a rychle"
Tak mam presne opacnou zkusenost, pri posledni reklamaci jsem cekal na vyrizeni cca 2,5 hodiny. Jinak na me datart co se tyce odborniku pusobu trochu "lame" , staci se jich zeptat na nejakou drobnejsi vec a jsou v haji. To same jejich stitky u PC regalu to bych blil co tam umeji napsat.
Martin Kalenda
3. 9. 2007 11:15 Nový

Re: Datart neni spatny

celé vlákno
Dokud se konkurecne nenaučí poskytovat prodloužené záruky tak beru datart. Sorry můžou být o 2000 dražší ale u lednice za 50 tisíc si prostě těch 5900 za další 3 roky záruky připlatím.

Je mi jedno že to neposkytuje výrobce ale datart systémem 100 prodám 10x se pojistí jednomu se to vysere tak to z těch 10x5900 zaplatím.

Utratil jsem za vybavení domácnosti dost a stejně jsem si snad kromě konvice za 3k kde je záruka o prdu nebyl sto na internetu vybrat =>

Ani i negativa to má, když dovezli poškozenou sušičku tak na to koukali a že prej to zbírá někdo jiný. tak mi tam 4 dny do výměny čekala nakřáplá sušička kterou si ti co vozí a instalují nechtěli vzít. (aspoň obal si vzali)
astray
astray (neregistrovaný)
4. 9. 2007 15:54 Nový

Re: Datart neni spatny

celé vlákno
Tak zrovna za lednici bych si 5900 nepriplatil. Lednice se kazi minimalne a servis nebyva drahy.
feferka
feferka (neregistrovaný)
4. 9. 2007 19:03 Nový

Re: Datart neni spatny

celé vlákno
Tak zrovna v tomhle s vami nesouhlasim. Jedna se o side-by-side lednici 500+ l s dvirkama tak ze vubec neprekracuji obrysovy profil pri otvirani. Takze az se lednice posere za 1200 dni tak sebemensi zasah do linky bude dost velkej problem.


U lednice za 10k to nema cenu. Ale jsou spotrebice kde je onech 5k 10% ceny a za ty mi to stoji, zvlast v dobe kdy ma vse LCD a mikroprocesor (pracka, susicka)


Ale kazdemu co jeho jest, ja Vas nenutim a vy nenutne me. Kdo umi umi a ma pristup do poruchovosti a zrovna u susicky vede prave LCD kteryzto se sice kazi treba v 4 pripadech z 1000 ale stoji 11000 takze i tato banalita se muze diky 5k sakra vyplatit.
defoo
defoo (neregistrovaný) ---.datart.cz
15. 8. 2009 14:48 Nový

Re: Datart neni spatny

celé vlákno
To si asi jelito ze lednice se nekazi a jsou levny opravy nejcastejnsi zavada u lecnic je unik chladiva a to v 99,9% pripadu znamena konecnou pro lednici uplne a muzes kupovat novou
uživatel si přál zůstat v anonymitě
6. 9. 2007 21:35 Nový

Re: Datart neni spatny

celé vlákno
Ahoj Pavle!

Tvoje komentáře vůbec nevypadají jako spam ještě se tim tam povede dát link. Děláš to dobře, díky.

Tvůj Jirka.
Noruas
Noruas (neregistrovaný)
8. 9. 2007 15:02 Nový

Re: Reklamace

celé vlákno
Coze? Reklamace bez kecu bez pruzeni a rychle? To se bavime o nejakem uplne jinem obchode, ne?
Neco tak strasneho jako v Datartu jsem pri reklamaci nikde jinde nezazil. A rychlost - "my to nekam posleme a pak vam napiseme... a pokud rozhodneme, ze je reklamace neopravnena, tak zaplatite postovne a spoustu dalsich penez" (u veci, ktera se neopravuje, ale vezme nova) (!). A to ty hovada mela na zadech napis, jaxi vazi zakazniku (no jasne, kdo potrebuje tohle tisknout na obleceni prodavacu, taxi zakazniku nevazi, ze.)
uživatel si přál zůstat v anonymitě
3. 9. 2007 12:46 Nový

několikamiliónové zisky :))

celé vlákno
Tak o tom rozporu stamilionových obratů s milionovými zisky je to dobrá hláška :)

Kolik má Datart při svém obratu 2 mld. Kč zisků? Už mnoho let velké mínus. To zní jako ještě větší rozpor něž těch několik světlých vyjímek, kteří dokážou na internetu něco - i když málo - vydělat, ne?
pp
pp (neregistrovaný)
3. 9. 2007 15:01 Nový

Re: několikamiliónové zisky :))

celé vlákno
Proc by mel zahranicni vlastnik chtit zisk v lokalnim zastoupeni? Ztraty jsou spise vysledkem ucetnim, nez realnym.
uživatel si přál zůstat v anonymitě
3. 9. 2007 15:33 Nový

