Chapu rozhorcenost autora, bohuzel me zklamal v celkovem hodnoceni techto serveru.
Tuto oblast sledujeme jiz delsi dobu, v tuto chvili zajistujeme technicky provoz pro dva uvedene servery, ktere jste v clanku zminil, pricemz podle navstevnosti, poctu pripojenych lidi online ve spickach, chovani uzivatelu atd. urcite nemam pocit, ze by se kolem server nevytvarela komunita, ktera se na server pravidelne vraci.
Libimseti.cz porada zitra druhy sraz uzivatelu, kde se ocekavava nekolik stovek navstevniku.
Znam hodne lidi, kteri se diky Qhodnoceni.cz setkali s novymi ldimi, pravidelne si s nimi pisi a maji tak nove pratele, lec se nejedna vetsinou o uplne klasicky chat, v podobe Xka, Xchatu atp...
Kazdopadne nechapu, proc bych mel byt exhibicionista, pokud si dam na Internet svoji fotku a napisu k ni, ze mam zajem, aby mi ji ostatni lide ohodnotili, pripadne mi napsali co si o me mysli ...
Add: "zaroveň jeden jako by byl předobrazem druhého" - ano, mate pravdu, UkazSe.cz celkem dokonale vykradlo strukturu LibimSeTi.cz
Add: "Pokušení uvěřit v jejich případě tomu, že se jedná o služby s cílem sbírat kredity ve výměnných systémech, je velmi lákavé, zejména proto, že reklamních ploch se tady nasčítá docela dost - každé přidání hodnocení znamená nové načtení stránky s reklamami. " - Myslim ze cilem serveru nejsou kredity ve vymennych sititch (tedy snad krome UkazSe.cz, ktere je bannery preplacane), ale snaha o prodej placene reklamy --> tim i dlouhodobe financovani provozu serveru ...
Skoda ze v clanku neni nejake porovnani navstevnosti, aktualniho poctu lidi online v urcitou denni dobu, rychlost reakce na pridani nove fotografie atp., pripadne zminka o servetu ToJsemJa.cz, ktery ma podobne ambice, jako ostatni servery ...
Názory k článku
Jste exhibicionista? Ale prosím...
Stanislav Kožina (neregistrovaný)
20. 2. 2004 9:01
Nový
Re: Autor nema zcela pravdu :)
celé vlákno
Pane Cendro, ad se píše s jedním d.
Datel (neregistrovaný)
20. 2. 2004 12:13
Nový
Re: Autor nema zcela pravdu :)
celé vlákno
Treba jenom pridaval k puvodnimu textu dalsi casti, tak je takle oznacil :-)))
r-c (neregistrovaný)
22. 2. 2004 15:33
Nový
Re: Autor nema zcela pravdu :)
celé vlákno
..... a nutno dodat, ze libimseti.cz je zcela opsano on hotornot.com ;-) Nebo se pletu ?
Pavel (neregistrovaný)
12. 4. 2005 2:48
Nový
Re: Autor nema zcela pravdu :)
celé vlákno
Koukam ze se tu rozjela zajmava debata :-)
Ja si myslim, ze je preci uplne jedno kdo od koho neco zkopirovat, popr. se nechal jen inspirovat. Kazdy server ma neco. At uz je to grafika, usporadani, nebo jine vychytavky. Co se tyce ukazse.cz tak nevim, ale me se nezda ze by tam meli tech banneru tolik? :-)Pak nevim kdo od koho kopiroval jestli libimseti.cz nebo ukazse.cz popr. qhodnoceni.cz ... kazdy prisel s necim a vsichni to tam nakonec maji :-) je to presne jak nekdo psal, seznam bere napady v zahranici a taky to nikomu nevadi :-) ono to hlavne moc lidi nevi. Co se tyce, navstevnosti clovek se bud muze kouknout na iaudit.info nebo na toplist.cz.
