Jestli je to pravda není na tom nic špatného, osobně taky občas hrábnu po manuální činnosti už jen z důvodu odpoutat se ze stereotypu sezení u PC :-) mimoto takové chování šéfů má u zaměstnanců vždy velké plus!
Dobrý den,
žádná paní Křečková ve Vltava Stores a.s. nepracuje. Ale jedna paní Křečková naopak pracuje ve firmě Computer Press. Nespletl jste náhodou firmu? (Computer Press <> Vltava Stores)
Velmi se omlouvám, máte pravdu. Ten průser na entou není Vltava, ale CP Books. Moje chyba, že jsem nezaregistroval odtržení Vltavy od Computer Pressu, měl jsem stále za to, že jde o tu samou firmu.
APEK, že není komunita sama pro sebe jen pro vyvolené ? Kdyby byl úmysl této organizace skutečně tak čestný a chtěla být ku prospěchu zákazníkům i obchodníkům, tak by jejich aktivity pro obchodníky měli asi být více vidět a také veřejně něco nabízet a nechtěli by jste tak vsoké nehorázné peníze za certifikace obchodů, reálné náky na takovouto certifikaci jsou úplně někde jinde, jenže ono jde především o to získat do své členské kasy bankovky místo toho něco skutečně prospěšného dělat.
Většinu toho co bych čekal,že budete dělat, místo Vás dělá Sdružení ochrany spotřebytelů.
ano, tento pán je opravdu ředitel Vltava Stores, a.s. a opravdu občas vydává na osobních odběrech. Musí přeci někdy vyjít mezi "prostý lid" ;-) ... toto jej ovšem šlechtí.
ano, tento pán je opravdu ředitel Vltava Stores, a.s. a opravdu občas vydává na osobních odběrech. Musí přeci někdy vyjít mezi "prostý lid" ;-) ... toto jej ovšem šlechtí.
Presne tak, platba predem je u nas nejlepsi moznost jak si pridelat problemy se spozdenim, misto aby to bylo naopak. Jakmile totoiz maji dve objednavky na stejne zbozi, tak prednostne posilaji tomu kdo predem nezaplatil, protoze vase penize uz maji jiste a nejake spozdeni se vzdycky uhraje. Smejdi.
Na vltavě jsem kdysi nakupoval a pravda měli poněkud problém s distribucí zboží. Ale kdo je nemá žejo?? Poslední dobou mě ale oslovují velcí kamení hráči s kvalitním kamenným zázemím. Například www.datart.cz. Pravda nusí vychytat nějaké děktské nemoci, ale nákup u nich proběhl rychle a relativně bez problémů.
Presne tak, uz jsem to tu nekolikrat psal. Pri online nakupu fyzickeho zbozi vzdy platit na dobirku. Krome jiz zminenych problemu je take jednodussi delat zmeny v objednavce (napr. zjistite, ze k objednane pracce potrebujete jinou hadici v jine cene, nez jste si objednali atd.)
Ale pánové... To snad ne. Internet jste zaspali, teď už to spamováním diskusí nedoženete.
U vás v DatArtu nakupují jen zoufalci, kteří nehledí na peníze a chtějí si koupenou věc odnést hned. Což je výhoda, která se při nákupu přes váš e-shop ztrácí. Zbyde jen ta vysoká cena, která není ničím vykoupena.
Kamenný obchod má možná výhodu vyzkoušení výrobku před jeho nákupem. Když mi ale váš zaměstnanec vysvětlí, že si výrobek nemůžu vyzkoušet zapnutý, protože jim lidi kradou síťové šňůry, tak se prostě seberu a odejdu a koupím to radši přes internet od někoho s nejnižší cenou.
Certifikáty pro eshopy jsou různé od různých společností. Třeba tenhle
shop s hračkami má certifikát od TÜV. Co je APEK běžný člověk nepostižený internetem profesionálně nemá tušení, německá TÜV přece jen mezi lidmi nějakou tu váhu má. Ale zadarmo to asi taky nebylo, spíš bych si tipnul že to bylo naopak o dost dražší než certifikát od APEKu.
Možná i proto takový certifikát moc firem u nás
nemá.
Nedávno jsem měl v obchodě Datartu podobnou špatnou zkušenost. Potřeboval jsem koupit DVD nosiče a USB klávesnici. Zašel jsem tedy za jedním prodavačem a zeptal se ho, jestli mají USB klávesnice.
Dotyčný člověk otráveně ukázal směrem ke klávesnicím. Řekl jsem mu, že klávesnice vidím, ale potřeboval bych USB klávesnici. Prodavač zašel ke klávesnicím, rychle prošel všechny koncovky a otráveně mi ukázal jedinou USB klávesnici.
S takovou neochotou jsem se v Datartu setkal poprvé. Z obchodu jsem odešel a šel jsem nakoupit jinam. Už tam nikdy nebudu nakupovat (maximálně baterky).