Re: několikamiliónové zisky :))

celé vlákno
Jo tak to jo :))
Adam
Adam (neregistrovaný)
4. 9. 2007 12:34 Nový

Re: několikamiliónové zisky :))

celé vlákno
protože kvůli zisku to dělá, tak jako každý ekonomický subjekt... a právě ti zahraniční jsou v tomto ještě více důslední... čili tím datart jen přiznává svou neschopnost...
tomas
tomas (neregistrovaný)
5. 9. 2007 15:37 Nový

Re: několikamiliónové zisky :))

celé vlákno
Ale kdepak kvuli zisku :) i ve svete uz prisli nato ze hlavni je vyplacet si vysokou mzdu a firmu staci drzet v takove ztrate aby ji to nepolozilo, pripadne kratce predtim nez zkrachuje si vyplatit zlaty padak...
Adam
Adam (neregistrovaný)
6. 9. 2007 10:03 Nový

Re: několikamiliónové zisky :))

celé vlákno
Proboha, chlapče, to že jsi hloupý jde říci dvěma slovy... A z čeho by si asi tak ty dlouhodobě vysoké mzdy a následně zlaté padáky vyplácely??? "Držet ve ztrátě aby ji to nepoložilo"... Ehm, na to netřeba komentář... evidentně ti ekonomika ani základní matematika nic neříká... Nechci sem míchat politiku, ale dám ruko do ohně, že jsi socialistický nebo komunistický volič nebo jinak v životě neúspěšný člověk, který závidí úspěšnějším...
tomas
tomas (neregistrovaný)
6. 9. 2007 10:24 Nový

Re: několikamiliónové zisky :))

celé vlákno
Chlapečku ekonomika evidentně neříká nic tobě... Mimochodem 8 let jsem dělal vedoucího v podobné společnosti firma neustále rostla zvišovala počet prodejen a neustále čerpala nové a nové úvěry až po cca 11 letech nebyla schopna všechny splácet a rok poté skončila svou existenci, když ji celní zpráva pro milionové dluhy na clu zabavila zboží přímo z prodejen... A kdy myslíš, že v té firmě mělo její vedení nejvysší platy? (PS: daří se mi velmi dobře a komunisty taky nesnášim)
Martin Hruška aura:39
6. 9. 2007 20:51 Nový

Re: několikamiliónové zisky :))

celé vlákno
8 let? Vedoucího? Zvišovala?

Tak to vám rád věřím. Vidím že kvalifikaci nemáte na vedoucího, ale snad rovnou na menažéra!!
Adam
Adam (neregistrovaný)
7. 9. 2007 14:27 Nový

Re: několikamiliónové zisky :))

celé vlákno
Ehm, když si na pozici vedoucích najímala lidi jako Ty, tak se divím, že vůbec těch 8 let vydržela...:-)) Co jsi tam jako vedoucí těch 8 let dělal??? Když jsi celou dobu viděl, že jde firma do kytek??? Nějaký špatný vedoucí ne? :-)))

O tom komu z nás dvou ekonomika něco říká, simyslím, každá udělá obrázek sám..:-)

Nezesměšňuj se ještě víc prosím... Už ty hrubky mluví sami za sebe... Vedoucím jsi byl tak možná ve svých představách... Daří se Ti velmi dobře? A kde pracuješ, která firma zase klekne? :-))
stoural
stoural (neregistrovaný)
3. 9. 2007 12:54 Nový

Nevim, jak to vidi ostatni...

celé vlákno
... ale z meho pohledu je datart jednoznacne nejdrazsi obchod s elektronikou. Asi nejvice mi utkvelo v pameti, kdyz tam nabizeli PDA IPAQ 3970 za 16 tisic, ackoliv se v te dobe jiz davno neprodavalo a z druhe ruky se dalo koupit za 5-6 tisic.
Derek
Derek (neregistrovaný)
3. 9. 2007 13:05 Nový

Re: Nevim, jak to vidi ostatni...

celé vlákno
V tomhle se evidentne shodneme - Datart a presenene snad i ten uzasny Electroworld jsou pro me synonymem naprosto neadekvatnich cen, neaktualni nabidky a nekompetentni obsluhy (spis bych mozna nekdy rekl i negramotne ci nesvepravne ...). Parkrat me to pobavilo, parkrat jsem se u nekterych odpovedi musel smat a od ty doby tam radsi nechodim.
Prodejna elektroniky tohohle supermarketovyho typu (datart ma nejvetsi prodejny prave v nakupnich centrech) nebo rovnou supermarketovy (tesco, globus ci makro,byt to neni supermarket), to je neco co me dokaze fakt rozplakat i rozlitit.
Kolikrat jsem uz uvazoval o obchodnim modelu zalozenym na osvete. Stat tam a informovat lidi lepe nez jejich povereni pracovnici nebo super tahave letaky :)
James Troll
James Troll (neregistrovaný)
3. 9. 2007 15:38 Nový

Jsem narocny zakaznik, Datart mi nema co nabidnout

celé vlákno
Dobry den,

co mi muze datart nabidnout oproti konkurenci jako je napr. http://czechcomputer.cz ci http://obchod.cz (sekce vypocetni technika) ?

