Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Kam směřuje internetová reklama od kakadu - Směřuje tam jako uvedený článek, nemá schopné redaktory...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 3. 1. 2002 12:07

    kakadu (neregistrovaný)
    Směřuje tam jako uvedený článek, nemá schopné redaktory tak bere 14-leté redaktory, kteří dokážou splácat několik článků a přidat svůj "názor" který není podložen praxí(článků o internetové reklamě jsem četl nemálo a tohle mi příjde jako jejich slabej odvar), notož jeho znalostí reklamy a význam značky na trhu včetně internetovém.
  • 3. 1. 2002 12:17

    Michal Kubeček (neregistrovaný)
    ...tak bere 14-leté redaktory...

    Kdo je podle vás tím čtrnáctiletým redaktorem? Nepletete si náhodou redaktora s autorem článku? Pak by to ovšem výrazně snižovalo hodnotu vašeho hodnocení (ještě více než ten patvar 14-leté).

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).