Nejdrive mne dost potesil Alzasoft, alias nyni Alza, ktera zavedla funkcni placeni pres platebni kartu (konecne nekdo!!!) a dodali zbozi do druheho dne.
A dale mi Sunnysoft dodal blbustku (ovsem s uvedenym poctem dostupnych kusu: 0) hned druhy den pricemz jsem objednaval nekdy v osm vecer.
Takze bych rekl, ze ty online sluzby mozna i zacnou u nas fungovat.
Tyhle certifikáty se nevztahují na obchod ale na celou firmu, že to u nich jede podle normy ISO9001. TÜV je značka, za kterou se hold paltí aproto se raději dělají tyto certifikace přes jiné společnosti.
APEK by měl udělat stránky s řadou informací pro obchodníky, především pro provoz obchodů v souladu se zákony a upozornit na to co je s provozem obchodu potřeba splňovat a toto vše dát na stránky zdarma. Vystavit nějaká konkrétní hodnotící pravidla pro certifikaci obchodů a provádět certifikaci například ve dvou až třech různých úrovních a od toho by se odvíjela též cena certifikace, která by měla být přijatelná i pro ty drobné obchodníky, kteří dodržují zákony a pravidla pro certifikaci a neparazitují na zákaznících. Současně s tím by se měl APEK zasadit za rozšíření značky oceněných obchodů. Z tohoto se neděje vůbec nic, jen hrabou prachy za certifikace
Myslite to sdruzeni SOS, ktere hlavne medialne strasi banky a my vsichni je za to platime ze statniho/evropskeho rozpoctu? O to mi je APEK sympatictejsi, ze jede na vlastni triko ...
Jo, alzasoft muzu potvrdit, byl jsem skutecne prijemne prekvapen. Po dvou letech jsem u nich znovu nakupoval a nestacil jsem se divit. Ochota, profesionalita, rychlost a hlavne zatim vse bez problemu. Kdybych neudelal tu chybu a jednu z objednavek nesel vyzvednout osobne (jeste ke vsemu s dcerou :), byl bych i nadsen ;-) Takhle jsem byl sice vyrizen do 15 minut, ale lidi tam byli i v sobotu hromady a skoro se mi vratili davne traumaticke vzpominky z osobnich odberu v dobach minulych;-)
Osobni odber v Alza je opravdu tristkni zkusenost a ja ho vyuzil jen kdyz jsem potreboval nejakou blbost a jen proto, ze bydlim kousicek od jejich sidla. Nicmene neni celkem duvod ho vyuzivat kdyz doruseni maji tusim za stovku nebo nejakou podobnou castku kuryrem po cele Praze.
Problem osobniho odberu je, ze jsou tam davy lidi snazicich se usetrit par kacek za dovoz a ostatne je to i nevyhodne kvuli omezeni moznosti vratit zbozi.
Si pro fascinaci slavnymy ceskymy e-shopy ani nevidite na spicku nosu.
Datart ma obvykle stejne ci nizsi ceny nez jsou ve slavnych e-shopech, pracku co jsem tam kupoval sem pak na internetu videl mnohem draz. Mozna ze nejake nepodstatne drobnosti ma drazsi, to jsem nezkoumal.
Clovek si tam muze zajit, podivat se ja to vypada, pekne si vybrat. Navic mu zbozi dovezou az do bytu a jeste zapoji a predvedou. E-shop vam ji maximalne hodi dole ke vchodu a do bytu si tech 70kg musi tahnout sam a pak jeste vybalovat (coz u pracky neni sranda).
Datart - kamenny, nevim jak internetory - s prehledem patri mezi absolutne nejdrazsi obchody s elektronikou a spotrebici a neustale napisy a vykrikovani "Zaruka nejnizsich cen" na tom nic nezmeni.
Hm, zajimave, takze to, ze ta pracka co jsem tam koupil, byla mnohem levnejsi nez jsem videl na internetu byl jenom nejaky muj sen? O zadne zaruce nejnizsich cen nic nevim, ani bych nic takoveho nebral vazne.
Mozna byste do kamenneho obchodu mel obcas zajit, zjistite, ze vasi slavni internetaci na tom uz davno nejsou tak dobre. Kamenne obchody se museli cenove prizpusobit, jinak by nemely sanci. V dnesni dobe uz je to spis souboj pohodli nakupu od pocitace versus pohodli nakupu v obchode. Jak komu co vyhovuje.
Kdyz uz to musi byt: http://www.bilezbozi.cz/pracky-s-prednim-plnenim/awo-9361-1
Koupil jsem ji za 12890 vsetne poplatku za ekologickou likvidaci, dovozu az do bytu a nainstalovani (a dvou pracich prasku zdarma).
Dokonce jsem ji pak videl jeste levneji v Globusu, ale tam by to samozrejme bylo bez sluzeb.
Tuto pracku jsem vybral vicemene nahodne, ani jsem nejak moc ceny nezkoumal.