Koukal jsem ze nekdo tu psal i o nasem serveru amateri.cz :-) nu koukam uz o nas asi taky par lidi vi :-)
Ja si myslim, ze je preci uplne jedno kdo od koho neco zkopirovat, popr. se nechal jen inspirovat. Kazdy server ma neco. At uz je to grafika, usporadani, nebo jine vychytavky. Co se tyce ukazse.cz tak nevim, ale me se nezda ze by tam meli tech banneru tolik? :-)Pak nevim kdo od koho kopiroval jestli libimseti.cz nebo ukazse.cz popr. qhodnoceni.cz ... kazdy prisel s necim a vsichni to tam nakonec maji :-) je to presne jak nekdo psal, seznam bere napady v zahranici a taky to nikomu nevadi :-) ono to hlavne moc lidi nevi. Co se tyce, navstevnosti clovek se bud muze kouknout na iaudit.info nebo na toplist.cz.
Koukal jsem ze nekdo tu psal i o nasem serveru amateri.cz :-) nu koukam uz o nas asi taky par lidi vi :-)
Root (neregistrovaný)
20. 2. 2004 8:14
Nový
Na neco jste zapomneli
celé vlákno
Nejlepsi z techto serveru je beztak amateri.cz ;-)
Dale Cooper (neregistrovaný)
28. 2. 2004 20:42
Nový
Re: ...
celé vlákno
Tak jestli chcete neco hodnotit doporucuju tuto obskurni stranku http://zion.sk/smazky/show.php , tomu ja rikam exibicionismus. Show your soul !!!
JirkaM (neregistrovaný)
20. 2. 2004 9:25
Nový
kritika za každou cenu
celé vlákno
LibimSeTi.cz jsem si prohlédl a s autorem nemohu souhlasit - jsem na exhibicionismus, který se dnes zdá být všudypřítomný, docela dost háklivý, například různé reality show vysloveně nesnáším. Tento server mi připadá ale jako trochu jinak pojatá běžná seznamka s fotografiemi - a fotka se mi při seznamování s cizími lidmi rozhodně nezdá být od věci a může ledacos napovědět. A systém, kdy si člověk někoho podle fotky vybere a ten může souhlasit s nabídkou po prohlédnutí jeho fotky, není špatný. Vystaveni jsou úplně normální lidé, více či méně sympatičtí. Ano, je tam pár fotek, které exhibicionismem trochu zavánějí, ale rozhodně nijak nepřevažují - skoro divné v dnešní době, řekl bych. Nemám čas si prohlížet všechny zmíněné weby, ale myslím, že autor za každou cenu hledá něco, co by mohl kritizovat.
Petr (neregistrovaný)
20. 2. 2004 10:07
Nový
Na ty, co se zapomnělo.
celé vlákno
Díval jsem se na všechny služby, které byly v članku uvedeny i na ty, na které se asi "zapomělo" a byly uvedeny až v diskuzi pod článkem
a zdá se mi, že ty "zapomenuté" jsou docela na úrovni.
A jak psal již kolega ZC, www.ToJsemJa.cz je možná i nejlepší.
a zdá se mi, že ty "zapomenuté" jsou docela na úrovni.
A jak psal již kolega ZC, www.ToJsemJa.cz je možná i nejlepší.
Datel (neregistrovaný)
20. 2. 2004 14:24
Nový
Re: Na ty, co se zapomnělo.
celé vlákno
No nevim, koukal jsem na to a zjistil jsem ze bez zavolani na nejaky 906 cislo clovek nevidi fotky, coz je u fotoserveru dost vada :-)))
Z tech ostatnich serveru clovek aspon neco ma, tohle je o nicem..
Z tech ostatnich serveru clovek aspon neco ma, tohle je o nicem..
