Hlavní navigace

Kaktus za půl roku získal 35 tisíc zákazníků, polovina příjmů plyne z dat

Martin Vyleťal 1. 4. 2014

Virtuální operátor T-Mobilu odhaduje, že 80 procent zákazníků využívá nabídku připojení k Facebooku zdarma. Polovina předplatitelů dobíjí kredit online.

T-Mobile začal nabízet své mobilní služby pod dvěma různými značkami: „prémiovou“ značkou T-Mobile, a „nízkonákladovou“ značkou Kaktus, která cílí hlavně na mladé, loni v říjnu. Od té doby získal virtuální operátor Kaktus 35 tisíc zákazníků. Jen pro srovnání, například ČEZ Mobil dokázal za necelý půl rok pokořit metu 50 tisíc zákazníků, Tesco Mobile v březnu hlásil 100 tisíc zákazníků.

Při příležitosti půl roku od spuštění zveřejnil Kaktus vybrané údaje. Zástupci značky například odhadují, že 80 % majitelů předplacenky Kaktus využívá nabídku připojení k Facebooku zdarma. Skutečnost, že zákazníci využívají Kaktus hlavně pro datové služby, dokládají i ekonomické ukazatele. Příjmy operátora jsou následující: 46 % pochází z dat, 32 % z volání a 22 % z krátkých textových zpráv. 

Kaktus se od počátku profiloval jako značka, která nebude poskytovat klasickou zákaznickou péči prostřednictvím zákaznické linky. Klienti se musí obsloužit sami, a to buď skrze samoobsluhu na webu, nebo skrze mobilní aplikaci. K těm pro platformu iOS a Android by v průběhu druhého čtvrtletí měla přibýt i aplikace pro operační systém Windows Phone.

Téměř polovina předplatitelů (49 %) dobíjí kredit online, z toho 36 % prostřednictvím mobilní aplikace nebo webu mujkaktus.cz. Dobíjení v trafikách, na poštách a benzínkách využívá 44 % klientů.

Od začátku dubna došlo k úpravě ceníku. Nově se cena za minutu volání v základním ceníku snížila z 2,90 Kč na 2,50 Kč. 

Našli jste v článku chybu?

1. 4. 2014 21:11

Danča od Kaktusu (neregistrovaný)

Zákazníci se nemusí obsluhovat jen sami, kromě webu a aplikace jim rádi pomůžeme na facebooku, u nadpoloviční většiny zvládneme problém dořešit do půl hodiny;)
Ale je pravda, že placená infolinka chybí:)


Vitalia.cz: To není kašel! Správná diagnóza zachrání život

To není kašel! Správná diagnóza zachrání život

DigiZone.cz: Mňam TV splnila slib a odešla z DVB-T

Mňam TV splnila slib a odešla z DVB-T

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Root.cz: Nová třída SD karet A1 s vysokým výkonem

Nová třída SD karet A1 s vysokým výkonem

Měšec.cz: Platby do zahraničí: pozor na tučné poplatky

Platby do zahraničí: pozor na tučné poplatky

Měšec.cz: U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

U levneELEKTRO.cz už reklamaci nevyřídíte

Root.cz: Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Telegram spustil anonymní blog Telegraph

Podnikatel.cz: Na poslední chvíli šokuje vyjímkami v EET

Na poslední chvíli šokuje vyjímkami v EET

Vitalia.cz: Chtějí si léčit kvasinky. Lék je jen v Německu

Chtějí si léčit kvasinky. Lék je jen v Německu

Vitalia.cz: Tesco: Chudá rodina si koupí levné polské kuře

Tesco: Chudá rodina si koupí levné polské kuře

Vitalia.cz: Manželka je bio, ale na sex moc není

Manželka je bio, ale na sex moc není

Podnikatel.cz: Víme první výsledky doby odezvy #EET

Víme první výsledky doby odezvy #EET

Měšec.cz: Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

Air Bank zruší TOP3 garanci a zdražuje kurzy

DigiZone.cz: Milan Kruml: procházka TV historií

Milan Kruml: procházka TV historií

Podnikatel.cz: Pozor, pojišťovny mění čísla účtů

Pozor, pojišťovny mění čísla účtů

Měšec.cz: Vklad na cizí účet je draze zpoplatněn (přehled)

Vklad na cizí účet je draze zpoplatněn (přehled)

Lupa.cz: UX přestává pro firmy být magie

UX přestává pro firmy být magie

Podnikatel.cz: Změny v daních z příjmů u zaměstnávání

Změny v daních z příjmů u zaměstnávání

Lupa.cz: Avast po spojení s AVG propustí 700 lidí

Avast po spojení s AVG propustí 700 lidí

120na80.cz: Pánové, pečujte o svoje přirození a prostatu

Pánové, pečujte o svoje přirození a prostatu