Ja prece neporovnam kammeny a internetovy obchod. Kde jste na tom prisel? Jenom tvrdim, ze datart - kamenny - je absolutne nejdrazsi obchod, co znam. Cimz samozrejme netvrdim, ze sem tam vyjimecne nenarazite na nejaky levnejsi kousek.
Ta pracka tam stoji 11990 a nemaji ji na sklade, pry za 7-14 dni. Hm, takze bych usetril 900 kc za virtual pracku?
A dovezou mi ji az do bytu a nainstaluji? Nebo si tech 75kg budu tahat z chodniku pred domem sam?
To mam koupit neco v obchode na internetu, o kterem nevim vubec nic a osobne jsem o nem jeste neslysel? U firmy, ktera si evidentne neni schopna zaplatit profesionalniho grafika pro webovy interface?
To, ze neznate EVA.CZ, coz je obchod, ktery osobne povazuji za mimoradne spolehlivy a seriozni (narozdil treba od kamenneho Datartu), je vas problem. A absolutne uz nechapu, co mate proti designu tohoto obchodu. Zcela standardni a prakticky konzervativne ladeny design.
To, ze pracka neni skladem, nic neznamena. Treba skladem byla prave vcera. Vam nepripada jako postavena na hlavu situace, kdyz nekdo zlevni pracku o 33%, a nebude schopen ji nikdy dodat?
Ja nevim, jak vy, ale za usporu 900 Kc bych si pracku klidne domu natahl sam a nainstaoval.
No vidite, pro me byl seriozni Datart, udelal vsechno co slibil k me uplne spokojenosti a naopak neseriozne vypada eva.cz, jejich design na me pusobi lehce nepodarenym dojmem (ale v dnesni dobe spis amaterskym dojmem) a kde se cudne schovava informace o stavu na sklade az za tlacitkem, asi aby se nachytali nekteri naivnejsi, kteri si zapomenou kliknout a podivat se jestli tu pracku opravdu maji.
Ja si radsi priplatim, pracku budu mit rovnou v koupelne, nez abych pak nekde lezel v nemocnici s vyhrezlou plotynkou.
Ze pracka neni skladem nic neznamena??? Co to je za blbost??? Ja chci koupit pracku tedka, ne cekat, az ji mozna nekde za 14 dni dovezou do skladu - a pak treba nastavi cenu stejnou jako vsude jinde.
Mimochodem, když jsem kupoval lednici (dvoumetrovou krávu), tak e-shopu, kde jsem to kupoval, taky standardě nabízeli dovoz jen za první zamykatelné dveře, ale ještě před objednáním jsem se s nimi dohodl, že mi jí vynesou až nahoru (páté patro, do výtahu se nevešla). Tudíž fakt, že někde explicitně nenabízejí dovz až do bytu, nutně neznamená, že to neudělají.
Mně prostě zajímalo, jak moc byl ten Datart výhodnější a vidím, že o několik set dražší než některé levnější e-shopy (kde to zboží mají skladem, nejen "virtuálně").
Vy jste fakt dloupy nebo natvrdly nebo pravdepodobne oboji. Nikdo tady netvrdil, ze web datartu ma nejdrazsi ceny. Nejdrazsi ceny ma kamenny datart a ceny v internetovem datartu a kamennem datartu jsou diametralne ODLISNE.
Ja myslim, ze jsem to napsal dostatecne srozumitelne. Chapete to?
Tim linkem jste si sam nabehl, vetsina nabidek je max. 200 kc levnejsi ci vyrazne drazsi nez Datart, asi jenom 4 jsou vyrazne levnejsi, z nich jedna firma je nema na sklade, jedna si uctuje 800 za dopravu, jedna je nekde na Morave a dopravuje zdarma jenom v ramci Moravskoslezkeho kraje a nakonec teda zbyla jedna firma, ktera vypada ze ma pracku na sklade a doveze ji asi jenom za 200kc priplatek (a dokonce i web vypada profesionalne). Akorat vam ji hodi jenom pred barak - ale to by me preci nemelo zajimat, prej to nejak souvisi s tim, ze se nebojim vychazet ven nebo co.
Ano, mate pravdu, jediny ze vsech internetovych obchodu pracku nabizi vyrazne levneji, ukamenoval jste mne drtivy argumenty, Datart je nedrazsi na svete.
Ano, celkem 4 obchody maji tuto konkretni pracku levneji. EVA vc. dopravy a recyklace za 11.990, coz je, pokud jsem daval ve treti tride ve skole pozor, o vice nez 200Kc levneji, nez jste nakoupil Vy. Nejlevnejsi nakupka.cz vc. recyklace a dopravy za 11.686, coz je, pokud opet nejsem mimo, nekolikanasobne levnejsi nez vami zminovanych 200Kc.
Nekde mezi je b-elektro a Bezvaelektro.
Z techto 4 firem dve deklaruji dostupnost skladem (Nakupka a b-Elektro), jedna dostupnost 7-14 dnu a jedna neuvadi nic.
