Hlavní navigace

Kaktus za půl roku získal 35 tisíc zákazníků, polovina příjmů plyne z dat

Martin Vyleťal

Virtuální operátor T-Mobilu odhaduje, že 80 procent zákazníků využívá nabídku připojení k Facebooku zdarma. Polovina předplatitelů dobíjí kredit online.

T-Mobile začal nabízet své mobilní služby pod dvěma různými značkami: „prémiovou“ značkou T-Mobile, a „nízkonákladovou“ značkou Kaktus, která cílí hlavně na mladé, loni v říjnu. Od té doby získal virtuální operátor Kaktus 35 tisíc zákazníků. Jen pro srovnání, například ČEZ Mobil dokázal za necelý půl rok pokořit metu 50 tisíc zákazníků, Tesco Mobile v březnu hlásil 100 tisíc zákazníků.

Při příležitosti půl roku od spuštění zveřejnil Kaktus vybrané údaje. Zástupci značky například odhadují, že 80 % majitelů předplacenky Kaktus využívá nabídku připojení k Facebooku zdarma. Skutečnost, že zákazníci využívají Kaktus hlavně pro datové služby, dokládají i ekonomické ukazatele. Příjmy operátora jsou následující: 46 % pochází z dat, 32 % z volání a 22 % z krátkých textových zpráv. 

Kaktus se od počátku profiloval jako značka, která nebude poskytovat klasickou zákaznickou péči prostřednictvím zákaznické linky. Klienti se musí obsloužit sami, a to buď skrze samoobsluhu na webu, nebo skrze mobilní aplikaci. K těm pro platformu iOS a Android by v průběhu druhého čtvrtletí měla přibýt i aplikace pro operační systém Windows Phone.

NMI17

Téměř polovina předplatitelů (49 %) dobíjí kredit online, z toho 36 % prostřednictvím mobilní aplikace nebo webu mujkaktus.cz. Dobíjení v trafikách, na poštách a benzínkách využívá 44 % klientů.

Od začátku dubna došlo k úpravě ceníku. Nově se cena za minutu volání v základním ceníku snížila z 2,90 Kč na 2,50 Kč. 

Našli jste v článku chybu?
1. 4. 2014 21:11
Danča od Kaktusu (neregistrovaný)

Zákazníci se nemusí obsluhovat jen sami, kromě webu a aplikace jim rádi pomůžeme na facebooku, u nadpoloviční většiny zvládneme problém dořešit do půl hodiny;) Ale je pravda, že placená infolinka chybí:)