David Nebeský (neregistrovaný)
20. 2. 2004 14:45
Nový
Jsou to všechno jen kopie
celé vlákno
Všechny zmiňované servery jsou pouhé kopie asi 3 roky starého a ve své době velmi populárního AmIHotOrNot.com (nyní HotOrNot.com). AmIHotOrNot.com původně nabízelo jen klasifikaci (jak ostatně z názvu vyplývá), následně filtr a potom seznamku (nebo naopak). Takže nic nového pod sluncem, ani to zpoždění, se kterým se to dostalo na český Internet, se nevymyká průměru :-(
Lubomír Hauerland (neregistrovaný)
21. 2. 2004 0:17
Nový
Re: Jsou to všechno jen kopie
celé vlákno
Přesně tak. Je to všechno obšlehlý HotOrNot. Tkové stránky generují obrovské množství reklamy. Jenže na ní se dnes už jen těžko vydělá. Jedinou výhodu bych viděl v doplňku pro seznamovaci chaty.
Jiri Pallas (neregistrovaný)
22. 2. 2004 11:23
Nový
Re: Jsou to vsechno jen kopie
celé vlákno
AmIHotOrNot vznikl pred vice nez 3 roky. Nevim co je za chybu kopirovat uspesne sluzby... Pripominam, ze Seznam a spol jsou take kopie Yahoo a pod. Pepsi se podoba CocaCole, Cuk Gekovi atd.
Datel (neregistrovaný)
22. 2. 2004 13:02
Nový
Re: Jsou to vsechno jen kopie
celé vlákno
Jinymi slovy, klades si otazku, co je spatneho na tom, cokoliv kdekoliv okopirovat? Heh...
Petr Klimovic (neregistrovaný)
22. 2. 2004 15:39
Nový
Re: Jsou to vsechno jen kopie
celé vlákno
A ty mas snad odpoved?
Jiri Pallas (neregistrovaný)
22. 2. 2004 15:54
Nový
Re: Jsou to vsechno jen kopie
celé vlákno
To jsem nerekl, ale nevidim nic spatneho prevzit dobry napad a upravit ho pro vlastni navstevniky. Je samozrejme nutne dodrzovat hranici mezi totalnim plagiatem a kreativnim prizpusobenim napadu. Kdyz si prohlednete Palec.cz tak snad uznate, ze jsme tam vlozili i vlastni napady. Priste doporucuji opatrit pripominku podpisem a odpustit si tykani...
exhibicionista? (neregistrovaný)
20. 2. 2004 15:16
Nový
Jak to vidim ja
celé vlákno
Nevim, jaky ma smysl, kdyz podobny clanek pise clovek, ktery evidentne temito sluzbami pohrda, jejich uzivatele ma skoro za uchyly a nejspis na zadnem z techto serveru nestravil ani 5 minut.
Kdyz clanek shrnu, vyjde mi asi tohle:
Je hodne banneru na hodnoceni fotografii. Jak to?
Nevim.
Tak aspon napisu, kdo ty servery vlastni.
No jo, ale je jich hodne, nekde to ani nepisou a stejne je to blbost.
Takze to zkusim vymyslet jeste jednou, jak to?
Jeden se mi priznal, ze je to jen kvuli bannerum. Vyborne, aspon nemusim premyslet.
No kaslu na to, uz me to nebavi.
Stejne jsou to vsichni jen exhibove a ja ty servery ani neznam.
:)
Kdyz clanek shrnu, vyjde mi asi tohle:
Je hodne banneru na hodnoceni fotografii. Jak to?
Nevim.
Tak aspon napisu, kdo ty servery vlastni.
No jo, ale je jich hodne, nekde to ani nepisou a stejne je to blbost.
Takze to zkusim vymyslet jeste jednou, jak to?
Jeden se mi priznal, ze je to jen kvuli bannerum. Vyborne, aspon nemusim premyslet.
No kaslu na to, uz me to nebavi.
Stejne jsou to vsichni jen exhibove a ja ty servery ani neznam.