Datart nema nizsi ceny ani vyssi kvalitu zbozi, jeho sortiment je naprosto ubohy, neobsahuje ani ctvrtinu zbozi zakoupitelneho na obchod.cz.

Kdo krome tupych sedlaku z vesnic ci jinych suckeru bude nakupovat u takovych loseru jako je datart?
Sean Dillon
Sean Dillon (neregistrovaný)
3. 9. 2007 15:56 Nový

Re: Jsem narocny zakaznik, Datart mi nema co nabidnout

celé vlákno
Už aby tady byl MEDIAMARKT!!! To pak budou lidi koukat až tady budou prodavat 4 metrový plazmovky:D
Rexx
Rexx (neregistrovaný)
3. 9. 2007 16:52 Nový

Re: Jsem narocny zakaznik, Datart mi nema co nabidnout

celé vlákno
Ano, budou koukat, na nic jiného tak nebudou mít. Jestli posuzujete kvalitu obchodu podle největší úhlopříčky plazmové televiz, tak jste chudák.
Sean Dillon
Sean Dillon (neregistrovaný)
3. 9. 2007 20:23 Nový

Re: Jsem narocny zakaznik, Datart mi nema co nabidnout

celé vlákno
Podle nejlepsich veci v obchode rejpaku ;)
defoo
defoo (neregistrovaný) ---.datart.cz
15. 8. 2009 14:53 Nový

Re: Jsem narocny zakaznik, Datart mi nema co nabidnout

celé vlákno
V cem je plasma s uhloprickou 4metry nejlepsi ? koupis si ji do bytu protoze je "nejlepsi" kvuli 4 metrum ? tohle bych cekal od ditete z prvniho stupne a ne od dospelych lidi
Martin Hruška aura:39
3. 9. 2007 17:19 Nový

muzeum v datartu

celé vlákno
Nejepší v Datartu je muzeum počítačových komponent. Věci, které už se dávno neprodávají, mají hrdě vystavené ve vitrínce s cenou, za jakou tato komponenta na trhu startovala. Grafické karty, zvukové karty, paměti a jiný šrot, prezentovaný jako nejmodernější novinky.
J
J (neregistrovaný)
3. 9. 2007 20:52 Nový

Re: muzeum v datartu

celé vlákno
jj, ale tohle plati o vsech marketech. Chodim se tam obcas pokochat. U nas v Hypce meli strasne douho vystaveny voodoo tusim 5500 ? za cca 18kKc v dobe, kdy se uz davno nevyrabelo.
kamil
kamil (neregistrovaný)
3. 9. 2007 19:20 Nový

18 dnů

celé vlákno
No, s těmi 18 dny čekání na jeden normálně dostupný mražák jste se moc nevytáhli. Aktivita operátorů nulová, v poslední době musím jen volat a otravovat, jinak bych nic nedostal. Operátoři mlčí a šetří si práci.
kamil
kamil (neregistrovaný)
3. 9. 2007 19:27 Nový

Re: 18 dnů

celé vlákno
P.S. Opravdu mě naštvalo, když jsem zjistil, že mikrovlnka je v kamenném Datartu o dost levnější než ta, kterou už jsem měl závazně objednanou v internetovém Datartu :-(
stoural
stoural (neregistrovaný)
3. 9. 2007 23:09 Nový

Re: 18 dnů

celé vlákno
Nastesti jste vyuzil sveho prava a do 14 dnu ji vratil bez udani duvodu... Nebo ne?
kamil
kamil (neregistrovaný)
4. 9. 2007 20:54 Nový

Re: 18 dnů

celé vlákno
Ne, už jsem se s tim naotravoval dost. Jnom tech urgenci...
Roman Kazděra
Roman Kazděra (neregistrovaný)
3. 9. 2007 20:18 Nový

Datart nikdy!

celé vlákno
Prohlásit, že spuštění online obchodu Datartu je jedním z milníků českého internetového obchodování je tak smrduté, že mě utvrzuje v tom, co si myslím už dlouho. Datart je jenom hezký obal, který ukrývá neschopný a neochotný personál a velmi omezenou nabídku zboží, které dokáže dobře nakoupit. Kolik stojí takový PR článek na Lupě?
Jirka
Jirka (neregistrovaný)
3. 9. 2007 21:13 Nový

Re: Datart nikdy!