Vami vychvalovany Datart ma cenu 12900Kc, skladem nikoliv (pouze u dodavatele). O doprave zdarma ani donasce a do bytu jsem tam zadne informace nenasel. Tim nechci rict, ze jste ty sluzby nedostal, ale vzhledem k tomu, ze je zretelne neinzeruji a presto dodavaji, vidim jako pravdepodobne, ze to tak funguje i u dalsich e-shopu. Pravda, vidim tam zdarma praci prasek v hodnote 34Kc.
Co mi z toho vyplyva? Kdybych tuto pracku kupoval ja a dnes, koupim ji o 1.214Kc levneji s tim, ze se predem ujistim, ze mi ji privezou az do bytu.
Vase zaverecna ironie vubec neni na miste. Nikdy jsem netvrdil, ze je Datart nejdrazsi, pouze jsem presvedcen, ze neni nejlevnejsi, popr. tak uzasne vyhodny, jak tvrdite, protoze jsou i obchody, ktere jsou vyhodnejsi pri stejnych podminkach. Nic min, nic min.
Souhlasim s timto prispevke, az na tu cenu, kterou by usetril v pripade EVA.CZ. Neni to 200 Kc, takze jste pozor ve skole nedaval :-), ale presne 890 Kc.
To jste me nepochopil. Bedrich uvadel, ze by usetril maximalne 200Kc, ja jsem psal, ze by to bylo vic nez 200Kc, pokud me ve skole naucili pocitat. A opakuji, odvedla-li soudruzka Kmochova dobrou praci, pak plati, ze 890 je vice nez 200 :-)
Vyšťoural jste chybnou informaci, zboží se pošle tomu, jehož objednávka je v IS dříve. Spekulování, jak je popisujete, je ztráta času a přineslo by více škody než užitku.
No oni tam taky mají poznámečku "neplatí pro internetové obchody".
Třeba kameru Panasonic NV-GS 300 EP-S (zrovna sháním) mají za 22000 a na internetu je k sehnání za 18000.
A tak je to se vším větším.
Tak to u nás (www.dvdr.cz) zásadně nepostupujeme. Naopak, předplacené zboží odchází jako první i kdybychom tomu druhému museli odpovědět, že už není a nebude. Což se vzhledem k nevyzpytatelnosti některých našich vydavatelů taky může stát...
Obavam se, ze prichazite. Takovy prodej pak neni povazovan za objednavku bez pritomnosti nakupujiciho a vyhodnejsi klauzule vztahujici se na tyto nakupy neplati. Ostatne Alza to ma primo ve svych obchodnich podminkach, ze muzete vratit jen pokud nebylo zbozi prevzato na prodejne.
Tohle je akce ČSas, v tom je Alza fakt nevinně. Kvůli tomu, že Ami banky se s nějakýma evropskýma (zvláště Ost) bankama nebaví a reklamovanou platbu prostě opět strhnou zpět.
A že se u nich kradou karty nebo aspoň jejich čísla o sto šest je známá věc...
S těmi kartami v Alzasoftu to má jen malou chybičku - nezaplatíte např. kartou vydanou v USA, zkoušel jsem to takovou 3x a nakonec jsem zavolal do Alzasoftu, protože platební karetní brána od ČS hlásila neustále příliš obecnou chybu. Asi je to ochrana před "frodem" ;-), kterou si smluvně vymyslela banka. Uvítal bych takovou informaci předem nebo alespoň od té banky při transakci takovou "závadnou" kartou. Takže sice poslali zboží ten den messíkem až do domu, ale zbytečně jsem musel absolvovat "offline cestu" k bankomatu a platit dobírkou. Připravují se tak např. o hladké obchody s komunitou cizinců, kteří u nás žijí a jsou zvyklí na bezproblémových chod služeb a samozřejmě nehodlají živit nehoráznými poplatky naše banky. Ke cti Alzasoftu ještě dodám, že tatáž zahraniční karta by byla akceptována v jejich sídle, ale to je opět trošku překážka, muset jezdit až k nim (a pak čekat hodinu a půl na výdej).
kupní smlouva není vždy nutně objednávka, ale v případě vyzvednutí na prodejně to může být právě akt palcení při vyzvednutí, tedy kupní smluva je zaplcenía doklad, pokud byste objednával i platil přes internet resp. platil předem a nic jiného nepodepsla, ani nepřímo stvrzením podmínek toto obsahujíc v objednávce, pak by právo na vrácení zůstalo, pokud platíte až při převzetí nebo je na to pamatováno vpodmínkách, o tuto možnost zákonitě i logicky přicházíte... když telefonicky objednáte u Vás ve městě něco v obchodě, oni řeknou, ano máme, vy so přidjete vyzvednout, také nemůžete vrátit... čili je třeba rozlišovat, právo zůstat může ale i nemusí, záleží jak to který obchodník má "vymyšleno"...