:)
petr andrs (neregistrovaný)
20. 2. 2004 19:25
Nový
je to skutecne?
celé vlákno
No jak koukam na nektery ty fotky, tak by dost zajimalo kolik je tam fotek, ktere opravdu vyobrazuji toho uzivatele a co je odnekud postahovany.
mop@post.cz (neregistrovaný)
20. 2. 2004 20:11
Nový
Amateri.cz
celé vlákno
Myslim ze nejlepsi z techto vyse uvedenych serveru je http://www.amateri.cz
to je teprve ta spravna mira exhibicionismu :-)
sasek (neregistrovaný)
20. 2. 2004 23:03
Nový
no jo no
celé vlákno
Myslim, ze mnohem zajimavejsi nez premyslet nad tim, proc tyto servery existuji, by bylo sledovat chovani jejich uzivatelu. Snad by se na toto tema dala napsat pekna diplomova prace v nekterem sociologickem oboru. :-)
Mozna ale taky si autor pouze zalozil na nekterem z techto serveru schranku a skoncil podobne jako jeden muj znamy, ktery byl v hodnoceni jako jeden z nejhorsich. Proto si svuj negativni vztah ventiloval prostrednictvim pomerne negativni kritiky.
Osobne si myslim, ze tyto servery jsou zabavne, a predstavuji docela pokrok oproti inzeratum 30-leta rozvedena VS s ditetem hleda sympatickeho tatinka nejlepe do 35 let. Znacka: zaba ceka na prince.
Mozna ale taky si autor pouze zalozil na nekterem z techto serveru schranku a skoncil podobne jako jeden muj znamy, ktery byl v hodnoceni jako jeden z nejhorsich. Proto si svuj negativni vztah ventiloval prostrednictvim pomerne negativni kritiky.
Osobne si myslim, ze tyto servery jsou zabavne, a predstavuji docela pokrok oproti inzeratum 30-leta rozvedena VS s ditetem hleda sympatickeho tatinka nejlepe do 35 let. Znacka: zaba ceka na prince.
mm (neregistrovaný)
22. 2. 2004 18:33
Nový
Re: no jo no
celé vlákno
Nebo spíše: třicetiletá rozvedená s pěti dětmi hledá krásného, hodného, vzdělaného, pracovitého, obětavého a bohatého mladého muže s příkladným vztahem k dětem a smyslem pro humor. Poznámka: šlechtický titul vítán, ale není podmínkou. :-)
Jiri Pallas (neregistrovaný)
22. 2. 2004 11:34
Nový
autor cosi nechape
celé vlákno
cituji:
sluzby hodnoceni fotografii predstavuji jisty posun od freewebu k jednoduchym aplikacim, ktere vyzaduji jen pramalou znalost internetovych nastroju /konec citatu.
------------
Opakovane narazim na lupe na totalni nepochopeni faktu, ze za jednoduchou slupkou rozhrani se muze skryvat komplikovany informacni model v databazi. Napriklad u nas je vlozeno asi 70.000 fotografii a jsou uzivatele, kteri jich hodnotili vice nez deset tisic. To znamena, ze pri prihlaseni musite tomuto uzivateli nabidnou fotku, kterou jeste nevidel a po hlasovani registrovat v databazi vysledek. A to nemluvim o tom, ze kdyz si zada uzivatel funkci spriznene duse, musi mu system vyhledat mezi vsemi ostatnimi uzivateli ty, kdo hlasovali na stejne fotografie a vypocist procento shody. Nemluvim o velikosti databaze, kde kazdy den pribyvaji statistice zaznamu. Proste se autor hodne seknul. Jednoducha rozhrani skryvaji casto komplikovane vnitrnosti.
sluzby hodnoceni fotografii predstavuji jisty posun od freewebu k jednoduchym aplikacim, ktere vyzaduji jen pramalou znalost internetovych nastroju /konec citatu.
