Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Kamarádí se Internet s reklamou a pokud ano, jak moc? od Gedrex - V tomto souhlasím s Lukášem. Co se internetových...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 24. 7. 2008 10:55

    Gedrex (neregistrovaný)
    V tomto souhlasím s Lukášem. Co se internetových parfumerií týká, nemůžu si absolutně stěžovat a to jsem na Vůně opravdu náročná. Prostě jsem si v reaálné parfumerii zkusila, co se mi líbí a pak si to prostě objednala z Parfums.cz. Tak jaký problém? A myslím že se to týká i ostatních oborů. Lidé si začínají zvykat, že čím dál tím víc hmotných věcí si můžou koupit ve virtuálním světě. A internetové generace stále přibývá.
    Spíš bych to možná rozdělila do 2 kategorií. V první by byly věci, u kterých před internetovým nákupem musí předcházet reálný zážitek(například právě zmiňované parfémy) a do druhé, kdy stačí informační část na internetu. A uživatelé už začínají přicházet na to, že často i věci z 1. kategorie je lepší sehnat na internetu, protože to prostě vyjde levněji. Právě tam je podle mého lepší online reklama pomocí srovnávačů cen větší množství malých upoutávek. Pro druhou kategorii je zase vhodnější reklama pomocí "doporučení", třeba na sociálních sítích, právě z důvodu velké konkurence.
    Internet jde dopředu a všechno v něm taky. Neříkala bych nějakému sortimentu "lukrativní", protože se dá vydělat na všem. I když by se dalo říct, že e-shopy s PC komponenty jsou na tom díky cílovce nejlépe.
  • 24. 7. 2008 15:19

    Master (neregistrovaný)
    Dovoluji se také souhlasit, marketingem na internetu se zabývám již několik let, ale na tomto článku lze vidět, že situace a úroveň se opravdu nikam neposunula.

    Chtěl bych mít také tolik času, abych mohl v takové míře bádat nad českým reklamním trhem na internetu...
  • 24. 7. 2008 9:27

    Lukáš Nevosád
    Internetové parfumerie samozřejmě fungují a dokonce si troufám tvrdit, že to je jeden z nejvýnosnějších (a taky nejkonkurenčnějších) segmentů on-line obchodů. Samozřejmě parfémy se neočuchávají přes internet - tyto firmy prostě parazitují na kamenných parfumeriích a profitují z toho, že parfémy mohou nabízet za daleko nižší ceny.

    Automobily se samozřejmě online prodávají, ovšem samozřejmě nikoly přes weby automobilek. Podívejte se třeba na automodul.com. Mimochodem má trvale reklamu například na idnes.cz, takže žádná malá ryba.

    Není mi sice jasné, co se myslí "nejlukrativnějšími produktovými kategoriemi", ale výsledek toho měření je imho minimálně diskutabilní. Chybí mi tam hlavně travel sektor, což bude asi tím, jaké weby a jaké formy reklamy SPIR měří.

    Jinak koukám, že českému online reklamnímu trhu stále vládne neschopnost na všech stranách. Na té konferenci jsem sice nebyl, ale to, co se tam podle článku probírá, pratří tak do osnov marketingu na obchodní akademii...
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).