To, co tvrdite, je nesmysl. Vyzvednuti zbozi na prodejne, ktere bylo predtim objednano pres internet, stale plati mezi uzavreni kupni smlouvy - objednavky - na dalku. TO, ze jsi jdeme zbozi vyzvednout osobne, je uz jenom plneni teto smlouvy. Je uplne jedno, jestli si jdete zbozi vyzvednout, nebo vam jej vyzvedne znamy, nebo vam bude poslano na dobirku. Vtip je vtom, ze zbozi jste si objednal, aniz byste mel moznost jej videt a ohmatat. A v tom je pointa tohoto zakona.
Je uplne jak to ma obchod vymysleno. Zbozi muzete vratit i takove, ktere jste si vyzvedl osobne. Kdyz jste si objednal zbozi z internetoveho obchodu, projevil jste zajem uzavrit kupni smlouvu s obchodnikem. A ten, odeslanim potvrzeni objednavky (ktere je povinne!, jinak smlouva neplati) tuto smlouvu s vami uzavrel. Zbytek uz je jenom plneni podminek z teto smlouvy - zaplaceni/dodani zbozi.
objednávání zboží přes půl roku, které zjevně nemohou sehnat
a následující šílenou korenspondenci, abych Vltavu přinutil mi vrátit předem zaplacené peníze
naprosto BÉŽNÉ zpoždování v expedici (i přes týden, a to mimo svátky) s tím, že až po mé urgenci mi bylo zboží dodáno
Neprichazim - obchod si muze mit v podminkach co chce - jednou mi tuto moznost zakon dava a oni si to jen tak nemuzou zmenit (obchod. podminky nelze stavit nad ramec zakona v neprospech spotrebitele).
Jednou je obj. realizovana na dalku a je fuk, jak uz pak probehne prevzeti nebo platba.
Problém není v tom, jestli Vltava posílá a nebo neposílá převodem/CC zaplacené zásilky až po těch dobírkových, ale v tom, že jsou schopni získávat zboží/vracet peníze/expedovat zboží naprosto nestandardní dobu s tím, že jejich support člověku většinou nepomůže.
A tady jsem myslel, že by pan Novotný měl přiznat, že se tak děje a slíbit nápravu (jak by udělal každý správný podnikatel, včetně mě, kterému záleží na jeho podnikání). A ne jen konstatovat, že něco není pravda a při tom přehlídnout podstatu věci...
Jestli ani teď nerozumíte, tak po třetí vám to psát nebudu.
Milan Beneda, www.benedagroup.com (neregistrovaný)
S Vasim nazorem na adresu e-shopu bohuzel nemuzu ani v nejmensim souhlasit. Pred cca ctyrmi roky jsem si na www.obchodni-dum.cz koupil pracku. Dovezli mi ji nejem v dobe, na kterou jsme se domluvili, ale jeste me ji dopravili az do bytu (bydlet jsem tehdy v 7. patre) a poradili jak ji zapojit. Kdyz si letos prozmenu koupila moje pritelkyne kolo pres www.mall.cz tak to bylo podobne. Pomohli ji ho dokonce sestavit a bylo vsechno v pohode.
Nevim jak funguji ostatni e-shopy, ale ja byl se sluzbami vcelku spokojeny. Naopak musim souhlasit s tim, ze kdyz jsem byl v Datartu tak pristup prodavacu pomerne zarazejici. Nechal jsem si poradit DVD RW nosice pro digitalni kameru Panasonic co mam. No a kdyz jsem dojel na skoleni a potreboval natacet posluchace, s hruzou jsem zjistil, ze to absolutne nefunguje :-(
Tot moje zkusenost. Nechci nikoho prilis obhajovat nebo hanit, ale rozhodne neni treba vsechny hazet do jednoho pytle.
Pane Adámku,
děkuji, že jste se mě zastal ;)
Že jsem se do této diskuse přispěl byla náhoda, chtěl jsem pouze uvést na pravou míru názor jednoho z anonymních diskutujících. Zda jsem za něco ne/placen prosím neposuzujte, to mohou lidé kteří mě znají.
1. ozvat se (samozřejmě s Vaším dovolením) mohu
2. šéf mě nezaúkoloval, svůj názor můžu mít i bez jeho svolení (jsme docela liberální firma)
3. spekulacemi jsem neztrácel čas já, ale "stoural", já jsem pouze uváděl na pravou míru jeho mylný předpoklad
4. "My vám ukazujeme vaše chyby" - v momentě, kdy jsem odpovídal na příspěvek "stourala", v této diskusi žádný jiný podobný příspěvek nebyl, reagoval jsem pouze na to, "stoural" napsal.
5. Co se týká Vašich konkrétních objednávek - na to Vám dokáži těžko odpovědět, protože nevím jak probíhaly konkrétní objednávky. Nebudu Vám tvrdit, že jste si to vymyslel, s problémy podobného typu se setkal/setkává každý internetový obchod, stačí si přečíst diskuse na internetových servrech.