------------
Opakovane narazim na lupe na totalni nepochopeni faktu, ze za jednoduchou slupkou rozhrani se muze skryvat komplikovany informacni model v databazi. Napriklad u nas je vlozeno asi 70.000 fotografii a jsou uzivatele, kteri jich hodnotili vice nez deset tisic. To znamena, ze pri prihlaseni musite tomuto uzivateli nabidnou fotku, kterou jeste nevidel a po hlasovani registrovat v databazi vysledek. A to nemluvim o tom, ze kdyz si zada uzivatel funkci spriznene duse, musi mu system vyhledat mezi vsemi ostatnimi uzivateli ty, kdo hlasovali na stejne fotografie a vypocist procento shody. Nemluvim o velikosti databaze, kde kazdy den pribyvaji statistice zaznamu. Proste se autor hodne seknul. Jednoducha rozhrani skryvaji casto komplikovane vnitrnosti.
Tom (neregistrovaný)
22. 2. 2004 12:25
Nový
Re: autor cosi nechape
celé vlákno
"...To znamena, ze pri prihlaseni musite tomuto uzivateli nabidnou fotku, kterou jeste nevidel... "
To je ale fakt nadupanej dotaz, ten si musel psát aspoň tejden :)
"A to nemluvim o tom, ze kdyz si zada uzivatel funkci spriznene duse, musi mu system vyhledat mezi vsemi ostatnimi uzivateli ty, kdo hlasovali na stejne fotografie a vypocist procento shody"
...a tohle druhej...
Autor článku má samozřejmě pravdu, žádné komplikované vnitřnosti to nejsou, neviděl jste asi nikdy opravdu komplikovanej databázovej model...
To je ale fakt nadupanej dotaz, ten si musel psát aspoň tejden :)
"A to nemluvim o tom, ze kdyz si zada uzivatel funkci spriznene duse, musi mu system vyhledat mezi vsemi ostatnimi uzivateli ty, kdo hlasovali na stejne fotografie a vypocist procento shody"
...a tohle druhej...
Autor článku má samozřejmě pravdu, žádné komplikované vnitřnosti to nejsou, neviděl jste asi nikdy opravdu komplikovanej databázovej model...
Jiri Pallas (neregistrovaný)
22. 2. 2004 15:42
Nový
Re: autor cosi nechape
celé vlákno
Jakasi anonymni trubka mi zde stridave tyka a vyka a nevi o cem mluvi. Databazove modely delam ve ctyrech zemich jiz 20 let a tak bych si dovolil tvrdit ze vim o cem mluvim.
Michal Kubeček (neregistrovaný)
22. 2. 2004 14:47
Nový
Re: autor cosi nechape
celé vlákno
Nechápu, jak z počtu fotek a uživatelů vyplývá komplikovaný informační model v databázi. Od kdy se měří komplikovanost datového modelu počtem položek v tabulce?
Jiri Pallas (neregistrovaný)
22. 2. 2004 15:49
Nový
Re: autor cosi nechape
celé vlákno
Pocet polozek v tabulkach klade dost slusne pozadavky na model v pripade, ze je musite joinovat, ukazovat v ruznem poradi, prepocitavat a v neposledni rade updatovat soucasne pro stovky uzivatelu a casto stejne zaznamy (v nasem pripade se jedna o 50.000 unikatnich navstevniku za den a 100.000 navstev konkurujicich castecne o stejna data). Pokud jste nekdy slysel o deadlocku tak snad pochopite o cem mluvim. Model nespociva pouze v poctu tabulek a vztazich mezi nimi, ale i v zachovani integrity dat a soucasti modelu je i model transakcni. Dovolim si tvrdit, ze nejmene tri ze jmenovanych "primitivnich" systemu jsou vyrazne komlexnejsi nez je napriklad Lupa.cz.
Hofy (neregistrovaný)
22. 2. 2004 17:10
Nový
Re: autor cosi nechape
celé vlákno
Srovnavat palec s LUpou je totalni hovadina. Stejne jako srovnavat vykon nakladu s vykonem osobniho vozu. Kdyz chci silu, volim nakladak a kdyz chci rychlost, zvolim osobak. LUPA je informacni web polozeny na redakcnim systemu. Palec je soubor tabulek v DB, ktere maji mezi sebou ruzne spojeni a provadi se mezi nimi matematicke funkce. Tady srovnavame jabka s hruskami.
