Já tam ten potenciál u zásilkového obchodu vidím, sousedi na malém městě si pořád myslí že jsem terorista, když mi dodávky vozí balíčky. 15 let poté, co máme v domě pevnou linku od dvou operátorů, upc a lokální kabel, tak si učitelka naproti pořídila internet a žasla že to mám taky.
poslední dobou mají v czc divnej smysl pro humor, protože s touhle cenou fakt pobavili http://www.czc.cz/wd-my-cloud-2tb/140400/produkt
Přééésně, on se nám trh nevývíjí, on nám to trh nedovolí... Paní Jitka si okatě vymezuje prostor, aby od ní nikdo nic moc nečekal a líbali jí ruce za to, že bude menší zisk než loni. Holt zkušenost z korporátu.
Myslím si přesný opak, letos spotřebitelé otevřeli peněženky, však uvidíte jak porostou ostatní hráči.
Další perla jsou počítače na míru pro vědce, takové představy může mít nějaký manažer z Tesca a ne ostřílený e-commerce manažer ze specializovaného eshopu s elektronikou.
Boží jsou taky ty plky o Black Friday, úplně z toho stříká, že jsou líní se tomu věnovat. Místo toho, aby byli rádi, že jim ostatní hráči otevírají trh a učí zákazníky masově utrácet, tak paní Jitka tlachá o tom, že sem Black Friday nepatří. Asi zapomněla, že není z ústavu pro obranu lokální kultury, ale ředitelka komerčního subjektu, který se má takových příležitostí chopit a kurevsky na nich vydělat. Jó doprava zdarma s Heurékou, to je jiná, tam se nemusí nic moc dělat, stačí se připojit jak ovce a nastavit dopravu za nula a podříznout si průměrnou objednávku na čtvrtinu, to je super byznys!
Mno, škoda mluvit, paní Jitka na sebe myslím prozradila víc než chtěla.
párkrát jsem tam nakoupil, ale už mi to nestojí za to.
Nulová podpora na telefon, o kterém tvrdí, že ho dováží oni a že je komplet v češtině - po jejich opravě češtiny už v tom nebylo česky ani slovo, návod v češtině neexistuje ani v pdf ke stažení atd. Dneska už má Lenovo aspoň oficiální dovoz.
Reklamace neuznávají, prostě hodí telefon do továrního nastavení a problém vyřešen. Že po pár dnech provozu je opět nepoužitelný, nezájem.
Loni jsem si od nich na zmiňovaný Black Friday objednal sluchátka - objednávka potvrzena, 14 dní nic, že "už nejsou" ač jsem je normálně objednal a stále byly kusy skladem zobrazeny a nakonec po měsíci přišly, ovšem ve špatné barvě... Pak udělali nový eshop, který je úplně o ničem, nemají nic co nemají jinde nebo levněji. A takových problémů při černém pátku měli plno, odtud asi to pomlouvání této akce od paní manažerky, protože nebyli schopni to vykrýt a zvládnout.
Uřvaného zeleného skřeta sice nesnáším, ale aspoň tam dostanu co si objednám, v termínu jaký uvádí i rychleji a s řešením reklamace nebo vracením zboží taky nikdy problém nebyl.
Tomu kolotoci co z toho udelali se rika eshop? A historie cen byla radsi zmizena, ono by se pak jeste hure zduvodnovalo, proc je neco "ve sleve" o 1/3 drazsi nez pred tydnem.
V czc jsem nakupoval pomerne pravidelne, eshop byl prehledny (byt zcela jiste tam byly veci, ktere by sly dotahnout), ale ted je z toho presne stejna zumpa jako alza.
A to ze mivali prevazne solidni, byt ne nejnizsi cenu uz je take davna historie.
https://www.alza.cz/hp-proliant-microserver-gen8-d2930950.htm?o=2
http://www.czc.cz/hp-proliant-microserver-gen8/178501/produkt
A jak vidno, ani to https zprovoznit neumi.