V momentě, kdy se někde objeví článek o kterémkoliv z internetových obchodů, si můžete být jist, že se v diskusi pod tímto článkem objeví několik příspěvků, které o daném obchodu napíší "již nikdy více XY!" a zároveň se samozřejmě v těchto vynoří spousta rad typu "zlevněte!", "zrychlete!", "změnte své vnitřní procesy!", "Zupgradujte Váš IS a vztahy s dodavateli!", u kterých občas nevíte, co si pod tím máte představit.
Naše firma se samozřejmě snaží na všechny tyto připomínky a podněty reagovat a přizpůsobovat obchod tak, aby v co největší míře vyhovoval našim zákazníkům. Kdybychom dělali cokoliv jiného, tak bychom byli sami proti sobě.
Konec konců, Internet je médium bez hranic. Každý to může sám zkusit, jako my před pár lety, a lépe ...
Jiste. Protoze tato veta se vztahovala k tomu, ze je nesmysl platit predem, a to zejmena na Vltave, protoze casto vam zbozi nedoda a casto je problem ziskat penize zpet.
Az druhy radek se zamysli nad tim, proc by tomu tak mohlo byt, a to je samozrejme jiz spekulace :)
Ano, jsem to já a předpokládám, že na Lupu píšou inteligentní lidé, kteří by něco Vámi popsaného neudělali.
Spekulovat o tom, zda jsem za něco placen nebo ne jsem ale přece nezačal já, pouze jsem to uvedl na pravou míru.
To, že se na konci každého příspěvku podepisuji Vám možná přijde ujeté, ale já si za tím co píšu stojím a nemám potřebu se schovávat za nějakou anonymní přezdívku.
Evidentně se neshodneme a poprvé se s Vámi shodnu v tom, že je ta diskuse úplně k ničemu, protože oba vycházíme úplně z jiných výchozích pozic. Vy o tom, jakým způsobem naše obchody máte minimum informací (a na základě nich vyvozujete dalekosáhlé závěra a udílíte rady) a já jsem zase zaujatý. Kdybyste měl někdy ale cestu do Brna, tak si o tom můžeme u oběda (zvu Vás) popovídat. Email tady najdete.
"nemám potřebu se schovávat za nějakou anonymní přezdívku"
Vidím to stejně, ale jsem na Internetu už 10 let a za tu dobu jsem už zažil ledacos (většinou "ve jménu srandy" :)).
Zase píšete samé obecné kecy, a mlžíte co se dá :(.
k 1.) Než mlžit (a nepřiznat svou chybu), tak radši nepište nic.
k 2.) Je škoda, že jste liberální firma. Jak jsem už psal velice potřebujete malého otrokáře, který by minimálně "zapracoval" na expedici.
k 3.) Mylný nemylný, faktem je, že při platbě za hotové (CC/převodem) byly některé z mých zásilek neúměrně zpoždováný (čím to bylo, se mi nechce spekulovat), ale je to prostě vaše chyba.
k 4.) Hned první příspěvěk se do vás pěkně "opírá", takže je myslím nad čím přemýšlet :D.
k 5.)
"Nebudu Vám tvrdit, že jste si to vymyslel"
pěkně :), to je jako bych já vám napsal,
"Nebudu Vám říkat, že jste všichni ve Vltavě debili a idioti s okurkou v prdeli", asi se vám to moc líbit nebude že? "Nebudu Vám říkat" :), to je opravdu pěkná formulace, kterou mi chcete/nechcete jako princezna Koloběžka něco oznámit/neoznámit. Tak to prostě neříkejte :D a nenapište jen, že to nechcete říct. LOL. Vám nenapíší, že jste nesebekritický uzavřený debil, který si nevidí na špičku vlastního nosu. Takhle se to přece psát nemá, že? A už vůbec ne v tomto smyslu.
"si můžete být jist, že se v diskusi pod tímto článkem"
Ano! V diskusích jsou zkušenosti s obchodem, které máte použít ke svému vylepšení ne? A ne k tomu aby jste mi naznačil, že si vymýšlím :).
"Zupgradujte Váš IS a vztahy s dodavateli!",
no pokud to nepochopíte sám, z těch několika desítek stran diskusí pod článkem, tak jsem tím myslel ať
1) expedujete zboží ještě týž den, kdy ho máte ve skladu (a ne typicky 2-8 dnů)
2) nenabízíte zboží, které nejste schopni sehnat do 1 měsíce (čekat totiž na hru třičtvrtě roku a pak na vrácení peněz další kvartál mě opravdu nebaví, není to prostě "fun")
chcete to ještě více rozepsat?
"Naše firma se samozřejmě snaží na všechny tyto připomínky a podněty reagovat."