Jiri Pallas (neregistrovaný)
22. 2. 2004 17:42
Nový
Re: autor cosi nechape
celé vlákno
Slovo Hovadina jste pouzil vy. Na Lupe se publikuji clanky, Na Palci a spol. fotky. V obou systemech lze vlozene hodnotit a komentovat. Redakcni system take byva system propojenych tabulek v databazi byt jsou z databaze nekdy generovany html stranky. Takze je tam dosti prvku spolecnych. Proste, kdo hleda, najde.
Hofy (neregistrovaný)
22. 2. 2004 17:05
Nový
Re: autor cosi nechape
celé vlákno
Ahoj,
nechci nijak snizovat tve umeni, ale tohle co jsi vypsal je jednoduchy SQL dotaz, ktery v podstate je max. vypocetne narocny, primo umerne tomu, jak je cela DB navrzena pro tyto vypocty. Nic vic. Tohle zvladne kazdy clovek po precteni knihy MySQL za 21 dni.
nechci nijak snizovat tve umeni, ale tohle co jsi vypsal je jednoduchy SQL dotaz, ktery v podstate je max. vypocetne narocny, primo umerne tomu, jak je cela DB navrzena pro tyto vypocty. Nic vic. Tohle zvladne kazdy clovek po precteni knihy MySQL za 21 dni.
Jiri Pallas (neregistrovaný)
22. 2. 2004 17:36
Nový
Re: autor cosi nechape
celé vlákno
Tech dotazu je tam trochu vice. Bohuzel vam nebudu ukazovat nase vnitrnosti a tak je tezke argumentovat. Kazdy proste mluvi z vlastni zkusenosti a na zaklade vlastnich znalosti. Mimochodem nase db je MS SQL. Kdyz se tak citite, tak malou hadanku: mate tabulku s numerickym primarnim klicem a zadnymi dalsimi polozkami. V teto tabulce chcete najit prvni volne cele kladne cislo a nesmite pouzivat zadnou jinou fyzickou tabulku naplnenou cisly. Reseni musi byt jeden SQL prikaz, subquery jsou povoleny. Takze uvidime jak vam pomuze prirucka MySQL.
P.S. Nechapu dost dobre proc mi tykate... Rekl bych, ze jsem ve veku vaseho otce...
P.S. Nechapu dost dobre proc mi tykate... Rekl bych, ze jsem ve veku vaseho otce...
Hofy (neregistrovaný)
22. 2. 2004 18:26
Nový
Re: autor cosi nechape
celé vlákno
Nejsme tu od toho, abysme se tu naparovali jako dva kohouti v arene preci ne? Doporucuji trosku ubrat utocny ton a snizit aroganci pri komunikaci.
Hofy (neregistrovaný)
22. 2. 2004 18:34
Nový
Re: autor cosi nechape
celé vlákno
Omlouvam se za tykani, trosku jsem prehledl, ze je Vam vice let, ikdyz si myslim, ze i tak se v diskuzi dle meho muze tykat, je to pak uprimnejsi si vymenovat nazory, pokud to nezabredne to urovne vulgarnich ohodnoceni a nadavek. Jsem zvyknuty tykat pri komunikaci na netu, ale i tak s eomlouvam, pokud Vam to neni prijemne. Nebral jsem to tak, ze jste HEJ nebo POCKEJ. :) Ale to jsme uplne mimo tema. Jen si rikam, ze je lepsi nabidnout lidem lepsi komunikacni nastroje nez nejake statistiky % shody atd. Kdo chces statistiky, ten stejne hraje fotbalove managery a podobne hry. Vsechny stejne zajima jen fotografie, protoze seznamky na internetu jsou seznamky urcene pro seznameni na zaklade prvniho dojmu dle fotografie a k tomu mi zadna shoda nikdy nepomuze, ci jinak neovlivni nazor o dotycnem na fotce a pokud s emi bude dotycny libit, tak nato rande proste pujdu. Ale pokud je nekdo z 99% jen programator, tak se vyradi nad zbytecnostmi, protoze pro programatora je raj mit moznost se probirat kupou tabulek a statistik. Realita je jina.
