Hlavní navigace

Kabelový operátor UPC mění své stávající logo

Jiří Macich ml.

Kabelový operátor oznámil, že své stávající logo vyměni za nové. V souvislosti s přechodem na digitální vysílání opustí nynější barevná písmena v modrém a fialovém odstínu a nahradí je jednoduchým tmavě fialovým nápisem UPC doplněným o výrazné jemně namodralé poupě květiny, píše DigiZone.cz. Česká pobočka UPC podle mluvčího firmy Františka Maliny počítá se zavedením nového loga po letních prázdninách, pravděpodobně již od 1. září.

Kabelový operátor oznámil, že své stávající logo vyměni za nové. V souvislosti s přechodem na digitální vysílání opustí nynější barevná písmena v modrém a fialovém odstínu a nahradí je jednoduchým tmavě fialovým nápisem UPC doplněným o výrazné jemně namodralé poupě květiny, píše DigiZone.cz. Česká pobočka UPC podle mluvčího firmy Františka Maliny počítá se zavedením nového loga po letních prázdninách, pravděpodobně již od 1. září.

Našli jste v článku chybu?
17. 6. 2007 17:44
Majkl (neregistrovaný)
Je mi jedno, jaké bude logo, ale pokud vše poběží jak má a třeba ubude omezení stahování dat....proč ne :-)
16. 5. 2007 12:12
Petr (neregistrovaný)
Posledni dobou neni zadna zmena loga k lepsimu. Ono obecne je menit kazdou chvili logo neuveritelny nesmysl. To se pak tezko buduje neco jako 'zavedena znacka'. Ale kdyz ono je to pro marketerove agentury tak prima kseft udelat nove logo a vsechny graficke manualy a dalsi veci a nechat si za to rict par set tisic az milionu...