Chachááá a kde? tady pod článkem teda ne a když jsem urgoval věci na vašem telefonním a nebo emailovém supportu, tak jsem se dozvěděl, že toto prodlužování v expedici a praktická nemožnost sehnat některé položky je naprosto normální :). Dokonce mi byl jednou vašim supportem doporučen jiný obchod :). Opravdu zvláštní "liberální" firma :). Trochu moc? Nezdá se vám?
"Konec konců, Internet je médium bez hranic. Každý to může sám zkusit, jako my před pár lety, a lépe ..."
Ano, nejlepší je nepřiznat a nevyužít kritiku ke svému vlastnímu prospěchu, ale napsat, ať to zkusí každý sám :). To je opravdu hrdinská obrana, která se vždy vyplatí a zafunguje :).
Mně už Internet žíví, ale v jiné oblasti..., takže tak.
Uvažuji, jestli píšete toto opravdu vy pane Novotný a nebo někdo jiný (můžete si založit na Lupě nick, aby to bylo jasné?), protože tohle je snad fakt komedie.
Spekulovat o tom, jestli jste, nebo nejste za své názory placen od Vltavy (přičemž vy tvrdíte, že ne) a přitom se otevřeně hlásit na konci každého příspěvku v signatuře k Vltavě mi připadá už trochu moc ujeté (prostě vás Vltava minimálně živí a tak už jste zákonitě předpojatý).
To je jako bych napsal:
"
Naše O2 ADSL nemá žádné chyby (toto píši jako nezaujatý pozorovatel)
Jaromír Adámek
generální výkonný ředitel O2 - sekce DSL
O2 - Praha
"
Pane Adámku,
nemlžím, klidně přiznám svou chybu, ale bohužel nemohu nijak reagovat na Vaše výpady, které jsou v obecné rovině. Když, řeknete nějaký konkrétní příklad, tak jsem Vám schopen říci, jak ten obchodní případ proběhl, zda proběhl v pořádku nebo ne a kde jsme případně udělali chybu nebo něco zadrbali. Ale absolutně odmítám nějaké Vaše zevšeobecňování na základě Vaší zkušenosti a pár příspěvků v diskusi. Za tím, co jsem napsal si stojím, zkuste si znovu přečíst moje příspěvky bez toho abyste samostatně komentoval větu po větě.
Jak jste napsal, internet Vás živí v jiné oblasti ..., takže tak.
Nějak mi uteklo v čem pan Novotný zatlouká, zkuste mi to prosím vysvětlit. Nehodlám tu hájit firmu Vltava Stores, pouze nemám rád diskuze postrádající fakta.
Podle mne systém funguje trošku jinak - zboží zákazníkovi na dobírku odchází rovnou, zákazníku platícímu předem až po potvrzení platby (alespoň tak bych IS navrhoval já).
Proto podle mne může dojít k situaci, kdy je zákazník platící předem za svou platbu "potrestán" pozdějším dodáním.
Chtělo by to změnu jak ze strany bank, tak ze strany internetových obchodů...
Jojo, u Vltavy jsem si objednal hru Black&White a taky mi ji "dodávali" půl roku, až jsem se jim ozval, že chci peníze nazpět. Ty jejich termíny dodání jsou čistá fantasmagorie a peníze jsou schopni vracet i jeden rok :(. Z Vltavy začíná být moloch. Nejvíc to je vidět na otřesném supportu (e-maily chodí i několik dní, a když měli ještě 0800 linku, tak jsem běžně čekal 30 minut) a dodacích lhůtách. Prostě pěkný děs! Potřebovali by nějakého otrokáře s velkým bičem, který by ve Vltavě mlátil vše od poslíčků až po management.
Být vámi, tak bych se ani neozýval (i když chápu, že vás šéf zaúkoloval reagovat pod tímto polovičním PR článkem). V poslední době od vás kupuji zásadně věci, které máte skladem a nebo je šance je sehnat.
Těch vašich 9xx.xxx položek je k smíchu. Kolik z nich asi jste schopni sehnat, když zjevně nejsem jediný, kdo čekal na dodání zboží přes půl roku a nedočkal se. Váš IS a vztahy s dodavateli potřebují malý "upgrade".
Takže nejztrácejte čas "spekulacemi" (planými kecami), přiznejte chybu, a hurá do práce!
Jinak tohle přesně ukazuje, že jste ukázkový moloch. My vám ukazujeme vaše chyby a vy zatloukáte místo toho, aby jste stáhli ocasy a opravili si je. Je jedno, že si tady někdo myslí, že odesíláte prioritně zboží na dobírku na úkor objednávky za hotové. Důležité je proč si to myslí! Myslí si to asi proto, že nekde slyšel a nebo zažil "rychlost" vašich zásilek. Já sám jsem měl 2-3 z 15ti zásilek ne několik hodin ale několik dní až dokonce přes jeden týden ve vaší expedici (a to nebyly vánoce). Takže i když něco jste schopni sehnat, tak to "zatvrdne" ve vaši expedici. Garance dodání do 24 hodin je tedy naprosto k smíchu. Doufám, že se přestanete stupidně obhajovat a změníte si vnitřní procesy tak, aby k tomuto už nedocházelo.