Jiri Pallas (neregistrovaný)
22. 2. 2004 18:56
Nový
Re: autor cosi nechape
celé vlákno
Nic ve zlem neberu, ale proste mame kazdy jiny nazor a oba ho muzeme vyjadrit. Vy v tom vidite hlavne seznamovani a ja zase spise zabavu.
Realita je to, co se na webu skutecne deje a to vime kazdy ze svych stranek nejlepe a na kazdych strankach to muze byt jinak.
Realita je to, co se na webu skutecne deje a to vime kazdy ze svych stranek nejlepe a na kazdych strankach to muze byt jinak.
Michal Kubeček (neregistrovaný)
22. 2. 2004 20:50
Nový
Re: autor cosi nechape
celé vlákno
Za předpokladu, že to číslujete od jedničky, pak třeba
select max(A.ID)+1 from TBL A where (select count(*) from TBL B where B.ID<=A.ID)=A.ID
Ale v praxi bude efektivnější napsat si proceduru, která první díru najde cyklem.
Jiri Pallas (neregistrovaný)
22. 2. 2004 21:12
Nový
Re: autor cosi nechape
celé vlákno
jste na dobre ceste, ale nefunguje vam to - viz
create table tbl(id int)
insert into tbl values (4)
insert into tbl values (9)
select max(A.ID)+1 from TBL A where (select count(*) from TBL B where B.ID<=A.ID)=A.ID
--- vrati NULL.
Ja jsem na cestach a nebudu na netu, tak vam dam reseni rovnou...
select min(id + 1) from tbl
where id + 1 not in (select id from tbl )
Pro pripad, ze je tabulka prazdna vsak musite vlozit 0... takze vidite, ze procedura neni potreba...
create table tbl(id int)
insert into tbl values (4)
insert into tbl values (9)
select max(A.ID)+1 from TBL A where (select count(*) from TBL B where B.ID<=A.ID)=A.ID
--- vrati NULL.
Ja jsem na cestach a nebudu na netu, tak vam dam reseni rovnou...
select min(id + 1) from tbl
where id + 1 not in (select id from tbl )
Pro pripad, ze je tabulka prazdna vsak musite vlozit 0... takze vidite, ze procedura neni potreba...
Michal Kubeček (neregistrovaný)
22. 2. 2004 22:28
Nový
Re: autor cosi nechape
celé vlákno
Případ, že chybí rovnou jednička, jsem opravdu přehlédl, ale ten by se snadno ošetřil pomocí
coalesce. Tak jako tak bude řešení procedurou pořád efektivnější než řešení subselectem - ať už vaše nebo moje.
doktor (neregistrovaný)
23. 2. 2004 11:39
Nový
Re: autor cosi nechape
celé vlákno
Mozna jsem neco prehledl v zadani, ale v danem pripade ani VASE reseni nefunguje. Prvni volne cele kladne cislo je v tomto pripade jedna (pripadne nula - ale na tom uz nezalezi). VAS dotaz VAM ji ale nevrati ... hadejte cim to asi je ... ;)
Michal Krsek (neregistrovaný)
23. 2. 2004 18:35
Nový
Re: autor cosi nechape
celé vlákno
Kdyz se tak citite, tak malou hadanku: mate tabulku s numerickym primarnim klicem a zadnymi dalsimi polozkami. V teto tabulce chcete najit prvni volne cele kladne cislo a nesmite pouzivat zadnou jinou fyzickou tabulku naplnenou cisly. Reseni musi byt jeden SQL prikaz, subquery jsou povoleny. Takze uvidime jak vam pomuze prirucka MySQL.