celé vlákno
Vase zkusenosti se moho vztahovat pouze na jednu pobocku, a ne cely kolos. Jste k smichu...
karel
karel (neregistrovaný)
3. 9. 2007 22:38 Nový

Re: Datart nikdy!

celé vlákno
Ale kdepak, není k smíchu. Ta snaha Datartu dohnat na koloběžce rychlíky eshopů v plné rychlosti je k smíchu.
Roman Kazděra
Roman Kazděra (neregistrovaný)
3. 9. 2007 22:41 Nový

Re: Datart nikdy!

celé vlákno
Mohou, ale nevztahují, dokonce ne ani z jednoho města.
karel
karel (neregistrovaný)
3. 9. 2007 22:48 Nový

Apek - taky k smíchu

celé vlákno
No a APEK je další taková kašpařina.
Adam
Adam (neregistrovaný)
4. 9. 2007 12:40 Nový

Re: Apek - taky k smíchu

celé vlákno
apek je právě vyžírkový spolek jen pro ty, co si "musí" kupovat nálepku toho, že dělají zcela běžné věci jako je uvádění kontaktních údajů na sebe atd... drtivá většina eshopů dělá mnohem více a bez této směšné "nálepky" a takovu nálepku by naopak považovalo za ukázku své neprofesionality...
horhe
horhe (neregistrovaný)
4. 9. 2007 17:31 Nový

Re: Apek - taky k smíchu

celé vlákno
Byli jsme u nich, dokud to bylo dobrovolné.
Když se ale rozhodli, že si za to nechají platit 2000,- měsíčně (nebo kolik), rozloučili jsme se.
Adam
Adam (neregistrovaný)
5. 9. 2007 10:09 Nový

Re: Apek - taky k smíchu

celé vlákno
Jasně... vždyť si to vytvořili ti velcí sami, aby se mohli rádoby "povyšovat" nálepkou pro hlupáky... a když už by tam měl být každý, tak to by se jim nelíbilo, tak to NIC co nabízí zpoplatnili... Ono ve skutečnosti ti členi platí v podstatě za to, že dělají službu onomu spolku, nikoli spolek jim...:-)) Protože členi si za svoje peníze dávají jejich reklamu a jejich odkazy na své weby což si neuvědomují, že je proti nim samotným... jednak si tím snižují (z hlediska SEO) váhu svých odkazů a stránek a zvyšují (a dost intenzivně) váhu webu onoho spolu ve vyhledávačích díky zpětným odkazům a navíc potenciálně odlákávají návštěvníky z webu, což je u jakéhokoli komerčního webu nežádoucí! :-)) Inu, kdo chce kam...
nobody
nobody (neregistrovaný)
5. 9. 2007 22:18 Nový

www.dataart.cz

celé vlákno
www.daaart.cz tam nic není... jakej mají link ?
stoural
stoural (neregistrovaný)
6. 9. 2007 13:03 Nový

Re: www.dataart.cz

celé vlákno
Jiste, ze na adrese www.daaart.cz nic neni. Proc by taky melo, ze :-D
Jana
Jana (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
9. 5. 2011 21:56 Nový

reklamace

celé vlákno

Tak i po letehc je Datart stejně špatný,co se týče reklamace.Kamarádka se s nimi hádá už 3 měsíc,telefon má zoxidovaný.Mě telefon spadl,viditelná závada žádná,ale displey bohužel v háji,ale reklamaci jsem přesti zkusila.A neuvěříte,telefon je zoxidovaný.Ten telefon nemohli ani zapnout.Jelikož vím,co závadu způsobilo jsem aspon sama přesvědčena o neserioznosti datartu.Takže telefony nereklamujte,za­ručeně je máte zoxidované.Zbylé věci co jsem měla objednané v Datartu jsem okamžitě zrušila a svému okolí doporučuji zde nenakupovat.

Katka
Katka (neregistrovaný) 212.47.19.---
9. 6. 2011 15:54 Nový

Re: reklamace

celé vlákno

Nezáleží na Datartu, ale na autorizovaném servisu...

Phob
Phob (neregistrovaný) ---.193.broadband9.iol.cz
25. 10. 2011 23:30 Nový

reklamace

celé vlákno

Omlouvám se, ale jakou vinu má na výsledku posudku případné závady prodejce ? Ten Vám "pouze" zprostředkuje vyřízení Vámi uplatněné odpovědnosti za vady, tedy reklamace a to v 99%, u zbytku lze počítat s tím, že může mít výrobky, které nelze servisovat a vyřešení potenciální závady se vyřeší ve prospěch zákazníka (okamžitá výměna, vrácení finanční částky). Pakliže nalezl autorizovaný servis oxidaci, je pravděpodobné, že tam také byla a je :)

Zasílat nově přidané příspěvky e-mailem