A co děláte vy? Vy taky komentujete větu po větě, jen jsem napodobil váš styl.
Toto je jen ztráta času, na to abych s vámi něco dopodrobna probíral mě neplatíte. To co jsem chtěl napsat, jsem napsal a rovněž tak učinili i ostatní. Mimo jiné vystupuji pod svým skutečným jménem a myslím si, že v databázi nebudete mít více jak jednoho Jaromíra Adámka, který si někdy objednal Black&White, takže si klidně všechny mé zásilky můžete prověřit a zhodnotit jak rychle jste mi je dodali. Nečekejte ale, že vám budu dělat zadarmo testera.
Jestli máte nějaké rozhodovací pravomoci zjistěte si časový rozdíl mezi dobou, kdy jste měli zboží na skladě a kdy byl fyzicky odeslán balíček. Možná budete překvapen nad tím, že to není v 95% případů několik hodin.
Mějte se, tímto bych chtěl tuto pro mě neplodnou diskusi uzavřít. Jestli chcete nadále další fakta a příklady projděte si náhodně dobu vaší expedice a vaši databázi s tím, jestli opravdu jste schopni zboží do daného data dodat a pak to porovnejte se skutečnými objednávkami. Myslím, že minimálně v 25-30 procentech objednávek narazíte na velké nesrovnalosti.
Od 9.5.2005 mám objednanou a zaplacenou knihu. Přestože bylo uvedeno "expedice do dvou dnů", ani po měsíci nic nepřišlo.
Na mou urgenci pí Křečková odpověděla, že to je logické, že nic nepřišlo, protože kniha je v přípravě a jakmile bude hotová, do dvou dnů jí budou expedovat, čímž se mi snažila naznačit, že jejich webové stránky nelžou. S tím, že kniha má vyjít v srpnu.
V prosinci jsem se ozval, kdy tedy zaplacenou a objednanou knihu dostanu. Paní Křečková odpověděla, že mail přeposílá redaktorovi, od kterého dostanu odpověď. Opět ticho po pěšině. Po dalších 14 dnech jsem opět urgoval a od té doby se nikdo neozval. Je to již skoro rok a půl, co jsem knihu objednával a PLATIL.
Firma, která tvrdí, že knihu expeduje do dvou dnů a pak se bude vylhávat, že mysleli do dvou dnů od doby, kdy jí naskladní, která nereaguje na maily, v případě neschopnosti dodat zboží zaplacené peníze nevrací a vůbec dělá mrtvého brouka, je firma buď podvodníků (dělá-li to záměrně) nebo amatérů (dělá-li to z neschopnosti).
Pane Suchánku, k jaké variantě se přikláníte?
Jednou jsem si objednal dvě věci a hned zaplatil. Po čtvrt roce jsem psal, kdy mi objednané a zaplacené zboží přijde.Napsali mi, že část zboží není na skladě a jestli ho mají pak poslat zvlášť. jaké bylo moje překvapení, když jsem měl druhý den kompletní objednávku doručenou. Platba předem nebývá moc rozumná.
Zaprvé u knihy bylo uvedeno "Expedice do dvou dnů". Zadruhé, i kdyby to tam uvedeno nebylo, tak nechat si něco zaplatit, pak neodpovídat na maily nebo to okecávat stylem pí Křečkové, to opravdu seriózní firma nedělá.
Proto u internetovych obchodu - a zejmena to plati pro VLTAVU - nesmite cokoliv platit predem. Proc? Predstavte si tuto situaci. Mate posledni kus zbozi a chteji ho dva zajemci. Jeden si jej objednal na dobirku, druhy poslal penize predem.
Kteremu ho poslete? Samozrejme, ze tomu, co jej chce na dobirku, protoze, dokud mu to zbozi nedodate, neuvidite penize. Ten druhy poslal penize predem, takze at si klidne pocka na dalsi doplneni zbozi z nejakeho skladu :)
To ovsem nemeni nic na tom ze Vltava je prus... na entou. A nase firma + kolegove si u teto vypecene firmy nidky nic nebojedname. V nasem pripade slo tez o nakup knih. Ono je preci tak snadne udelat velikou DB nabizeneho zbozi, vsude napsat dodame behem 14 dni a pak se prihlouple vymlouvat na to ci ono, coz mne jako zakaznika opravdu nezajima ....
Jeste bych dodal ze pro mne jako zakaznika je prijatelnejsi pokud obchod napise "Problemy s dodanim zbozi, expedice 1mesic". Navic clovek pochopi ze se to muze stat ale v nasem pripade neslo o jednodtlivy pripad a navic navraceni "predem zplacenych penez" take dosti vazlo. Ale co, dnes mame nastesti kapitalizmus a existuji firmy ktere to co pisi dodrzuji.