Pokud bychom ukoncili cviceni "Zaklady SQL" a vratili se k tematu :-) Myslim, ze nikdo nezpochybnil, ze Vas system je slozity. Pouze bylo upozorneno na to, ze funkcne podobny system by dokazal napsat kdokoliv po precteni knihy "Zaklady MySQL" za 21 dni. Tim nerikal, ze ta aplikace bude mit stejnou architekturu, jako ta Vase. Treba se ten clovek rozhodne, ze na data bude sahat prostrednictvim LDAPu (abychom nezustavali porad u SQL) :-)
SKY (neregistrovaný)
23. 2. 2004 9:07
Nový
palec? k nicemu
celé vlákno
no tak me to nedalo a po precteni reakci tady jsem se musel na palec.cz podivat a nasledne sem i neco napsat,no absolutne nic uchvatneho v tom neschledavam jak se tu jeho majitel ci autor nebo programator rozplyva, asi to bude tim ze ma jen 4 prsty a k tomu mozna chybi jeste neco dalsiho, rozhodne v tom neschledam ani zadnou informativni a ani uzitecnou hodnotu,a k seznamce to ma hooooodne daleko, takova seznamka.cz ma zcela jinou uroven, tam bych se mozna i pripade nutnosti zaregistroval ovsem na palec never, nastesti sem nevedel ze exstuje a po jeho navsteve to i tak zustane.
no k tykani ci vykani, jsme na internetu, takze klidne muzete/muzes byt, 12ti lety adolescent, ci nejaky transvestita, nebo pruderni duchodce, indentita je na tomto medii vec nejista, a zmeho pohledu jmeno pallas neni nikterak zname, kuprikladu jako dotycny pes nebo medvidek pu (ne ze bych oba nejak miloval, ale oba si tak nejak to vykani mozna i zaslouzi)aby si tu dotycny vynucoval vykani, to z meho pohledu na internetu muze delat jen zcela zakomplexovany ......... a milej pane vztekejte se jak se va mhrdlo raci, myslim ze temer vsichni se mnou budou souhlasit.
no k tykani ci vykani, jsme na internetu, takze klidne muzete/muzes byt, 12ti lety adolescent, ci nejaky transvestita, nebo pruderni duchodce, indentita je na tomto medii vec nejista, a zmeho pohledu jmeno pallas neni nikterak zname, kuprikladu jako dotycny pes nebo medvidek pu (ne ze bych oba nejak miloval, ale oba si tak nejak to vykani mozna i zaslouzi)aby si tu dotycny vynucoval vykani, to z meho pohledu na internetu muze delat jen zcela zakomplexovany ......... a milej pane vztekejte se jak se va mhrdlo raci, myslim ze temer vsichni se mnou budou souhlasit.
doubt (neregistrovaný)
31. 1. 2007 12:06
Nový
Re: palec? k nicemu
celé vlákno
Souhlas, je to jakési dědek namachrované ;)
Bruce1 (neregistrovaný)
26. 7. 2004 17:25
Nový
Qhodnocení.cz
celé vlákno
Moje zkušenost se serverem Qhodnocení.cz -je veskrze negativní-webmaster mi zakázal přístup z mé IP-adresy..jen pro to,že jsem překopírovala vulgární vzkaz z mého vzkazníku a vložila ho do komentářů u všech fotek dotyčného.Toho vulgárního pisálka-tam PAN Webmaster ponechal a mě zakázal přístup na Qhodnocení.cz Nějak nechápu jeho reakci...Vyzývám k bojkotu tohoto serveru.....Pan Webmaster patří asi ke starým strukturám-které si rády dokazovaly svou moc....Fuck Qvéčko!!!!
uživatel si přál zůstat v anonymitě
---.cust.avonet.cz
6. 3. 2009 18:22
Nový
Re: Qhodnocení.cz
celé vlákno
uz to nefunguje, podle me definitivni konec